Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Hidroelectrica Casnic - Pareri / Sugestii / Reclamatii
Last Updated: Apr 19 2024 22:46, Started by
temporarysnooze
, Sep 07 2021 14:23
·
294
#5689
Posted 25 June 2022 - 19:46
Apropo am dat indexul pe net si a mers perfect, email instant.
|
#5690
Posted 25 June 2022 - 20:00
micutu82, on 25 iunie 2022 - 13:44, said:
Am primit raspuns de la hidroelectrica, cică facturile nu vin din cauza statului, că tot fac modificări la legea . I-am întrebat dacă sunt slab pregătiți, cu toate modificările făcute de stat, totuși, Enel poate emite facturile . I-am mai întrebat dacă pot plati și eu o factura la 3-4 luni, vorba aia...războiul din Ucraina și pe mine mă afectează Statul e de vina mereu, vad ca este un raspuns tipizat la ei ... Uneori e de vina, totusi, si distribuitorul ... Unul din raspunsuri a fost cu vina OD... Cred ca difera de la speta la speta, probabil in cazul tau statul a fost mai tare implicat . La mine toata culpa apartinea distribuitorului deoarece el citeste indecsii de schimbare a furnizorului. Insa actul normativ care stabileste asta apartine ANRE, deci ANRE ar fi fost de vina. andreic, on 25 iunie 2022 - 19:46, said:
Apropo am dat indexul pe net si a mers perfect, email instant. Vezi ca se poate ? Si nici macar n-a plouat ! Deci se poate cu indecsii si daca este insorit, si de pe yahoo mail. sags, on 25 iunie 2022 - 14:12, said:
OT: O sa vedem in 2027 cand unitatea 1 de la Cernavoda va TREBUI oprita pentru ca implineste varsta limita (intra in reparatii capitale si va fi repornita, dar conform planului asta dureaza 2 ani). Bineinteles ca pana atunci nu va fi nimic pus in loc. A fost data (parca) o lege in Parlament sa poata relua construirea hidrocentralelor care erau in stadiu avansat de finalizare cand indolenta Statului si hipstereala eco au oprit santierele, dar slabe sperante - la noi de distrus se distruge dar orice lucru constructiv ramane la stadiul de ‘o să’. (Aflu insa recent ca un asemenea santier chiar a fost oprit definitiv in justitie. Nu cunosc exact situatia, cat urma sa produca acea hidrocentrala si cat de avansate erau lucrarile, dar oricum…) Era vorba sa puna la punct cloud seeding-ul dar la cum se misca lucrurile probabil ca nu vor reusi utilizarea dronelor pentru a induce ploaia prin aplicarea de şocuri electrice asupra norilor, fără utilizarea substanţelor chimice. Pana sa ajungem o civilizatie de tip II, ramanem de tip I - varianta in care nici facturile electronice nu se pot emite la timp. |
#5691
Posted 25 June 2022 - 20:05
La voi in contract apar pe partea de costuri doar aceste 2 amanunte? Contract facut pe la jumatatea lui mai. In afara de :
contract cerere contract declaratie contract furnizare eu nu am.. de la ei. Attached Files |
#5692
Posted 25 June 2022 - 20:53
În contract furnizorul garantează prețul pentru energia activă. Acum vreo lună s-a modificat prețul distribuției și a mai crescut prețul total cu câțiva bani.
|
#5693
Posted 26 June 2022 - 17:33
Contractele Hidroelectrica sunt cu pret fix pentru o perioada de 1 an.
Intrebare intrebatoare: dintre cei ce sunteti clienti de aproape sau de peste un an, ati primit vreo notificare in legatura cu pretul aplicabil dupa acel an fix? |
#5694
Posted 26 June 2022 - 17:38
Platon, on 24 iunie 2022 - 11:39, said: Cam pe acolo suntem majoritatea, cand o sa vina factura o sa facem credit la banca sa il platim, atata incompetenta la firma asta, daca eram director zburau toti in aer, daca nu aveam un sistem coerent si functional in doua saptamani, sa stai sa te vaiti, sa ai o durere de paula fata de clienti.............. Dacă erai Director trebuia să zbori primul. Așa că mai bine nu ești🤣 |
#5695
Posted 26 June 2022 - 18:08
sags, on 26 iunie 2022 - 17:33, said:
Contractele Hidroelectrica sunt cu pret fix pentru o perioada de 1 an. Intrebare intrebatoare: dintre cei ce sunteti clienti de aproape sau de peste un an, ati primit vreo notificare in legatura cu pretul aplicabil dupa acel an fix? |
#5696
Posted 26 June 2022 - 18:37
Da, numa’ ca eu sunt foarte aproape sa fac anul de cand sunt in furnizare, ba daca socotesc de la semnarea contractului deja am depasit, si nu am primit nimic. Deci nu stiu cum si nici macar daca voi continua cu Hidorelectrica, sau daca ma trezesc la FUI.
In contractul propriu-zis am pret de furnizare 245LEI/MWh până la 30.06.2021 si 250LEI/MWh începând cu 01.07.2021, ceea ce ar implica faptul ca pretul va ramane neschimbat oricat de mult daca nu este modificat explicit. Insa in notificarea de schimbare a furnizorului exista ‘Mențiuni privind contractul încheiat cu furnizorul nou de energie electrică // 1. Perioada de valabilitate a contractului: … [X] determinată: de la … până la …’. Pe de alta parte in ‘Termeni și Condiții de Afaceri cu Clienții’ scrie: Quote 18.2 Contractul se încheie pe o perioadă inițială de 12 luni calculată de la data intrării sale în vigoare. În situația în care, la expirarea duratei de valabilitate a Contractului, Furnizorul nu notifică Clientul data încetării cu minimum 30 de zile înainte, Contractul se va prelungi automat pentru perioade succesive de câte 12 luni. Propunerea de modificare a prețului de facturare a energiei electrice active se va transmite de către Furnizor prin metodele de transmitere a facturilor și va produce efecte numai după acceptarea de către Client. Deci pana la urma ma trezesc sau nu la FUI? Aici e o chestie foarte urata la aceste contracte ca insasi contractele sunt incheiate pe perioada determinata, adica dupa un an te trezesti bine mersi fara electricitate (de fapt te trezesti la FUI). La altii contractul e pe perioada NEdeterminata, ceea ce prevede a se schimba sunt ‘conditiile comerciale’ adica pretul. |
#5697
Posted 26 June 2022 - 19:33
sags, on 26 iunie 2022 - 17:33, said:
Contractele Hidroelectrica sunt cu pret fix pentru o perioada de 1 an. Intrebare intrebatoare: dintre cei ce sunteti clienti de aproape sau de peste un an, ati primit vreo notificare in legatura cu pretul aplicabil dupa acel an fix? |
#5698
Posted 26 June 2022 - 20:09
Nu, nu abia la sfarsit de vara. Eu am intrat in furnizare in primele zile din iulie 2021, contractul fiind evident semnat in iunie (de aceea exista in el un si pret pana in 30 iunie).
Si inca eu am ezitat vreo 6 luni sa schimb furnizorul, nu din motiv de pret ci pentru ca documentele le vroiau pe un mail nesecurizat iar alternativa era mers la ei dar nu stiam ca se poate si in Bucuresti (altfel insemna 150+150 km fara a fi sigur ca rezolv cu un sigur drum). Cand am fost eu pentru contractare erau deja pe acolo ‘veterani’ cu diverse probleme (clasica neprimire facturi si altele). |
|
#5699
Posted 26 June 2022 - 20:14
sags, on 26 iunie 2022 - 17:33, said:
Contractele Hidroelectrica sunt cu pret fix pentru o perioada de 1 an. Intrebare intrebatoare: dintre cei ce sunteti clienti de aproape sau de peste un an, ati primit vreo notificare in legatura cu pretul aplicabil dupa acel an fix? |
#5700
Posted 27 June 2022 - 07:25
andreic, on 25 iunie 2022 - 19:46, said:
Apropo am dat indexul pe net si a mers perfect, email instant. |
#5701
Posted 27 June 2022 - 07:55
Tragedia' face ca te poti inscrie doar pana la 30.06.2022..daca poti.
|
#5702
Posted 27 June 2022 - 08:03
De ce doar pana la 30.06?
Credeți ca dupa nu va mai fii o noua oferta? Ba da, va fii. Daca cu acelasi tarif asta e alta poveste. Dar de contractat poti oricand. Nu e musai până in 30.06 |
#5703
Posted 27 June 2022 - 12:50
Nu vreau sa nasc polemici dar telul nostru ca si clienti e sa.. platim cat mai putin/kw. Restu-s calorii consumate/unitate lexicala.
|
|
#5704
Posted 27 June 2022 - 13:33
Raspunsul primit la sesizarea mea referitor la acele estimari lunare in plus facute la facturi:
"Stimate client, Referitor la reclamatia dumneavoastra inregistrata cu nr. .../25.05.2022, va informam ca operatorul de distributie E-DISTRIBUTIE Banat are responsabilitatea citirii contorului si a transmiterii catre furnizor a citirii, estimarii sau autocitirii. Perioada de facturare este pentru o luna calendaristica, de la data autocitirii (24-28) pana la sfarsitul lunii ni se transmite o cantitate estimata , cantitatea estimata se va regasi cu minus in factura urmatoare. Va multumim pentru intelegere si ramanem in continuare la dispoziția dumneavoastra pentru informatii specifice activitatii de furnizare a energiei electrice." Deci nu ei domne,distribuitorul.Atunci, de ce la ceilalti furnizori indexul autocitit corespundea cu cel din factura si nu exista nicio estimare lunara de la distribuitor?In afara perioadelor de regularizare evident.Plus ca..pe site-ul distribuitorului nu apare indexul estimat de ei ci cel trimis de "moi" prin autocitire. |
#5705
Posted 27 June 2022 - 15:18
Deci ai primit răspuns până în 30 de zile. E bine, poate primesc și eu. La mine nu e problemă cu estimarea în plus față de autocitire, ci că mi s-a facturat index pornire --> autocitire PLUS index pornire --> estimare.
|
#5706
Posted 27 June 2022 - 19:24
optimus prime, on 27 iunie 2022 - 13:33, said:
Raspunsul primit la sesizarea mea referitor la acele estimari lunare in plus facute la facturi: "Stimate client, Referitor la reclamatia dumneavoastra inregistrata cu nr. .../25.05.2022, va informam ca operatorul de distributie E-DISTRIBUTIE Banat are responsabilitatea citirii contorului si a transmiterii catre furnizor a citirii, estimarii sau autocitirii. Perioada de facturare este pentru o luna calendaristica, de la data autocitirii (24-28) pana la sfarsitul lunii ni se transmite o cantitate estimata , cantitatea estimata se va regasi cu minus in factura urmatoare. Va multumim pentru intelegere si ramanem in continuare la dispoziția dumneavoastra pentru informatii specifice activitatii de furnizare a energiei electrice." Deci nu ei domne,distribuitorul.Atunci, de ce la ceilalti furnizori indexul autocitit corespundea cu cel din factura si nu exista nicio estimare lunara de la distribuitor?In afara perioadelor de regularizare evident.Plus ca..pe site-ul distribuitorului nu apare indexul estimat de ei ci cel trimis de "moi" prin autocitire. IDEM, INDEM, IDEM!!! Fix la fel am primit si eu raspuns. In plus, mi-au trimis un tabel eXcel in care, vezi Doamne, e-Distributie Muntenia, a gasit de cuviinta sa puna un index din burta. Pai cu mama naibii!? Eu trimit indexul pe platforma Hidro, de acolo pleaca pe platforma e-Distributie, ma duc si verific si este identic cu ceea ce am trimis la Hidro si, dintr-o data ma trezesc cu alt index intr-un tabel. Si cica acest tabel este ala bun si de acolo ei (Hidro) factureaza. Sa le zic ceva? Nu mai zic nimic ca mi s-a acrit. Nu mai am putere, timp, nervi, sa trimit reclamatii, somatii, amenintari cu AN.... AN.... ca m-a saturat. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users