Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Identificare font

Samsung Galaxy A35

Sfat pentru aprinderea automata a...

Masina de copt paine - pareri
 Cum reactivez Google Maps?

Conectare tableta X220la Tv

Femeile tinere nu mai vor sa munc...

La mulți ani @un_dac!
 La multi ani de Sfantul Gheorghe&...

Job - Facultate sau certificare

Deadpool & Wolverine (2023)

sistem hibrid eoliana + panouri +...
 Outlook e muta pe Android

Constructie Mun. Iasi. Casa P+1.

Cum mai rezolvati cu chiriasii ra...

Tastatura si mouse cu baterie int...
 

Mazda 3 vs Honda Civic 2010

- - - - -
  • Please log in to reply
8 replies to this topic

#1
Theodor69

Theodor69

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 44
  • Înscris: 07.01.2021
Salut băieți,  sunt curios ce ați alege și de ce între aceste doua modele.
Ambele diesel cu motorul 2.2 ( nu e vorba de consum , e vorba despre eventuala creștere în putere , ceea ce pe benzina aspirat din păcate e super costisitor și complicat).
Tin sa menționez ca am deținut un civic 1.8 benzina , superba masina dar îmi doresc ceva mai multa putere. Ambele mi se par interesante , nu am apucat sa testez nicio Mazda pana acum de aceea acest topic. La civic nu m-au incantat prea tare materialele folosite , totul scârțâia în mașină din păcate. Ce-i drept era nonfl, 2007 , poate am prins eu una mai puțin îngrijită din acest punct de vedere. Cel mai mult m-a surprins ținuta de drum , senzațională pe drumuri virajate.
Ce părere aveți?
Mazda 185 cp , Honda 140 cp.


#2
s1lviu86

s1lviu86

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 239
  • Înscris: 14.12.2020
Japoneze si diesel, baba si mitraliera.
Gasesti benzina 2.0 turbo din 2010, dar nu japoneze.

#3
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007
Posesor de Mazda, normal că recomand Mazda.
Totuși, ținând cont de ce se anunță, nu recomand diesel.

Dacă găsești un MPS în bugetul tău, te-ai fericit!

#4
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015

View Postericmario, on 12 septembrie 2021 - 09:59, said:

Posesor de Mazda, normal că recomand Mazda.
Totuși, ținând cont de ce se anunță, nu recomand diesel.

Dacă găsești un MPS în bugetul tău, te-ai fericit!

Ce se anunta ?

Ambele sunt interesante, ramane sa le testezi si sa vezi in care te simti cel mai bine. Asta e factorul decisiv. Eu as lua pe cea mai puternica.

#5
Theodor69

Theodor69

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 44
  • Înscris: 07.01.2021
Fraților,  sunt mult prea subapreciate dieselurile japonezilor. Eu nu am auzit de nimeni nemulțumit sincer. În afara de putere , ma interesau niște aspecte , gen dacă se aseamănă la ținută de drum , dacă materialele folosite la interior sunt mai calitative la Mazda decât la Honda etc. Și nu prea cred eu ca se aplica vreo lege legata de diesel , iar dacă ar fii asa , nu ar penaliza o masina euro 5. Ar însemna să lase 70% dintre romani fără mașini. 🤣

#6
freaka-da-disk

freaka-da-disk

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,106
  • Înscris: 12.12.2018

View PostTheodor69, on 12 septembrie 2021 - 13:13, said:

Fraților,  sunt mult prea subapreciate dieselurile japonezilor. Eu nu am auzit de nimeni nemulțumit sincer.


Subaru a dat cu rahat in ventilator cu prima iteratie a primului boxer diesel, circuit de ungere deficitar al unuia dintre jurnalele arborelui cotit (nu stiu cum se traduce in Limba Romana acest “jurnal”), coroborat cu o alezare deficitara a exact aceluiasi jurnal. rezultanta? se rupe arborele. nepermis! Mazda, respectiv Honda, nu sint Subaru dar dieselul nu este o caracteristica definitorie a culturii auto japoneze iar pentru necunoscatori, cand japonezii fac petarde, se intampla foarte rar, o fac big time/big scale.

la prima vedere, din punct de vedere motor/confort interior as zice Mazda. ca dinamica, Honda.

pentru conformitate: conduc, constant, 2 Honda.




#7
Theodor69

Theodor69

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 44
  • Înscris: 07.01.2021
Mersi fain pentru răspuns. E într-adevăr cunoscuta problema cu arborele la motorul boxer și se mai specula o problema cu injectoarele la motoarele de 2.2 de la ambele mărci menționate mai sus. In schimb nu cred ca acestea ar fi posibile la un condus 95% extraurban. Rămâne sa testez ambele modele sa vedem ce impresii îmi fac la testul fizic. Nu prea ma sperie diferența de 45 cp dintre ele , ma gândesc ca oricum printr un soft ajung ambele în aprox. 210 cp datorita cilindreei.

#8
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007
Nici Mazda și nici Honda nu au motorizări boxer, deci poți trece peste subiectul ăsta.
Referitor la motorizările 2.2, știi cât e impozitul anual?
2.0 = 180-200 lei anual.
2.2 = 900 lei anual.
Pentru că de ce nu? În România se poate orice!

#9
Theodor69

Theodor69

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 44
  • Înscris: 07.01.2021
Din păcate asa este. Dar datorita acestui lucru , modelele cu aceste motorizări au un preț de vânzare ceva mai redus fata de cele sub 2.0. Ma gândesc ca se compensează cumva , ce scoți pe o parte dai pe alta. Măcar nu suntem taxați ca în afara / cai putere.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate