Hidroelectrica Casnic - Pareri / Sugestii / Reclamatii
Last Updated: Apr 24 2024 09:06, Started by
temporarysnooze
, Sep 07 2021 14:23
·
295
#11071
Posted 04 February 2023 - 10:12
Eu repet, ăștia cred că le facturează manual 😄. Iau datele dintr-un Excel, pun in Word și Save as PDF. Mai ales că spuneți că lipsesc date din adresă, undeva s-au pierdut pe drum 😄.
Aștept și eu minunea, poate vine luna asta o factură și pentru mine. |
#11072
Posted 04 February 2023 - 10:26
bai3tzash, on 04 februarie 2023 - 10:12, said:
Eu repet, ăștia cred că le facturează manual 😄. Iau datele dintr-un Excel, pun in Word și Save as PDF. Mai ales că spuneți că lipsesc date din adresă, undeva s-au pierdut pe drum 😄. Aștept și eu minunea, poate vine luna asta o factură și pentru mine. |
#11073
Posted 04 February 2023 - 11:02
#11074
Posted 04 February 2023 - 11:37
Dacă nu exista platforma/aplicație funcțională în care sa poată urmări tot omul informații de genul contracte, facturi, plati, reclamatii ... va fi foarte greu de gestionat situatia atunci când sunt probleme, mai ales ca timpul lor de răspuns pe celelalte canale gen e-mail, telefon este foarte mare.
Eu până acum nu am avut probleme cu ei, dar ma ia groaza când citesc prin ce trec cei care au. |
#11075
Posted 04 February 2023 - 13:03
ceanu1980, on 04 februarie 2023 - 09:21, said:
Abia astept sa vad si eu ce penalitati am de tras,,am facut plti dupa scadenta,ultimele facturi nici nu le-am achitat. Azi ma pun la facut plati,se pare ca gata cu mocaciunea,ba mai platim si penalitati retro,bun bun. Aia e, capu face, capu trage 🤣🤣🤣 Quote 8.1. În cazul neîndeplinirii obligațiilor prevăzute la art. 7.1, Clientul va plăti în afara sumei datorate, la această sumă, dobândă legală penalizatoare stabilită la nivelul ratei dobânzii de referință plus 8 puncte procentuale conform art.3 alin (2^1) din OG nr.13/2011, pentru fiecare zi de întârziere incepând cu prima zi după data scadenței și până în ziua plății (exclusiv). Valoarea totală a dobânzii penalizatoare poate depăși valoarea sumei datorate. Dacă sumele datorate de Client nu au fost achitate in termen de 30 (treizeci) de zile de la data scadenței, Furnizorul comunică Clientului un preaviz de deconectare , iar dupa maxim 50 (cincizeci) de zile de la data scadenței, dar nu mai devreme de 15 (cincisprezece) zile de la data comunicării preavizului de deconectare, Furnizorul poate solicita Operatorului de distribuție întreruperea alimentării cu energie electrică a locurilor de consum care fac obiectul Contractului. Asta este baza legală https://legislatie.j...mentAfis/131085 Penalizarea este cam mare la hidro, undeva la 15%/zi, adică rata de politică monetară comunicată de BNR (7%) și 8%. Ceilalti furnizori nu au așa penalizare mare, posibil ca aceasta să fie aplicată PJ și ei au pus-o și la contracte pe PF. În 2022, rata dobânzii de politica monetară a fost între 2ś6,75%. https://www.bnr.ro/R...744-Mobile.aspx Edited by aris86, 04 February 2023 - 13:01. |
#11076
Posted 04 February 2023 - 13:07
Nu e 15% PE ZI, Doamne fereste! Si 15% pentru o zi nu e ‘cam mare’ ci ‘dincolo de uriasa’.
Rata dobanzii o fi de 15%, dar acest lucru inseamna 15% PE AN. Expresia de acolo cu ‘pentru fiecare zi’ inseamna ca se calculeaza prorata in functie de numarul exact de zile, nu are perioada de gratie si nici nu se rotunjeste la ‘calupuri’ de saptamani/ luni/ etc. Sau, ca sa explic altfel: ‘datoreaza pentru fiecare zi’ si nu ‘15% pentru fiecare zi’. Edited by sags, 04 February 2023 - 13:08. |
#11077
Posted 04 February 2023 - 14:59
A devenit facturarea HE un fel de castig la bingo. Asa reiese citind pe aici ,s-a strigat linie pe mai, bingo pe iunie : ))
|
#11078
Posted 04 February 2023 - 18:44
Si cum indeplineste acum hidroelectrica obligatia ANRE?
furnizorul are obligația de a deține o pagină de internet prin care pune la dispoziţia clientului final prin acces parolat, gratuit, în timp real şi securizat informații esențiale la datele proprii privind valoarea facturilor emise și istoricul de consum aferent locului de consum propriu, transmiterea indexului autocitit, transmiterea și gestionarea solicitărilor/reclamațiilor, respectiv un ghid cu explicaţii privind elementele din conţinutul modelului de factură de energie electrică utilizat în relaţia cu clienţii. |
#11079
Posted 04 February 2023 - 18:54
aris86, on 04 februarie 2023 - 07:55, said:
Pai și cum să ia la gqtura cu ei, când portalul de reclamații este nefuncțional, doar la telefon sau să aștepte următoarea factură. Daca nu nu primesti nr de inregistrare la una din cele de mai sus am o colectie de emailuri de genul angajati ... @hidroelectrica.ro - din raspunsurile lor, dar nu vor aparea in spatiul public, iti dau in PM. Edited by althea, 05 February 2023 - 04:46. |
#11080
Posted 04 February 2023 - 19:44
gry2000, on 04 februarie 2023 - 18:44, said:
Si cum indeplineste acum hidroelectrica obligatia ANRE? furnizorul are obligația de a deține o pagină de internet prin care pune la dispoziția clientului final prin acces parolat, gratuit, în timp real și securizat informații esențiale la datele proprii privind valoarea facturilor emise și istoricul de consum aferent locului de consum propriu, transmiterea indexului autocitit, transmiterea și gestionarea solicitărilor/reclamațiilor, respectiv un ghid cu explicații privind elementele din conținutul modelului de factură de energie electrică utilizat în relația cu clienții. Simplu, ANRE a așteptat că hidroelectrica să-și facă aplicație că să poată da aceasta lege 🤣🤣. Înseamnă că va exista cât de curând acea aplicație sau platforma care să conțină aceste date |
|
#11081
Posted 04 February 2023 - 21:22
Eu nu inteleg de ce va agitati asa tare ca nu vin facturile de la HE...sunteti toti ca nist pensionari,,,,,exact ca mosii aia de la Mupets.Nu cred ca aveti mai mult de 3-400 lei/luna si tot va agitati.Cred ca o duceti cam rau cu banii.....
|
#11082
Posted 04 February 2023 - 21:28
Pt unii cateva mii de lei este ceva sf,asta nu inseamna ca trebuie luati la misto.
Eu acu am platit tot ce mai aveam de la ultimele facturi emise,ieftin,dar parca nu vreau sa dau penalitati aiurea. |
#11083
Posted 05 February 2023 - 03:49
Aspectul cu penalitățile poate a fost doar un caz izolat.
Imposibil SI sa nu aiba proceduri și subrutine de verificare a tuturor aspectelor critice ale contractului E că și cum s ar naște copiii bătrâni Edited by Sinmbad, 05 February 2023 - 03:51. |
#11084
Posted 05 February 2023 - 08:10
Eu am verificat factura primita si e corecta, au tinut cont de platile precedente, indexul e corect.. Contacteaza-i daca apar erori si iti vor raspunde ei dupa un timp..
|
#11085
Posted 05 February 2023 - 09:55
Le-am trimis și lor un mail, acu om vedea...
Le-am trimis și lor un mail, acu om vedea... |
|
#11086
Posted 05 February 2023 - 10:25
raducut123, on 04 februarie 2023 - 21:22, said:
Eu nu inteleg de ce va agitati asa tare ca nu vin facturile de la HE...sunteti toti ca nist pensionari,,,,,exact ca mosii aia de la Mupets.Nu cred ca aveti mai mult de 3-400 lei/luna si tot va agitati.Cred ca o duceti cam rau cu banii..... Asa mult? Eu am vreo 30 de lei pe luna. |
#11087
Posted 05 February 2023 - 12:21
#11088
Posted 05 February 2023 - 12:56
dincadan78, on 27 ianuarie 2023 - 22:45, said: Va fi haos in continuare cu facturile, sunt absolut convins. Managementul HE e praf si pulbere. Nu se va ajunge nuciodata la zi pentru clientii casnici. La stat… ca la stat, apoi o sa ne miram ca intra compania statului in insolventa sau faliment. Un mare rahat. Insolvență din cauza întârzierilor la plată ale utilizatorului casnic hidroelectrica? Ponderea clienților casnici din businessul lor e doar vreo 8%-10%. Grosul banilor vine din vânzările către clienții persoane juridice. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 3 user(s) are reading this topic
1 members, 2 guests, 0 anonymous users
jeff48