Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Cost baterie SUV mild hybrid
#1
Posted 11 September 2021 - 08:57
#2
Posted 11 September 2021 - 09:12
Intreaba la Hyundai sau la alt producator similar.
Teoretic n-ar trebui sa fie scumpa la mild hybrid ca are acceasi stocare ca o baterie mai rasarita de bicicleta electrica dar asta nu inseamna nimic in realitate. Acum nici macar o banala baterie de 12V nu mai poti schimba fara a o "coda" pe masina. Edited by underb, 11 September 2021 - 09:14. |
#3
Posted 11 September 2021 - 09:14
Ai garantie 5 ani, nu te intereseaza cat costa piesele ca doar nu le schimbi zilnic.
|
#4
Posted 11 September 2021 - 09:14
Ma gandesc ca nu mai deschidea topicul daca nu il interesa ce urmeaza dupa garantie.
E greu oricum de intuit evolutia preturilor pe termen lung. Atat la nou cat si la baterii sh sau refurbished. Ideal ar fi sa cauti o masina cu un minim management termic al bateriei. Edited by underb, 11 September 2021 - 09:21. |
#5
Posted 11 September 2021 - 09:18
omul vrea sa cumpere una sh, despre ce garantie aberezi?
Un cunoscut a vrut un Lexus si bateria costa 9000 sa fie reparata sau inlocuita nu stiu exact ca avea cateva celule terminate. Astea hibrid au baterii mici dar tot te poti astepta intre 5 si 10k depinzand de brand si de marimea bateriei. Edited by chilly willy, 11 September 2021 - 09:23. |
#6
Posted 11 September 2021 - 09:20
Pai la bateria de 12V poți cauta în orice magazin.
Aia de 48v naiba știe. Însă mașina merge și fără ea, în caz ca se strica Oricum, n-are cum sa fie o avere. O baterie de full hybrid de aprox 1.5kwh e pe la 1000euroi. Una gen 0.25kwh nu poate costa astronomic. Edited by KiloW, 11 September 2021 - 09:21. |
#7
Posted 11 September 2021 - 09:21
#8
Posted 11 September 2021 - 09:24
De mers merge si fara ea. Mai greu e cu pornitul la alea care au pornirea pe 48V. Mai ales daca e automata si nu poti sa o impingi
|
#10
Posted 11 September 2021 - 09:37
Nu cred ca e vreuna la care pornirea se face pe 48v. Sau poate nu știu eu.
Start&stop trage curent din aia de 48v însă in caz de eroare - gen bateria kaput - il dezactivează calculatorul. |
|
#11
Posted 11 September 2021 - 09:40
PiticVerde, on 11 septembrie 2021 - 09:37, said:
Daca te ajuta cu ceva,inlocuirea unui element de baterie pentru Honda civic hibrid a unei cunostinte ce face taxi, a costat 200 lei. |
#12
Posted 11 September 2021 - 09:41
BaXXXon, on 11 septembrie 2021 - 09:14, said:
Ai garantie 5 ani, nu te intereseaza cat costa piesele ca doar nu le schimbi zilnic. Nu e chiar așa, ai garanție X ani sau X km. Dacă ești plimbăreț, te trezești că ți s-a dus garanția prematur. chilly willy, on 11 septembrie 2021 - 09:18, said:
omul vrea sa cumpere una sh, despre ce garantie aberezi? Nu am zis că vreau baterie SH, ar fi și stupid. Am întrebat cât ar costa o baterie nouă, în caz că se strică cea veche, pentru că nu prea cred în "reparat" baterii. underb, on 11 septembrie 2021 - 09:24, said:
De mers merge si fara ea. Mai greu e cu pornitul la alea care au pornirea pe 48V. Mai ales daca e automata si nu poti sa o impingi O întrebare bună, dacă merge și fără ea... Am auzit păreri împărțite. O să întreb la Hyundai, poate-mi răspund. PS: și da, e vorba de bateria sistemului mild hybrid, nu de cea de 12V sau de cea de telecomandă, în caz că n-a fost destul de evident Edited by whoopzy, 11 September 2021 - 09:43. |
#13
Posted 11 September 2021 - 09:47
Daca ai starter-generator pe 48V nu e greu de tras o concluzie si nu poate fi alta in afara de - nu va porni fara bateria de 48V.
Eu am scris de bateria de 12V iar ideea era alta si anume ca degeaba poti face rost de o baterie sh de 48V pt ca e f posibil sa te uiti la ea daca si o banala baterie de 12V a ajuns sa ceara codare pe masina. |
#14
Posted 11 September 2021 - 09:48
masina e sh nu bateria.
Nu existau hibride mild acum 5 ani? Si daca nu existau 5 ani nu e asa mult, iei o masina de 2-3 ani si imediat s-a dus garantia si probabil si bateria. Banuiesc ca e vorba de baterii Li-ion sau NiMh ca la Toyota c-hr Edited by chilly willy, 11 September 2021 - 09:52. |
#15
Posted 11 September 2021 - 09:55
chilly willy, on 11 septembrie 2021 - 09:48, said:
masina e sh nu bateria. Nu existau hibride mild acum 5 ani? Si daca nu existau 5 ani nu e asa mult, iei o masina de 2-3 ani si imediat s-a dus garantia si probabil si bateria. Banuiesc ca e vorba de baterii Li-ion sau NiMh ca la Toyota c-hr nici masina nu o sa fie sh, o iau noua și ma interesează cât o să ma coste înlocuirea bateriei, cand va crăpa |
|
#16
Posted 11 September 2021 - 09:59
#17
Posted 11 September 2021 - 10:02
#18
Posted 11 September 2021 - 10:03
MIld Hybrid e o baterie micuta si e conectata doar la alternator . Ajuta un pic motorul la plecarea de pe loc si in acceleratii. Masina nu merge in mod electric ijn nici o situatie pentru ca nu are motor electric.
Bateria e de 1.5KW si 48V. Costul se afla la reprezentanta. bateria aia nu are cum sa crape ca nu e solicitata ca la una hibrid sau electrica iar lipsa ei nu prea conteaza. Edited by Leo2006, 11 September 2021 - 10:04. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users