Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Alt "Utilizator nou" pe T...

ULBS INFORMATICA

Index preturi

Boxa membrana tweeter infundata
 Am nevoie de poze cu un curcubeu

Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay

Izolare zid exterior de scandura
 Dezinstalare drivere W11 23H3

Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...

De ce sunt oamenii nostalgici
 Cum vand casa fara factura Hidroe...

Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?

polita RCA ONLINE
 

Schimbare SIM Vodafone din aplicatia MyVodafone.

- - - - -
  • Please log in to reply
31 replies to this topic

#19
vimann

vimann

    Feed on Tragedy

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,712
  • Înscris: 06.07.2005
Cei are au reusit sa schimbe sim-ul din aplicatie, sunteti pe abonament sau prepay? Eu am prepay si nu pot, am primit eroare.

#20
micutu82

micutu82

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,795
  • Înscris: 25.07.2004
Sim-ul blank ce culoare are? Siglă Vodafone e cu negru sau cu roșu? Eu am schimbat un prepay și prima oara mi-au dat un SIM cu sigla Vodafone de culoare neagra. N-a mers, am fost in alt magazin și mi-au spus că era de abonament și nu de prepay. Apoi am fost in altul și mi-au dat un SIM cu sigla roșie și a fost ok

#21
mosto

mosto

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 175
  • Înscris: 22.04.2022
Nu culoarea e importanta.
Cele de abonament au scris pe ele undeva numele firmei straine ce apartine de Vodafone Luxembourg daca imi aduc aminte bine.
La noi n-a mers niciodata optiunea de schimbare SIM in aplicatie pentru prepay, si nici cea prin robotul de la relatii clienti pe care o tot sugerau operatorii de la Relatii Clienti. Cea cu robotul nu a mers pentru ca pe cartelele respective nu raspundea robotul, ci intra meniul clasic, apasa 1 pentru, apasa 2 pentru... nu robotul cu recunoastere vocala.
Nici nu cunosc vreo persoana careia sa ii fi mers optiunea de schimbare SIM din aplicatie.
De cand a fost lansata de fiecare data am fost nevoiti sa mergem in magazin cu buletinul ca sa schimbam SIM-ul, desi in unele cazuri nu era vina noastra, fiind fortati de Vodafone sa schimbam SIM-ul pentru ca au taiat semnalul de pe cartela brusc. O cunostinta a patit asta de 3 ori intr-o vara, prima data au motivat ca e posibil sa fie o eroare in sistem si cei din magazin au refuzat sa schimbe SIM-ul pentru ca spuneau ei ca in sistem lor le apare numarul conectat si ca seria cartelei nu corespunde cu numarul si ca daca are obiectii sa le faca la Relatii Clienti sau Online sub forma unei reclamatii. Prima data doar dupa multiple reclamatii i-au schimbat SIM-ul, ei sustinand initial ca numarul nu ii apartine si ca numarul nu apartine seriei de cartela pe care o folosise. Dupa ce a insistat probabil cineva a verificat in detaliu treaba si au rezolvat favorabil. Cel mai probabil cineva a facut ori o greseala din prostie si a facut inlocuire de SIM cu numarul ala fara sa verifice ca numarul ii apartinea celui ce s-a prezentat in magazin, ori cineva a facut o magarie si a alocat numarul altcuiva stiind cu buna stiinta ca nu ii apartine. Bine totusi ca cel ce a obtinut temporar acces la numar nu a facut hijack la conturile ce erau legate de numarul acela, e o mare problema in ziua de azi cu moda asta de a lega toata viata online de numarul de telefon care e considerat ca metoda de autentificare pentru majoritatea conturilor.
Pana sa lanseze in aplicatie se schimba simplu si chiar rapid si eficient prin Relatii Clienti. Nu inteleg de ce au ales sa nu mai faca asta, mai ales in conditiile in care varianta cu schimbatul online nu merge, cel putin pe prepay.

#22
micutu82

micutu82

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,795
  • Înscris: 25.07.2004

View Postmosto, on 25 aprilie 2022 - 19:28, said:

Nu culoarea e importanta.
Cele de abonament au scris pe ele undeva numele firmei straine ce apartine de Vodafone Luxembourg daca imi aduc aminte bine.
La noi n-a mers niciodata optiunea de schimbare SIM in aplicatie pentru prepay, si nici cea prin robotul de la relatii clienti pe care o tot sugerau operatorii de la Relatii Clienti. Cea cu robotul nu a mers pentru ca pe cartelele respective nu raspundea robotul, ci intra meniul clasic, apasa 1 pentru, apasa 2 pentru... nu robotul cu recunoastere vocala.
Nici nu cunosc vreo persoana careia sa ii fi mers optiunea de schimbare SIM din aplicatie.


Am înțeles, deci eu am schimbat la prepay, din aplicație, și de fapt nu se poate la prepay 🙂

E bine că tu știi mai bine ce am făcut eu 🤣🤣🤣

#23
mosto

mosto

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 175
  • Înscris: 22.04.2022
Eu am zis doar ca probabil esti printre putinii fericiti carora le merge acea optiune.
Felicitari pentru ca esti un norocos.
La unii mai ghinionisti nu merge deloc, doar dumnezeu stie pe baza de ce fac aceste restrictii de a nu putea folosi optiunea sau privilegii de a putea folosi optiunea. Puteau totusi sa fie transparenti si sa scrie mare, aceasta optiune nu poate fi accesata de tine pentru ca nu indeplinesti conditiile X Y Z. Cum se intampla la serviciul Transfer Credit la concurenta, unde nu numai ca iti zice ca nu poti accesa serviciul, dar iti zice si de ce nu poti accesa serviciul si cum sa faci sau cand o sa ai acces.

#24
vimann

vimann

    Feed on Tragedy

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,712
  • Înscris: 06.07.2005

View Postmicutu82, on 25 aprilie 2022 - 11:09, said:

Sim-ul blank ce culoare are? Siglă Vodafone e cu negru sau cu roșu? Eu am schimbat un prepay și prima oara mi-au dat un SIM cu sigla Vodafone de culoare neagra. N-a mers, am fost in alt magazin și mi-au spus că era de abonament și nu de prepay. Apoi am fost in altul și mi-au dat un SIM cu sigla roșie și a fost ok

Blankul asta l-am primit de la magazin, te referi la sigla mica de pe sim?

[ https://i.ibb.co/q163pgT/sim.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#25
micutu82

micutu82

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,795
  • Înscris: 25.07.2004
Da, sigla neagra. Așa am primit și eu prima oara și n-a funcționat sa schimb in aplicatie

#26
Modemuri3G

Modemuri3G

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,544
  • Înscris: 08.03.2011
Merge binemerci inlocuirea in aplicatie, am schimbat zilele tribute 3 cartels, mai deficit a fost obtinerea blank-urilor, multi Evita sa dea, o baga pe aia ca poti face abonament mai avantajos

#27
micutu82

micutu82

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,795
  • Înscris: 25.07.2004
Și la mine a fost greu să obțin blank-ul. Ba îmi ziceau că nu se mai dau că se poate face frauda, ba că nu au voie, ba că nu funcționează în aplicație schimbarea etc

#28
clader

clader

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,646
  • Înscris: 06.03.2004
Mie pe PJ,cont de administror nu îmi merge schimarea de sim.A mers mult timp,dar de vreo 6-7 luni nu mai merge.
Am spus managerului de cont,dar nu au reușit să își dea seama de ce.

#29
mosto

mosto

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 175
  • Înscris: 22.04.2022

View Postvimann, on 28 aprilie 2022 - 19:44, said:

Blankul asta l-am primit de la magazin, te referi la sigla mica de pe sim?

[ https://i.ibb.co/q163pgT/sim.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Exact ce ziceam mai sus. Scrie firma Vodafone Luxembourg. Adica SIM ce ei il folosesc pentru abonamente.
Va trebui sa mai faci o vizita intr-un magazin si sa speri ca dai peste un angajat mai inteligent.
In ultimii ani parca vor sa faca viata mai grea utilizatorilor prepay... angajatii din magazine cand aud de prepay pana si reincarcarile le fac in scarba, de informatii nu mai zic, ca refuza din start si te trimit la Relatii Clienti pentru cea mai elementara intrebare. Nu mai zic ca mai mereu baga placa ca le-a picat sistemul si nu merge reincarcarea.

#30
micutu82

micutu82

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,795
  • Înscris: 25.07.2004
Și sim-ul cu sigla roșie, cea care mi-a funcționat s-o schimb in aplicație, tot Vodafone Luxemburg este

#31
mosto

mosto

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 175
  • Înscris: 22.04.2022
Eu anul trecut am facut schimbare, pe vremea aia asa le deosebea chiar angajatul din magazin.
Cele de prepay nu aveau firma Luxembourg pe ele.
Cand m-am dus sa iau o alta cartela goala ca cea primita prima data nu mergea, i-am aratat cartela si exact asta mi-a zis, ca a gresit colega, ca alea cu scrisul cu Luxembourg sunt cartele pentru Abonamente.
Probabil stocuri vechi, cine stie, se mai schimba lucrurile.
Bine, nici a doua nu a mers, si pana la urma am rezolvat in alt magazin. Am crezut ca a rezolvat problema intre timp si deaceea am vrut sa o schimb prin aplicatie, dar tot nu mergea. Daca stiam ca tot nu merge, insistam din prima sa o fac in magazin.
Pana anul trecut nici nu erau cartele din astea mici, inca erau cartelele SIM originale.
Abia anul trecut au inceput sa apara si la Vodafone cartele mici ca la Telekom, care cred ca le are inca de la infiintare asa mici.

#32
vimann

vimann

    Feed on Tragedy

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,712
  • Înscris: 06.07.2005

View Postmicutu82, on 29 aprilie 2022 - 11:15, said:

Și sim-ul cu sigla roșie, cea care mi-a funcționat s-o schimb in aplicație, tot Vodafone Luxemburg este

Pot sa confirm, am fost astazi la reprezentanta vodafone, blank-ul pentru prepay are sigla rosie, blank-ul pentru abonament are sigla neagra.
Cel rosu merge cu aplicatia, eu am rezolvat.

Edited by vimann, 30 April 2022 - 11:26.


Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate