Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Info Coronavirus/Vaccinare vs Fake News

2,4GHz Drift Racer -PX- Carrera P...

Placa Asus sau AORUS ?

Pareri abonament 5G Orange
 Activitate upload la fiecare rest...

iPhone 7 plus spart

Eroare Cadastru

viteza internet
 Sigma 18-50mm F2.8 DC DN Contempo...

Licenta transport persoane

Masina volan dreapta

Arc fata Skoda Octavia 2 FL
 Cartoonito revine in Romania de l...

La multi ani @marinel1976!

La multi ani de Sfanta Maria!

La multi ani @xcit!
 

Hidroelectrica Casnic - Pareri / Sugestii / Reclamatii

* * * * * 4 votes
  • Please log in to reply
6571 replies to this topic

#2017
blackskorpion

blackskorpion

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,321
  • Înscris: 10.01.2008

View Postaris86, on 23 ianuarie 2022 - 09:45, said:

De mâine cum se poate trimite indexul la hidro, dacă nu mi s-a emis încă prima factură?
In prima luna de consum indexul nu poate fi dat de catre consumator. In prima luna noul furnizor primeste de la Operatorul se Distributie datele locului de consum, indexul de inceput si consumul de facturat. Abia din a doua luna de contract, dupa emiterea primei facturi, in următoarea perioada de transmitere index poate consumatorul sa dea un index autocitit.

#2018
aris86

aris86

    Traieste constient!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 27,329
  • Înscris: 26.02.2010
Atunci stau relaxat. E-dristributie a pus un index estimat, pe 20 ianuarie.

#2019
radudd

radudd

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,198
  • Înscris: 08.02.2007
La mine E-dristributie a acceptat si inregistrat in sistem (in contul meu) indexul trimis sub forma de foto atasat la email.
Mai mult, mi-a raspuns asa:

"Ca raspuns la solicitarea dumneavoastra inregistrata la E-Distributie Muntenia SA cu nr. 094xxxxx/ 17.01.2022 prin care ne solicitati inregistrarea indexului autocitit pentru locul de consum identificat prin POD RO001Exxxxxxxxx va informam ca am inregistrat indexul autocitit transmis, EA=26134/17.01.2022 index ce va fi considerat ca index final si respectiv index de incepere contract."

#2020
danghetau

danghetau

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,886
  • Înscris: 21.08.2008
Maica-mea are contract din 30.12, s-a citit indexul la schimbarea furnizorului si s-a trimis, maine incerc sa trimit un prim index sa vedem daca il preiau.
Mentionez ca deja s-a achitat factura emisa de fostul furnizor, este la zi.

Edited by danghetau, 23 January 2022 - 11:55.


#2021
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 113,819
  • Înscris: 07.02.2003

View Postaris86, on 23 ianuarie 2022 - 09:45, said:

De mâine cum se poate trimite indexul la hidro, dacă nu mi s-a emis încă prima factură?
Cred ca nu se poate decat cand iti vine prima faccura cu codurile aferente.

#2022
pistay

pistay

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 291
  • Înscris: 09.02.2014
Buna ziua. Am trimis cu mai mult timp in urma actele ptr contractare.. nu am primit raspuns de la ei....pe urma am facut acelasi lucru si pe platforma lor, dar nu am primit contractele ptr a fi semnate. Acum daca incerc sa mai fac acelasi demers...imi da mesajul cu "pod existent" ..oare aveti idee ce ar trebuîi sa fac ? Sa astept ...poate la un moment dat trimit contractul, sau sa incerc sa-i prind telefonic...cea cei foarte greu. Poate mai este cineva in aceasi situatie....

#2023
av_myjob

av_myjob

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,711
  • Înscris: 14.04.2009

 pistay, on 24 ianuarie 2022 - 08:44, said:

Buna ziua. Am trimis cu mai mult timp in urma actele ptr contractare.. nu am primit raspuns de la ei....pe urma am facut acelasi lucru si pe platforma lor, dar nu am primit contractele ptr a fi semnate. Acum daca incerc sa mai fac acelasi demers...imi da mesajul cu "pod existent" ..oare aveti idee ce ar trebuîi sa fac ? Sa astept ...poate la un moment dat trimit contractul, sau sa incerc sa-i prind telefonic...cea cei foarte greu. Poate mai este cineva in aceasi situatie....
Daca ai facut contractarea prin platforma lor, nu mai primesti contractele pentru a fi semnate pentru ca le-ai semnat deja la penultimul pas, iar la ultimul pas puteai descarca toate documentele completate si semnate inainte sa dai click pe finalizeaza...daca primesti eroarea ca POD-ul exista in baza de date. inseamna ca cererea a fost procesata (numarul de contract din procesul de contractare a fost validat) si vei primi si email-ul de confirmare...poti face si o sesizare la [email protected] sa verifice finalizarea procesului de contractare pentru POD-ul XXXXX pentru ca n-ai primit inca email-ul de confirmare, iar procesul de contractare nu mai poate fi reluat pentru ca primesti mesajul ca POD-ul exista in baza de date...

Edited by av_myjob, 24 January 2022 - 10:38.


#2024
subss

subss

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,650
  • Înscris: 15.11.2009
Există oare și o procedură de verificare manuală pentru unele dintre contracte?

Pentru că, aparent, unii primesc imediat email-ul, alții cu ceva întârziere (deși procedura e parcursă noaptea sau dimineața, când serverele nu sunt aglomerate) și câțiva deloc...

Nu cred că toate aceste probleme sunt neapărat erori, este posibil ca anumite contracte să primească un scor intern mic (în funcție de anumite criterii) și să fie verificate manual, suplimentar.

#2025
iRunaway

iRunaway

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,007
  • Înscris: 10.10.2011
Am terminat si eu adineauri procedura de contractare pe platforma. Incredibil cat de bine merge, nu ma asteptam la asa ceva, mai ales dupa ce am asteptat din 13 decembrie degeaba dupa cererea de contract trimisa pe mail. Doua MICI probleme:

- nu vad sa scrie explicit ca factura va fi trimisa pe mail. Scrie doar ca toate documentele rezultate din desfasurarea contractului (sau ceva de genul) vor fi trimise pe mail. Sper sa intre si factura aici;
- desi mesajul din ultima pagina spunea ca totul e ok si procesul de contractare s-a incheiat cu succes, si desi am primit si pe mail toate documentele, cand am inchis tab-ul respectiv mi-a aparut o atentionare ca daca parasesc pagina respectiva inseamna ca inchid si procesul de contractare. Banuiesc ca e doar o eroare.

Cam asta a fost prima mea experienta. Urmeaza sa-i trec si pe parinti.

#2026
av_myjob

av_myjob

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,711
  • Înscris: 14.04.2009

 subss, on 24 ianuarie 2022 - 14:54, said:

Există oare și o procedură de verificare manuală pentru unele dintre contracte?

Pentru că, aparent, unii primesc imediat email-ul, alții cu ceva întârziere (deși procedura e parcursă noaptea sau dimineața, când serverele nu sunt aglomerate) și câțiva deloc...

Nu cred că toate aceste probleme sunt neapărat erori, este posibil ca anumite contracte să primească un scor intern mic (în funcție de anumite criterii) și să fie verificate manual, suplimentar.
Suna a teoria conspiratiei...in fapt, in IT circula sloganul " bug-urile (erorile de implementare) sunt mai inteligente decat programatorii "...

 iRunaway, on 24 ianuarie 2022 - 15:36, said:

Am terminat si eu adineauri procedura de contractare pe platforma. Incredibil cat de bine merge, nu ma asteptam la asa ceva, mai ales dupa ce am asteptat din 13 decembrie degeaba dupa cererea de contract trimisa pe mail. Doua MICI probleme:

- nu vad sa scrie explicit ca factura va fi trimisa pe mail. Scrie doar ca toate documentele rezultate din desfasurarea contractului (sau ceva de genul) vor fi trimise pe mail. Sper sa intre si factura aici;
- desi mesajul din ultima pagina spunea ca totul e ok si procesul de contractare s-a incheiat cu succes, si desi am primit si pe mail toate documentele, cand am inchis tab-ul respectiv mi-a aparut o atentionare ca daca parasesc pagina respectiva inseamna ca inchid si procesul de contractare. Banuiesc ca e doar o eroare.

Cam asta a fost prima mea experienta. Urmeaza sa-i trec si pe parinti.
Ca factura (document rezultat în urma derulării contractului) va fi trimisa pe e-mail scrie in contract...Art.5 – Toate documentele rezultate în urma derulării contractului se vor transmite către client printr-o singură cale aleasă de client, după cum urmează: o Email la adresa:...eroarea de final este si eroare de inceput daca inchizi pagina de contractare imediat dupa ce o deschizi, deci in caz de finalizare a procesului de contractare se ignora acel mesaj...

Edited by av_myjob, 24 January 2022 - 15:46.


#2027
subss

subss

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,650
  • Înscris: 15.11.2009

 axisborn, on 24 ianuarie 2022 - 15:10, said:

Eu cred că totuși Puțin așteaptă  primăvara, nu cred că va ataca acum. Dacă o va face.

Președintele Chinei tocmai l-a rugat pe Putin să amâne invazia Ucrainei până după Jocurile Olimpice de Iarnă :)

#2028
av_myjob

av_myjob

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,711
  • Înscris: 14.04.2009

 subss, on 24 ianuarie 2022 - 16:05, said:

Președintele Chinei tocmai l-a rugat pe Putin să amâne invazia Ucrainei până după Jocurile Olimpice de Iarnă Posted Image
Asta pentru ca rusii au anexat Crimeea tot in preajma unor Jocuri Olimpice de Iarnă...si cum istoria se repeta...

#2029
iRunaway

iRunaway

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,007
  • Înscris: 10.10.2011
Gata, am facut contractul si pt parinti, a mers totul repede si bine. Primit si mail in cateva minute.

#2030
travelpouch

travelpouch

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 447
  • Înscris: 09.06.2010
Fix la fel am patit si eu. Am contractat pe la ora 1 noaptea si nu am primit niciun email. Am reluat procesul pe la ora 2, am primit mesaj "POD existent". Dimineata la 7 a intrat emailul cu toate documentele. Deci, mai asteapta cateva ore, va sosi si emailul.

 pistay, on 24 ianuarie 2022 - 08:44, said:

Buna ziua. Am trimis cu mai mult timp in urma actele ptr contractare.. nu am primit raspuns de la ei....pe urma am facut acelasi lucru si pe platforma lor, dar nu am primit contractele ptr a fi semnate. Acum daca incerc sa mai fac acelasi demers...imi da mesajul cu "pod existent" ..oare aveti idee ce ar trebuîi sa fac ? Sa astept ...poate la un moment dat trimit contractul, sau sa incerc sa-i prind telefonic...cea cei foarte greu. Poate mai este cineva in aceasi situatie....


#2031
gelublabla

gelublabla

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,181
  • Înscris: 06.01.2005
Chiar daca am mai facut o si in noiembrie, astazi am trimis din nou indexul, pe mail.
Sunt deja 6 luni si vreo 1200 de kw nefacturati.
Cum m-am mai plans si alte dati, pana acum am doar doua facturi primite si alea cu cate 0kw facturati, 0 lei de plata.

Ca idee stie careva cat e pretul final de plata ptr un kw furnizat, incluzand toate alea dar si TVA ul?
Eu am in contract pretul de 0.25lei/kw. Am adunat toate alea, am pus si TVA ul si am ajuns la aproape un leu per KW deci pana acum ar fi cam 1200 de lei adunati ptr 1200 kw
E corect sau sa ma astept la mai mult?

Toate alea:
Attached File  2022-01-24 19_10_44-Document.png   294.96K   61 downloads

Mai sunt si altele pe langa "toate alea"

Edited by gelublabla, 24 January 2022 - 19:14.


#2032
av_myjob

av_myjob

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,711
  • Înscris: 14.04.2009

 gelublabla, on 24 ianuarie 2022 - 19:11, said:

Chiar daca am mai facut o si in noiembrie, astazi am trimis din nou indexul, pe mail.
Sunt deja 6 luni si vreo 1200 de kw nefacturati.
Cum m-am mai plans si alte dati, pana acum am doar doua facturi primite si alea cu cate 0kw facturati, 0 lei de plata.

Ca idee stie careva cat e pretul final de plata ptr un kw furnizat, incluzand toate alea dar si TVA ul?
Eu am in contract pretul de 0.25lei/kw. Am adunat toate alea, am pus si TVA ul si am ajuns la aproape un leu per KW deci pana acum ar fi cam 1200 de lei adunati ptr 1200 kw
E corect sau sa ma astept la mai mult?

Toate alea:
2022-01-24 19_10_44-document.png

Mai sunt si altele pe langa "toate alea"
Vezi aici calculul corect...
https://cdn.hidroele...2022_update.pdf

#2033
_Alizeu_

_Alizeu_

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 343
  • Înscris: 24.01.2016
Buna seara,

Am reusit sa fac si eu contractul. Am documentele semnate.
Acum cum fac sa procedez pentru trasmiterea indexului?

Am trimis email cu numele, adresa, indexul, poza cu contoroul si am trimis pe [email protected]

Voi cum procedati pentru transmiterea indexului? Trebuie scris vreun mail standardizat sau cum se verifica/citesc e-mailurile?

#2034
aris86

aris86

    Traieste constient!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 27,329
  • Înscris: 26.02.2010
În prima luna nu se trimite indexul, pana când nu se emite prima factură. Eu stau relaxat, aștept să-l trimit luna viitoare.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

3 user(s) are reading this topic

2 members, 1 guests, 0 anonymous users

Roland74, maiokoti2

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate