Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Mezina familiei, Merida BigNine

The Tattooist of Auschwitz (2024)

Se poate recupera numar de telefo...

Upgrade de la MacBook Pro M1 cu 8...
 Ce tip de monitor am nevoie pt of...

Resoftare camera supraveghere

Cu ce va aparati de cainii agresi...

Nu imi platiti coletul cu cardul ...
 Exista vreun plan de terorizare p...

Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024
 Suprasolicitare sistem electric

CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...
 

Tesla - informatii practice

* * * - - 6 votes
  • Please log in to reply
1293 replies to this topic

#127
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,160
  • Înscris: 13.11.2017
Crossover nu este o clasa ci este tipul de caroserie. Si crossoverele sunt mici, compacte si medii.
Iar aia 10 cm care nu se simt la tine, e diferenta intre clasa compacta si medie.

#128
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,665
  • Înscris: 15.12.2009
Repet, trecand peste teorie, va invit sa faceti testdrive cu cele 3 si apoi sa veniti sa comentati aici.
E vorba de pozitia la volan, spatiul interior, pozitia relativa a soferului fata de botul masinii, fata de spatele masinii, fata de lateralele masinii, centrul de greutate, feedback-ul suspensiilor, tinuta de drum, etc, etc etc.

Model 3 NU se compara cu Ioniq 5 sau EV 6. E ca si cum ai compara mere cu banane.

#129
raven75

raven75

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,180
  • Înscris: 16.05.2012

View Postmars2k, on 10 iunie 2022 - 17:17, said:

Singura concluzie de bun simt este ca grupul Hyundai-KIA mai are de lucru la eficienta, ca de altfel toti ceilalti (non-Tesla) din lista. Posted Image

Măi, să stii ca prima generatie de masini electrice (Ioniq, Kona) le-a iesit de minune (probabil din greseală)...se pot lua la trântă oricând cu Tesla la eficientă.
Dealtfel Bjorn de fiecare data cand gaseste o masina ce scoate consumuri bune spune: "Ioniq...Go Hoooome!"

Tesla Model 3 consum mediu 18,89kwh https://www.spritmon...tml?powerunit=2
Kona 64kwh consum mediu 16,08kwh https://www.spritmon...300&powerunit=2
Ioniq "Go Home" - consum mediu 14,28kwh https://www.spritmon...html?fueltype=5

Edited by raven75, 11 June 2022 - 05:05.


#130
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,160
  • Înscris: 13.11.2017

View Postro_explorer, on 10 iunie 2022 - 23:45, said:

Repet, trecand peste teorie, va invit sa faceti testdrive cu cele 3 si apoi sa veniti sa comentati aici.
E vorba de pozitia la volan, spatiul interior, pozitia relativa a soferului fata de botul masinii, fata de spatele masinii, fata de lateralele masinii, centrul de greutate, feedback-ul suspensiilor, tinuta de drum, etc, etc etc.

Model 3 NU se compara cu Ioniq 5 sau EV 6. E ca si cum ai compara mere cu banane.

Era vorba de clase nu de cum i se pare unuia sau altuia. Pentru asta te uiți la numere , nu e nevoie sa te plimbi cu ele

Edited by Ford4, 11 June 2022 - 07:28.


#131
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,665
  • Înscris: 15.12.2009

View PostFord4, on 11 iunie 2022 - 07:26, said:

Pentru asta te uiți la numere , nu e nevoie sa te plimbi cu ele
Numerele sunt seci, nu au decat o relevanta de clasificare initiala si permit tolerante uriase. Imi pastrez opinia de mai sus: Ioniq 5, EV6 si model Y (si ID.4 , ca idee) trebuiesc comparate impreuna.

View Postraven75, on 11 iunie 2022 - 05:05, said:

Tesla Model 3 consum mediu 18,89kwh https://www.spritmon...tml?powerunit=2
Kona 64kwh consum mediu 16,08kwh https://www.spritmon...300&powerunit=2
Ioniq "Go Home" - consum mediu 14,28kwh https://www.spritmon...html?fueltype=5
Spritz motor ala nu are date relevante dpdv statistic. Nu a avut niciodata.
Cat timp masinile nu sunt conduse de aceeasi persoana, in acelasi stil, in aceleasi conditii, nu poti compara.
De aia eu consider testele lui Bjorn ca fiind relevante si nu spritzmotor ala.

Una e sa te dai pe transfagarasan la deal si sa postezi consumul, alta e sa te dai la vale. Una e sa urci transfagarasanul cu masina blana, cu derapaje controlate in fiecare ac de par si alta e sa urci admirand peisajul. Cat timp datele nu se culeg in conditii cat de cat consistente si controlate nu pot fi relevante.

#132
raven75

raven75

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,180
  • Înscris: 16.05.2012

View Postro_explorer, on 11 iunie 2022 - 11:00, said:

Spritz motor ala nu are date relevante dpdv statistic. Nu a avut niciodata.

Ba eu cred ca media rezultata de acolo e destul de relevanta. E vorba pana la urma de curba lui Gauss din statistica....nu sunt relevante extremele max-minim. Pana una alta rezultatele pe care le-am vazut in viata reala se pupa cu media rezultata in urma datelor introduse de posesori.
De pilda la Kona am o media de 15,5kwh/100km foarte apropiata de media rezultata 16,08.
La Tesla am cunostinte care au media alltime de 18kwh/100 km iarasi foarte aproape de ce rezulta pe site. (pun pariu ca nici tu nu esti departe).
La Ioniq nu e nimic spectaculos sa ai media de 14,2kwh...se stie ce economica e masina aia.
La Ioniq plugin am introdus si eu consumul de beznina si am o medie de 1,70l/100km fata de media generala 2,72l/100 km...ma situez in curba lui Gauss mai la stanga dar asta pentru ca masina a mers peste 90% electric, Kona fiind folosita mai des la drumurile lungi.

Ca si concluzie; datele rezultate in urma exploatarii de zi cu zi, in diverse scenarii de vreme,  pe o perioada lunga de timp a mai multor utilizatori (de preferat cat mai multi) ofera o imagine mult mai concludenta decat o plimbare de vara de la 100% la 0%.
Dar atentie vorbim de medie nu de extreme...acelea intradevar nu au nicio relevanta.

#133
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,160
  • Înscris: 13.11.2017

View Postro_explorer, on 11 iunie 2022 - 11:00, said:

Numerele sunt seci, nu au decat o relevanta de clasificare initiala si permit tolerante uriase. Imi pastrez opinia de mai sus: Ioniq 5, EV6 si model Y (si ID.4 , ca idee) trebuiesc comparate impreuna.

Tu poti sa ai orice opinie vrei, dar e pur personala. Numerele in schimb permit clasificari pe clase valabil pentru toata lumea indiferent ca vrea sau nu.

#134
p1073

p1073

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 132
  • Înscris: 29.10.2021

View Postraven75, on 11 iunie 2022 - 21:44, said:


Ba eu cred ca media rezultata de acolo e destul de relevanta. E vorba pana la urma de curba lui Gauss din statistica....nu sunt relevante extremele max-minim. Pana una alta rezultatele pe care le-am vazut in viata reala se pupa cu media rezultata in urma datelor introduse de posesori.
De pilda la Kona am o media de 15,5kwh/100km foarte apropiata de media rezultata 16,08.
La Tesla am cunostinte care au media alltime de 18kwh/100 km iarasi foarte aproape de ce rezulta pe site. (pun pariu ca nici tu nu esti departe).
La Ioniq nu e nimic spectaculos sa ai media de 14,2kwh...se stie ce economica e masina aia.
La Ioniq plugin am introdus si eu consumul de beznina si am o medie de 1,70l/100km fata de media generala 2,72l/100 km...ma situez in curba lui Gauss mai la stanga dar asta pentru ca masina a mers peste 90% electric, Kona fiind folosita mai des la drumurile lungi.

Ca si concluzie; datele rezultate in urma exploatarii de zi cu zi, in diverse scenarii de vreme,  pe o perioada lunga de timp a mai multor utilizatori (de preferat cat mai multi) ofera o imagine mult mai concludenta decat o plimbare de vara de la 100% la 0%.
Dar atentie vorbim de medie nu de extreme...acelea intradevar nu au nicio relevanta.
Compari model 3 cu kona ?ps1 460cp vs 208 cp ps2 18kw/100km vs 16kw /100km ps3 supercharger gratis la tesla ps 4 viteza de incarcare tesla/hyundai kona

#135
mars2k

mars2k

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 202
  • Înscris: 20.12.2004

View Postro_explorer, on 10 iunie 2022 - 23:45, said:

Repet, trecand peste teorie, va invit sa faceti testdrive cu cele 3 si apoi sa veniti sa comentati aici.
E vorba de pozitia la volan, spatiul interior, pozitia relativa a soferului fata de botul masinii, fata de spatele masinii, fata de lateralele masinii, centrul de greutate, feedback-ul suspensiilor, tinuta de drum, etc, etc etc.
Sincer, cred ca simturile tale necesita o recalibrare, daca spatiul interior din EV6 ti se pare (aproximativ) egal cu cel din TMY, avand in vedere ca la TMY ai 1925 litri capacitate maxima a portbagajului, iar la EV6 1300 litri (in ambele cazuri cu banchetele rabatate).
TMY: https://www.evspecif...n/model/a8dc10d
EV6: https://www.evspecif...n/model/6a1f148

In my book, 1300 este mult mai mic decat 1900...

#136
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,665
  • Înscris: 15.12.2009

View Postraven75, on 11 iunie 2022 - 21:44, said:

E vorba pana la urma de curba lui Gauss din statistica...

De pilda la Kona am o media de 15,5kwh/100km foarte apropiata de media rezultata 16,08.
La Tesla am cunostinte care au media alltime de 18kwh/100 km iarasi foarte aproape de ce rezulta pe site. (pun pariu ca nici tu nu esti departe).

Curba lui Gauss nu se aplica la nivel mondial în conditiile în care tu în România mergi doar pe naționale cu max 100km/h și cu o viteza medie generala de cca 50-60km/h...numarul șoferilor care fac asta fiind statistic mic la nivel mondial.

Consumul meu all time pe 30k km este de 170wh/km în conditiile în care peste 75% din distanta a fost pe autostrăzi, și sub 5% în localități.

View Postmars2k, on 12 iunie 2022 - 00:14, said:

....
Repet, fă test drive și povestește după aia.

View PostFord4, on 11 iunie 2022 - 22:17, said:

Tu poti sa ai orice opinie vrei, dar e pur personala.
Absolut toate opiniile de pe forumul asta sunt pur personale. Chiar și ale tale.

Edited by ro_explorer, 12 June 2022 - 01:08.


#137
raven75

raven75

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,180
  • Înscris: 16.05.2012

View Postro_explorer, on 12 iunie 2022 - 01:09, said:

Curba lui Gauss nu se aplica la nivel mondial în conditiile în care tu în România mergi doar pe naționale cu max 100km/h și cu o viteza medie generala de cca 50-60km/h...numarul șoferilor care fac asta fiind statistic mic la nivel mondial.

Pai tocmai de aceea am consum mediu sub media generala...ca am acces la mai putine autostrazi....

View Postp1073, on 11 iunie 2022 - 22:44, said:

Compari model 3 cu kona ?ps1 460cp vs 208 cp ps2 18kw/100km vs 16kw /100km ps3 supercharger gratis la Tesla ps 4 viteza de incarcare tesla/hyundai kona

Ce relevanta au toate de mai sus? Stiu si eu toate avantajele Tesla...eu vorbeam de consumul mediu alltime.

#138
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,160
  • Înscris: 13.11.2017

View Postro_explorer, on 12 iunie 2022 - 01:09, said:

Absolut toate opiniile de pe forumul asta sunt pur personale. Chiar și ale tale.

Corect. Problema este că numerele nu sunt pur personale și oricât ești de încăpățânat și nu vrei să recunoști că nu ai dreptate, ele tot sunt împotriva opiniilor tale. Degeaba trunchiezi frazele mele pentru a le da alt sens

Edited by Ford4, 12 June 2022 - 08:04.


#139
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,665
  • Înscris: 15.12.2009
Prefer numerele lui Björn in ceea ce privește comparații de eficiente și consum. Alea sunt date consistente culese in relativ aceleasi condinții, prin urmare relevante.

@ford... dacă numerele sunt nepersonale atunci ești de acord ca VW e OK, da? Majoritatea covârșitoare a lumii zice ca vw sunt mașini ok. Iar id3 și 4 (cu care m-am și plimbat de altfel) nu sunt nici ele rele deloc.

Edited by ro_explorer, 12 June 2022 - 11:44.


#140
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,160
  • Înscris: 13.11.2017
Nu inteleg de unde disperarea asta sa arati ca tu ai dreptate chiar si cand gresesti de faci contorsionarile astea logice.

#141
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Ca si spatiu interior mie mi se pare ca astea trei (Model Y, Ioniq 5 si EV6) sunt destul de apropiate.
Datele oficiale pentru dimensiunile interioare (in inch):

Edited by MembruAnonim, 12 June 2022 - 16:58.


#142
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,590
  • Înscris: 31.01.2010
De verificat.
https://www.autoevol...ed-190658.html#

#143
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,665
  • Înscris: 15.12.2009
A mea e fabricata in Freemont in 14 mai 2021 (livrata in iunie 2021) si nu are probleme alea la punctele de montat cricul (imi schimb singur rotile iarna/vara) si interactionez cu ona respectiva a masinii.

Oricum, mersi ptr articol.

#144
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Posts: 24,136
  • Înscris: 22.05.2003
Cresteri substantiale de pret pentru toate modelele Tesla in US, deci EU urmeaza.

Attached Files



Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate