Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Recomandare casca telefon

Recomandare set oale inox 500-100...

Cumparare iPhone 15 din USA.

Pantofi alergare
 Incalzire electrica in adezivul g...

Wahl, Babyliss, Gamma

Naveta zilnica

Putem avea nași la nunta nec...
 Stergere periodica mailuri yahoo

Inlocuire emblema Passat B8 cu di...

video portret in landscape

Am fost eu plecat multa vreme din...
 Laboratoare analize de sange - POLL

Ambrozia - un fenomen in Romania

Modem/router portabil

asistenta medicala
 

Hidroelectrica Casnic - Pareri / Sugestii / Reclamatii

* * * * * 7 votes
  • Please log in to reply
15666 replies to this topic

#2125
cucur

cucur

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,311
  • Înscris: 15.07.2008
Eu am primit documentele pe email la 8 zile dupa ce am finalizat inscrierea pe platforma.

#2126
wild_one_ro

wild_one_ro

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 546
  • Înscris: 18.10.2008
am dat indexul prin telefon si observ ca pe situl distribuitorului s-a inregistrat bine. acum sa vedem cu factura! ar trebui sa apara si ea

Attached Files



#2127
av_myjob

av_myjob

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,631
  • Înscris: 14.04.2009

 wild_one_ro, on 31 ianuarie 2022 - 10:09, said:

am dat indexul prin telefon si observ ca pe situl distribuitorului s-a inregistrat bine. acum sa vedem cu factura! ar trebui sa apara si ea
La mine in platforma distribuitorului E-distributie Muntenia Sud nu mai apare niciun index nou din 1.09.2021 si am primit intre timp 3 facturi cu un consum estimat, bazat pe estimarea din contract...platforma Hidroelectrica, nici cea veche, nici cea noua, nu comunica inca cu platforma distribuitorului...mai e de asteptat pana se va indexul prin platforma noua, pentru a-l regasi si in factura...

Edited by av_myjob, 31 January 2022 - 10:47.


#2128
IncredibleWiring

IncredibleWiring

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 384
  • Înscris: 05.02.2021
Stie cineva daca este posibil sa inchei un contract daca nu esti proprietarul spatiului? Proprietarul era mama mea care a decedat anul trecut si nu am facut succesiunea inca. Am buletinul pe adresa aceea.

#2129
Sm1th

Sm1th

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 342
  • Înscris: 17.05.2021
consumul estimat de furnizor nu apare pe e distributie, doar cand estimeaza ei

#2130
alseeme

alseeme

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,418
  • Înscris: 17.03.2005
După înregistrare pe site-ul hidroelectrica la cat timp vine contractul pe email?


#2131
george_alexandru

george_alexandru

    Mwe Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,200
  • Înscris: 30.08.2017
La mine a venit in aceeasi zi. Iar apoi liniste...

#2132
shady_boy

shady_boy

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 96
  • Înscris: 01.10.2020

 Sm1th, on 31 ianuarie 2022 - 11:44, said:

consumul estimat de furnizor nu apare pe e distributie, doar cand estimeaza ei
Distribuitorul ar trebui sa faca citiri si sa dea citirile furnizorului. Sau presupun eu gresit?

"Citirea contorului este realizată periodic de operatorul de distributie  sau prin autocitire, de către client."

https://www.hidroele...45-22ddf6adf522

#2133
dmitza

dmitza

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 32
  • Înscris: 12.01.2004
A mai primit cineva acest mesaj: Reluare proces contractare?
"Ca urmare a unor verificari suplimentare realizate de Hidroelectrica SA, pe fluxul de contractare , s-a constatat existenta unor erori in continutul documentelor generate de dumneavostra pe portalul Hidroelectrica. Pentru a evita neconformitati in procesul de  transmitere a notificarii de reziliere a contractului catre actualul dumneavoastra furnizor si informarea operatorului de distributie privind preluarea locului de consum de catre Hidroelectrica, va informam ca este necesar sa reluati procesul de contractare pe portalul Hidroelectrica."

Mă surprinde menționarea unei probleme posible, legate de transmiterea notificării către actualul furnizor, în condițiile în care chiar am fost sunat de la departamentul de retenție al actualului furnizor și am stabilit că totul este în regulă, să plec de la ei - adică evident că nu am acceptat oferta lor.

#2134
av_myjob

av_myjob

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,631
  • Înscris: 14.04.2009

 IncredibleWiring, on 31 ianuarie 2022 - 11:41, said:

Stie cineva daca este posibil sa inchei un contract daca nu esti proprietarul spatiului? Proprietarul era mama mea care a decedat anul trecut si nu am facut succesiunea inca. Am buletinul pe adresa aceea.
Ar trebui sa fie posibil si online prin platforma de contractare, treci mostenitor sau comostenitor, asa cum era in procedura pe email...
https://cdn.hidroele...ept_locativ.pdf

#2135
sags

sags

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,103
  • Înscris: 24.04.2013
Vad ca si la mine a aparut in contul distribuitorului (e-Distributie) autocitirea data, prin robotel (nu prin operator), la telverde Hidroelectrica. Pana aici e de bine. Insa de ce de cateva luni de zile nu exista citiri (reale) ale distribuitorului nu inteleg, si vad ca nu sunt singurul la care se intampla. Acu’ sa vad cum o fi cu factura. Nu au mai emis nimic de cateva luni dar poate acum vine [vine calca totul in picioarePosted Image, la cat consum s-a adunat…].

#2136
av_myjob

av_myjob

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,631
  • Înscris: 14.04.2009

 sags, on 31 ianuarie 2022 - 13:25, said:

Vad ca si la mine a aparut in contul distribuitorului (e-Distributie) autocitirea data, prin robotel (nu prin operator), la telverde Hidroelectrica. Pana aici e de bine. Insa de ce de cateva luni de zile nu exista citiri (reale) ale distribuitorului nu inteleg, si vad ca nu sunt singurul la care se intampla. Acu’ sa vad cum o fi cu factura. Nu au mai emis nimic de cateva luni dar poate acum vine [vine calca totul in picioarePosted Image, la cat consum s-a adunat…].
La mine trebuia sa faca citirea de regularizare de 6 luni si s-a dus luna si nicio citire...doar sunt de-o mamă, de-o făptură şi de-o seamă cei de la e-Distributie si cei de la Hidroelectrica...

#2137
sags

sags

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,103
  • Înscris: 24.04.2013
Pe client·hidroelectrica·ro vad ca a inceput sa raspunda chatbot-ul; cu ceva timp in urma nu raspundea deloc. Deocamdata nimic util, ca te trimite la ceva ce nu exista, dar poate poate… La ‘vizualizare factura’ raspunde cu:

Quote

Ti-am pregătit totul online, ai la dispoziție un Portal in care sa iți regăsești toate Facturile. Nu mai ai nimic de făcut, trebuie doar sa descarci factura care te interesează.

Facturile de energie ale Hidroelectrica pot fi trimise de asemenea prin e-mail sau posta, la adresele indicate de dvs.
iar la ‘nu am primit factura’ cu:

Quote

Pentru reclamatii sau sesizari va rugam sa accesati portalul client, zona Reclamatii
(asa, cu link catre o pagina inca nefunctionala)

#2138
tataiepure

tataiepure

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,842
  • Înscris: 22.01.2011
Anterior am fost sunat de Enel ca dece ii parasesc  motivul evident a fost pretul cresteau de la 0.61 la peste 1 leu , in fine au confirmat ca pe data de 27 ianuarie voi fi preluat de Hidroelectrica.
Am facut cont la Enel distributie Muntenia Sud si urmarit daca s-a actualizat furnizorul insa nu astazi tot Enel distributie apare Posted Image
Sunat la Hidroelectrica au confirmat ca la ei apare contractul activ de pe 9 ianuarie Posted Image apoi contactat Enel care dupa 30 de minute de asteptat la telefon imi confirma ca este inchis contractul cu 27 ianuarie si sa stau linistit  ca nu o sa platesc factura de doua ori .....
Nu imi ramane decat sa astept actualizarea la Enel Distributie privind furnizorul nou ; ultima factura de la Enel Energie si apoi luna uramatoare sa transmit  indexul in perioada 24-28 la Hidroelectrica Posted Image
Dificila trecerea asta!La enel macar ereau toate aranjate cont ;facturi ;plati acum trebuie sa o iau de la capat pana isi pun la punct si Hidroelectrica sistemele.
Sa ii umplem frigiderul comisiei europene pentru certificatele de carbon si pretului majorat la energie electrica!
LE:Ultima citire a indexului pe situl enel distributie apare cu 1 decembrie...2021

Edited by tataiepure, 31 January 2022 - 15:25.


#2139
danghetau

danghetau

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,000
  • Înscris: 21.08.2008

 dmitza, on 31 ianuarie 2022 - 12:30, said:

A mai primit cineva acest mesaj: Reluare proces contractare?
Da, acum cateva zile am primit ceva asemanator, mi se spunea ca nu se poate incheia contract de furnizare deoarece exista un contract de furnizare cu Hidroelectrica...
Parca am si mentionat asta intr-o postare anterioara.
Sunat, discutat, lamurit... o eroare.

#2140
Sm1th

Sm1th

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 342
  • Înscris: 17.05.2021

 shady_boy, on 31 ianuarie 2022 - 12:17, said:

Distribuitorul ar trebui sa faca citiri si sa dea citirile furnizorului. Sau presupun eu gresit?

"Citirea contorului este realizată periodic de operatorul de distributie  sau prin autocitire, de către client."

https://www.hidroele...45-22ddf6adf522

Nu, e corect ce-ai scris, distribuitorul citeste si transmite furnizorului, in cazul in care nu trimiti autocitirea atunci estimeaza furnizorul dar nu mai apare in contul distribuitorului; in cont, pe e-distributie apar doar citirile sau estimarile lor

#2141
alseeme

alseeme

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,418
  • Înscris: 17.03.2005

 tataiepure, on 31 ianuarie 2022 - 15:24, said:


Sunat la Hidroelectrica au confirmat ca la ei apare contractul activ de pe 9 ianuarie , apoi contactat Enel care dupa 30 de minute de asteptat la telefon imi confirma ca este inchis contractul cu 27 ianuarie si sa stau linistit  ca nu o sa platesc factura de doua ori .....
Nu imi ramane decat sa astept actualizarea la Enel Distributie privind furnizorul nou ; ultima factura de la Enel Energie si apoi luna uramatoare sa transmit  indexul in perioada 24-28 la Hidroelectrica
Când ai început să trimiți actele la hidroelectrica? Vreau sa știu cât timp durează... Ieri am accesat portalul hidroelectrica și am completat datele cerute dar n-am primit mailul de la hidroelectrica așa cum era specificat la sfârșitul aplicației...

#2142
PeRuZzI

PeRuZzI

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 436
  • Înscris: 30.12.2005
Eu am completat datele pe site sambata ( 29.01 ) si am primit documentele pe email acum 10 minute.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

5 user(s) are reading this topic

2 members, 3 guests, 0 anonymous users

iva, pahai

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate