Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Hidroelectrica Casnic - Pareri / Sugestii / Reclamatii
Last Updated: Mar 29 2024 00:06, Started by
temporarysnooze
, Sep 07 2021 14:23
·
292
#11089
Posted 05 February 2023 - 14:07
Nu am platit o factura din luna aprilie 2022 pentru ca era suprataxata cu 2200 de lei pentru un consum inexistent.Am reclamat situatia
de mai multe ori,nici un raspuns, nu pot aplica penalizari.In acest caz Hidroelectrica este buna de plata cf. Ordinului ANRE pentru ca nu a raspuns in termen de 5 zile,fiind vorba de factura gresita. |
#11090
Posted 05 February 2023 - 18:47
Ce liniste s a facut pe topic. Ati crezut ca ati scapat de facturi?
Toata lumea se cauta de bani acum. |
#11091
Posted 05 February 2023 - 19:27
#11092
Posted 05 February 2023 - 23:30
victoria52, on 05 februarie 2023 - 14:07, said:
Nu am platit o factura din luna aprilie 2022 pentru ca era suprataxata cu 2200 de lei pentru un consum inexistent.Am reclamat situatia de mai multe ori,nici un raspuns, nu pot aplica penalizari.In acest caz Hidroelectrica este buna de plata cf. Ordinului ANRE pentru ca nu a raspuns in termen de 5 zile,fiind vorba de factura gresita. Trebuia să ai banii deja in cont , corect, doar că Hidro nu plătește precum ceilalți. Hidro e stat în stat, nici ANRE nu o atinge. Hidro și Restart nu plătesc compensații. In rest toți plătesc, inclusiv OD. Edited by Sinmbad, 05 February 2023 - 23:31. |
#11093
Posted 06 February 2023 - 00:18
bai3tzash, on 04 februarie 2023 - 10:12, said:
Eu repet, ăștia cred că le facturează manual 😄. Iau datele dintr-un Excel, pun in Word și Save as PDF. Mai ales că spuneți că lipsesc date din adresă, undeva s-au pierdut pe drum 😄. Aștept și eu minunea, poate vine luna asta o factură și pentru mine. Dar sigur vin pe mail ? Sa nu ne trezim ca data trecuta că s emise de mult dar trebuie căutate cu CNP-ul |
#11094
Posted 06 February 2023 - 00:41
#11095
Posted 06 February 2023 - 09:18
#11096
Posted 06 February 2023 - 13:14
micutu82, on 04 februarie 2023 - 19:44, said:
Simplu, ANRE a așteptat că hidroelectrica să-și facă aplicație că să poată da aceasta lege 🤣🤣. Înseamnă că va exista cât de curând acea aplicație sau platforma care să conțină aceste date Unde e aplicatia aceea? caci noi astia sutele de mii de abonati, NU O VEDEM, NU AVEM ACCES LA EA AZI 06.02.2023 !!! Si nici facturi nu primim. DOVADA JOS. Attached Files |
#11097
Posted 06 February 2023 - 13:18
Daca asculti bine cum palpaie becul din baie, o sa auzi condul Morse, Hidroelectrica iti transmite cat e factura
|
#11098
Posted 06 February 2023 - 13:19
La ANRE s-a rasturnat carul cu prosti...adio POSF functional pana la anul si la multi ani...
Platforma a fost finalizată în 2022, la termenul stabilit în contractul de finanțare cu MIPE, baza de date este încărcată cu informații cu privire la locurile de consum si cu contractele de furnizare de energie electrică si gaze naturale, dar în continuare, ca orice soft nou, prezintă mici probleme, așa numite “bug”-uri, care la acest moment sunt în curs de identificare și eliminare. Nu în ultimul rând, în contextul în care plafonarea prețurilor la energie electrică și gaze naturale se aplică pentru încă doi ani (în speță, până la data de 31 martie 2025), în această perioadă nu ne așteptăm la mișcări semnificative între furnizori în ceea ce privește portofoliile de clienți, ccea ce înseamnă că în acest răstimp vom avea timp suficient la dispoziție pentru a perfecționa POSF. https://financialint...ru-consumatori/ |
|
#11100
Posted 06 February 2023 - 13:21
Ii bun atunci. Probabil au dat plafonarea pana in 2025 tocmai ca sa termine astia platforma POSF
|
#11101
Posted 06 February 2023 - 15:40
Salutări,
Abia am cumpărat o casă în Pantelimon, nu am făcut încă un contract cu furnizorul de electricitate. Contractul este încă pe numele vânzătorului. Când m-am mutat contorul era pe zero. Nu știu cine este furnizor, pe contor, care este la poartă, scrie e-distribuție muntenia. Am doar contract de vânzare cumpărare al imobilului, plus o hârtie primită de la la vânzător care pare să fie un proces verbal de instalare, nicidecum un contract. Pot încheia direct un contract cu Hidroelectrica? Vânzătorul mă trimite la Enel să închei contract pe numele meu. Edited by aiulianctin, 06 February 2023 - 15:43. |
#11102
Posted 06 February 2023 - 15:59
In teorie, poti. Din ce stiu eu, distribuitorul vine sa puna contor doar dupa ce e incheiat un contract de furnizare de electricitate. Asa e procedura, astia sunt pasii. El ar trebui sa stie cu cine are contract de furnizare. Poate e ENEL, daca te trimite la ei.
Probabil daca ai face cont pe POSF sau pe portalul distribuitorului, s-ar vedea ce furnizare e. Nu stiu Hidroelectrica ce proceduri are, ma gandesc ca te pot lua fara ultima factura, gasesc ei care e furnizorul actual si fac trecerea. Dar cel mai bine vorbesti la ei. Edited by bai3tzash, 06 February 2023 - 16:00. |
#11103
Posted 06 February 2023 - 15:59
Daca exista contor, cu siguranta pt. acel loc de consum exista codul POD si un contract de furnizare.
Online pe pagina distribuitorului, pentru a putea vedea cine este furnizorul acelui loc de consum, ai nevoie de codul POD Edited by w140, 06 February 2023 - 16:06. |
|
#11104
Posted 06 February 2023 - 16:37
@aiulianctin: Cere-i fostului proprietar copie dupa ultima factura, ca ai nevoie pentru contractarea online cu schimbare furnizor. Nu vad de ce te-ar refuza, ca oricum i-a cerut-o notarul pentru vanzarea imobilului. Daca a avut Enel ca frunizor iti sunt suficiente CNP-ul titularului (care e si in contractul de vanzare/cumparare, deci nu e chiar asa secret) si codul de plata (pe care nu vad de ce nu ti l-ar da; tinand cont de zona ar fi cifrele din POD de dupa RO001E), apoi obtii copia facturii in PDF de la factura.enel.ro; asa puteti rezolva mai usor, fara sa fie nevoie sa va intalniti.
|
#11105
Posted 06 February 2023 - 18:51
av_myjob, on 06 februarie 2023 - 13:19, said:
așa numite “bug”-uri Simt ca au intentionat sa mai zica "asa numite bug-uri, aceasta noua descoperire care ameninta software-ul de pretutindeni"... Saracutu' ANRE, cum a descoperit, micutu de el, "bug"-ul! Nu-i draguuuuut? av_myjob, on 06 februarie 2023 - 13:19, said:
în contextul în care plafonarea [...] se aplică pentru încă doi ani (în speță, până la data de 31 martie 2025), [...] în acest răstimp vom avea timp suficient la dispoziție pentru a perfecționa POSF. Deci ce vrea poetul ANRE sa spuna este ca POSF va fi complet functional la 31 martie 2025. Mai ales daca pana atunci, industria software creeaza si un vaccin anti-bug.... Altfel, nu stiu ce sa zic, pare un termen strans...... ar fi fost mai potrivit un 2125..... |
#11106
Posted 06 February 2023 - 18:53
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users