Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Problema router wifi

anti ransomware

Robinet gaz - parti componente, r...

TikTok battle
 Protestele din Franța

La Scala TV

Imobil aflat in proprietatea bancii

Samsung Unpacked 2023
 Întrebare router și wifi6

Mașina 4x4 3000 euro

Tuia si gard placat cu policarbonat

roland discover5
 Intreruperi E-distributie, progra...

Cerere de inițiere relaț...

NZEB in Monitorul Oficial - Mc001...

Site suspect sau nu?
 

Hidroelectrica Casnic - Pareri / Sugestii / Reclamatii

* * * * * 6 votes
  • Please log in to reply
10904 replies to this topic

#7525
mstanciu

mstanciu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,081
  • Înscris: 24.04.2007
In prezent atrage doar clientii informati, in principal cei activi online.

Dar statul are tot interesul sa atraga cat mai multi consumatori din cei care se uita doar la tv (de exemplu). In loc sa plateasca compensatii uriase (gen 1kwh=5lei) prefera sa bage niste bani in publicitate ca sa atraga lumea la HE.

#7526
Graa

Graa

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,054
  • Înscris: 28.08.2019
In momentul de fata au cate 5000 de cereri pe zi. Platforma de contractare a inceput sa dea rateuri uneori, posibil datorita cererii mari.

Daca nu fac nimic cu sistemul de facturare cum vor putea ajunge vreodata la zi cand vor avea clienti de ordinul milioanelor?

Edited by Graa, 05 October 2022 - 20:39.


#7527
dincadan78

dincadan78

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,932
  • Înscris: 29.04.2010
Facturand consumul pentru cate 2-3 luni deodata, dar slabe sanse sa o faca. Se trezesc cu plangeri de la nemultumiti ca platesc prea mult.

#7528
iogamac

iogamac

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,541
  • Înscris: 05.11.2009
Nici la mine în Dobrogea nu este.
De o săptămână E-Distribuție Dobrogea face orgă de lumini...mi-e teamă că se vor strica aparatele electrocasnice.

#7529
Graa

Graa

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,054
  • Înscris: 28.08.2019

View Postdincadan78, on 05 octombrie 2022 - 21:07, said:

Facturand consumul pentru cate 2-3 luni deodata, dar slabe sanse sa o faca. Se trezesc cu plangeri de la nemultumiti ca platesc prea mult.

Asta ar fi o solutie pt nr de clienti pe care il au acum (in jur de 300k), cand vor avea 10x, nu va mai fi suficient.

#7530
Sinmbad

Sinmbad

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,300
  • Înscris: 22.04.2022
https://www.economic...vat_616469.html

#7531
blackskorpion

blackskorpion

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,427
  • Înscris: 10.01.2008
„În urma lansăriii ofertei de vânzare de energie lansată în data de 26 septembrie, câștigătorul a fost desemnat Hidroelectrica, furnizor de energie care are în portofoliu clienți finali, având ca scop protecția consumatorilor finali”, arată Nuclearelectrica într-un răspuns la o solicitare adresată de noi.

https://www.economic...mwh_616842.html

#7532
madalinmdl1

madalinmdl1

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,462
  • Înscris: 11.07.2014

View PostGraa, on 05 octombrie 2022 - 20:38, said:

In momentul de fata au cate 5000 de cereri pe zi. Platforma de contractare a inceput sa dea rateuri uneori, posibil datorita cererii mari.

Daca nu fac nimic cu sistemul de facturare cum vor putea ajunge vreodata la zi cand vor avea clienti de ordinul milioanelor?
Dar de ce va deranjează că sunt cu facturile in urma. Mie chiar îmi convine, pentru că mă folosesc de bani aceia in alte scopuri. Ar putea să întârzie și mai mult, de exemplu o lună să trimită factura, și luna următoare să nu trimită. Sau o alta idee mai buna, să citească indexul luna aceasta și să pornească cu facturile de aici, ce sa consumat înainte să anuleze și să șteargă acel consum din sistem

#7533
geluadi2000

geluadi2000

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,016
  • Înscris: 08.02.2006

View Postblackskorpion, on 05 octombrie 2022 - 22:15, said:

„În urma lansăriii ofertei de vânzare de energie lansată în data de 26 septembrie, câștigătorul a fost desemnat Hidroelectrica, furnizor de energie care are în portofoliu clienți finali, având ca scop protecția consumatorilor finali”, arată Nuclearelectrica într-un răspuns la o solicitare adresată de noi.

https://www.economic...mwh_616842.html
Si-a mutat statul niste bani din buzunarul stanga la cel din dreapta. Toate bune si frumoase insa ar putea achizitiona&implementa un CRM adevarat cei de la Hidroelectrica. Cel de acuma parca e din anii 2000 . Iar de bani sigur nu duc lipsa. O tot dau ca ba cumpara Electrica ba ca sunt suprasaturati,ba ca,ba ca,.... Normal ca dupa ce facea 100 contracte babane pe an si restul timpului se gandeau la "nemurirea sufletului" acum e chiar stresant sa fi pila angajata la H .Posted Image

Edited by geluadi2000, 06 October 2022 - 07:09.


#7534
ceanu1980

ceanu1980

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,881
  • Înscris: 15.05.2008

View PostGraa, on 05 octombrie 2022 - 14:17, said:

Ai avut 10 facturi pt mai multe locuri de consum sau pt acelasi pe mai multe luni?

Ambele,avut factura cu scadenta de prin iunie parca,m-am plictisit sa tot astepte un semn de la ei,ba gogule plateste factura aia ca e veche
Daca am avea si la gaz asa ceva atunci viata si trai pe capu nostru

#7535
daddy0307

daddy0307

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 380
  • Înscris: 26.05.2007

View Postdincadan78, on 05 octombrie 2022 - 21:07, said:

Facturand consumul pentru cate 2-3 luni deodata, dar slabe sanse sa o faca. Se trezesc cu plangeri de la nemultumiti ca platesc prea mult.

mie mi-au facturat din oficiu pe o singura factura ianuarie-mai.

#7536
ceanu1980

ceanu1980

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,881
  • Înscris: 15.05.2008
Da nu mai bine dadeau la baiatu moka cate 100 kw pt fiecare contract finalizat

#7537
cata31lin

cata31lin

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 155
  • Înscris: 09.05.2005
O chestie interesantă: După cum știți debitarea directă la ei funcționează cu întârziere cam 4-5 zile. Luna trecută pentru că trecuse vreo 3 zile de la data scandentă am plătit factura prin BCR plată furnizori și la cateva ore a venit și debitarea directă Posted Image . Deci sold pe minus și ei pe facturi nu pot pune sold-ul anterior. Se recomandă plata facturii următoare doar cu diferența.
Asa cum apare inscris si pe factura, din motive tehnice (legate de softul de facturare) soldul deocamdata nu este actualizat in facturi. La urmatoarea plata va rugam sa tineti cont de avansul pe care stiti ca l-ati achitat si sa platiti doar diferenta intre noua factura si valoarea achitata. In perioada urmatoare va fi disponibila vizionarea soldului pe facturi.

Luna asta am avut scandență pe 1; debitarea directă a venit pe 5, dar surprinză, au luat doar diferența dintre factură și soldul avut anterior.

Deci cel puțin la BCR reușesc să știe sold-ul anterior și să-l folosească.

#7538
daddy0307

daddy0307

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 380
  • Înscris: 26.05.2007
macar au bani de reclame.

https://economie.hot...adio-online.htm

#7539
aris86

aris86

    Traieste constient!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,847
  • Înscris: 26.02.2010
Contractul este cu dedicație ....

#7540
sags

sags

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,999
  • Înscris: 24.04.2013

View Postcata31lin, on 06 octombrie 2022 - 10:37, said:

… Luna asta am avut scandență pe 1; debitarea directă a venit pe 5, dar surprinză, au luat doar diferența dintre factură și soldul avut anterior.

Deci cel puțin la BCR reușesc să știe sold-ul anterior și să-l folosească.
Banca nu are nici o treaba cu soldul facturii, ea primeste un ordin de debitare directe suma … si il executa. Nu tine in nici un fel evidenta furnizorilor, facturilor, sodlului ramas de plata, etc, etc. Insa daca a venit doar diferenta inseamna ca Hidroelectrica, macar in cazul tau (ca am impresia ca ai facut sesizare), sau poate in scop de debitare directa, au rezolvat cu urmarirea platior si a soldului.

Intrucat ti-au raspuns ca ‘In perioada urmatoare va fi disponibila vizionarea soldului pe facturi’ poate-poate se rezolva si cu aceasta chestiune pentru toata lumea. Faptul ca debitarea directa s-a facut doar pe diferenta de plata este un semn bun in acest sens.

#7541
stericuta

stericuta

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 638
  • Înscris: 16.03.2005

View Postblackskorpion, on 05 octombrie 2022 - 22:15, said:

„În urma lansăriii ofertei de vânzare de energie lansată în data de 26 septembrie, câștigătorul a fost desemnat Hidroelectrica, furnizor de energie care are în portofoliu clienți finali, având ca scop protecția consumatorilor finali”, arată Nuclearelectrica într-un răspuns la o solicitare adresată de noi.

https://www.economic...mwh_616842.html
Asta înseamnă accesul băștinașilor la energie ieftină, produsă de România, inclusiv nuclear.

#7542
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,601
  • Înscris: 25.01.2007
Mie mi se pare o veste proasta.
Nu e normal și nici sustenabil pe termen mai lung sa cumperi scump și sa vinzi mai ieftin. Hidroelectrica mai are istoric de genul asta, a trebuit scoasa din insolventa.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

18 user(s) are reading this topic

9 members, 7 guests, 2 anonymous users

keeo, FxTim, danym, blackskorpion, Sinmbad, pompilik, crocko.dilul, Sorin2505, xwildmanx

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate