Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
ULBS INFORMATICA

Index preturi

Boxa membrana tweeter infundata

Am nevoie de poze cu un curcubeu
 Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay

Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3
 Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...

De ce sunt oamenii nostalgici

Cum vand casa fara factura Hidroe...
 Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?

polita RCA ONLINE

Termostat frigider - verificare
 

Hidroelectrica Casnic - Pareri / Sugestii / Reclamatii

* * * * * 9 votes
  • Please log in to reply
19698 replies to this topic

#2593
marianvasile

marianvasile

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 533
  • Înscris: 10.05.2013
@N4S: Am două locuri de consum, pentru care estimările au fost corect calculate, și este vorba de diferență lunară de 700 kw între ele. Toți intrăm aici ca să aflăm câte ceva, fiecare face ce consideră că este mai bine. Nu cred că va lua cineva în considerare indexul din poza colegului, dar este bună în caz de abateri grave la preluarea noului index de către noul furnizor. Mulțumesc de informare cu privire la codul client Hidro, voi încerca oricum meniul telefonic, poate va solicita POD?

Edited by marianvasile, 11 February 2022 - 20:33.


#2594
claghi

claghi

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 132
  • Înscris: 22.04.2004
Surprize, surprize
In data de 15 noiembrie 2021 am demarat procesul de contractare(prin email la contractare@)
In data de 14 decembrie am primit pe email contractul si notificarea si in aceeasi zi le-am retransmis semnate. Data preconizată a transferului din notificare 3 ianuarie 2022.
In ianuarie am primit factura de la Nova(furnizorul vechi) ptr consumul pe decembrie.
Primul semn de întrebare referitor la transferul contractului a apărut la sfârșitul lunii ianuarie cand am primit email de la Nova sa transmit autocitirea. Am sunat in call center la Hidroelectrica si mi-au transmis sa stau linistit ca transferul s-a efectuat.
Am incercat sa imi creez un cont la operatorul de distributie(Transilvania Sud) dar nu am reușit. Azi am sunat la Nova. Încă sunt clientul lor, nu au primit nicio notificare de la Hidro.
Am sunat din nou la Hidro(au răspuns la telefon cam in 5 minute) si operatorul imi spune ca din 3 ianuarie sunt clientul lor.. Habar nu am ce sa mai inteleg. I-am spus sa deschida o sesizare si sa verifice. Pana verifică ei, Nova ma va factura cu 650 lei fara taxe.
Sper ca nu v-am plictisit cu povestea mea un pic cam lunga.

#2595
N4S

N4S

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,376
  • Înscris: 12.04.2008

 marianvasile, on 11 februarie 2022 - 20:33, said:

Nu cred că va lua cineva în considerare indexul din poza colegului, dar este bună în caz de abateri grave la preluarea noului index de către noul furnizor. Mulțumesc de informare cu privire la codul client Hidro, voi încerca oricum meniul telefonic, poate va solicita POD?

Sunt destui colegi de forum, printre care si eu, carora le-a fost inregistrat index-ul de transfer cu poza si date de indentificare loc de consum cu email sau tichet in platforma distribuitorului.

Poti incerca de acum sa suni la numerele Hidroelectrica, alegi meniul de transmitere index si vezi daca iti cere POD-ul acolo. Iti las si numerele, sa nu cauti prea mult: 0800 800 359 (APEL GRATUIT), 021 9834, 021 9861

#2596
Un0arecare

Un0arecare

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 259
  • Înscris: 15.12.2015
Am facut si eu o cerere de trecere la Hidroelectrica cu documentele aferente pe 15.12.2021 și de atunci nu am primit nicio informare de preluare a cererii.
Pe site scrie că "De pe o adresa de e-mail este recomandat a se transmite o SINGURA cerere insotita de documentele aferente"
Acum nu știu cum să procedez, să mai aștept sau să mai trimit încă o dată documentele? Să sun să intreb? Nu am sunat până acum pt. că auzisem că nu se prea raspunde, pare să se fi schimbat lucrurile între timp!?
Dacă e să mai trimit încă o dată documentele, am o problemă, nu am ultima factură de la Electrica pe ianuarie, nu mi-au mai trimis-o pe mail(nu știu din ce motiv, nu am mai pățit niciodată așa ceva, am să intreb), eu am crezut că se întârzie cu recalcularea, noroc că am sunat, altfel mă trezeam cu curentul tăiat. Oare incep să piardă clienți și stiu că avem nevoie de ultima factură pt. a trece la alți furnizori? :)

#2597
daddy0307

daddy0307

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 456
  • Înscris: 26.05.2007
E buna oricare factura. Și cea din decembrie.
Folosiți platforma online.

#2598
dincadan78

dincadan78

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,436
  • Înscris: 29.04.2010
@claghi
E curios, dar nu puteti fi client la 2 furnizori concomitent. Sa nu va induca in eroare e-mail ul privind transmiterea periodica a indexului de la fostul furnizor. Eu sunt la Hidroelectrica din 16 decembrie, dar primesc in continuare mail-uri de la Enel Energie Muntenia sa transmit indexul autocitit intre 27 si 5 ale fiecarei luni. Dar dau ingore, sunt mesaje automate, nu m-au scos nici acum din baza de date a Enel, aplicatia imi functioneaza si acum, chiar daca nu mai am relatii contractuale cu ei.

#2599
Sm1th

Sm1th

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 365
  • Înscris: 17.05.2021

 claghi, on 11 februarie 2022 - 20:40, said:


In ianuarie am primit factura de la Nova(furnizorul vechi) ptr consumul pe decembrie.
Primul semn de întrebare referitor la transferul contractului a apărut la sfârșitul lunii ianuarie cand am primit email de la Nova sa transmit autocitirea. Am sunat in call center la Hidroelectrica si mi-au transmis sa stau linistit ca transferul s-a efectuat.
Azi am sunat la Nova. Încă sunt clientul lor, nu au primit nicio notificare de la Hidro.
Am sunat din nou la Hidro(au răspuns la telefon cam in 5 minute) si operatorul imi spune ca din 3 ianuarie sunt clientul lor.. Habar nu am ce sa mai inteleg. I-am spus sa deschida o sesizare si sa verifice. Pana verifică ei, Nova ma va factura cu 650 lei fara taxe.
Sper ca nu v-am plictisit cu povestea mea un pic cam lunga.
Poti sa verifici in cont la Nova daca mai ai contractul activ

#2600
claghi

claghi

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 132
  • Înscris: 22.04.2004
In aplicația de la Nova contractul pare activ. In plus mi-a confirmat si operatoarea din call center-ul Nova ca in sistemul lor contractul e activ. Inseamna ca cei de la Hidro nu au transmis notificarea de schimbare a furnizorului.

#2601
randuri

randuri

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 78
  • Înscris: 31.08.2021

 claghi, on 12 februarie 2022 - 08:04, said:

In aplicația de la Nova contractul pare activ. In plus mi-a confirmat si operatoarea din call center-ul Nova ca in sistemul lor contractul e activ. Inseamna ca cei de la Hidro nu au transmis notificarea de schimbare a furnizorului.

Da, e posibil sa nu fi trimis notificarea. Oricum, daca Nova va factura si dupa data de 3 ianuarie, vor trebui sa storneze.

#2602
Ikari

Ikari

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 125
  • Înscris: 30.05.2010

 utilizatorobraznic, on 10 februarie 2022 - 23:33, said:



Mie mi se pare bizar să văd astfel de comentarii.

Păi măi băieți, Electrica, Hidroelectrica, Nuclearelectrica nu numai că sunt firme ale statului, dar sunt și cei mai mari beneficiari ai acestor scumpiri. Dacă se fac profituri, firmele astea le fac și mai specific grosul profitului este al statul român.

Prețurile sunt mari, pentru că așa se vând pe bursă, din cauza cererii mari. Cine le vinde cu astfel de prețuri? Mă simt ca într-o demascare marca Scooby-Doo — ia uite aici cine vinde energie cu 600 lei / MWh pentru 2024:

https://www.economic...024_557972.html

Ca paranteză, dacă energia asta se vinde în avans cu livrare în 2024 (!) la 600 lei/MWh, mie îmi spune asta că în următorii 2 ani nu prea mai are cum să scadă prețul sub 1200/MWh, că toată capacitatea Hidroelectrica/Nuclearelectrica/etc e vândută deja la astfel de prețuri.

Iar banii ăștia îi încasează statul român, nu străinii, nu capitaliștii, nu. Statul român e profitorul principal, același stat ce a tocat tot profitul din energie, in loc să îl re-investească, ca să putem fi independenți de Rusia.

Același stat român care a făcut o liberalizare târzie, prost făcută și într-un moment prost, plafonează acum prețurile, ce de fapt le explodează și mai tare, că prost trebuie să fii ca și furnizor să nu beneficiezi de pomeni ale statului. După care se vorbește de taxarea zahărului, a mașinilor și caselor suplimentare, de impozit progresiv, etc, că populiștii de la putere trebuie să-și recupereze pomenile din plafonări și încă există fraieri din clasa de mijloc ce își plătesc taxele.

Placa asta cu vin străinii sau capitaliștii și ne fura boii de la bicicletă o tot auzim de la revoluție, iar zilele astea o aud în continuu.

Am făcut și eu contract la Hidroelectrica, dar este doar o pomană temporară.

Adică sunt eu bătut în cap și am vedenii? Dacă lumea e plătită de guvernul rus pentru texte din astea, vreau și eu.

Am citat greșit, scuze

#2603
ceanu1980

ceanu1980

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,141
  • Înscris: 15.05.2008

 randuri, on 12 februarie 2022 - 08:31, said:


Da, e posibil sa nu fi trimis notificarea. Oricum, daca Nova va factura si dupa data de 3 ianuarie, vor trebui sa storneze.

Sa nu trebuiasca sa storneze hidro daca nu au notificat

#2604
drakke2010

drakke2010

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 90
  • Înscris: 02.10.2004
La 15 zile de contract cu Hidro, în două locații, văd că ieri noul index mi-a fost citit trecut tot la CEZ...

#2605
__-__

__-__

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 303
  • Înscris: 30.11.2021
Deci cum mai este procedura de contractare, daca incep saptamana viitoare demersurile am sanse sa le inchei pana in martie ?

#2606
alseeme

alseeme

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,930
  • Înscris: 17.03.2005

 __-__, on 12 februarie 2022 - 10:47, said:

Deci cum mai este procedura de contractare, daca incep saptamana viitoare demersurile am sanse sa le inchei pana in martie ?
Faci contractul in aplicația web online pe site-ul hidroelectrica și primești documentele în maxim o zi lucrătoare. Nu trimiți documentele pe email.

#2607
blackskorpion

blackskorpion

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,605
  • Înscris: 10.01.2008
Pe platforma pare sa mearga bine procesul.

#2608
N4S

N4S

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,376
  • Înscris: 12.04.2008

 __-__, on 12 februarie 2022 - 10:47, said:

Deci cum mai este procedura de contractare, daca incep saptamana viitoare demersurile am sanse sa le inchei pana in martie ?

21 zile preaviz pentru schimbare furnizor (deci cel mai devreme intra in vigoare la 5 martie daca se trimite notificarea azi)

10 zile preaviz daca faci si schimbare de titular odata cu schimbarea furnizorului (se poate schimba contractul pe numele sotiei/sotului)

#2609
optimus prime

optimus prime

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 714
  • Înscris: 16.04.2006

 claghi, on 12 februarie 2022 - 08:04, said:

In aplicația de la Nova contractul pare activ. In plus mi-a confirmat si operatoarea din call center-ul Nova ca in sistemul lor contractul e activ. Inseamna ca cei de la Hidro nu au transmis notificarea de schimbare a furnizorului.
Uita-te pe site-ul distribuitorului sa vezi daca la furnizor apare tot Nova.Daca apare hidroelectrica ,Nova nu mai este legal furnizorul tau si n-au niciun drept sa te mai factureze in plus fata de restantele ce le mai ai la ei odata ce contractul a fost reziliat.La mine in contul Nova nu mai pot trimite indexul la energie electrica si in plus pe site-ul distribuitorului a fost modificat si furnizorul.Prin urmare,daca distribuitorul stie ca nu mai sunt la Nova ,e clar ca si Nova stie ca nu mai este furnizorul meu.La fel si in cazul tau .

Edited by optimus prime, 12 February 2022 - 12:18.


#2610
claghi

claghi

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 132
  • Înscris: 22.04.2004
Distribuitorul meu este Electrica Distributie Transilvania Sud(Distributie Energie Electrica Romania Transilvania Sud). Am incercat sa creez cont dar nu am reusit. Nu merge nici codul Furnizor de la Nova nici cel de la Hidro(postate de un user pe o pagina anteriora). am trimis un email catre DEER la care am atasat notificarea de la Hidro intrebandu-i daca au primit-o. Inca nu am primit raspuns.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

2 user(s) are reading this topic

1 members, 1 guests, 0 anonymous users

misulica70

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate