Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Intrebari srl nou

Amenintat cu moartea de un numar ...

La multi ani @AndReW99!

Alegere masina £15000 uk
 TVR vrea sa lanseze o platforma d...

Strategie investie pe termen lung...

Modulator FM ptr auto alimentat p...

orange cablu f.o. - internet fara...
 Robinet care comuta traseul

A fost lansata Fedora 40

Samsung S24 plus

Imi iau un Dell? (Vostro vs others)
 Abonati Qobuz?

transport -tren

Platforma electronica de eviden&#...

Cot cu talpa montat stramb in per...
 

Hidroelectrica Casnic - Pareri / Sugestii / Reclamatii

* * * * * 9 votes
  • Please log in to reply
19758 replies to this topic

#12943
Naoto

Naoto

    Glasperlenspielmeister

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,874
  • Înscris: 15.12.2009

 Graa, on 31 martie 2023 - 22:31, said:

La BRD nu exista șablon? Ar fi mai simplu.

Formularul de OP este în sine un şablon, nu?
Sumă, cont client, cont beneficiar etc.

Doar că acel câmp "Detalii plată" nu este prestabilit la cele 2 şiruri de caractere. Asta înţelegeam eu prin "şablon", că ar permite să treci doar partea numerică, nimic altceva.

În documentul HE "Modalităţi de plată" la BRD nu este trecut decât aplicaţia YOU BRD FACTURIER sau DIRECT DEBIT.

Or, eu am folosit calea: Virament, prin Ordin de Plată, în contul IBAN: RO63 RNCB 0072 0183 3187 0495
(DETALII PLATĂ > CONT CONTRACT și Număr Factură)

Devine cam prea tehnic Posted Image

 av_myjob, on 31 martie 2023 - 22:36, said:

Am efectuat acum plata cu OP din ING Homebank avand la detalii cele 2 numere separate de blank, detalii completate pe un singur rand...

Soldul e 0, dar platile au fost procesate pana la 30.11.2022 cu vechea nota unde la detalii era literal + numeric...

Plata precedentă am făcut-o la 1 martie 2023 (pentru factura din iulie 2022). Şi mi-au recunoscut-o, deşi am trecut şi caractere literale  Posted Image

Edited by Naoto, 31 March 2023 - 22:48.


#12944
av_myjob

av_myjob

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,254
  • Înscris: 14.04.2009

 Naoto, on 31 martie 2023 - 22:42, said:

Plata precedentă am făcut-o la 1 martie 2023 (pentru factura din iulie 2022). Şi mi-au recunoscut-o, deşi am trecut şi caractere literale  Posted Image
Din declaratia HE, nu s-au procesat inca platile din 1.03.2023 la momentul emiterii facturii pe august...

HE a schimbat regulile jocului...

1. Pentru a vă procesa în timp util plata, vă rugăm să treceți în explicațiile plății:
2. Pentru a identifica și procesa plata, vă rugăm să completați în explicațiile plății (doar partea numerică) :

Efectul amenzilor...forma 2 este extrem de restrictiva...forma 1 a fost extrem de permisiva...

Edited by av_myjob, 31 March 2023 - 22:56.


#12945
Naoto

Naoto

    Glasperlenspielmeister

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,874
  • Înscris: 15.12.2009

 av_myjob, on 31 martie 2023 - 22:45, said:

Din declaratia HE, nu s-au procesat inca platile din 1.03.2023 la momentul emiterii facturii pe august...

HE a schimbat regulile jocului...

1. Pentru a vă procesa în timp util plata, vă rugăm să treceți în explicațiile plății:
2. Pentru a identifica și procesa plata, vă rugăm să completați în explicațiile plății (doar partea numerică) :

Forma 2 este extrem de restrictiva...

Va fi distractiv :lol:

#12946
aris86

aris86

    Traieste constient!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,834
  • Înscris: 26.02.2010
M-am uitat la factura pe luna iunie și acolo scria
Pentru a vă procesa în timp util plata, vă rugăm să treceți în explicațiile plății:
COD CLIENT: 99000 / FACTURA: 2275

Înainte soldurile cred că le verificau manual. Acu au pus boții la treabă și ăia cred că citesc doar numere.

Edited by aris86, 31 March 2023 - 23:01.


#12947
av_myjob

av_myjob

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,254
  • Înscris: 14.04.2009

 aris86, on 31 martie 2023 - 22:58, said:

M-am uitat la factura pe luna iunie și acolo scria
Pentru a vă procesa în timp util plata, vă rugăm să treceți în explicațiile plății:
COD CLIENT: 99000 / FACTURA: 2275

Înainte soldurile cred că le vdrificau manual. Acu au pus boții la treabă și ăia crd că citesc doar numere.
Eu am primit in 2023 factura pe iunie 2022 cu regulile noi de completare a explicatiilor platii...

#12948
Graa

Graa

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,472
  • Înscris: 28.08.2019

 Naoto, on 31 martie 2023 - 22:42, said:



Formularul de OP este în sine un șablon, nu?
Sumă, cont client, cont beneficiar etc.

Doar că acel câmp "Detalii plată" nu este prestabilit la cele 2 șiruri de caractere. Asta înțelegeam eu prin "șablon", că ar permite să treci doar partea numerică, nimic altceva.

În documentul HE "Modalități de plată" la BRD nu este trecut decât aplicația YOU BRD FACTURIER sau DIRECT DEBIT.

Or, eu am folosit calea: Virament, prin Ordin de Plată, în contul IBAN: RO63 RNCB 0072 0183 3187 0495
(DETALII PLATĂ > CONT CONTRACT și Număr Factură)

La BT șablonul OP pt HE este la plati facturi utilități. Este completat automat beneficiarul și contul lui, iar câmpurile nr factura, cont contract sunt restrictive.
Mă gândeam că poate fi asa și la BRD.

PS pentru ultima factură, pe august, am folosit cont contract și am reușit sa plătesc. Pentru factura precedenta, acum câteva săptămâni, nu accepta decât cod client.

Edited by Graa, 31 March 2023 - 23:12.


#12949
Naoto

Naoto

    Glasperlenspielmeister

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,874
  • Înscris: 15.12.2009

 aris86, on 31 martie 2023 - 22:58, said:

M-am uitat la factura pe luna iunie și acolo scria
Pentru a vă procesa în timp util plata, vă rugăm să treceți în explicațiile plății:
COD CLIENT: 99000 / FACTURA: 2275

Înainte soldurile cred că le verificau manual. Acu au pus boții la treabă și ăia cred că citesc doar numere.

Au specificat că sunt 2 luni de tranziţie (când, din câte îmi amintesc, admiteau şi Cod client în loc de Cont contract).

Dar să nu recunoască o plată valabilă doar pe motiv că boţii vieţii nu ştiu să citească decât numere ... păi scapă de una, dau într-alta.

Parametrul în funcție de care se stabilește nivelul de protecție în relația profesionist – consumator este standardul „consumatorului mediu”.

https://www.europarl...-si-instrumente

#12950
wally_walrus

wally_walrus

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 131
  • Înscris: 21.12.2011
Nu a primit nimeni factura pentru Septembrie / Octombrie inca?

Si inca o intrebare - cat de repede ar trebui sa apara autocitirile pe site-ul distribuitorului (E-Distributie Muntenia, Bucuresti)? Pana acum le regaseam cu regularitate odata ce trimiteam citirea la HE, dar am ratat-o pe cea din Februarie si acum desi am trimis pe 24 Martie inca n-o vad inregistrata (am email de confirmare de la HE). Ma rog n-a trecut decat o saptamana, eram curios insa...

#12951
wertyck

wertyck

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,576
  • Înscris: 13.03.2005

 Naoto, on 31 martie 2023 - 22:12, said:

Adică, așa?

8000123456  23100123456

Pe câmpul din OP nici nu încap atâtea caractere încât să apară pe numai 2 rânduri. Intră doar 8 digite per rând

Ce separator funcționează în acest caz?

Da, separatorul e spațiul lasat, sau cum am făcut eu :

8000123456 / 23100123456

Sold restant 0, deci a procesat corect și așa.
Plus că nu mai ai problema cu limită de caractere la unele aplicații bancare, pentru câmpul Detalii. De aceea și cere Hidroelectrica să completăm doar cifrele, fara a mai scrie cuvintele contract și factură.
Dar nu va oprește nimeni pe cei care vreți să puneți la încercare sistemul de detectare hidroelectrica, cu adăugarea cuvintelor Contract și Factură.

Edited by wertyck, 01 April 2023 - 00:46.


#12952
aris86

aris86

    Traieste constient!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,834
  • Înscris: 26.02.2010
A venit factura pe august și la locul curent, acu 1h.
Attached File  Screenshot_20230401-070344.jpg   81.62K   51 downloads

#12953
Razvan319

Razvan319

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,891
  • Înscris: 07.06.2021

 wertyck, on 01 aprilie 2023 - 00:45, said:



Da, separatorul e spațiul lasat, sau cum am făcut eu :

8000123456 / 23100123456

Sold restant 0, deci a procesat corect și așa.
Plus că nu mai ai problema cu limită de caractere la unele aplicații bancare, pentru câmpul Detalii. De aceea și cere Hidroelectrica să completăm doar cifrele, fara a mai scrie cuvintele contract și factură.
Dar nu va oprește nimeni pe cei care vreți să puneți la încercare sistemul de detectare hidroelectrica, cu adăugarea cuvintelor Contract și Factură.

Soldurile nu sunt actualizate

#12954
Laob545

Laob545

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 171
  • Înscris: 28.04.2022
Cum a venit cum am achitat-o 😀

#12955
blackskorpion

blackskorpion

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,605
  • Înscris: 10.01.2008
Am primit si eu facturile pentru cele doua locuri de consum pe luna august.

Index corect pe ambele, sold corect pe ambele.

#12956
toto_riina

toto_riina

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,564
  • Înscris: 20.08.2014
Aseara mi-au venit si mie pentru ambele locuri, una la 17:20, 59 de lei pt 11.08-31.08 (prima factura pt. bunica, unde locuiesc, am contract din august), si 0,69 pt. la bloc, a doua factura (contract in iulie, pe iulie a venit luna trecuta, 0 lei). Hai ca e bine, sa vedem cand recuperam din urma.Posted Image

#12957
av_myjob

av_myjob

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,254
  • Înscris: 14.04.2009

 wally_walrus, on 01 aprilie 2023 - 00:43, said:

Nu a primit nimeni factura pentru Septembrie / Octombrie inca?
Factura pe august a fost emisa la peste 4 saptamani distanta de factura pe iulie...factura pe septembrie poate veni oricand in aprilie...

 wally_walrus, on 01 aprilie 2023 - 00:43, said:

Si inca o intrebare - cat de repede ar trebui sa apara autocitirile pe site-ul distribuitorului (E-Distributie Muntenia, Bucuresti)? Pana acum le regaseam cu regularitate odata ce trimiteam citirea la HE, dar am ratat-o pe cea din Februarie si acum desi am trimis pe 24 Martie inca n-o vad inregistrata (am email de confirmare de la HE). Ma rog n-a trecut decat o saptamana, eram curios insa...
Eu transmit indexul doar pe 28 data limita si apare cu 28 sau 29 in cont la e-Distributie Muntenia...cel tarziu pe 1 ale lunii apar sigur autocitirile si la distribuitor (acum apare autocitirea din 28.03 data limita cu data de 28.03, in februarie apare autocitirea din 26.02 data limita cu data de 27.02)...

Edited by av_myjob, 01 April 2023 - 09:31.


#12958
av_myjob

av_myjob

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,254
  • Înscris: 14.04.2009
Si-a pus Neacsa panouri fotovoltaice, el care o tot dadea in sus si in jos ca nu si nu...

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/2jJfr4lYwP8?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#12959
gry2000

gry2000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,079
  • Înscris: 16.02.2008

 av_myjob, on 01 aprilie 2023 - 09:20, said:

Factura pe august a fost emisa la peste 4 saptamani distanta de factura pe iulie...factura pe septembrie poate veni oricand in aprilie...

Facturile pe septambrie 2022 le vor transmite in 30.04.2023.
Si tot asa.
Ca sa nu mai spun ca nu mi-au luat in considerare indexul trimis in august 2022 (desigur ca au umflat factura cu 55 kwh in plus) si ne-au pus si sold restant desi am achitat tot.
Cand nu e concurenta reala in piata, isi bat joc de noi....

 gry2000, on 27 martie 2023 - 17:45, said:

Iar daca o tin tot asa cu cate o factura/luna scoasa chinuit din putul prostiei lor, nu o sa mai ajungem la zi niciodata. Aia de la ANRE le-au dat amenda la misto de un leu/abonat ca n-au emis facturile la timp si nu au respectat sute de mii de contracte....
Toti astia sunt vorbiti intre ei sa isi bata joc de noi.

QED

#12960
Graa

Graa

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,472
  • Înscris: 28.08.2019

 wally_walrus, on 01 aprilie 2023 - 00:43, said:

Nu a primit nimeni factura pentru Septembrie / Octombrie inca?

Si inca o intrebare - cat de repede ar trebui sa apara autocitirile pe site-ul distribuitorului (E-Distributie Muntenia, Bucuresti)? Pana acum le regaseam cu regularitate odata ce trimiteam citirea la HE, dar am ratat-o pe cea din Februarie si acum desi am trimis pe 24 Martie inca n-o vad inregistrata (am email de confirmare de la HE). Ma rog n-a trecut decat o saptamana, eram curios insa...
Ieri am primit-o pe august, mai e de așteptat pentru restul.

Indexul la distribuitor apare la mine de obicei după data de 1 a lunii următoare, la e-Distributie Muntenia, de fapt București. În martie am dat indexul pe 28 și încă nu a apărut la distribuitor.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

5 user(s) are reading this topic

2 members, 1 guests, 2 anonymous users

jeff48, tury19baros

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate