Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Contracte prelungite fara acord
Last Updated: Oct 27 2021 09:11, Started by
angelz
, Sep 08 2021 09:49
·
0
#19
Posted 08 September 2021 - 12:12
PS: de la o vreme te pune să semnezi pe o tabletă; semnătura iese ca dracu - în niciun caz nu poți certifica că-i a ta , dar nici invers...
|
#20
Posted 08 September 2021 - 12:13
Nu exista reduceri la prelungiri cu "acord tacit", sau au inventat ceva nou pentru 2021. Voda si restul te trec la abonamente mai scumpe..
Sa ne concentram pe ce zice initiatorul.. ca digi sustine ca el a fost "sunat" si a "acceptat" oferte. Edited by solitaryman, 08 September 2021 - 12:16. |
#21
Posted 08 September 2021 - 12:17
Intrebarea este ce oferta i s-a propus cica telefonic. Contractul nu inceteaza decat cu acordul uneia din parti. Nu exista contract la un alt contract decat daca exista o achizitie la promotie. Altfel contractele nu au o perioada minima obligatorie.
Edited by Leo2006, 08 September 2021 - 12:22. |
#22
Posted 08 September 2021 - 12:20
Si daca era sunat si operatorii au vorbit cu altcineva, nu cu beneficiarul contractului, trebuia sa primeasca pe email sau prin posta noul act aditional. Sau sa fie in contul on-line. Cand il gasea pe email sau in posta, se sesiza si putea sa anuleze modificarea. Bine, nici asta nu e corect, dar daca nu era nicio smecherie undeva, trebuia sa primeasca noul contract in format electronic sau pe hartie. Asa mi se pare normal.
Deci mai ramane ca s-a facut act aditional in agentie sau cu un agent de teren, care trebuia sa-i lase o copie, copie care nu a mai ajuns la client pentru ca nu clientul a cerut modificarea. Sau a modificat cineva direct in sistem la Digi. Edited by bai3tzash, 08 September 2021 - 12:26. |
#23
Posted 08 September 2021 - 12:57
@AlexEn Nu au ce sa-mi arate.Daca era sa-mi arate le-as fi primit pe mail.Se vor anula , nu ma intereseaza prelungirea.
@claudiu1 Contractele mele sunt din 2009 , la fel cu aditionale si tacit.Am evitat mereu sa fac prelungiri. @gushpi Ar fi cu siguranta o surpriza . @kopilu_198 Nu mi le dau mie nu e problema , ei trebuie sa faca dovada ca eu am facut prelungirea. @ Leo2006 Probabil este o fidelizare pentru acea reducere. @bai3tzash Multumesc frumos , ai inteles perfect problema. |
#24
Posted 08 September 2021 - 14:02
Deci vei anula prelungirea și vei plati tot prețul inițial? Renunți la reducere?
Deci nu vrei preț la jumate? Și ești așa din 2009. Ai o opinie "interesanta". Clienți din ăștia tot mai mulți să fie. |
#25
Posted 08 September 2021 - 14:15
Cata vreme nu are nimic scris si nu stie exact care sunt beneficiile si pe ce perioada de ce ar tine abonamentul?
Pana la urma problema e ca s-a modificat oferta fara sa sfie anuntat titularul. |
#26
Posted 08 September 2021 - 18:56
nu doar la digi se intampla asta. telekom este campion.
un agent care a avut un target si te-a ales pe tine. daca nu si-a tras si vreun telefon de fite chiar ai scapat ieftin. |
#27
Posted 09 September 2021 - 12:23
angelz, on 08 septembrie 2021 - 09:49, said:
Am 2 locatii cu abonamente la ei , tv , internet si telefonie.Ieri am primit facturile si spre surpinderea mea facturile erau reduse cu aproximativ 50%.Am sunat la serviciul informatii unde un angajat cu chiu cu vai mi-a dat cateva detalii.Contractele au fost prelungite pe 2 ani acum o luna , online.In contul online nu apare aceasta comanda , la telefon sigur nu am vorbit cu nimeni .Pe adresa de mail asociata contului digi nu am primit nicio instintare sau acte pentru prelungire , lucru confirmat si de angajatul de la serviciul clienti.Mai departe sa dau un mail la clienti@ si sa astept. Am fost si la o reprezentanta de-a lor , aceasi poveste .Nu au ce detalii sa imi dea , doar ca s-au prelungit acum o luna.Am intrebat ce altceva s-a mai facut pe cont , sa nu ma trezesc cu alte abonamente sau telefoane luate , raspunsul a fost ca doar prelungirea de contracte.Atata timp cat nu am ceva in scris de la ei nu ii mai cred. Nu m-au dat niciodata pe spate angajatii rcs , dar astia doi cu care am vorbit m-au scarbit .Eu le spun ca cineva a prelungit contractele fara acord si ei ma intreba daca nu vreau sa pastrez prelungirea de contracte.Pe bune?Eu daca vreau sa inchei maine relatiile cu rcs-ul nici nu vreau sa aud "ati prelungit".Cu clestele am scos orice informatie de la ei.Nici nu mai vorbesc de faptul ca cineva face operatiuni in numele meu. Cel mai probabil un angajat sau o angajata a vrut sa-si faca target-ul si m-a nimerit pe mine.Astept raspuns la sesizare si o sa fac reclamatii la anpc , ancom si politie. Buna, angelz, Poti te rog sa-mi trimiti un mesaj privat cu datele de identificare ale contractului pentru a putea verifica aceasta situatie? Cu siguranta se va corecta daca a fost o eroare din partea noastra. |
#28
Posted 26 October 2021 - 17:22
Greu de tot se misca ANPC si ANCOM.
Cei de la ANPC au raspuns ca au sanctionat contraventional operatorul in urma verificarilor. ANCOM a depasit termenul de 30 de zile , "Din răspunsurile primite din partea furnizorului reiese că situația reclamată de Dvs. a fost cauzată de o eroare umană, în acest caz nefiind respectată procedura de contractare și/sau fidelizare a clienților existenți. Pentru soluționarea pe cale amiabilă a diferendului, RCS&RDS „a procedat la anularea fidelizarii procesate si repunerea partilor in situatia anterioara".Având în vedere cele de mai sus, apreciem că situația concretă reclamată a fost soluționată, RCS&RDS luând măsuri de remediere. Cu toate acestea, ANCOM va demara o acțiune de control în vederea verificării modalității în care s-a realizat modificarea contractelor Dvs, prin implementarea unor noi oferte, respectiv respectarea de către RCS&RDS a condițiilor de încheiere a contractelor la distanță, așa cum sunt ele reglementate prin Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 34/2014[1], urmând ca la finalizarea acesteia să ia măsurile care se impun, dacă este cazul. rds nu a spus nimic despre modul in care s-au facut fidelizarile. M-a distrat solutionarea amiabila.Eu nu am cum sa dovedesc ca nu am fost sunat , angajata rds o tine pe a ei ca m-a sunat si am fost de acord.Am mai fost contactat de doua persoane din partea RDS , care mi-au spus aproximativ aceleasi lucruri , cu diferenta ca una din ele mi-a spus ca nu se inregistreaza apelurile angajatei ca nu trec prin centrala , a doua persoana ca nu se poate verifica ce apeluri au fost facute de pe acel telefon pentru ca trec prin centrala. Daca rds are proceduri interne pentru contractele la distanta cu siguranta ca nu s-au respectat.Daca nu are , ceea ce cred ca e cazul avand in vedere cazul de fata , Dumnezeu cu mila.Angajatul face ce vrea cu contul tau . Mai am de facut inca o plangere , nu reclamatie. Multumesc rcs&rds pentru amabilitate. |
|
#29
Posted 27 October 2021 - 08:22
In cazul contractelor la distanta trebuie sa existe o inregistrare a acordului, altfel nu poate dovedi operatorul ca a primit acceptul clientului.
Acasa sau pe mail ti-au ajuns ceva documente, contracte? |
#30
Posted 27 October 2021 - 09:11
La rds nu se inregistreaza acordul , cel putin asa mi s-a spus.Nu am primit nimic.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users