Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Hidroelectrica Casnic - Pareri / Sugestii / Reclamatii
Last Updated: Apr 18 2024 10:11, Started by
temporarysnooze
, Sep 07 2021 14:23
·
293
#2593
Posted 11 February 2022 - 20:33
@N4S: Am două locuri de consum, pentru care estimările au fost corect calculate, și este vorba de diferență lunară de 700 kw între ele. Toți intrăm aici ca să aflăm câte ceva, fiecare face ce consideră că este mai bine. Nu cred că va lua cineva în considerare indexul din poza colegului, dar este bună în caz de abateri grave la preluarea noului index de către noul furnizor. Mulțumesc de informare cu privire la codul client Hidro, voi încerca oricum meniul telefonic, poate va solicita POD?
Edited by marianvasile, 11 February 2022 - 20:33. |
#2594
Posted 11 February 2022 - 20:40
Surprize, surprize
In data de 15 noiembrie 2021 am demarat procesul de contractare(prin email la contractare@) In data de 14 decembrie am primit pe email contractul si notificarea si in aceeasi zi le-am retransmis semnate. Data preconizată a transferului din notificare 3 ianuarie 2022. In ianuarie am primit factura de la Nova(furnizorul vechi) ptr consumul pe decembrie. Primul semn de întrebare referitor la transferul contractului a apărut la sfârșitul lunii ianuarie cand am primit email de la Nova sa transmit autocitirea. Am sunat in call center la Hidroelectrica si mi-au transmis sa stau linistit ca transferul s-a efectuat. Am incercat sa imi creez un cont la operatorul de distributie(Transilvania Sud) dar nu am reușit. Azi am sunat la Nova. Încă sunt clientul lor, nu au primit nicio notificare de la Hidro. Am sunat din nou la Hidro(au răspuns la telefon cam in 5 minute) si operatorul imi spune ca din 3 ianuarie sunt clientul lor.. Habar nu am ce sa mai inteleg. I-am spus sa deschida o sesizare si sa verifice. Pana verifică ei, Nova ma va factura cu 650 lei fara taxe. Sper ca nu v-am plictisit cu povestea mea un pic cam lunga. |
#2595
Posted 11 February 2022 - 20:42
marianvasile, on 11 februarie 2022 - 20:33, said:
Nu cred că va lua cineva în considerare indexul din poza colegului, dar este bună în caz de abateri grave la preluarea noului index de către noul furnizor. Mulțumesc de informare cu privire la codul client Hidro, voi încerca oricum meniul telefonic, poate va solicita POD? Sunt destui colegi de forum, printre care si eu, carora le-a fost inregistrat index-ul de transfer cu poza si date de indentificare loc de consum cu email sau tichet in platforma distribuitorului. Poti incerca de acum sa suni la numerele Hidroelectrica, alegi meniul de transmitere index si vezi daca iti cere POD-ul acolo. Iti las si numerele, sa nu cauti prea mult: 0800 800 359 (APEL GRATUIT), 021 9834, 021 9861 |
#2596
Posted 11 February 2022 - 21:38
Am facut si eu o cerere de trecere la Hidroelectrica cu documentele aferente pe 15.12.2021 și de atunci nu am primit nicio informare de preluare a cererii.
Pe site scrie că "De pe o adresa de e-mail este recomandat a se transmite o SINGURA cerere insotita de documentele aferente" Acum nu știu cum să procedez, să mai aștept sau să mai trimit încă o dată documentele? Să sun să intreb? Nu am sunat până acum pt. că auzisem că nu se prea raspunde, pare să se fi schimbat lucrurile între timp!? Dacă e să mai trimit încă o dată documentele, am o problemă, nu am ultima factură de la Electrica pe ianuarie, nu mi-au mai trimis-o pe mail(nu știu din ce motiv, nu am mai pățit niciodată așa ceva, am să intreb), eu am crezut că se întârzie cu recalcularea, noroc că am sunat, altfel mă trezeam cu curentul tăiat. Oare incep să piardă clienți și stiu că avem nevoie de ultima factură pt. a trece la alți furnizori? |
#2597
Posted 11 February 2022 - 22:30
E buna oricare factura. Și cea din decembrie.
Folosiți platforma online. |
#2598
Posted 11 February 2022 - 23:19
@claghi
E curios, dar nu puteti fi client la 2 furnizori concomitent. Sa nu va induca in eroare e-mail ul privind transmiterea periodica a indexului de la fostul furnizor. Eu sunt la Hidroelectrica din 16 decembrie, dar primesc in continuare mail-uri de la Enel Energie Muntenia sa transmit indexul autocitit intre 27 si 5 ale fiecarei luni. Dar dau ingore, sunt mesaje automate, nu m-au scos nici acum din baza de date a Enel, aplicatia imi functioneaza si acum, chiar daca nu mai am relatii contractuale cu ei. |
#2599
Posted 11 February 2022 - 23:35
claghi, on 11 februarie 2022 - 20:40, said: In ianuarie am primit factura de la Nova(furnizorul vechi) ptr consumul pe decembrie. Primul semn de întrebare referitor la transferul contractului a apărut la sfârșitul lunii ianuarie cand am primit email de la Nova sa transmit autocitirea. Am sunat in call center la Hidroelectrica si mi-au transmis sa stau linistit ca transferul s-a efectuat. Azi am sunat la Nova. Încă sunt clientul lor, nu au primit nicio notificare de la Hidro. Am sunat din nou la Hidro(au răspuns la telefon cam in 5 minute) si operatorul imi spune ca din 3 ianuarie sunt clientul lor.. Habar nu am ce sa mai inteleg. I-am spus sa deschida o sesizare si sa verifice. Pana verifică ei, Nova ma va factura cu 650 lei fara taxe. Sper ca nu v-am plictisit cu povestea mea un pic cam lunga. |
#2600
Posted 12 February 2022 - 08:04
In aplicația de la Nova contractul pare activ. In plus mi-a confirmat si operatoarea din call center-ul Nova ca in sistemul lor contractul e activ. Inseamna ca cei de la Hidro nu au transmis notificarea de schimbare a furnizorului.
|
#2601
Posted 12 February 2022 - 08:31
claghi, on 12 februarie 2022 - 08:04, said:
In aplicația de la Nova contractul pare activ. In plus mi-a confirmat si operatoarea din call center-ul Nova ca in sistemul lor contractul e activ. Inseamna ca cei de la Hidro nu au transmis notificarea de schimbare a furnizorului. Da, e posibil sa nu fi trimis notificarea. Oricum, daca Nova va factura si dupa data de 3 ianuarie, vor trebui sa storneze. |
#2602
Posted 12 February 2022 - 08:49
utilizatorobraznic, on 10 februarie 2022 - 23:33, said: Mie mi se pare bizar să văd astfel de comentarii. Păi măi băieți, Electrica, Hidroelectrica, Nuclearelectrica nu numai că sunt firme ale statului, dar sunt și cei mai mari beneficiari ai acestor scumpiri. Dacă se fac profituri, firmele astea le fac și mai specific grosul profitului este al statul român. Prețurile sunt mari, pentru că așa se vând pe bursă, din cauza cererii mari. Cine le vinde cu astfel de prețuri? Mă simt ca într-o demascare marca Scooby-Doo — ia uite aici cine vinde energie cu 600 lei / MWh pentru 2024: https://www.economic...024_557972.html Ca paranteză, dacă energia asta se vinde în avans cu livrare în 2024 (!) la 600 lei/MWh, mie îmi spune asta că în următorii 2 ani nu prea mai are cum să scadă prețul sub 1200/MWh, că toată capacitatea Hidroelectrica/Nuclearelectrica/etc e vândută deja la astfel de prețuri. Iar banii ăștia îi încasează statul român, nu străinii, nu capitaliștii, nu. Statul român e profitorul principal, același stat ce a tocat tot profitul din energie, in loc să îl re-investească, ca să putem fi independenți de Rusia. Același stat român care a făcut o liberalizare târzie, prost făcută și într-un moment prost, plafonează acum prețurile, ce de fapt le explodează și mai tare, că prost trebuie să fii ca și furnizor să nu beneficiezi de pomeni ale statului. După care se vorbește de taxarea zahărului, a mașinilor și caselor suplimentare, de impozit progresiv, etc, că populiștii de la putere trebuie să-și recupereze pomenile din plafonări și încă există fraieri din clasa de mijloc ce își plătesc taxele. Placa asta cu vin străinii sau capitaliștii și ne fura boii de la bicicletă o tot auzim de la revoluție, iar zilele astea o aud în continuu. Am făcut și eu contract la Hidroelectrica, dar este doar o pomană temporară. Adică sunt eu bătut în cap și am vedenii? Dacă lumea e plătită de guvernul rus pentru texte din astea, vreau și eu. Am citat greșit, scuze |
|
#2603
Posted 12 February 2022 - 10:00
#2604
Posted 12 February 2022 - 10:44
La 15 zile de contract cu Hidro, în două locații, văd că ieri noul index mi-a fost citit trecut tot la CEZ...
|
#2605
Posted 12 February 2022 - 10:47
Deci cum mai este procedura de contractare, daca incep saptamana viitoare demersurile am sanse sa le inchei pana in martie ?
|
#2606
Posted 12 February 2022 - 11:18
__-__, on 12 februarie 2022 - 10:47, said:
Deci cum mai este procedura de contractare, daca incep saptamana viitoare demersurile am sanse sa le inchei pana in martie ? |
#2608
Posted 12 February 2022 - 12:03
__-__, on 12 februarie 2022 - 10:47, said:
Deci cum mai este procedura de contractare, daca incep saptamana viitoare demersurile am sanse sa le inchei pana in martie ? 21 zile preaviz pentru schimbare furnizor (deci cel mai devreme intra in vigoare la 5 martie daca se trimite notificarea azi) 10 zile preaviz daca faci si schimbare de titular odata cu schimbarea furnizorului (se poate schimba contractul pe numele sotiei/sotului) |
#2609
Posted 12 February 2022 - 12:08
claghi, on 12 februarie 2022 - 08:04, said:
In aplicația de la Nova contractul pare activ. In plus mi-a confirmat si operatoarea din call center-ul Nova ca in sistemul lor contractul e activ. Inseamna ca cei de la Hidro nu au transmis notificarea de schimbare a furnizorului. Edited by optimus prime, 12 February 2022 - 12:18. |
#2610
Posted 12 February 2022 - 13:07
Distribuitorul meu este Electrica Distributie Transilvania Sud(Distributie Energie Electrica Romania Transilvania Sud). Am incercat sa creez cont dar nu am reusit. Nu merge nici codul Furnizor de la Nova nici cel de la Hidro(postate de un user pe o pagina anteriora). am trimis un email catre DEER la care am atasat notificarea de la Hidro intrebandu-i daca au primit-o. Inca nu am primit raspuns.
|
Anunturi
▶ 2 user(s) are reading this topic
1 members, 1 guests, 0 anonymous users
misulica70