Hidroelectrica Casnic - Pareri / Sugestii / Reclamatii
Last Updated: Sep 25 2023 08:21, Started by
temporarysnooze
, Sep 07 2021 14:23
·
283

#2125
Posted 30 January 2022 - 21:46

Eu am primit documentele pe email la 8 zile dupa ce am finalizat inscrierea pe platforma.
|
#2126
Posted 31 January 2022 - 10:09

am dat indexul prin telefon si observ ca pe situl distribuitorului s-a inregistrat bine. acum sa vedem cu factura! ar trebui sa apara si ea
Attached Files |
#2127
Posted 31 January 2022 - 10:45

wild_one_ro, on 31 ianuarie 2022 - 10:09, said:
am dat indexul prin telefon si observ ca pe situl distribuitorului s-a inregistrat bine. acum sa vedem cu factura! ar trebui sa apara si ea Edited by av_myjob, 31 January 2022 - 10:47. |
#2128
Posted 31 January 2022 - 11:41

Stie cineva daca este posibil sa inchei un contract daca nu esti proprietarul spatiului? Proprietarul era mama mea care a decedat anul trecut si nu am facut succesiunea inca. Am buletinul pe adresa aceea.
|
#2129
Posted 31 January 2022 - 11:44

consumul estimat de furnizor nu apare pe e distributie, doar cand estimeaza ei
|
#2130
Posted 31 January 2022 - 11:54

După înregistrare pe site-ul hidroelectrica la cat timp vine contractul pe email?
|
#2132
Posted 31 January 2022 - 12:17

Sm1th, on 31 ianuarie 2022 - 11:44, said:
consumul estimat de furnizor nu apare pe e distributie, doar cand estimeaza ei "Citirea contorului este realizată periodic de operatorul de distributie sau prin autocitire, de către client." https://www.hidroele...45-22ddf6adf522 |
#2133
Posted 31 January 2022 - 12:30

A mai primit cineva acest mesaj: Reluare proces contractare?
"Ca urmare a unor verificari suplimentare realizate de Hidroelectrica SA, pe fluxul de contractare , s-a constatat existenta unor erori in continutul documentelor generate de dumneavostra pe portalul Hidroelectrica. Pentru a evita neconformitati in procesul de transmitere a notificarii de reziliere a contractului catre actualul dumneavoastra furnizor si informarea operatorului de distributie privind preluarea locului de consum de catre Hidroelectrica, va informam ca este necesar sa reluati procesul de contractare pe portalul Hidroelectrica." Mă surprinde menționarea unei probleme posible, legate de transmiterea notificării către actualul furnizor, în condițiile în care chiar am fost sunat de la departamentul de retenție al actualului furnizor și am stabilit că totul este în regulă, să plec de la ei - adică evident că nu am acceptat oferta lor. |
#2134
Posted 31 January 2022 - 12:32

IncredibleWiring, on 31 ianuarie 2022 - 11:41, said:
Stie cineva daca este posibil sa inchei un contract daca nu esti proprietarul spatiului? Proprietarul era mama mea care a decedat anul trecut si nu am facut succesiunea inca. Am buletinul pe adresa aceea. https://cdn.hidroele...ept_locativ.pdf |
|
#2135
Posted 31 January 2022 - 13:25

Vad ca si la mine a aparut in contul distribuitorului (e-Distributie) autocitirea data, prin robotel (nu prin operator), la telverde Hidroelectrica. Pana aici e de bine. Insa de ce de cateva luni de zile nu exista citiri (reale) ale distribuitorului nu inteleg, si vad ca nu sunt singurul la care se intampla. Acu’ sa vad cum o fi cu factura. Nu au mai emis nimic de cateva luni dar poate acum vine [vine calca totul in picioare
![]() |
#2136
Posted 31 January 2022 - 13:37

sags, on 31 ianuarie 2022 - 13:25, said:
Vad ca si la mine a aparut in contul distribuitorului (e-Distributie) autocitirea data, prin robotel (nu prin operator), la telverde Hidroelectrica. Pana aici e de bine. Insa de ce de cateva luni de zile nu exista citiri (reale) ale distribuitorului nu inteleg, si vad ca nu sunt singurul la care se intampla. Acu’ sa vad cum o fi cu factura. Nu au mai emis nimic de cateva luni dar poate acum vine [vine calca totul in picioare ![]() |
#2137
Posted 31 January 2022 - 14:14

Pe client·hidroelectrica·ro vad ca a inceput sa raspunda chatbot-ul; cu ceva timp in urma nu raspundea deloc. Deocamdata nimic util, ca te trimite la ceva ce nu exista, dar poate poate… La ‘vizualizare factura’ raspunde cu:
Quote Ti-am pregătit totul online, ai la dispoziție un Portal in care sa iți regăsești toate Facturile. Nu mai ai nimic de făcut, trebuie doar sa descarci factura care te interesează. Facturile de energie ale Hidroelectrica pot fi trimise de asemenea prin e-mail sau posta, la adresele indicate de dvs. Quote Pentru reclamatii sau sesizari va rugam sa accesati portalul client, zona Reclamatii |
#2138
Posted 31 January 2022 - 15:24

Anterior am fost sunat de Enel ca dece ii parasesc motivul evident a fost pretul cresteau de la 0.61 la peste 1 leu , in fine au confirmat ca pe data de 27 ianuarie voi fi preluat de Hidroelectrica.
Am facut cont la Enel distributie Muntenia Sud si urmarit daca s-a actualizat furnizorul insa nu astazi tot Enel distributie apare ![]() Sunat la Hidroelectrica au confirmat ca la ei apare contractul activ de pe 9 ianuarie ![]() Nu imi ramane decat sa astept actualizarea la Enel Distributie privind furnizorul nou ; ultima factura de la Enel Energie si apoi luna uramatoare sa transmit indexul in perioada 24-28 la Hidroelectrica ![]() Dificila trecerea asta!La enel macar ereau toate aranjate cont ;facturi ;plati acum trebuie sa o iau de la capat pana isi pun la punct si Hidroelectrica sistemele. Sa ii umplem frigiderul comisiei europene pentru certificatele de carbon si pretului majorat la energie electrica! LE:Ultima citire a indexului pe situl enel distributie apare cu 1 decembrie...2021 Edited by tataiepure, 31 January 2022 - 15:25. |
#2139
Posted 31 January 2022 - 15:29

dmitza, on 31 ianuarie 2022 - 12:30, said:
A mai primit cineva acest mesaj: Reluare proces contractare? Parca am si mentionat asta intr-o postare anterioara. Sunat, discutat, lamurit... o eroare. |
|
#2140
Posted 31 January 2022 - 16:09

shady_boy, on 31 ianuarie 2022 - 12:17, said:
Distribuitorul ar trebui sa faca citiri si sa dea citirile furnizorului. Sau presupun eu gresit? "Citirea contorului este realizată periodic de operatorul de distributie sau prin autocitire, de către client." https://www.hidroele...45-22ddf6adf522 Nu, e corect ce-ai scris, distribuitorul citeste si transmite furnizorului, in cazul in care nu trimiti autocitirea atunci estimeaza furnizorul dar nu mai apare in contul distribuitorului; in cont, pe e-distributie apar doar citirile sau estimarile lor |
#2141
Posted 31 January 2022 - 16:10

tataiepure, on 31 ianuarie 2022 - 15:24, said: Sunat la Hidroelectrica au confirmat ca la ei apare contractul activ de pe 9 ianuarie , apoi contactat Enel care dupa 30 de minute de asteptat la telefon imi confirma ca este inchis contractul cu 27 ianuarie si sa stau linistit ca nu o sa platesc factura de doua ori ..... Nu imi ramane decat sa astept actualizarea la Enel Distributie privind furnizorul nou ; ultima factura de la Enel Energie si apoi luna uramatoare sa transmit indexul in perioada 24-28 la Hidroelectrica |
#2142
Posted 31 January 2022 - 16:36

Eu am completat datele pe site sambata ( 29.01 ) si am primit documentele pe email acum 10 minute.
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 5 user(s) are reading this topic
2 members, 3 guests, 0 anonymous users
iva, pahai