Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Contracte prelungite fara acord
Last Updated: Oct 27 2021 09:11, Started by
angelz
, Sep 08 2021 09:49
·
0
#1
Posted 08 September 2021 - 09:49
Am 2 locatii cu abonamente la ei , tv , internet si telefonie.Ieri am primit facturile si spre surpinderea mea facturile erau reduse cu aproximativ 50%.Am sunat la serviciul informatii unde un angajat cu chiu cu vai mi-a dat cateva detalii.Contractele au fost prelungite pe 2 ani acum o luna , online.In contul online nu apare aceasta comanda , la telefon sigur nu am vorbit cu nimeni .Pe adresa de mail asociata contului digi nu am primit nicio instintare sau acte pentru prelungire , lucru confirmat si de angajatul de la serviciul clienti.Mai departe sa dau un mail la clienti@ si sa astept.
Am fost si la o reprezentanta de-a lor , aceasi poveste .Nu au ce detalii sa imi dea , doar ca s-au prelungit acum o luna.Am intrebat ce altceva s-a mai facut pe cont , sa nu ma trezesc cu alte abonamente sau telefoane luate , raspunsul a fost ca doar prelungirea de contracte.Atata timp cat nu am ceva in scris de la ei nu ii mai cred. Nu m-au dat niciodata pe spate angajatii rcs , dar astia doi cu care am vorbit m-au scarbit .Eu le spun ca cineva a prelungit contractele fara acord si ei ma intreba daca nu vreau sa pastrez prelungirea de contracte.Pe bune?Eu daca vreau sa inchei maine relatiile cu rcs-ul nici nu vreau sa aud "ati prelungit".Cu clestele am scos orice informatie de la ei.Nici nu mai vorbesc de faptul ca cineva face operatiuni in numele meu. Cel mai probabil un angajat sau o angajata a vrut sa-si faca target-ul si m-a nimerit pe mine.Astept raspuns la sesizare si o sa fac reclamatii la anpc , ancom si politie. |
#2
Posted 08 September 2021 - 09:59
Deci ești supărat că plătești la jumate acum? Fa plângere la ANPC că vrei să plătești dublu ca înainte.
|
#3
Posted 08 September 2021 - 10:00
Avand in vedere GDPR nu se risca nimeni pentru un amarat de comision, stai chill.
Eu sunt 99% sigur ca ai dat ceva click-uri aiurea cand au avut ei campanii. Vezi ca in contul online gasesti pana si contractele semnate online, la sectiunea Contracte. Vezi exact ziua si gandeste-te ce ai facut atunci, sau daca ai lasat pe cineva la PC |
#4
Posted 08 September 2021 - 10:12
Ai facut ceva upgrade la vreun serviciu luna trecuta? Tot vad promotii la ei pe site cu reducere de 50% daca te abonezi la un serviciu nou pentru 2 ani si poate au transformat acel upgrade in contract nou.
|
#6
Posted 08 September 2021 - 10:28
@dorin_2k Vad problema diferit.
@mannyx92 Nu am dat.Nu apar la comenzi , nu apar la contracte.Nu are nimeni acces la calculator in afara de mine.Iti e asa de greu sa crezi ca se intampla asa ceva?Sa vezi ce fac partenerii Orange. @Pololica Niciun upgrade. |
#7
Posted 08 September 2021 - 10:31
Practica cu "prelungit tot" pe 2 ani cand modifici ceva e de mult timp am patit si eu, dar nu am auzit niciodata sa iti puna si la restul de servicii reduceri inafara de modificarea pe care ti-ai dat acceptul. Pe factura iti zice clar separat la ce ai reducerile.
Edited by solitaryman, 08 September 2021 - 10:34. |
#8
Posted 08 September 2021 - 10:49
#9
Posted 08 September 2021 - 11:04
@dorin: acceptarea facturilor inseamna acceptarea modificarilor. Daca se trezeste la anul ca Vodafone sau Orange ii ofera ceva mai bun si reziliaza, va fi bun de plata pentru reducerile astea. Important e sa vada pe ce baza s-au facut reducerile si sa decida daca e de acord cu ele sau nu.
Ontopic: cere-le documentul de modificare din care sa reiasa ca ai facut acea cerere. Daca ei nu-l au, problema e la ei. |
#10
Posted 08 September 2021 - 11:17
O fi expirat perioada initiala si s-au prelungit automat contractele ? La toate contractele pe care le-am avut se specifica ca daca nu-s denuntate in scris cu minim o luna inainte ,se prelungesc automat.
|
|
#11
Posted 08 September 2021 - 11:19
Da, este vorba despre prelungire tacita (implicita) dar se prelungesc cu cate o luna si fix in forma in care erau cand a expirat perioada contractuala.
Modificare de oferta se face fie prin comun acord fie prin modificare unilaterala de contract cu notificare cu cel putin 30 de zile inainte. |
#12
Posted 08 September 2021 - 11:33
vezi in contractul vechi daca nu e specificata prelungirea automata la expirare si ca trebuioe tu inmod expres sa iti exprimi dorinta de a renunta pentru a nu fi prelungit.
|
#13
Posted 08 September 2021 - 11:59
@dorin_2k Problemele se rezolva cand apar , e mult mai usor.
Coincidenta sau nu , am fost sunat la scurt timp dupa ce am postat aici.Desi la serviciul clienti mi s-a spus ca prelungirea s-a facut online, acum mi se spune ca prelungirea s-a facut in urma unui apel pe telefonul meu mobil de catre cineva de la comercial.Nu am vorbit cu nimeni , telefonul meu oricum e setat sa inregistreze toate apelurile.In acea zi am doar apeluri de la cunoscuti.Am cerut convorbirea , apelurile de la comercial nu sunt inregistrate .Frumos.Intreb de ce nu am primit pe mail contractele?Nu stie , desi procedura lor este sa fie trimise.Am cerut raspuns in scris la sesizare si in timpul convorbirii. |
#14
Posted 08 September 2021 - 12:02
Sa iti arate contractele sau sa anuleze perioada contractuala (caz in care vei pierde si reducerea, evident).
|
#15
Posted 08 September 2021 - 12:04
Eu am contractul din 2012 (desi cred ca aveam unul mai vechi, dar am facut curatenie in hartii si am mai aruncat) la care am adaugat ba fibra, ca inca un card CI+, ba schimbare sim, ba canale 4k, toate prin acte aditionale.
In toti anii astia fara prelungire, s-a facut tacit, prin nerenuntare. |
|
#16
Posted 08 September 2021 - 12:10
tinel231, on 08 septembrie 2021 - 11:17, said:
O fi expirat perioada initiala si s-au prelungit automat contractele ? La toate contractele pe care le-am avut se specifica ca daca nu-s denuntate in scris cu minim o luna inainte ,se prelungesc automat. Eu sunt iesit din perioada minima de un an jumatate si nu am avut surprize din astea (prelungiri pe doi ani cu beneficierea de reduceri). Am si optionale (Digi Film, 4K si HBO Go), dar nu s-au atins de contractul principal. |
#17
Posted 08 September 2021 - 12:11
să vezi tu surpriză când vei vedea semnătura de pe prelungirea de contract!
|
#18
Posted 08 September 2021 - 12:12
angelz, on 08 septembrie 2021 - 11:59, said:
Coincidenta sau nu , sa stii ca te-au spionat de si-au dat seama cine e angelz de pe softpedia si de aceea te-au si sunat, ca sa modifici ce ai scris initial nu o sa iti dea nimeni inregistrarile convorbirilor. le folosesc doar ei, in astfel de cazuri gushpi, on 08 septembrie 2021 - 12:11, said:
de unde semnatura, pentru contract facut online?
Edited by kopilu_198, 08 September 2021 - 12:16. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users