Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Plata online - intrebare
Last Updated: Nov 29 2021 21:03, Started by
MembruAnonim
, Sep 16 2021 14:20
·
0
#1
Posted 16 September 2021 - 14:20
As dori sa imi spuneti daca vi se pare in regula modul de desfasurare a unei plati online, aiic ma refer la speta mea de mai jos.
Comand de la un magazin cateva produse: Platesc cu cardul, comanda este receptionata, plata efectuata. Suma a fost retrasa(indisponibilizata) din cont si este blocata momentan pana cand va fi debitata de catre comerciant. Pana aici totul ca la carte, exact cum se desfasoara o plata online. Apoi comerciantul ma anunta ca nu are un produs, ok ii zic, sa imi trimita celelalte produse mai putin acesta cu lipsa stoc (adica sa anuleze produsul respectiv). Comerciantul ce face, suma indisponibilizata initial (care se afla in pending si o si vedeam in contul online) nu o mai debiteaza si o deblocheaza. Apoi (face o plata noua) retrage din card doar suma pt produsele pe care mi le va trimite. Mie nu mi se pare deloc ok acest model de desfasurare a unei plati online. Mai normal mi se parea ca suma initiala sa fie debitata iar suma pt produsul lipsa sa imi fie transferata ulterior. Cel putin asa face emag si alte cateva magazine de unde am mai comandat. Punctual ce nu imi place: faptul ca magazinul nu m-a anuntat ca din cont imi va fi retrasa o alta suma. Adica pe principiul asta, magazinul poate acum sa debiteze acum cand vrea si cum vrea. Nu este o bresa de securitate/ o lipsa de securizare a modului cum banii imi pot pleca din cont fara vreo masura de securitate? Cand am facut plata initiala, am confirmat plata cu cod 3dsecure. Ciudat ca daca comerciantul are chef, poate sa retraga niste bani din cont, astfel ca nu mai exista nico masura 3dsecure. edit: mi se pare mai transparent sa debiteze contul cu suma initiala si apoi sa imi transfere banii pt produsul lipsa. Pt ca in momentul cand am facut o plata, stiu ca au plecat x lei pt comanda y. Ma uit dupa in cont si nu mai gasesc plata si stai si te intrebi, "parca facusem plata catre magazinul x, unde este plata?". Edited by MembruAnonim, 16 September 2021 - 14:33. |
#3
Posted 16 September 2021 - 14:26
3dsecure este 'vanduta' ca o masura in favoarea clientului, de fapt tehnic si juridic este o masura pentru a-l asigura pe comerciant
|
#4
Posted 16 September 2021 - 14:26
e in regula.
ai fost sunat, ai acceptat livrarea "partiala", ai platit DOAR pentru produsele livrate MembruAnonim, on 16 septembrie 2021 - 14:20, said:
Apoi comerciantul ma anunta ca nu are un produs, ok ii zic, sa imi trimita celelalte produse mai putin acesta cu lipsa stoc (adica sa anuleze produsul respectiv). Edited by tioopedi, 16 September 2021 - 14:28. |
#5
Posted 16 September 2021 - 14:27
Banii se duc intr-un fel de "buffer". Nu scotoceste comerciantul prin contul tau si isi ia firfirici de acolo.
|
#6
Posted 16 September 2021 - 14:29
DonGiulliano, on 16 septembrie 2021 - 14:24, said:
te-a furat cu ceva? Nu m-a furat cu nimic, insa mi se pare mai transparent sa faca cum face alte magazine. Sa retraga suma initiala, si apoi daca nu are ceva, imi transfera suma respectiva tot prin procesatorul de plati. Pt ca am patiti asta de nenumarate ori, comnadam ceva, nu aveau pe stoc x sau y, imi debitau contul cu suma initiala apoi procesatorul de plati imi trimitea un mail si ma informa "contul va fi creditat cu suma x, pt comanda y etc) |
#7
Posted 16 September 2021 - 14:32
Ai cumparat produse, ti s-a luat suma aferenta din cont.
Care-i problema ca nu inteleg ? Nu a procedat cum ai vrea tu ? Asa si ? Mai iesiti din casa, dati peste probleme adevarate nu inchipuite. Edited by sirgoofy, 16 September 2021 - 14:33. |
#8
Posted 16 September 2021 - 14:35
Cel mai corect era să vină unul de la ei să îți dea rest.
Acasă la tine. Gizăse |
#9
Posted 16 September 2021 - 14:35
sirgoofy, on 16 septembrie 2021 - 14:32, said:
Ai cumparat produse, ti s-a luat suma aferenta din cont. Care-i problema ca nu inteleg ? Nu a procedat cum ai vrea tu ? Asa si ? Mai iesiti din casa, dati peste probleme adevarate nu inchipuite. Tare asta cu iesitul din casa. Nu e vorba ca asa vreau eu sa procedeze. Asa procedeaza alte magazine cuma m explicat ca face emag de exemplu. Pt ca pt suma a doua au umblat in cont fara sa fiu anuntat. Eu mi-am dat acordul pt prima plata. Daca au sa imi dea bani, pai sa ii trimita in cont si sa ma anunte. |
#10
Posted 16 September 2021 - 14:36
Daca modificarea sumei se poate face doar in beneficiul clientului (tu aprobi 10 lei, apoi el anuleaza si iti cere <10lei, pare ok), problema ar fi daca ar fi posibil sa faca invers, tu sa aprobi 10 lei, apoi comerciantul sa poata modifica in >10lei
|
|
#11
Posted 16 September 2021 - 14:39
Eu vad o problema in treaba asta: comerciantul poate debita acum daca doreste contul meu. Fara sa aiba aprobare sau vreo masura de securiatte 3dsecure.
|
#12
Posted 16 September 2021 - 14:41
#13
Posted 16 September 2021 - 14:41
Cel mai probabil nu a procedat cum spui tu fiindca (posibil) ar fi platit de 2x, 1 data cand ai facut plata si a 2-a oara cand ti-ar fi trimis returul pe produsul indisponibil.
Asa e mai "curat" si ca taxe si ca contabilitate din perspectiva comerciantului. Oricum iti ocupi mintea cu chestii irelevante . Sa vezi cand mai luam de afara si imi blocau suma x2, ca asigurare Ce ziceai atunci... ca te fura pe fata ? Sa fim seriosi, hai ca e frumos afara Edited by sirgoofy, 16 September 2021 - 14:48. |
#14
Posted 16 September 2021 - 14:41
#15
Posted 16 September 2021 - 14:41
Dacă ești așa fricos fă un card dedicat pe care-l activezi strict la nevoie după care dezactivat.
Merge așa ăla moka de la Libra. |
|
#16
Posted 16 September 2021 - 14:46
waterman, on 16 septembrie 2021 - 14:41, said:
Dacă ești așa fricos fă un card dedicat pe care-l activezi strict la nevoie după care dezactivat. Fricos la ce anume? Mai lasati cliseele astea... Era vorba ca stiam ca acum ~o saptamana facusem plata de x lei. Si azi ma uit in cont si efectiv nu o gaseam si chiar ma intrebam unde oare a disparut pt ca stiam sigur ca am facut-o avand si mailul procesatorului de plati care scria clar "ati efectuat plata x la magazinul y". waterman, on 16 septembrie 2021 - 14:41, said:
Merge așa ăla moka de la Libra. Lasa libra sau mai stiu eu ce.. ca nu asta este problema. Am ing card virtual unde pot face asta, am revolut cu virtual si disposable, raiffiesn unde se poate bloca etc etc Edited by MembruAnonim, 16 September 2021 - 14:47. |
#17
Posted 16 September 2021 - 14:49
Anuleaza comanda si gata, ca sa te simti mai bine.
Ti-au stricat zen-ul financiar. Edited by sirgoofy, 16 September 2021 - 14:55. |
#18
Posted 16 September 2021 - 14:54
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users