Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Abonament vs prepay
Last Updated: Oct 07 2021 20:01, Started by
Radu20009
, Sep 01 2021 20:52
·
0
#19
Posted 06 September 2021 - 14:02
Cartela prepay de 5 euro! Imi ofera mai mult decat am nevoie iar telefoanele le cumpar de ani de zile din magazine.
|
#20
Posted 06 September 2021 - 15:39
Sa-ti spun cum e la mine:
Variatiile sunt multiple. Eu, avand 3 numere la Orange, pe langa resursele individuale (2x 50GB si roaming , 1x 38GB+nelimitat viteza 2G fara roaming) am, suplimentar, 50GB la comun dupa terminarea resurselor individuale (in sensul ca cine termina, intra in netul comun in formatul primul venit, primul servit). La asta mai adaug 20 puncte (pe cont) si 30GB pe numarul de pe care fac o reincarcare lunara (o am programata). Nu am reusit sa consum mai mult de 20% din netul de pe toate numerele individuale (nu mai vorbesc de cei 50GB comuni pe toate numerele), dar asta e alta discutie. Depinde de modul de consum al fiecaruia. MembruAnonim, on 02 septembrie 2021 - 15:08, said:
La Digi nu ai net nelimitat, ai 50GB. Nelimitat cantitativ, limitat la viteza, in functie de cum consumi (daca ai in zona doar 3G, ai 10GB si restul viteza in 2G, daca ai 4G pana la 50GB in viteza 4G (sau 10 GB in 3G si restul de 40GB in 4G sau depinde cum consumi), apoi viteza limitata 2G* Viteza 2G=256kbps download si 128kbps upload. Pentru mesaje online text (iMessage, whatsapp, messanger, etc), te descurci. Poate si cu un apel audio Edited by Pololica, 06 September 2021 - 15:40. |
#21
Posted 06 September 2021 - 20:59
Clar cartela, la telekom si chiar si la vodafone daca nu esti mare consumator ai suficiente resurse la 5-6 euro incat sa nu mai ai nevoie de net fix si asa economisesti mai multi bani.
|
#22
Posted 07 September 2021 - 07:07
Abonament, din 2000 incoace am avut cartela 1 an de teste, pacanele vodafone, terra de net, stres maxim , activeaza, dezactiveaza, incarca, suna ca nu au dat bonus, etc. E drept ca m-a costat pentru 1 an 23 de euro per total insa nu as mai repeta experienta. In prezent am nelimitat 5G, telefonul m-a costat zero lei si platesc 20 euro lunar, suma pe 2 ani fiind mai mica decat pretul la liber al terminalului in ziua achizitiei 😉.
M-am obisnuit sa primesc la cate 2 ani terminal si sa tin telefonul cam 4 ani , la fel si consoarta, asa ca o data la 2 ani unul isi schimba telefonul. Cred ca as face cu capu sa platesc cash/credit un telefon. Copilul pe pacanelele vodafone cu optiune de 3 euro a trecut pandemia, fara net fix in casa, acum s-au porcit si am pus net decat sa maresc optiunea. Mai am un yoxo la care nu dau mai mult de 19 lei lunar dupa ce scade ce nu s-a consumat. Deci, abonament pentru terminale, cartela pentru cei cu bani....asa a fost mereu. |
#23
Posted 07 September 2021 - 11:20
anducoj, on 03 septembrie 2021 - 07:43, said:
Nu stiu de unde scoati tarifele alea gen 25€/GB in SUA. Aia e o extraoptiune la abonament nicidecum tariful standard, care e de FIX 3090€( treimiinouazeci)/GB! Vb poetului...noi sa cerem ca fraieri sunt destui. Singura optiune inteligenta non UE e un abonament, egal cat, la Digi. Dar deh multora le pute digi asa ca decarteaza fara numar fara numar la granzi. Tin minte prin 2000 cum se laudau fazanii cu taxa pe prostie exprimata in minute... Poate au mai zis-o si altii, dar mie imi pute semnalul si serviciul apel WiFi pe IPhone. De fapt lipsa celor doua. Evident, semnalul lipsa il reclam in zonele prin care merg (in general zona montana), iar apelul WiFi acasa, unde semnalul este foarte slab (din cauza ecranarii din bloc). Oricat as vrea, Digi nu este o optiune pentru multi si sa platesc cativa euro in plus doar pentru semnalul lor, mai bine lipsa. tot acolo ajung cu cheltuiala (cartela/abonament Vodafone/Orange/Telekom si abonament Digi). Am zis-o si o mai repet: cand isi rezolva problemele, voi trece la ei. PS: vrei sa mai comparam vitezele maxime intre Digi si restul? In 4G, digi nu ofera mai mult de 100Mbps (la nivel teoretic), deci au o limitare impusa de retea. Cel putin asa se mandresc pe site-ul propriu (daca au depasit viteza in 4G si o modifica pe site, imi asum o lada de bere). |
#24
Posted 07 September 2021 - 12:04
Digi si pe sarma luminata este sub Orange, langa ruter e undeva intre 50-80 pe cand orange trece de 160. Acum na, nici abonamentul nu e giga , si ruterul e mok, dar totusi....
Cand e nevoie de trafic in tari non UE, o cartela de digi nu e o avere, aici recunosc si pe UE pana nu de mult erau campioni, vorbesc de acum 6-7 ani cand vodafone si orange te rupeau. Imi amintesc faptul ca am bagat cartela de vodafone intr-un blackberry cu OS7 special sa pot folosi net mai putin in Grecia iar Orange il tineam numai pentru a primi apeluri pe cand Digi era folosit la de toate, net, sunat la greu si parca mi-a venit vreo 6-7 euro peste abonament dupa 10 zile de vacanta. Fiecare isi configureaza serviciile dupa nevoi si posibilitati ! Am avut in casa Digi din 2009 dat gratis cu terminal , il foloseam pentru net cand l-au introdus ulterior si vreme de 6-7 ani pana in 2020 a fost folosit ca telefon principal, l-am schimbat fiindca 4G lipsa la 300m de antena de pe bloc si 10Gb de net sunt insuficienti altfel fiind multumit de pretul platit. Totusi stam bine de tot la preturi si calitatea serviciilor fata de multe tari, daca nu chiar majoritatea. |
#25
Posted 07 September 2021 - 14:45
Digi este o solutie (la abonament) in roaming deoarece serviciul nu este oferit si la cartela lor (asta ca sa pastram linia topicului). Dar... si aici depinde. In SUA au 7.17E/GB, in Canada 12.185,60E/GB (da, am scris bine, peste 12.000E). Mexic are acelasi tarif, de peste 12.000E/GB. Si vorbim de acelasi continent (daca stau sa ma uit, SUA e singura exceptie la Digi de pe cele doua continente) si, sincer vorbind, ce mi-e 11.9E/MB, ce imi e 13E.
Da, fiecare operator isi face serviciile in functie de publicul tinta si cerintele unde opereaza. Oricum, tarifele la Digi nu mai sunt asa mici. Vodafone are tarife care se cam bat cu Digi (ambele la abonament). |
#26
Posted 20 September 2021 - 19:39
Abonament dacă îți poți permite și ai nevoie, cartelă dacă nu.
Am Smart 15 de la Orange. Nelimitat 5G. Mi-a prins bine în pandemie cât am muncit de acasă, până să-mi rezolv cu linia fixă. Nu cred că am nevoie de internet nelimitat, dar m-am simțit bine fără limite. Și chiar dacă am internet bun, aș prefera să pot rămâne online și dacă-mi pică curentul, sau pe drum, sau pe la cafenele cu laptopul printre hipsteri. Aș adăuga că la abonament merită să-ți iei cu internet nelimitat, sau cu cost control, altfel e super stresant să stai cu gândul că depășești traficul. Decât un abonament limitat, mai bine cartelă. De-asemenea veți observa cum numărul de telefon devine important pentru identificare, cum ar fi la bancă. Datorită contractului, pe abonament pierzi mai greu numărul de telefon. Vorbind de asta, mă mir cum furtul numerelor de telefon nu e mai comun în România, poate avem piața prea mică pentru astfel de fraude (nu că te-ar proteja mai bine abonamentul, habar nu am, dar portarea cartelelor mi se pare mai facilă). Tot la abonamentul ai și suport mai bun. Nu te ia nimeni în seamă cu o cartelă. Mai am și in abonament la Digi de 2 eur, de joacă. Nu merge bine pentru internet, dar merită pt cât costă și m-a impresionat suportul lor prompt de la 11 noaptea. Experiența cartelei e frustrantă în mod intenționat. De exemplu valabilitatea de 28 de zile, sau bonusurile ce trebuie să le vânezi și pe care nu te poți baza. Recomand YOXO în loc de cartelă. Orange mi se pare că are cea mai bună rețea, iar YOXO are prețuri foarte rezonabile cu stres mai puțin. Până ai nevoie de suport, moment în care chat-ul ăla din aplicați s-ar putea să fie enervant de lent. Și văd că mai au nici probleme, dar prețul e excelent pt ce oferă. |
#27
Posted 05 October 2021 - 12:41
utilizatorcuminte, on 20 septembrie 2021 - 19:39, said: Tot la abonamentul ai și suport mai bun. Nu te ia nimeni în seamă cu o cartelă. |
#28
Posted 05 October 2021 - 17:49
Știi prost. La prepay nu e contra cost apelul către relații clienți
|
|
#30
Posted 06 October 2021 - 11:49
#31
Posted 07 October 2021 - 20:01
Adrian1509, on 05 octombrie 2021 - 12:41, said: Țin sa te contrazic putin aici. Din experienta mea cu vodafone, fie ca am fost la abonament sau la cartela, suportul a fost exact acelasi, fara vreo diferenta la cartela fata de abonament. In schimb la orange, tot din experienta personala, daca esti la cartela nu prea esti bagat in seama nicaieri, din cate stiu si apelul catre RC e contra cost la cartela, nu sunt sigur daca inca mai este. Eu am avut experiențe foarte urâte cu Vodafone. In meniul lor ajungi greu la un operator, mi s-a întâmplat să aștept mult până prind pe cineva, iar când ai probleme tehnice cam ridică din umeri. La Orange mi se răspunde imediat, deși mai dai și peste operatori ce nu știu despre ce vorbesc, așa că e posibil să dai vreo 2-3 ori telefon până dai peste careva mai competent să-ți rezolve problema. Am avut experiențe plăcute in My Orange pe chat. Dacă știi să formulezi clar și răspicat ce vrei, ți se rezolvă problema. Am văzut că există mulți nemulțumiți de acel chat, dar cred eu că e vorba de o lipsă de antrenament în descrierea adecvată a problemei avute, cuplat cu faptul că chat-ul nu e în timp real. Dacă e să vorbim de suport, Digi are suport ce-ți răspunde non-stop. Mi s-a răspuns la 11 noaptea. Și până acum am vorbit și cu oameni ce păreau competenți. Dar ca să revenim la subiect, suportul Orange nu este rău deloc, deși au și rețeaua mai cu puține probleme. Și asta cu cartelele, din experiență personală o spun, clienții sunt mereu prioritizați și pentru problemele mai delicate abonații sunt mereu prioritizați. Dar admit că există aici diferențe între rețele, și poate și-or mai fi schimbat și Vodafone practicile. PS: la YOXO apelul la suport este taxat. Dacă vrei suport gratis, numai prin chat sau dacă suni din altă rețea. Nu mă deranjează să dau bani la nevoie. Este vreo 2 lei per apel (nu pe minut) iar timpul meu valorează mai mult decât mândria mea sau ăia 2 lei per apel. De fapt mă bucur când văd prețuri explicite. Serviciile gratis sunt ori păcăleală, ori sunt mereu subvenționate prin alte cheltuieli. Când dai peste 40 de lei pe un abonament cu resurse ce nici măcar nu le folosești, de exemplu, nu poți pretinde că suportul ăla e gratis. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users