Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Hidroelectrica Casnic - Pareri / Sugestii / Reclamatii
Last Updated: Mar 28 2024 17:54, Started by
temporarysnooze
, Sep 07 2021 14:23
·
291
#2611
Posted 12 February 2022 - 17:20
claghi, on 12 februarie 2022 - 13:07, said:
Distribuitorul meu este Electrica Distributie Transilvania Sud(Distributie Energie Electrica Romania Transilvania Sud). Am incercat sa creez cont dar nu am reusit. Nu merge nici codul Furnizor de la Nova nici cel de la Hidro(postate de un user pe o pagina anteriora). am trimis un email catre DEER la care am atasat notificarea de la Hidro intrebandu-i daca au primit-o. Inca nu am primit raspuns. Edited by brody0875, 12 February 2022 - 17:30. |
#2612
Posted 12 February 2022 - 20:10
Va salut!
Cum mai decurge contractarea cu cei de la Hidroelectrica? A mai facut cineva contract cu ei, s au miscat rapid, le a venit facturile la timp? Intreb asta pentru ca as vrea sa ma mut si eu la ei dar daca sunt in urma rau cu demersurile contractuale si tot ce tine de ei, facturare etc, ma las pagubas si mai merg cu actualul frunizor. |
#2613
Posted 12 February 2022 - 20:31
Mergi cu actualul, contractarea merge ok la hidro, facturi în schimb vin când și când, cu indexuri estimate. Sunt colegi care de 7 luni încă nu au plătit nimic.
|
#2614
Posted 12 February 2022 - 21:06
Buna seara
La voi se manifesta eroarea asta? Ca nu pot sa fac procedura pt contract. Multumesc Attached Files |
#2615
Posted 12 February 2022 - 21:08
Schimba browserul. Încearcă edge. Încearcă mai multe scanări diferite. Clare. Dacă nu și nu, încearcă mâine.
|
#2616
Posted 12 February 2022 - 21:11
slai, on 12 februarie 2022 - 21:08, said:
Schimba browserul. Încearcă edge. Încearcă mai multe scanări diferite. Clare. Dacă nu și nu, încearcă mâine. apare pur si simplu fara sa bag scanarea CI (si apar doo erori daca ii bag scanarea) am incercat si cu chrome si cu edge, tot asa se intampla eram curios daca si la dvs apare eroarea .... fara sa bagati scanarea |
#2617
Posted 12 February 2022 - 21:31
Si la mine apare aceeasi eroare, cred ca e o pb cu platforma.
|
#2618
Posted 12 February 2022 - 21:33
#2619
Posted 13 February 2022 - 00:57
Nici la mine nu a funcționat aplicatia toata seara de sâmbătă. Cand sa încarc copia de pe CI da eroare. Am incercat CI in tot felul, jpg, ong, scaun aplicatia de pe tel si pdf. Am incercat si de pe tel cu camera foto si cu camera foto-video. A dat mereu eroare. Incerc iar azi duminică. Credeti ca nu functioneaza aplicatia sâmbătă și duminica? Eu cred ca ar trebui să funcționeze non-stop.
|
#2621
Posted 13 February 2022 - 10:08
N4S, on 11 februarie 2022 - 20:42, said: Sunt destui colegi de forum, printre care si eu, carora le-a fost inregistrat index-ul de transfer cu poza si date de indentificare loc de consum cu email sau tichet in platforma distribuitorului. Poti incerca de acum sa suni la numerele Hidroelectrica, alegi meniul de transmitere index si vezi daca iti cere POD-ul acolo. Iti las si numerele, sa nu cauti prea mult: 0800 800 359 (APEL GRATUIT), 021 9834, 021 9861 La mine E-distributie Muntenia a estimat un index mai mare cu 30 kWh, care vor fi facturați de către Enel. Ținând cont, că prețul este același, mi este indiferent cui dau banii. L.E. încă aștept factura finala de la Enel. |
#2622
Posted 13 February 2022 - 10:29
aris86, on 13 februarie 2022 - 10:08, said:
La mine E-distributie Muntenia a estimat un index mai mare cu 30 kWh, care vor fi facturați de către Enel. Ținând cont, că prețul este același, mi este indiferent cui dau banii. L.E. încă aștept factura finala de la Enel. |
#2623
Posted 13 February 2022 - 10:47
#2624
Posted 13 February 2022 - 10:59
De regula in circa 3 saptamani Enel trimite factura finala cu indexul de transfer.
|
#2625
Posted 13 February 2022 - 11:18
|
#2626
Posted 13 February 2022 - 11:45
Sunt ca raia astia de la Enel....se tin scai de tine....
|
#2627
Posted 13 February 2022 - 12:02
Am avut o discutie cu o doamna de la hidroelectrica care ma sunase in legatura cu reclamatia mea depusa la anre privind intarzierea contractarii.Legat de transmiterea indexului,mi-a spus ca doar telefonic se poate transmite,ca acel mail autocitire @..... va fi eliminat deci nu va mai obositi cu el..ca nu-l citeste nimeni.Iar despre introducerea posibilitatii transmiterii indexului pe platforma,respectiv creare cont...abia la vara nu acum. I-am spus ca stau prost cu logistica si daca continua sa trimita aiurea facturile fara sa tina cont de indecsii trimisi de clienti, se vor umple de reclamatii anre.A spus ca e constienta de asta dar ca se lucreaza pentru imbunatatirea serviciilor ca nu mai fac fata afluxului de clienti.Deci,imi pare rau ca dezamagesc pe cei care credeau ca la finalul lui februarie vom avea o platforma completa si functionala.
Edited by optimus prime, 13 February 2022 - 12:03. |
#2628
Posted 13 February 2022 - 12:03
Mie mi-a sunat unu de la enel la ușă cu un registru mare în brațe și un pix într-o mână, zice repede, cu tupeu: Pentru reînnoirea contractului la curent, numele dumnavoastră, sunteți proprietarul? I-am zis că am contract la Electrica, a ridicat ambele mâini în sus și a plecat
Edited by Bergibergi, 13 February 2022 - 12:05. |
Anunturi
▶ 6 user(s) are reading this topic
2 members, 4 guests, 0 anonymous users
mariusixy, jhon51