Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Montare stație încărcare EV la bloc
Last Updated: Mar 16 2024 20:13, Started by
Courage
, Sep 02 2021 20:00
·
10
#37
Posted 03 September 2021 - 08:25
Am un presimțire ca o sa vedem în curând prelungitoare trase de la ferestre...
|
#38
Posted 03 September 2021 - 08:32
GlCA_Contras, on 03 septembrie 2021 - 08:16, said:
Faci cerere la hautoritati si se rezolva la Sf. Asteapta! Pana nu-i obliga UE sa faca x statii de incarcare la un bloc, nu o sa vedeti asa ceva... Acele parkinguri sunt cu abonament pentru blocurile din imediata vecinatate si sunt facute fara "obligatie" Edited by andreyvsjoker, 03 September 2021 - 08:35. |
#39
Posted 03 September 2021 - 09:58
andreyvsjoker, on 03 septembrie 2021 - 08:07, said:
E nevoie de CU si AC pe proprietate privata cand construiesti de la 0 si faci primul bransament. Oricum in acel moment, in care faci bloc, casa... vei avea nevoie de CU si AC atat pentru curent cat si apa si gaz si canal....In acele conditii trebuie sa vii cu utilitatile din vecinatate. Exemplul din pozele puse de tine sunt cu parcari amenajate tip constructie dedicata la care ar fi absurd sa se solicite ulterior CU/AC. La locurile de parcare la sol, fie ca sunt publice ale primariei si inchiriate, fie sunt proprietate privata, daca nu au avut prevazuta instalatia electrica din start e ceva mai dificil de facut ulterior, nu e ca si cum ai trage pur si simplu o sarma mai lunga de undeva (cum spuneau unii eventual de la stalpul de iluminat). P.S. De curiozitate, cat costa aproximativ un astfel de loc de parcare din exemplul tau? Edited by Hansolo, 03 September 2021 - 10:00. |
#40
Posted 03 September 2021 - 10:13
Un loc de parcare pentru rezidenti costa:
Abonamente pentru persoane fizice – riverani – 110 lei/an Abonamente pentru persoane juridice – riverani – 840 lei/an Abonamente persoane fizice – terasă – 65 lei/an Abonamente persoane juridice – terasă – 225 lei/an Sunt si intre 20 si 41 de locuri pentru vizitatori cu taxare orara. 3 lei pe ora dar tariful scade in functie de timp. Este si tarif de noapte 19:00-7:00 - 5.5 lei, daca sa zicem vrei sa lasi masina la un slow charge full peste noapte. Locurile pentru EV nu sunt alocate nimanui. Pot fi utilizate atat de riverani cat si de vizitatori. Dar ca riveranii nu mai platesc nimic deoarece intra pe baza de abonament. Edited by andreyvsjoker, 03 September 2021 - 10:14. |
#41
Posted 03 September 2021 - 10:16
Va fi fun sa vedem cum va rezista reteaua la sute de mii de masini electrice + toata incalzirea pe electric (planul UE e sa se renunte la toate centralele pe gaz). Si astea doua se vor suprapune superb in noptile de iarna. Noaptea ai nevoie de incalzire mai mult, ca e mai frig. Masinile electrice consuma mai mult cand e frig si toti si le vor incarca noaptea.
Si nu vorbim doar de distributie, dar si de producerea energiei. Parcurile fotovoltaice dau mai putina energie iarna, spre deloc. Daca vremea e nasoala, nici eolienele nu baga curent. Termocentrale pe carbuni nu mai avem voie.. Centralele nucleare se fac in 15-20 de ani.. Viitorul e clar pe transport public, cu doar putine masini personale, sub 5% din ce e acum. In oras mai bagi si o bicicleta/trotineta/pe jos. In afara, tren.. Si toate cele mai sus, se refera la tarile dezvoltate din UE, nu la Romania.. Edited by AndreicuKapp, 03 September 2021 - 10:16. |
#42
Posted 03 September 2021 - 10:54
22KW e puterea trasă din rețea sau 22 KWh se referă la capacitatea bateriilor?
|
#43
Posted 03 September 2021 - 11:02
Raspunsul este Da.
22KW se refera la puterea de incarcare iar ideal, daca nu ar exista pierderi intr-o ora vei avea in 22KWh in bacteria masinii. Capacitatea bateriei difera de la model la model. de la 27KWh in cazul Spring la 125kWH in cazul Nevera, de ex. |
#44
Posted 03 September 2021 - 11:03
AndreicuKapp, on 03 septembrie 2021 - 10:16, said:
Va fi fun sa vedem cum va rezista reteaua la sute de mii de masini electrice + toata incalzirea pe electric (planul UE e sa se renunte la toate centralele pe gaz). Si astea doua se vor suprapune superb in noptile de iarna. Noaptea ai nevoie de incalzire mai mult, ca e mai frig. Masinile electrice consuma mai mult cand e frig si toti si le vor incarca noaptea. Si nu vorbim doar de distributie, dar si de producerea energiei. Parcurile fotovoltaice dau mai putina energie iarna, spre deloc. Daca vremea e nasoala, nici eolienele nu baga curent. Termocentrale pe carbuni nu mai avem voie.. Centralele nucleare se fac in 15-20 de ani.. Viitorul e clar pe transport public, cu doar putine masini personale, sub 5% din ce e acum. In oras mai bagi si o bicicleta/trotineta/pe jos. In afara, tren.. Si toate cele mai sus, se refera la tarile dezvoltate din UE, nu la Romania.. Incet incet ne intoarcem la carute, caii nu au nevoie decat de un adapost si un pic de fan, poate sa le mai dam un supliment de ovaz, cand sunt cuminti, cam asta va fi dezvoltarea civilizatiei umane, probabil am atins maximul, si acum o luam la vale usurel si cu gratie, batalia pe resurse abia incepe, Romania si politicienii ei sunt preocupati doar de propriul buzunar, in rest dupa ei potopul |
#45
Posted 03 September 2021 - 11:38
La bloc daca s-ar trage circuit dedicat pentru incarcare masina electrica ce putere maxima (priza) s-ar putea asigura? Bransamanetul la care este conectat blocul (cablurile groase) ce putere permite?
|
#46
Posted 03 September 2021 - 12:06
Swerige, on 03 septembrie 2021 - 11:38, said:
La bloc daca s-ar trage circuit dedicat pentru incarcare masina electrica ce putere maxima (priza) s-ar putea asigura? Bransamanetul la care este conectat blocul (cablurile groase) ce putere permite? Mai știu și blocuri noi legate de la alte blocuri,care încă au organizare de șantier. Dar e bine sa visezi... |
|
#47
Posted 03 September 2021 - 12:15
Mariane, alea sunt exceptii, nu e regula. In plus, statiile nu se branseaza la bloc ci la punctul de transformare local, daca e vorba de staii "in strada". Pentru statii montat ein parcarile subterane alea cladirii, cerinta de baza este ca bransamentul cladirii sa suporte extra-sarcina, altfel nu se da aprobare.
|
#48
Posted 03 September 2021 - 12:34
Am mai spus si pe alt topic. Nu trebuie putere mare la statia de incarcare de la domiciliu.
La puterea minima prevazuta in standardele de incarcare, 1.4 kW (230 V x 6A), incarci pentru 50 - 70 Km autonomie in 8 ore. Puterea de incarcare necesara nu depinde de capacitatea bateriei ci de cat timp sta masina la incarcat si cat ai nevoie sa circuli pana la urmatoarea posibilitate de incarcare. Edited by kolfleading, 03 September 2021 - 12:35. |
#49
Posted 03 September 2021 - 12:40
Marian3590, on 03 septembrie 2021 - 12:06, said:
Eu știu cazuri care stau la bloc vechi și nu pot porni în același timp plita electrica, mașina de spalat și aerul condiționat, dar dacă voi spuneți ca se poate... Mai știu și blocuri noi legate de la alte blocuri,care încă au organizare de șantier. Dar e bine sa visezi... Faci si tu o combinata mai jmekera si te legi la distribuitorul liftului, ca ala e trifazic si duce destul 'corent'. Edited by End-L-user, 03 September 2021 - 12:41. |
#50
Posted 03 September 2021 - 19:49
Da, si șmecheria tine pana vor și vecinii sa se racordeze
|
#51
Posted 03 September 2021 - 19:52
asta zic...
poate pentru o statie, doua, ar tine instalatia... dar or sa vrea mai multi... poate... si nu pot fi discriminati... si atunci pa! |
|
#52
Posted 03 September 2021 - 20:15
Soluția este, dacă stai la parter sau la etajul 1 să îți pui stația în balcon.
Dacă ai loc de parcare numerotat, schimbi cu un vecin Dacă nu ai loc propriu de parcare, concesionezi unul, dacă se poate. Eu așa aș face. E drept, o soluție ce ar merge într-o minoritate de cazuri. Pe de altă parte, e absurd să se ofere subvenții pentru mașini de 9500 de euro și pentru stații ioc. Dacă pentru o stație publică s-ar da fără discuții 9500 de euro, ar deveni fezabil ca stații mici pe AC să se instaleze la stâlp. Apropo de infrastructură, în general torsadatele se înlocuiesc la 10 ani de zile, transformatoare de medie se schimbă constant, altfel nu ar putea să branșeze coloși numiți mall sau supermarket care consumă cât o mini uzină. |
#53
Posted 03 September 2021 - 20:23
Pusese cineva o poza cu o priza pe un stalp de pe trotuar. Nu cred ca era din RO. Cat de greu ar fi de pus o mini statie limitata la 2.7 kw pe fiecare stalp? Parchezi masina langa trotuar te legi la priza/statia de pe stalp si gata.
|
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users