![]() |
Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Hidroelectrica Casnic - Pareri / Sugestii / Reclamatii
Last Updated: Jun 01 2023 10:05, Started by
temporarysnooze
, Sep 07 2021 14:23
·
284

#2072
Posted 26 January 2022 - 09:55

danghetau, on 26 ianuarie 2022 - 09:18, said:
Șoc și groaza. Am trimis documentele pe 6 sau 7 decembrie, a doua zi a fost totul gata, intrat în vigoare pe 30.12 dar azi la ora 2 primesc următorul email: Bună ziua, Prin prezentul e-mail vă aducem la cunoștință faptul că dosarul dumneavoastră a fost respins datorită următorului motiv/următoarelor motive: Clienta are contract incheiat cu Hidroelectrica nr. 2906.12 / 30.12.2021 Pentru a continua procesul de contractare este necesar să răspundeți solicitării de completare/clarificare a documentelor contractuale prin reply la adresa [email protected] În caz contrar procedura de contractare va fi oprită. Mulțumim, Ce să înțeleg de aici? E foarte posibil ca problema sa fi plecat de la distribuitor. Eu am patit ceva de genul, in vara , cu Enel, cand am plecat de la Restart. Am trecut cu gn si ee pentru doua locuri de consum, la Enel. La unul din locurile de consum la ee, distribuitorul a refuzat trecerea pe motiv ca in contractul de vanzare cumparare al imobilului , era trecuta si sotia si nu era dat si acceptil ei. Partea interesanta e ca la electrica, restart, engie, in trecut, am facut contractele utilizand acelasi contract de vanzare-cumparare al imobilului si nu a comentat nimeni nimic, nu s a cerut niciun accept al sotiei din moment ce ambii suntem propietari. Imagineaza ti ca distribuitorul, poate ca are sute de dosare de prelucrat pe zi, venite de la mai toti furnizorii. E suficient ca cine ti-a prelucreat tie , sa fi avut o secuda de imbecilitate cand a citest dosarul tau si l-a respins…nici dracu nu se mai intoarce la el sa revizuiasca documentele…l-a declarat respins si cu asta basta, greu sa primesti un. MOtiv anume. Eu am insistat sa imi dea motivul, pe tema asta am facut doua sesizari la anpc si una la distribuitor, mi-au raspuns dupa 3 luni, intre timp facusem contractul de furnizare cu Hidroelectrica , dupa ce am stat , fara sa stiu, vreo doua luni fara furnizor. Cu Hidroelectrica, acelasi distribuitor, nu mi s-a cerut acceptul sotiei, aceleasi acte trimise , acelasi loc de consum ee. Deci….da-le telefon, nu sta in baza emailului…sfatul meu |
#2073
Posted 26 January 2022 - 11:21

Eu am depus actele în mai, iar contractul a întrat în vigoare din decembrie.
Au fost nenumărate meciuri de-a lungul acestor luni. Factura vine cu 50-60 de lei mai outin decât la Enel pentru același consum. |
#2074
Posted 26 January 2022 - 12:23

Care este "POD"-ul?! Merci
Cod client 9114xxxx Cod (furnizor) ID factură 220997xxxx Număr contract 1415-00xxxx Codul unic al Punctului de Masura 5xxxx06000010xxxx57115xxxx Loc Consum 514xxx (am gasit in cont client dar nu apare pe factura) |
#2075
Posted 26 January 2022 - 13:00

#2076
Posted 26 January 2022 - 13:50

Am trei contracte cu Hidroelectrica din 27 decembrie 2021,exista vreo platforma unde sa te loghezi pentru index,facturi,
situatie contract?Cum se lucreaza cu ei ? Pentru contract am fost la sediul lor,dupa primirea contractelor nu s-a mai intamplat nimic.Liniste totala, in cont distribuitor Enel Muntenia nu sunt date cu privire la furnizor sau nu stiu unde sa le caut.Se rezolva ceva telefonic? |
#2077
Posted 26 January 2022 - 13:54

platforma e in constructie. Indexul posibil sa mearga prin telefon sau "Indexul autocitit poate fi comunicat doar in perioada 24-28 a lunii curente, prin serviciul Call Center, la numerele de telefon 0800 800 359 (APEL GRATUIT), 021 9834, 021 9861 precum si pe mail la adresa [email protected]"
Si factura pe mail daca ai specificat mail |
#2078
Posted 26 January 2022 - 14:00

#2079
Posted 26 January 2022 - 20:03

Voi ati primit facturi in ultima vreme? De pe 6 decembrie sunt mutat, eu transmit indexul cumintel dar facturi nema
Edited by Maryus89, 26 January 2022 - 20:03. |
#2080
Posted 26 January 2022 - 20:54

Vin greu facturile, trebuie să ai răbdare. Pune bani deoparte în funcție de consum și asta este... momentan
![]() |
#2081
Posted 26 January 2022 - 21:04

Eu am inceput din 16 decembrie 2021. Pe 4 ianuarie 2022 vad ca a citit distribuitorul indexul, nu stiu daca va mai face o alta citire “istorica” pana in 5 februarie tot el. Ma gandeam totusi pe 28 ianuarie sa transmit indexul existent pe e-mail la Hidroelectrica, or vrea sa il ia inconsiderare OK, nu il iau in seama, iarasi bine. Factura 16.12.2021 - 04.01.2022 (index transfer - index citit de distribuitor) nu s-a emis/ transmis so…
|
|
#2082
Posted 26 January 2022 - 21:21

Maryus89, on 26 ianuarie 2022 - 20:03, said:
Voi ati primit facturi in ultima vreme? De pe 6 decembrie sunt mutat, eu transmit indexul cumintel dar facturi nema |
#2083
Posted 26 January 2022 - 21:47

Distribuitorul din zona mea ( Brasov) este SDEE Transilvania Sud. Stie cineva daca se poate face un cont acolo ? sau exista alt distribuitor pt clienti casnici in zona?
|
#2084
Posted 26 January 2022 - 21:50

Nu are Hidroelectrica nevoie de banii noștri, suntem prea puțini. E mai mare deranjul cu încasarea sumelor decât sumele în sine, prin raportare la cifra lor de afaceri...
![]() |
#2085
Posted 26 January 2022 - 22:44

Am o întrebare. Am observat că unii dintre dvs verificați undeva la ce distribuitor sunteți. Unde faceți asta?
Eu locuiesc lângă Piatra Neamț. Am observat astăzi pe aplicația eon că apare contract reziliat, bănuiesc că m-a preluat hidroelectrica, așa de repede? Pe 17 semnasem contractul. |
#2086
Posted 26 January 2022 - 22:53

Am o întrebare. Am observat că unii dintre dvs verificați undeva la ce distribuitor sunteți. Unde faceți asta? Eu locuiesc lângă Piatra Neamț. Distribuitorul tău este Delgaz Grid... încearcă să-ți creezi un cont de utilizator. |
#2087
Posted 26 January 2022 - 23:57

Buna seara. La un apartament nou, fara contract anterior, cum procedez pentru a contracta ee la Hidroelectrica. In aplicatie nu pot trece mai departe daca nu selectez un furnizor ca fiind cel actual. Multumesc.
|
|
#2088
Posted 27 January 2022 - 01:55

Buna seara. La un apartament nou, fara contract anterior, cum procedez pentru a contracta ee la Hidroelectrica. In aplicatie nu pot trece mai departe daca nu selectez un furnizor ca fiind cel actual. Multumesc. doar pe email la contracte pentru prima data. |
Anunturi
▶ 4 user(s) are reading this topic
2 members, 1 guests, 1 anonymous users
pegasys, tataiepure