Hidroelectrica Casnic - Pareri / Sugestii / Reclamatii
Last Updated: Apr 24 2024 19:03, Started by
temporarysnooze
, Sep 07 2021 14:23
·
293
#6535
Posted 11 August 2022 - 19:01
mihai93, on 11 august 2022 - 18:55, said:
Buna ziua, termenul de raspuns la petitii pentru ANRE este de 15 sau 30 zile ? Am de 3 saptamani o reclamatie depusa in legatura cu hidroelectrica si niciun raspuns. Probabil sunt in vacanta contribuabilii... Chiar asa sa fie, neprecizarea temeiului legal pe care îşi întemeiază reclamaţia e motiv de clasare ??? Prin intermediul PORTAL-ului se asigură transmiterea de către persoane fizice sau juridice a reclamațiilor la ANRE, în vederea soluționării acestora. Reclamaţia adresată ANRE trebuie să cuprindă cel puţin elementele de identificare ale solicitantului, ale persoanei reclamate, descrierea speţei, precizarea temeiului legal pe care îşi întemeiază reclamaţia, lipsa acestora conducând la clasarea reclamației. Reclamaţia adresată ANRE trebuie să cuprindă, anexat acesteia, răspunsul formulat de participantul la piaţa de energie/titularul de licenţă/titularul de atestat/titularul de autorizaţie, lipsa acestuia putând conduce la clasarea cererii prin emiterea unui răspuns în acest sens. La momentul finalizării procesului de completare a câmpurilor opționale și a celor obligatorii, prin apăsarea butonului ”TRANSMITE CERERE”, reclamația și anexele acesteia se transmit în mod automat către Registratura ANRE, fiind afișat numărul de înregistrare. Edited by av_myjob, 11 August 2022 - 19:09. |
#6536
Posted 11 August 2022 - 19:50
#6537
Posted 11 August 2022 - 19:55
#6538
Posted 11 August 2022 - 19:57
#6539
Posted 11 August 2022 - 20:01
Fetesti, IL (OD e-Distributie Dobrogea). Fara compensare, fara plafonare, ca media anului trecut trece de 100 kwh lunar ( cu toate ca facturarea la Enel Energie se facea la 2 luni pana la trecerea la Hidroelectrica, si nu depasea 170-180 kwh pe 60 zile de consum). In fine, nu mai are importanta, am spus asa ca idee.
Zicem bogdaproste ca a venit si asa factura, dupa 3 luni de la consum 🤣🤣🤣 |
#6540
Posted 11 August 2022 - 21:09
Mi-a venit si mie prima factura pe Aprilie la pret final de 0,716 lei/kWh. Se pare ca au urmarit conventia de consum ceea ce mi se pare corect in contextul in care se trimit facturi cu 3 luni intarziere.
Imi cam pierdusem speranta avand in vedere ca am incheiat contractul in Decembrie anul trecut. Cam 3 luni sa se schimbe furnizorul, inca trei luni sa primesti prima factura. Contract de 0.250 dar pret final de 0,716. Noi sa fim sanatosi... |
#6541
Posted 11 August 2022 - 21:30
sags, on 10 august 2022 - 19:44, said: La BRD e foarte posibil sa nu fie implementat [inca], pe site la Hidroelectrica nu zice ca ar fi. Cu cititul codului de bare de pe telefon: unele cititoare nu recunosc codul de bare daca luminozitatea ecranului e prea mica, deci incearca cu luminozitatea la maxim. Pe de alta parte ‘ofera-i’ cat mai mult spatiu pe orizontala, din cauza ca e lung acel cod de bare - tinut telefonul ‘pe orizontala’, afisat codul de bare pe tot ecranul, si/sau sa nu fie telefon cu dimensiunea ecranului, in pixeli, prea mica. Mulțumesc pentru îndrumări. Da, la citirea codului de pe telefon este nașpa cu luminozitatea...am încercat, dar nu reușesc. Scot la imprimantă codul de bare de pe tel și încerc iar la Selfpay sau BRD. |
#6542
Posted 11 August 2022 - 21:47
Eu am deschis factura pe laptop și am citit codul de bare prin aplicația BT Pay, cu telefonul și a funcționat. Ce-i drept că am încercat până să găsesc unghiul potrivit. Am mărit la 125% PDF-ul.
|
#6543
Posted 11 August 2022 - 21:53
BloodRa, on 09 august 2022 - 21:15, said:
Nu avea rost în aceste condiții să treci la hidro. Cât te încadrezi în limita plafonata, plătești la fel, peste tot. Doar dacă nu vrei ca hraparetul de furnizor să ia de la stat diferența de bani. Daca la gaz nu prea ai cum sa te adapostesti de dezastrul ce vine, macar la curent. Edited by andreic, 11 August 2022 - 21:56. |
#6544
Posted 11 August 2022 - 22:25
|
#6545
Posted 11 August 2022 - 22:38
'ai da cucu' nostru!!!!
Enel e atat de imbecil incat e in stare sa te actioneze in instanta pentru recuperarea celor 0 lei deoarece nu poti face dovada platii...... Pentru ca "asa functioneaza Sistemul Informatic, ce sa-i facem? noi n-avem ce sa-i facem, doar bunul Dumnezeu poate sa modifice Sistemul Informatic"... Edited by darkangel2, 11 August 2022 - 22:39. |
#6546
Posted 11 August 2022 - 23:06
av_myjob, on 11 august 2022 - 19:01, said: Termenul standard de soluționare a reclamației și de transmitere a răspunsului către solicitant este de 30 de zile de la data înregistrării reclamației, care poate fi prelungit cu 30 de zile, sub condiția notificării prealabile a solicitantului. Chiar asa sa fie, neprecizarea temeiului legal pe care își întemeiază reclamația e motiv de clasare ??? Prin intermediul PORTAL-ului se asigură transmiterea de către persoane fizice sau juridice a reclamațiilor la ANRE, în vederea soluționării acestora. Reclamația adresată ANRE trebuie să cuprindă cel puțin elementele de identificare ale solicitantului, ale persoanei reclamate, descrierea speței, precizarea temeiului legal pe care își întemeiază reclamația, lipsa acestora conducând la clasarea reclamației. Reclamația adresată ANRE trebuie să cuprindă, anexat acesteia, răspunsul formulat de participantul la piața de energie/titularul de licență/titularul de atestat/titularul de autorizație, lipsa acestuia putând conduce la clasarea cererii prin emiterea unui răspuns în acest sens. La momentul finalizării procesului de completare a câmpurilor opționale și a celor obligatorii, prin apăsarea butonului ”TRANSMITE CERERE”, reclamația și anexele acesteia se transmit în mod automat către Registratura ANRE, fiind afișat numărul de înregistrare. Mie mi au dat tichet și pe mail... Dar cum am avut mai multe sesizări întemeiate pe mai multe acte normative, câteva fiind foarte sensibile, nu cred că vor mai răspunde... Ideea este că nu totdeauna soluționează ce înregistrează ... darkangel2, on 11 august 2022 - 19:50, said: Au uitat sa solicite si dovada absolvirii Facultatii de Drept! Macar stiam o treaba... Romanul e născut poet și devenit avocat... Nu mai poți deschide nici un drum fără legea-n mana... darkangel2, on 11 august 2022 - 22:38, said:
'ai da cucu' nostru!!!! Enel e atat de imbecil incat e in stare sa te actioneze in instanta pentru recuperarea celor 0 lei deoarece nu poti face dovada platii...... Pentru ca "asa functioneaza Sistemul Informatic, ce sa-i facem? noi n-avem ce sa-i facem, doar bunul Dumnezeu poate sa modifice Sistemul Informatic"... A zis gresit Elon Musk că ne termina rapid A.I. Suntem terminați deja până la A.I. de sistemele informatice primitive care ne mănâncă tot timpul. Asta e și scopul lor. |
#6547
Posted 12 August 2022 - 07:44
#6548
Posted 12 August 2022 - 08:43
#6549
Posted 12 August 2022 - 09:18
OT:
Facturile acelea de genul -0,2LEI sunt in mod sigur regularizarea certificatelor verzi si privesc o perioada cat era in vigoare vechiul contract. Nu vad de unde atata nedumerire si plansete off-topic pe aici. |
|
#6550
Posted 12 August 2022 - 11:50
#6551
Posted 12 August 2022 - 12:34
Consumul mediu lunar pe 2021 să fie <= 100 kWh, nu consumul pe luna curentă.
|
#6552
Posted 12 August 2022 - 13:03
[ https://i.postimg.cc/MK10fnNw/raspuns-HE.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Cu astia trebuie sa ai nervi de otel. Eu unul nu mai pot. Asta e raspunsul la ultima sesizare. Pe care am facut-o pentru factura din luna martie, la care am mai facut la momentul respectiv o sesizare primind raspuns ca mai dureaza din cauza OUG-ului. Deci ei imi raspund cu minciuni: 1. "Facturarea se face (in cazul in care nu s-a inregistrat autocitirea) pentru cantitatea comunicata de catre operatorul de distributie pe baza unui istoric de consum". Eu am dat autocitirea si ei au ignorat-o. Mai e si al 2-lea pas pe care l-au ignorat, conventia de consum, in care am trecut 100Kwh. Au sarit si peste asta. 2. "regularizarea facandu-se la maxim 3 luni" Imi scriu asta in luna august referitor la o factura din luna martie, care e ultima, ca alta n-am mai primit. Pai inca astept acea regularizare la "maxim 3 luni" Facepalm ... |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 5 user(s) are reading this topic
1 members, 3 guests, 1 anonymous users
pegasys