Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
E-Mail in serie prin Excel si Out...

Modul alimentare rulou/jaluzea ex...

Recuperare fișiere dupa form...

Aplicatii stress test RAM
 Asigurare auto hibrid

Asus B550M - PC-ul nu porneste di...

Tzanca Uraganu - Inconjurat de Fe...

explicatie montaj breadboard
 3 Doors Down - Kryptonite

Semnalizati cand virati pe un dru...

Donez Siofor de 1000mg ( diabet t...

Izolatie intre parter si etaj
 Hranirea pasarilor din orase -pro...

[unde] goarna tramvai

UPGRADE interfon de bloc Electra?

Care-i diferenta intre Geberit De...
 

Hidroelectrica Casnic - Pareri / Sugestii / Reclamatii

* * * * * 9 votes
  • Please log in to reply
19565 replies to this topic

#2053
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,770
  • Înscris: 25.01.2007
Nu se poate. În principiu, calculezi 21 de zile din momentul contractării.

#2054
pius

pius

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 176
  • Înscris: 15.02.2006
Am facut contractarea in 19.01 si am primit contractul cu Hidro in care se stipuleaza ca derularea va incepe din 11.02.
Intrebare : as vrea sa trimit si eu o poza cu indexul dar nu stiu CAND e mai bine sa o trimit si CUI ( si la vechiul furnizor si la Hidro)

#2055
bezdek

bezdek

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 776
  • Înscris: 04.07.2010
O trimiți pe 10.02 atât distribuitorului de rețea cât și actualului furnizor.

#2056
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,283
  • Înscris: 07.02.2003

 patraulea100, on 25 ianuarie 2022 - 12:23, said:

Am o oferta de cel putin trei ori mai mica si ma intreaba de ce ma mut???
Eu i-am bagat 2 motive, 1 pretul si 2, vreau energie verde :P N-a mai avut ce sa comenteze...

 underrated, on 25 ianuarie 2022 - 14:31, said:

Ia aminteste-ti de momentul cand a intrat digi pe electricitate, multi s-au dus la ei.
E o diferenta, digi e privat, Hidro e majoritar de stat. Asta inseamna ca pe termen lung sunt sanse mici ca preturile sa o ia razna... da, o sa se mai alinieze cu inflatia si investitiile dar nu cred ca va ajunge vreodata ca la furnizorii care nu sunt producatori acuma.

#2057
cuculea

cuculea

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,180
  • Înscris: 08.12.2006
Si eu am fost sunat astazi de o domnisoara de la Enel, acelasi bla bal ca si la voi

Eu am invocat ca principal motiv, lipsa de respect fata de client si comunicarea extrem de precara cu clinetii…apoi al 2-lea motiv…pretul.

Fata a incercat sa imi explice…stiti, aveti un pret foarte mic la energie, ati prins in August 0.36….i am zis…0.36 kw plus 0.3 pe zi abonament e mai mare decat 0.25 kw si atat…deci…despre ce vorbim. Pai stiti, aveti si gazele la noi, si va oferim platforma online…i. Am zis ca nu ma intereseaza platforma lor care oricum functioneaza din an in paste si atunci prost, iar faptul ca am gazele intr un loc si curentul intr un loc…nu am nicio problema cu asta. Mi a multumit si mi a confirmat ca de pe 9 Feb, contractul cu enel electric va inceta …ok.

#2058
george_c_ro1

george_c_ro1

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 326
  • Înscris: 02.04.2020
" Portarea " la Hidroelectrica a aprins luminitele la Enel ... numarul de clienti pierduti devine important .

#2059
mstanciu

mstanciu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,222
  • Înscris: 24.04.2007
Nimica toata fata de cat castiga de la cei ramasi.... la 1leu/kwh in loc de 0,25

#2060
aris86

aris86

    Traieste constient!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,716
  • Înscris: 26.02.2010
Pierd clienți, că altă dată nu erau așa insistenți. Noroc că a mai plafonat statul prețul, că altfel aveau hemoragie mai mare se clienți. Mie mi se pare, japca pe față abonamentul pe zi, acela nu mi se pare în regula, în rest, oferta hidro este imbatabila, cu cât pleacă mai mulți la ei, cu atât o sa determine furnizorii mari sa scadă și ei prețul.

#2061
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,770
  • Înscris: 25.01.2007

 george_c_ro1, on 25 ianuarie 2022 - 21:34, said:

" Portarea " la Hidroelectrica a aprins luminitele la Enel ... numarul de clienti pierduti devine important .
22.000 de clienți la 9 milioane de locuințe, chiar e o picătură în ocean hidroelectrica.

#2062
cain2k

cain2k

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 990
  • Înscris: 29.06.2008
Salut! Pentru trimiterea indexului este nevoie doar de CLC, nu de Codul de client.

#2063
altuser09

altuser09

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,409
  • Înscris: 25.08.2009
Faptul ca un client/consumator cauta pretul cel mai avantajos mi se pare ceva normal, se intampla si in tari unde nivelul de trai este mai bun decat la noi.
Am avut un coleg de serviciu (inginer automatica/calculatoare, bun programator). La inceputul anilor '90, vara isi lua concediu medical+fara plata cam 2 luni. Pleca in Germania de vest, lucra la negru, mai facea cate un programel pt o casa de schimb valutar, etc. In al 2-lea an a veni cu un AUDI RO 80. Masina nu era noua dar  arata si functiona impecabil. A spus ca a luat-o dupa un anunt pus in geam de neamt. Acesta i-a zis ca nu o mai pastreaza, nu ii convine, pretul benzinei crescuse cu cativa pfennigi (diviziunea de atunci a marcii germane).
Noi de ce nu am cauta un pret mai ieftin pentru energia electrica?
In cazul meu, istoricul este: client enel->client nova->viitor client hidroelectrica.
Prima data am trecut la nova atras de pretul mai bun si de bonusul(50 lei) oferit prin intermediul colegului de forum. Nova a crescut pretul, asta m-a facut sa caut alternativa. Am comunicat bine cu ei, mi-au oferit bonus, pret avantajos. Daca nu aparea hidroelectrica, nu as fi plecat de la ei.
Acum am trecut la hidroelectrica tot datorita pretului imbatabil.
E adevarat ca trecerea de la un furnizor la altul o data pe an nu e confortabila. Pe langa cautarea ofertelor mai e si procedura de inscriere care nu totdeauna merge usor, mai ales pentru varstnici sau pentru cei fara abilitati in folosirea calculatorului, exista si frica de schimbare (chestia cu schimbarea facuta degeaba a fost demonstrata foarte bine la alegerile locale/parlamentare dar ma opresc aici, nu e o discutie pe teme politice).
Discutam acum cateva zile cu o doamna din bloc, are peste 70 ani. I-am spus de hidroelectrica, mi-a spus ca ea a ales rcs-rds, sa aiba toate (CATV+energie, nu e cablata la internet)pe o factura. Asta e o  alta capcana pentru clienti, formula platesti totul o data. Daca m-as fi oferit sa o ajut, sa-i fac formalitatile de schimbare furnizor, i s-a fi parut suspect, cine te mai ajuta azi degeaba?

#2064
stericuta

stericuta

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 749
  • Înscris: 16.03.2005
Și mai apoi îți luai șuturi în dos că de ce facturează la trei luni?

 Graa, on 25 ianuarie 2022 - 14:25, said:

Oare ce vor mai zice atunci cand Hidro isi va pune la punct platforma si pt facturare. Deja e functionala pt contractare, asa ca autocitirea si facturarea vor insemna poate sfarsitul marilor furnizori.
Aceste platforme de plăți / facturare / transmitere index sunt deja pe piață, oferite de firme specializate. Contează doar costul implementării dar cred că pentru Hidroelectrica nu e problemă.

Cred că în mai puțin de o lună se va implementa și la Hidro, inclusiv varianta pentru mobil.

#2065
bursucelu_viesel

bursucelu_viesel

    Very very sketchy stuff

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,704
  • Înscris: 03.02.2009
Cum trimiteti autocitirea la telefon? au un nr 0800800359 dar te intreaba numarul locului de consum (de pe pagina 2 a facturii).
EU n-am nicio factura, insa stiu NLC-ul. Problema e ca nu pot introduce litere, caci NLC-ul are la inceput litere. (sau in factura apar doar cifrele? caz in care ar trebui introduse doar ele?)

#2066
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,770
  • Înscris: 25.01.2007
Stai relax, și dacă îl trimiți ai cele mai mari șanse sa nu-l bage în seama.

#2067
danghetau

danghetau

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,592
  • Înscris: 21.08.2008
Șoc și groaza. Am trimis documentele pe 6 sau 7 decembrie, a doua zi a fost totul gata, intrat în vigoare pe 30.12 dar azi la ora 2 primesc următorul email:

Bună ziua,

Prin prezentul e-mail vă aducem la cunoștință faptul că dosarul dumneavoastră a fost respins datorită următorului motiv/următoarelor motive:

Clienta are contract incheiat cu Hidroelectrica nr. 2906.12 / 30.12.2021
Pentru a continua procesul de contractare este necesar să răspundeți solicitării de completare/clarificare a documentelor contractuale prin reply la adresa [email protected].

În caz contrar procedura de contractare va fi oprită.



Mulțumim,

Ce să înțeleg de aici?

#2068
ceanu1980

ceanu1980

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,086
  • Înscris: 15.05.2008
Probabil documente incomplete sau nesemnate,cand ti-au venit acele documente ”totul gata” ce ai trimis napoi? verifica mailu si vezi ce nu ai facut

#2069
enrique24

enrique24

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 678
  • Înscris: 23.09.2010
In contul distribuitorului e-Distributie se poate inregistra indexul citit ? Nu vad meniul pentru asa ceva.

#2070
danghetau

danghetau

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,592
  • Înscris: 21.08.2008
Am sunat, după 40 de minute am prins un operator CC.
Totul e ok, contract activ, nu știe de ce am primit acel mesaj.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

4 user(s) are reading this topic

2 members, 1 guests, 1 anonymous users

cctin, xeni

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate