Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Plata online - intrebare
#19
Posted 16 September 2021 - 14:55
#20
Posted 16 September 2021 - 14:56
dacă poți lua 3 lei de ce să iei 5 ca să mai faci un rând de acte să dai 2 lei înapoi și să plătești comisioane gratuit pe două tranzacții
în loc de una? |
#21
Posted 16 September 2021 - 14:59
sirgoofy, on 16 septembrie 2021 - 14:55, said:
Dupa ce ai o poprire pe cont vei intelege treaba mai exact. Lasa poprirea, o poprire are alt caracter juridic fata de o plata intre comerciant si client. EMPP, on 16 septembrie 2021 - 14:56, said:
dacă poți lua 3 lei de ce să iei 5 ca să mai faci un rând de acte să dai 2 lei înapoi și să plătești comisioane gratuit pe două tranzacții în loc de una? Ai dreptate aici insa nu stiu daca mai sunt asemenea comisioane cand vorbim de magazine mari gen emag, altex etc. La emag procedura este in felul urmator. Ai comandat un produs si poate nu ajungi sa il ridici si se intoarce la emag in depozit (comanda se anuleaza desigur). Debiteaza suma si apoi printr-un transfer iti restituie suma. Cand ar putea foarte usor sa o deblocheze astfel incat sa nu mai fie debitata. Deci doua tranzactii cand ar putea sa nu fie niciuna. La fel face si Flanco sau Altex daca nu ma insel. Edited by MembruAnonim, 16 September 2021 - 15:03. |
#22
Posted 16 September 2021 - 15:05
Ia uite ca nu toti fac ca emag, ce facem acum ?
Topic pe softpedia evident. Am zis deja, daca te deranjeaza anuleaza si gata. Edited by sirgoofy, 16 September 2021 - 15:06. |
#23
Posted 16 September 2021 - 15:06
Teoretic nu ar trebui sa poata vanzatorul sa schimbe ulterior valoarea tranzactiei fara o reautorizare a platii. Practic nu cred sa faca vreun vanzator abuz de aceasta posibilitate deoarece platile electronice sunt inregistrate in mai multe locuri si furtul inca este infractiune.
Edited by realwalle, 16 September 2021 - 15:07. |
#24
Posted 16 September 2021 - 15:08
realwalle, on 16 septembrie 2021 - 15:06, said:
Teoretic nu ar trebui sa poata vanzatorul sa schimbe ulterior valoarea tranzactiei fara o reautorizare a platii. Aici voiam sa ajung. Ai punctat bine! Cred ca emag/altex/flanco utilizeaza varianta* expusa de mine pt ca asa este mai corect fata de ce face magazinul asta. *La emag procedura este in felul urmator. Ai comandat un produs si poate nu ajungi sa il ridici si se intoarce la emag in depozit (comanda se anuleaza desigur). Debiteaza suma si apoi printr-un transfer iti restituie suma. Cand ar putea foarte usor sa o deblocheze astfel incat sa nu mai fie debitata. Deci doua tranzactii cand ar putea sa nu fie niciuna. La fel face si Flanco sau Altex daca nu ma insel. Edited by MembruAnonim, 16 September 2021 - 15:18. |
#25
Posted 16 September 2021 - 15:10
MembruAnonim, on 16 septembrie 2021 - 14:39, said:
Eu vad o problema in treaba asta: comerciantul poate debita acum daca doreste contul meu. Fara sa aiba aprobare sau vreo masura de securiatte 3dsecure. Pai si eu ce am zis ? Desigur, tu poti contesta la banca. Dar ai sesizat corect dpdv tehnic: ti-a debitat o suma fara aceptul tau in 3dsecure. |
#26
Posted 16 September 2021 - 15:13
Multi nu inteleg ce citesc sau sint diversi copii care nu au detinut un cont bancar pina acuma si nu inteleg despre ce e vorba! problema este ca vinzatorul a anulat o plata, dar a putut sa retraga alta suma din contul respectiv fara a fi autorizat de detinatorul contului.
Problema de securitate este destul de dubioasa si merita sesizata si elucidata! |
#27
Posted 16 September 2021 - 15:13
robert23mg, on 16 septembrie 2021 - 14:36, said:
Daca modificarea sumei se poate face doar in beneficiul clientului (tu aprobi 10 lei, apoi el anuleaza si iti cere <10lei, pare ok), problema ar fi daca ar fi posibil sa faca invers, tu sa aprobi 10 lei, apoi comerciantul sa poata modifica in >10lei Constant la Glovo se întâmplă chestia asta. E un produs la promoție 140 de lei, când dai comanda îți apare că ți-a luat 140 de lei, apoi când ridică curierul marfa de la comerciant, te trezești că tranzacția de 140 de lei a dispărut și apare alta de 170 de lei (preț întreg) fără a te infroma cineva, fără aprobare, fără nimic. Nici alt mesaj nu primești. Am pățit această chestie, cu același produs, de mai multe ori. Banca zice că eu sunt cel care mi-am băgat datele cardului în aplicație de bună-voie. Cei de la Glovo se scuză și-ți dă diferența de bani înapoi ca voucher (pe loc) sau în cont (în câteva zile). Edited by badmania98, 16 September 2021 - 15:15. |
#28
Posted 16 September 2021 - 15:14
Dimpotriva a procedat supercorect - Emag nu procedeaza corect.
Daca bine inteleg ti s-a debitat suma pentru produsele pe stoc, pe cand emag ia toti banii si apoi ii restitue. La card exista procedura de ajustare a platii, adica sa cresti sau sa descresti suma - cine nu face asa este pulimac. Out of Topic: marele Emag foloseste plata cu cardul prin tert parca netopia - asta arata ce slabe si ce ciurucuri sunt asa zisele companii tari din Romania. In US cam totate magazinele, inclusiv mai mici decat emag procesau ei plata nu apelau la tert - amazon, walmart, sears, lowes, home depot, best buy, target, jc penney, dillard's etc etc etc chiar si companii mici. Asta arata si cat de furaciosi sunt romanii de vreme ce nu au incredere in propiul departament de securitate interna si externalizeaza aceste servicii Edited by AztecWarrior, 16 September 2021 - 15:15. |
|
#29
Posted 16 September 2021 - 15:16
Corect trebuia sa primesti un nou link de plata si plata veche refuzata. Daca debitarea s-a facut automat atunci se face returnare completa.
Problema e la procesatorul de plati. Comerciantul nu cunoaste detaliile cardului tau. Edited by Leo2006, 16 September 2021 - 15:19. |
#30
Posted 16 September 2021 - 15:35
Quote Comerciantul ce face, suma indisponibilizata initial (care se afla in pending si o si vedeam in contul online) nu o mai debiteaza si o deblocheaza. Apoi (face o plata noua) retrage din card doar suma pt produsele pe care mi le va trimite. Mie nu-mi apar retururi de sume blocate in cont - doar sume blocate si atat - daca renunt la un produs achitat si cu suma blocata transferul de multe ori nu are loc si banii se intorc in cont dar nu apare nicaieri chestia asta. Vad doar banii la total. |
#31
Posted 16 September 2021 - 15:54
eiffel, on 16 septembrie 2021 - 15:35, said: Am facut un retur si emag mi-a bagat banii inapoi in cont inainte sa isi debiteze macar suma initiala. Suma initiala era in pending (nu era debitata) iar emag deja facuse transfer, imi creditase contul. Posibil este mai usor asa pt ei, nu exista incurcaturi. Edited by MembruAnonim, 16 September 2021 - 15:54. |
#32
Posted 16 September 2021 - 16:12
Nici mie nu-mi place cum functioneaza securitatea platilor pe internet cu card bancar. Mi se pare ceva de nivelul anilor 1990, nu mai mult de 2000.
Dar cat timp nu am avut probleme, merg si eu cu turma in speranta ca nu voi avea mai departe. |
#33
Posted 16 September 2021 - 16:26
In principiu plata ta a avut un transaction id care este unic. Initial doar a verificat datele tale blocand acei banii, dar operatia nu a fost finalizata.
Ulterior, dupa confirmarea stocului si discutia cu tine, a adaptat corespunzator suma si s-a finalizat tranzactia. El nu poate sa debiteze alti bani din contul tau pentru ca nu mai are un transaction id valid. De altfel, numarul tau de card nici macar nu a ajuns la el, tu l-ai introdus in formularul operatorului de plati cu care acel comerciant are contract. Edited by Argv, 16 September 2021 - 16:26. |
|
#34
Posted 16 September 2021 - 17:11
Da.
Dacă sunai la bancă te lămureau în 3 minute. Sistemul electronic de compensare a plăților (acel ”buffer” de care vorbea cineva) este cel care DECIDE efectuarea sau nu a unei plăți. Procesatorul de plăți și/sau ATM-ul/POS-ul sunt doar unelte de verificat, ulterior banca (prin acel sistem) decide dacă da sau nu. Iar debitarea cardului tău n-a fost făcută de comerciant ci de sistemul menționat. Comerciantul doar a modificat valoarea tranzacției, marcând diferența ca ”sumă necuvenită” și banca/sistemul a aprobat instantaneu. Operațiunea asta s-a desfășurat ”în cadrul operațiunii tale, deja verificată”, deci temerile tale că pe viitor îți ia comerciantul ce vrea el, sunt nefondate. Sună la bancă dacă nu mă crezi. |
#35
Posted 16 September 2021 - 17:15
Este foarte ok si bine cele intamplate.
De retinut ca nu vanzatorul a facut retragea ci procesatorul Iar ceea ce s-a intmplat s-a intamplat in mare in aceasi tranzactie Nu are nici o legatura cu 3d secure sau alte elemente. @cristian_puscasu a explicat destul de bine. Asa ca stati linistiti ca nu este conspiratia comerciantilor la mijloc. Edited by cmgeorge, 16 September 2021 - 17:16. |
#36
Posted 16 September 2021 - 17:15
Fă un OP la trezorerie cu 9 bani în plus, vezi ce se întâmplă!
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users