Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Magnet in loc de clește pent...

Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over
 Filtru apa potabila cu osmoza inv...

Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11

securitate - acum se dau drept - ...
 Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...

De unde cumparati suspensii / gar...

[UNDE] Reconditionare obiecte lemn

Infiltratii casa noua
 sugestie usa interior

ANAF si plata la selfpay

Imprimanta ciss rezista perioade ...

Garmin fēnix 7 / PRO / Saphi...
 

Hidroelectrica Casnic - Pareri / Sugestii / Reclamatii

* * * * * 9 votes
  • Please log in to reply
19774 replies to this topic

#6535
av_myjob

av_myjob

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,255
  • Înscris: 14.04.2009

 mihai93, on 11 august 2022 - 18:55, said:

Buna ziua, termenul de raspuns la petitii pentru ANRE este de 15 sau 30 zile ? Am de 3 saptamani o reclamatie depusa in legatura cu hidroelectrica si niciun raspuns. Probabil sunt in vacanta contribuabilii...
Termenul standard de soluţionare a reclamaţiei şi de transmitere a răspunsului către solicitant este de 30 de zile de la data înregistrării reclamaţiei, care poate fi prelungit cu 30 de zile, sub condiţia notificării prealabile a solicitantului.

Chiar asa sa fie, neprecizarea temeiului legal pe care îşi întemeiază reclamaţia e motiv de clasare ???

Prin intermediul PORTAL-ului se asigură transmiterea de către persoane fizice sau juridice a reclamațiilor la ANRE, în vederea soluționării acestora. Reclamaţia adresată ANRE trebuie să cuprindă cel puţin elementele de identificare ale solicitantului, ale persoanei reclamate, descrierea speţei, precizarea temeiului legal pe care îşi întemeiază reclamaţia, lipsa acestora conducând la clasarea reclamației. Reclamaţia adresată ANRE trebuie să cuprindă, anexat acesteia, răspunsul formulat de participantul la piaţa de energie/titularul de licenţă/titularul de atestat/titularul de autorizaţie, lipsa acestuia putând conduce la clasarea cererii prin emiterea unui răspuns în acest sens. La momentul finalizării procesului de completare a câmpurilor opționale și a celor obligatorii, prin apăsarea butonului ”TRANSMITE CERERE”, reclamația și anexele acesteia se transmit în mod automat către Registratura ANRE, fiind afișat numărul de înregistrare.

Edited by av_myjob, 11 August 2022 - 19:09.


#6536
darkangel2

darkangel2

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,368
  • Înscris: 26.01.2019

 av_myjob, on 11 august 2022 - 19:01, said:

precizarea temeiului legal pe care îşi întemeiază reclamaţia, lipsa acestora conducând la clasarea reclamației

Au uitat sa solicite si dovada absolvirii Facultatii de Drept!
Macar stiam o treaba... Posted Image

Edited by darkangel2, 11 August 2022 - 19:51.


#6537
dincadan78

dincadan78

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,436
  • Înscris: 29.04.2010

 Razvan319, on 11 august 2022 - 18:48, said:


Pe ce luna a venit 0,767 lei kwh ?
Pe aprilie 2022.
90 kwh consum, factura finala 69,07 lei cu TVA.

Edited by dincadan78, 11 August 2022 - 19:56.


#6538
av_myjob

av_myjob

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,255
  • Înscris: 14.04.2009

 darkangel2, on 11 august 2022 - 19:50, said:

Au uitat sa solicite si dovada absolvirii Facultatii de Drept!
Macar stiam o treaba... Posted Image
La ANRE ca pe vremea romanilor, cand codul de procedura nu era public si daca nu spuneai cuvintele solemne pierdeai procesul fara sa se mai cerceteze fondul...

#6539
dincadan78

dincadan78

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,436
  • Înscris: 29.04.2010
Fetesti, IL (OD e-Distributie Dobrogea). Fara compensare, fara plafonare, ca media anului trecut trece de 100 kwh lunar ( cu toate ca facturarea la Enel Energie se facea la 2 luni pana la trecerea la Hidroelectrica, si nu depasea 170-180 kwh pe 60 zile de consum). In fine, nu mai are importanta, am spus asa ca idee.

Zicem bogdaproste ca a venit si asa factura, dupa 3 luni de la consum 🤣🤣🤣

#6540
ConfusedPotato

ConfusedPotato

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 17
  • Înscris: 11.12.2021
Mi-a venit si mie prima factura pe Aprilie la pret final de 0,716 lei/kWh. Se pare ca au urmarit conventia de consum ceea ce mi se pare corect in contextul in care se trimit facturi cu 3 luni intarziere.
Imi cam pierdusem speranta avand in vedere ca am incheiat contractul in Decembrie anul trecut. Cam 3 luni sa se schimbe furnizorul, inca trei luni sa primesti prima factura. Contract de 0.250 dar pret final de 0,716. Noi sa fim sanatosi...

#6541
chance1

chance1

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 177
  • Înscris: 26.06.2010

 sags, on 10 august 2022 - 19:44, said:



La BRD e foarte posibil sa nu fie implementat [inca], pe site la Hidroelectrica nu zice ca ar fi.

Cu cititul codului de bare de pe telefon: unele cititoare nu recunosc codul de bare daca luminozitatea ecranului e prea mica, deci incearca cu luminozitatea la maxim. Pe de alta parte ‘ofera-i’ cat mai mult spatiu pe orizontala, din cauza ca e lung acel cod de bare - tinut telefonul ‘pe orizontala’, afisat codul de bare pe tot ecranul, si/sau sa nu fie telefon cu dimensiunea ecranului, in pixeli, prea mica.

Mulțumesc pentru îndrumări. Da, la citirea codului de pe telefon este nașpa cu luminozitatea...am încercat, dar nu reușesc. Scot la imprimantă codul de bare de pe tel și încerc iar la Selfpay sau BRD.

#6542
iogamac

iogamac

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,321
  • Înscris: 05.11.2009
Eu am deschis factura pe laptop și am citit codul de bare prin aplicația BT Pay, cu telefonul și a funcționat. Ce-i drept că am încercat până să găsesc unghiul potrivit. Am mărit la 125% PDF-ul.

#6543
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,611
  • Înscris: 07.02.2003

 BloodRa, on 09 august 2022 - 21:15, said:

Nu avea rost în aceste condiții să treci la hidro. Cât te încadrezi în limita plafonata, plătești la fel, peste tot.
Doar dacă nu vrei ca hraparetul de furnizor să ia de la stat diferența de bani.
Eu as recoanda totusi daca doresc si stiu ca au buget limitat sa treaca, nu e timp se stat, deja de discuta in coalitie ca nu sunt sustenabile plafonarile... furnizorii n-au primit nimic de 4 luni, nu e deloc intelept sa ne mai bazam pe ele pana in aprilie la anul, ar putea pica inainte Posted Image Au facut promisiuni dar acum vine scadenta si nici macar nu a venit iarna...
Daca la gaz nu prea ai cum sa te adapostesti de dezastrul ce vine, macar la curent.

Edited by andreic, 11 August 2022 - 21:56.


#6544
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,611
  • Înscris: 07.02.2003
Gluma Enel, dupa 6 luni :)

Attached File  Screenshot_20220811-223737_Messages.jpg   112.59K   34 downloads

#6545
darkangel2

darkangel2

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,368
  • Înscris: 26.01.2019
'ai da cucu' nostru!!!! :(
Enel e atat de imbecil incat e in stare sa te actioneze in instanta pentru recuperarea celor 0 lei deoarece nu poti face dovada platii......
Pentru ca "asa functioneaza Sistemul Informatic, ce sa-i facem? noi n-avem ce sa-i facem, doar bunul Dumnezeu poate sa modifice Sistemul Informatic"... Posted Image

Edited by darkangel2, 11 August 2022 - 22:39.


#6546
Malineanu

Malineanu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,909
  • Înscris: 29.12.2020

 av_myjob, on 11 august 2022 - 19:01, said:


Termenul standard de soluționare a reclamației și de transmitere a răspunsului către solicitant este de 30 de zile de la data înregistrării reclamației, care poate fi prelungit cu 30 de zile, sub condiția notificării prealabile a solicitantului.

Chiar asa sa fie, neprecizarea temeiului legal pe care își întemeiază reclamația e motiv de clasare ???

Prin intermediul PORTAL-ului se asigură transmiterea de către persoane fizice sau juridice a reclamațiilor la ANRE, în vederea soluționării acestora. Reclamația adresată ANRE trebuie să cuprindă cel puțin elementele de identificare ale solicitantului, ale persoanei reclamate, descrierea speței, precizarea temeiului legal pe care își întemeiază reclamația, lipsa acestora conducând la clasarea reclamației. Reclamația adresată ANRE trebuie să cuprindă, anexat acesteia, răspunsul formulat de participantul la piața de energie/titularul de licență/titularul de atestat/titularul de autorizație, lipsa acestuia putând conduce la clasarea cererii prin emiterea unui răspuns în acest sens. La momentul finalizării procesului de completare a câmpurilor opționale și a celor obligatorii, prin apăsarea butonului ”TRANSMITE CERERE”, reclamația și anexele acesteia se transmit în mod automat către Registratura ANRE, fiind afișat numărul de înregistrare.

Mie mi au dat tichet și pe mail... Dar cum am avut mai multe sesizări întemeiate pe mai multe acte normative, câteva fiind foarte sensibile, nu cred că vor mai răspunde...

Ideea este că nu totdeauna soluționează ce înregistrează ...

 darkangel2, on 11 august 2022 - 19:50, said:



Au uitat sa solicite si dovada absolvirii Facultatii de Drept!
Macar stiam o treaba... Posted Image

Romanul e născut poet și devenit avocat... Nu mai poți deschide nici un drum fără legea-n mana...

 darkangel2, on 11 august 2022 - 22:38, said:

'ai da cucu' nostru!!!! :(
Enel e atat de imbecil incat e in stare sa te actioneze in instanta pentru recuperarea celor 0 lei deoarece nu poti face dovada platii......
Pentru ca "asa functioneaza Sistemul Informatic, ce sa-i facem? noi n-avem ce sa-i facem, doar bunul Dumnezeu poate sa modifice Sistemul Informatic"... Posted Image

A zis gresit Elon Musk că ne termina rapid A.I.

Suntem terminați deja până la A.I. de sistemele informatice primitive care ne mănâncă tot timpul. Asta e și scopul lor.

#6547
JAWS

JAWS

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 812
  • Înscris: 22.03.2005

 andreic, on 11 august 2022 - 22:25, said:


La fel am primit, atat eu cat si ai mei, mail cu facturi cu -0.2 si -0.1.
La ani lumina de cand nu mai am treaba cu ei.

#6548
pegasys

pegasys

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 83
  • Înscris: 05.01.2007

 JAWS, on 12 august 2022 - 07:44, said:

La fel am primit, atat eu cat si ai mei, mail cu facturi cu -0.2 si -0.1.
La ani lumina de cand nu mai am treaba cu ei.

Idem si la mine. Am primit 3 facturi, toate cu minus.

#6549
sags

sags

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,950
  • Înscris: 24.04.2013
OT:
Facturile acelea de genul -0,2LEI sunt in mod sigur regularizarea certificatelor verzi si privesc o perioada cat era in vigoare vechiul contract. Nu vad de unde atata nedumerire si plansete off-topic pe aici.

#6550
000Maria000

000Maria000

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 10
  • Înscris: 01.09.2021

 dincadan78, on 11 august 2022 - 19:55, said:


Pe aprilie 2022.
90 kwh consum, factura finala 69,07 lei cu TVA.
Sigur este o eroare de facturare, prețul final nu trebuie sa depășească 0,68 lei cu condiția ca cosumul sa fie <100 kwh.

#6551
tavitu

tavitu

    Minune: HE a început să emită facturile!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,598
  • Înscris: 16.02.2009
Consumul mediu lunar pe 2021 să fie  <= 100 kWh, nu consumul pe luna curentă.

#6552
Georgian92

Georgian92

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 123
  • Înscris: 27.01.2021
[ https://i.postimg.cc/MK10fnNw/raspuns-HE.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Cu astia trebuie sa ai nervi de otel. Eu unul nu mai pot.

Asta e raspunsul la ultima sesizare. Pe care am facut-o pentru factura din luna martie, la care am mai facut la momentul respectiv o sesizare primind raspuns ca mai dureaza din cauza OUG-ului.

Deci ei imi raspund cu minciuni:
1. "Facturarea se face (in cazul in care nu s-a inregistrat autocitirea) pentru cantitatea comunicata de catre operatorul de distributie pe baza unui istoric de consum".
Eu am dat autocitirea si ei au ignorat-o.
Mai e si al 2-lea pas pe care l-au ignorat, conventia de consum, in care am trecut 100Kwh. Au sarit si peste asta.

2. "regularizarea facandu-se la maxim 3 luni"
Imi scriu asta in luna august referitor la o factura din luna martie, care e ultima, ca alta n-am mai primit. Pai inca astept acea regularizare la "maxim 3 luni"
Facepalm ...

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

5 user(s) are reading this topic

1 members, 3 guests, 1 anonymous users

pegasys

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate