Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Info Coronavirus/Vaccinare vs Fake News

Sfat achizitie Volvo XC40 (Volvo ...

Traducere germana

Macbook Pro A1398
 Soft update LG 49LB626V - ZE

Credeti ca mai exista in Bucurest...

Nu reuses sa instalez pyaudio pe ...

Sfat achiziție mașina ~...
 Schimbare motor

Modele compresor

Problema instalate Windows

Dureri in piept
 Schimbari servicii OLX

Curiozitate IBAN

Ar mai trebui sa primeasca vreoda...

Întrebare legata de xbox game pass
 

Montare stație încărcare EV la bloc

- - - - -
  • Please log in to reply
144 replies to this topic

#91
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 26,734
  • Înscris: 15.12.2009
Orice cablu standard type 2 este un "prelungitor" type 2. Are mufa mama intr-o parte si tata in cealalta. Teoretic poti concatena cate cabluri ai nevoie pana la masina. O sa ai cadere de tensiune pe ele, evident ...

#92
kolfleading

kolfleading

    Born to Raise Hell

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,425
  • Înscris: 01.03.2013
NU poti concatena cabluri Type 2 din motive ELECTRICE dar si MECANICE.

1. Motive MECANICE: chiar daca PARE ca intra una in alta, mufele Type 2 nu se cupleaza electric, mufa tata de pe cablu (care intra in statia de incarcare) este diferita ca adancime de mufa tata de pe masina. Pinul CP nu face contact. Acest lucru este intentionat prevazut in standard, ca sa nu se poata inlantui mai multe cabluri Type 2.

2. Motive ELECTRICE: standardele electrice pt semnalul PWM de pe firul CP ofera garantia integritatii semnalului doar pana la 10 metri de cablu. Peste aceasta lungime, se considera ca capacitatea parazita a cablului distorsioneaza semnalul si masinile trebuie sa nu accepte semnal cu aceste distorsiuni (sa dea reject).

Deci: se poate face prelungire, dar doar intre priza si intrarea in statia de incarcare.
Pentru durabilitate, recomand prelungitor cu prize industriale (albastra 16A sau 32A pt monofazat si rosie 16A sau 32A pt trifazat).

https://www.dedeman....ustriale/c/1317

Daca ne spui exact ce bransament ai in casa si ce stecher are statia de incarcare si ce curent vrei sa dai la incarcare, te vom putea sfatui mai precis.

Edited by kolfleading, 05 October 2021 - 14:01.


#93
garett

garett

    Troll-in-Chief

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 40,569
  • Înscris: 28.06.2006
Eram doar curios, deocamdată sunt "fosil", dar următoarea cu o probabilitate de 95% va fi electrică.
Locul luat de la primărie e la vreo 10m de bloc, doar că stau la 8...
Pe vremea când erau garaje în spate își trăseseră toți cabluri până la ele.
Eram curios dacă ar merge tras un cablu până la locul de parcare.
În principiu am unde s-o încarc la birou, avem 380 în parcare pregătit fix pentru viitoare mașini.

#94
Hansolo

Hansolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,080
  • Înscris: 17.09.2007

View Postgarett, on 05 octombrie 2021 - 12:22, said:

Uite, de exemplu la mine în spatele blocului a făcut ceva primăria: a dărmat garaje și a făcut o parcare.
Ar fi fost excelent și relativ simplu de făcut dacă monta și niște prize cu împământare, clasice, nothing fancy.
Doar că...n-a făcut!
Treaba Primariei e in primul rand de reglementare, nu de executie, nu vad de ce ar face Primaria treaba unui dezvoltator privat.
Exemple foarte interesante/bune practici le-a dat deja un coleg pe acest topic (postarile 32 si 40).

#95
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 26,734
  • Înscris: 15.12.2009

View Postkolfleading, on 05 octombrie 2021 - 14:00, said:

NU poti concatena cabluri Type 2 din motive ELECTRICE dar si MECANICE.

1. Motive MECANICE: chiar daca PARE ca intra una in alta, mufele Type 2 nu se cupleaza electric, mufa tata de pe cablu (care intra in statia de incarcare) este diferita ca adancime de mufa tata de pe masina. Pinul CP nu face contact. Acest lucru este intentionat prevazut in standard, ca sa nu se poata inlantui mai multe cabluri Type 2.
Uite ca asta nu stiam (nu am studiat, nu m-a interesat - dar am vazut ca intra mufele una in alta :) )... dar de intrat una in alta intra sigur. Am sa testez, de curiozitate. Eh, am invatat ceva azi.

Mea culpa!

Edited by ro_explorer, 05 October 2021 - 15:24.


#96
garett

garett

    Troll-in-Chief

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 40,569
  • Înscris: 28.06.2006

View PostHansolo, on 05 octombrie 2021 - 14:37, said:

Treaba Primariei e in primul rand de reglementare, nu de executie, nu vad de ce ar face Primaria treaba unui dezvoltator privat.
E terenul primăriei, parcare de reședință, ce treabă ar avea un dezvoltator privat în povestea asta??

#97
Courage

Courage

    Founder

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,244
  • Înscris: 26.11.2001
Intrucat legislatia este asa de complicata si alambicata, inca chiar si primariile au mari probleme cand incearca sa faca programe pt statii la parcarile de rezidenta, "salvarea" pare sa vina de la EnelX, care e oarecum intr-o pozitie privilegiata.

- poate vinde curent
- are sistemul de statii cu control remote
- isi face propriile bransamente in-house
- e ieftin ca... braga!

#98
kolfleading

kolfleading

    Born to Raise Hell

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,425
  • Înscris: 01.03.2013

View PostCourage, on 16 noiembrie 2021 - 08:36, said:

EnelX  [...] isi face propriile bransamente in-house
Asta nu este adevarat.
Pe partea de distributie si bransamente se ocupa alte firme care au monopol pe regiuni geografice.
Firmele care se ocupa de distributie nu au voie sa vanda curent (n-are voie sa fie si furnizor),

Insa este adevarat ca firmele care acum se ocupa de distributie au fost desprinse (spin-off) din alte firme mai mari, care s-au spart in 2, in Firma de Furnizare si Firma de Distributie. Si deci ar putea avea inca pile si prietenii cu angajatii din Firma de Distributie, ca doara multi ani au fost colegi si au lucrat in aceeasi firma.

Edited by kolfleading, 16 November 2021 - 11:52.


#99
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Posts: 21,710
  • Înscris: 22.05.2003
Un om se zbate sa faca ceva in Sectorul 1.
Tudor Rosca, City manager S1, implicat in fenomenul EV

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/yN_X3wu0aCI?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Omul a luat taurul de coarne, dar e greu de tot...

#100
mihaicl1981

mihaicl1981

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,308
  • Înscris: 04.06.2009
Ca sa clarificam: dacă ai loc de parcare subteran în proprietate(ansamblu rezidențial dar de acum 10 ani) : De ce acorduri ai nevoie pentru a instala o priza obișnuită? Dar pentru type 2?

#101
radu103

radu103

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,025
  • Înscris: 15.11.2003

View Postmihaicl1981, on 12 ianuarie 2022 - 22:37, said:

Ca sa clarificam: dacă ai loc de parcare subteran în proprietate(ansamblu rezidențial dar de acum 10 ani) : De ce acorduri ai nevoie pentru a instala o priza obișnuită? Dar pentru type 2?
Acord de trecere ptr toate proprietatile afectate, deci atentie cu traseul...ar trebui cat se poate de mult pe spatiile comune si atunci poate da asociatia

#102
mihaicl1981

mihaicl1981

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,308
  • Înscris: 04.06.2009
Eu am un cablu de la altcineva chiar peste locul meu de parcare. Fără acordul meu dar nu ma deranjează. Priza o am chiar lângă locul de parcare dar este comuna. Asociația probabil ca nu o sa imi dea acord (vecinii se pare ca au căzut de acord sa nu se modifice instalația electrica-cu exceptia unora care au apucat sa își tragă ).

#103
andreyvsjoker

andreyvsjoker

    unProfessional Joker

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,359
  • Înscris: 25.01.2007
Acordul asociatiei ti-l da presedintele. Nu e cazul pentru asa ceva sa se supuna la vot. Mai ales ca se trece cu cablu pe tavan, nu se sapa.
Daca ai nevoie de bransament nou( contor nou) atunci acel acord se face la notar.

Cum adica vecinii au cazut deacord? Este un vot documentat in acest sens sau sunt cativa imbecili mai vocali?

Edited by andreyvsjoker, 13 January 2022 - 06:56.


#104
mihaicl1981

mihaicl1981

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,308
  • Înscris: 04.06.2009
Mda, chiar președintele e cel contra. Dar mersi de info.

#105
andreyvsjoker

andreyvsjoker

    unProfessional Joker

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,359
  • Înscris: 25.01.2007
Pai descalecati-l, cea mai mare prostie pe care o fac multe asociatii e sa aleaga presedinte pe cel mai guraliv, ala care se impotriveste la orice si dupaia nu mai poti face nimic in bloc.

Edited by andreyvsjoker, 13 January 2022 - 08:33.


#106
GlCA_Contras

GlCA_Contras

    Master Mind

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,917
  • Înscris: 21.03.2020
Presedintele nu are drept de veto, el conduce sedinta si comitetul voteaza ce se intampla...

#107
andreyvsjoker

andreyvsjoker

    unProfessional Joker

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,359
  • Înscris: 25.01.2007
Nu are drept de veto dar nu orice chestie minora are nevoie de discutie in sedinta. Ca de exemplu un cablu care traverseaza tavanul garajului.
Daca presedintele nu e un dobitoc iti da acordul asociatiei fara probleme. Daca e dobitoc singura solutie e sa supui la vot si daca votul iese pentru se face un proces verbal pe baza caruia presedintele va fi teoretic obligat sa actioneze in consecinta.

Edited by andreyvsjoker, 13 January 2022 - 10:25.


#108
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 26,734
  • Înscris: 15.12.2009
Vezi si pompierii ce au de zis - trebuie aviz. Eu am trecut prin toti pasii necesari (aprobare de la asociatie, schita cu proforma de la firma de instalare, contract semnat de montaj) ca sa vina mail dupa cateva luni ca in urma inspectiei efectuate de departamentul de pompieri nu putem monta statie de incarcare in subteran fara a schimba sistemul de ventilatie ... asa ca s-a dus totul la dracu'.
Nu e vorba de Romania dar inca e vorba de UE asa ca se poate sa fie reguli comune.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate