Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Tesla - informatii practice
Last Updated: Apr 25 2024 10:53, Started by
Ahasverus
, Aug 30 2021 14:50
·
21
#73
Posted 02 February 2022 - 05:43
#74
Posted 02 February 2022 - 08:53
#75
Posted 05 February 2022 - 17:56
Ooops! Tesla FSD este fan Mircea Lucescu?
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/sbSDsbDQjSU?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#76
Posted 25 February 2022 - 00:26
Daca asteptati sa vi se aloce VIN, puteti verifica aici:
https://www.tesla.co...pi/user-orders/ Cand nu aveti doate documentele depuse, veti vedea in cod: Quote "orderStatus":"ORDER_PLACED","orderSubstatus":"_Z" Cand sunt depuse documentele pt comanda, apare asa: Quote "orderStatus":"BOOKED","orderSubstatus":"_Z" Pt a vedea ce documente au incarcat in sistem angajatii tesla https://www.tesla.co...nt-hub/get-list P.S. intai trebuie sa fiti logati in contul Tesla. |
#77
Posted 26 February 2022 - 21:05
Informatii evolutie baterii Tesla Model Y
https://www.blogtesl...-tesla-model-y/ Batteries-Tesla-Model-Y-2022.png 1.05MB 57 downloads ==== Informatii evolutie baterii Tesla Model 3 https://www.blogtesl...-model-3-tesla/ Batteries-Tesla-Model-3-SR-Propulsion-2019-2022.png 1.26MB 58 downloads Batteries-Tesla-Model-3-LR-Prformance-2019-2021.png 1.3MB 40 downloads Batteries-Tesla-Model-3-LR-Prformance-2022.png 1MB 36 downloads |
#78
Posted 27 February 2022 - 20:52
Curios cum a fost calculata autonomia Wltp in modelele expuse. Niciuna nu bate cand imparti capacitatea bateriei la consumul Wltp declarat.
Exemplu LR cu baterie de 75 kwh...range Wltp 580 km la un consum dat de ei de 14,8 kwh/100km (sau 148wh/km) 75/14,8x100=506km. De unde a aterizat 580km la ei in fisa? De mentionat ca si Epa e prea optimist 550km. Edited by raven75, 27 February 2022 - 20:53. |
#79
Posted 27 February 2022 - 21:16
EPA/WLTP are consumuri sub constanta data de producator. Aia e o constanta genrica obtinuta in conditii de test ale Tesla.
Masina mea are WLTP 614Km in catalog dar pe bord, cu bateria la 100% arata (cand era cu 0 degradare) 570Km si in mod firesc obtin spre 500 daca merg calm si evit autostrazile. Alea sunt doar numere orientative. Constanta Tesla ajuta sa iti dai seama de eficienta masinii (motoare/aerodinamica) in functie de genratie. EPA/WLTP te ajuta sa compari diverse masini testate in acelasi regim. Numerele reale sunt alea pe care le obtii tu cu piciorul tau pe pedala. La mine consumul mediu pe cei 21000 Km este de 170Wh/Km in regim mixt, majoritar autostrada. |
#80
Posted 27 February 2022 - 23:39
No, eu am crezut ca in fisa Consumption WLTP si Range WLTP sunt date de aceeasi entitate. Altfel nu ar trebui sa contina ambele WLTP.
Deci nu au legatura cele 2 WLTP-uri?...unul e dat de Tesla si altu de altii? Attached FilesEdited by raven75, 27 February 2022 - 23:40. |
#81
Posted 27 February 2022 - 23:43
Aia nu e "consumption WLTP" oficiala ci e compilata de niste baieti. E plin TMC de tabele din astea.
Din ce am citit chiar azi pe forumul TMC, distanta afisata pe bord si constanta de consum sunt EPA, WLTP-ul este doar un range masurat in regim WLTP. Ce e de considerat, strict, este graficul de energie. Ala e singurul indicator real din toata treaba asta. |
#83
Posted 24 March 2022 - 13:29
Si avansul la comanda vad ca a crescut de la 500 lei la 1200 lei. Parte buna e ca termenul de livrare a scazut la ~ doua luni la model Y acum ca au inceput productia lor in Gemania.
In plus, cine o comanda si nu mai asteapta dupa programul rabla o poate avea si mai rapid ! |
#84
Posted 25 March 2022 - 10:09
Informatii practice Tesla Model 3
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/273TcTTre04?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#85
Posted 25 March 2022 - 11:36
Da, pareri oarecum OK.
Nu inteleg de ce zice ca volanul se invarte greu pe comfort - desi, daca ma gandesc la volanul pe care il aveam pe Megane, ala era ca un volan de PC gaming fara feedback ... comparativ cu ala orice se invarte greu. Eu tin volanul pe sport, unde are cel mai mare feedback posibil, nu il suport pe confort - mi se pare prea moale. Banuiesc ca asta e o chestie de gusturi si preferinte. Pe partea de garda la sol si confort are dreptate, e foarte sensibila la denivelari. Mini-ul pe care l-am avut anterior insa era mai rigid ca model 3 si imi placea |
#86
Posted 04 April 2022 - 09:51
Tesla Gigafactory Berlin…
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/7-4yOx1CnXE?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#87
Posted 05 April 2022 - 19:22
#90
Posted 04 May 2022 - 09:00
Tesla: actualizare pentru Model S/X cu răsucirea ecranului pentru o mai bună vizualizare.
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/jSP2yVpcd3s?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users