Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Hidroelectrica Casnic - Pareri / Sugestii / Reclamatii
Last Updated: Apr 25 2024 07:27, Started by
temporarysnooze
, Sep 07 2021 14:23
·
293
#7417
Posted 28 September 2022 - 14:50
Ami7777, on 28 septembrie 2022 - 14:27, said:
A aflat cineva "cod furnizor" pentru energia distribuita de la Hidroelectrica in judetul Cluj? As vrea sa ma inscriu pe platforma "Portal Distributie Energie Electrica Romania SA- Zona TN -" dar nu stiu cum sa aflu "cod furnizor". Eu am reusit tot in judetul Cluj cu HDR_FU_BUC la cod furnizor. Edited by laurcj, 28 September 2022 - 14:51. |
#7419
Posted 28 September 2022 - 17:57
Buna - voi dupa ce platiti factura mai apare in Lista facturilor din ultimele 12 luni ? Vad ca imi apar acolo.. fara nici un status.
|
#7420
Posted 28 September 2022 - 18:05
Da, ala e istoricul facturilor, nu lista facturilor platite....
|
#7421
Posted 28 September 2022 - 18:07
Era interesant sa apara si status-ul lor.. e de viitor pt HE
|
#7422
Posted 28 September 2022 - 18:11
E complicat cu status-urile astea - trebuie interceptata fiecare plata, identificata cumva factura la care se refera, actualizat status-ul facturii....
Daca mai vrei sa tii cont si de faptul ca platile se pot face partial, pleaca programatorul in lume.... Las'asa, tine clientul minte... |
#7424
Posted 28 September 2022 - 19:12
@mkscorpion0: Pentru sesizari/ reclamatii/ etc e un formular de contact tot pe site-ul unde sunt si contractarea online, lista de facturi si autocitirea. Ai ‘Solicitări’ in meniul de sus.
|
#7425
Posted 28 September 2022 - 19:44
darkangel2, on 28 septembrie 2022 - 18:11, said:
E complicat cu status-urile astea - trebuie interceptata fiecare plata, identificata cumva factura la care se refera, actualizat status-ul facturii.... Daca mai vrei sa tii cont si de faptul ca platile se pot face partial, pleaca programatorul in lume.... Las'asa, tine clientul minte... |
#7426
Posted 28 September 2022 - 20:46
Totuși e un avantaj că nu primim facturi. In iarna o sa primesc facturile din vara și în vara lui 2023, poate, facturile din iarna 😅😂🤣
|
|
#7427
Posted 28 September 2022 - 21:59
xml, on 28 septembrie 2022 - 19:44, said:
Greu le-o fi să te trimită la plată din site-ul lor, cel puțin la plata integrală și să actualizeze statusul facturii când te întorci cu mesaj de "succes" de la procesatorul de plăți, cum fac atâția alții. Ah, mdaaaa, hmmmm, suna bine... Da' ce-ai zice de login pe baza de user si parola? Stii ce zic? |
#7428
Posted 28 September 2022 - 22:02
După ce vor cumpăra CEZ, poate se indeplineste visul.
|
#7429
Posted 28 September 2022 - 22:15
Eu astept si o aplicatie mobila. Sa speram ca se va intampla in viitorul apropiat.
Edited by MembruAnonim, 28 September 2022 - 22:18. |
#7430
Posted 29 September 2022 - 04:07
judas, on 28 septembrie 2022 - 09:21, said: Stiu, dar procedura on-line este valabila doar daca titularul are carte de identitate. Pentru cei care au buletin tip vechi nu se poate incarca pe platforma si trebuiesc trimise actele prin posta. Aceeași situație și la buletinele de tip nou. Le-am predat personal. |
#7431
Posted 29 September 2022 - 06:04
|
#7432
Posted 29 September 2022 - 06:04
#7433
Posted 29 September 2022 - 08:07
#7434
Posted 29 September 2022 - 08:15
judas, on 29 septembrie 2022 - 06:04, said:
Pentru buletin de tip nou (carte identitate) am facut contractul on-line pe platforma lor. Daca ai CI cu cip nu merge sa faci direct din platforma ca nu ti-l recunoaste. |
Anunturi
▶ 8 user(s) are reading this topic
3 members, 3 guests, 1 anonymous users
Danutz2029, jeff48, Google (1), iogamac