Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Tesla - informatii practice
#127
Posted 10 June 2022 - 23:30
Crossover nu este o clasa ci este tipul de caroserie. Si crossoverele sunt mici, compacte si medii.
Iar aia 10 cm care nu se simt la tine, e diferenta intre clasa compacta si medie. |
#128
Posted 10 June 2022 - 23:45
Repet, trecand peste teorie, va invit sa faceti testdrive cu cele 3 si apoi sa veniti sa comentati aici.
E vorba de pozitia la volan, spatiul interior, pozitia relativa a soferului fata de botul masinii, fata de spatele masinii, fata de lateralele masinii, centrul de greutate, feedback-ul suspensiilor, tinuta de drum, etc, etc etc. Model 3 NU se compara cu Ioniq 5 sau EV 6. E ca si cum ai compara mere cu banane. |
#129
Posted 11 June 2022 - 05:05
mars2k, on 10 iunie 2022 - 17:17, said:
Singura concluzie de bun simt este ca grupul Hyundai-KIA mai are de lucru la eficienta, ca de altfel toti ceilalti (non-Tesla) din lista. Măi, să stii ca prima generatie de masini electrice (Ioniq, Kona) le-a iesit de minune (probabil din greseală)...se pot lua la trântă oricând cu Tesla la eficientă. Dealtfel Bjorn de fiecare data cand gaseste o masina ce scoate consumuri bune spune: "Ioniq...Go Hoooome!" Tesla Model 3 consum mediu 18,89kwh https://www.spritmon...tml?powerunit=2 Kona 64kwh consum mediu 16,08kwh https://www.spritmon...300&powerunit=2 Ioniq "Go Home" - consum mediu 14,28kwh https://www.spritmon...html?fueltype=5 Edited by raven75, 11 June 2022 - 05:05. |
#130
Posted 11 June 2022 - 07:26
ro_explorer, on 10 iunie 2022 - 23:45, said:
Repet, trecand peste teorie, va invit sa faceti testdrive cu cele 3 si apoi sa veniti sa comentati aici. E vorba de pozitia la volan, spatiul interior, pozitia relativa a soferului fata de botul masinii, fata de spatele masinii, fata de lateralele masinii, centrul de greutate, feedback-ul suspensiilor, tinuta de drum, etc, etc etc. Model 3 NU se compara cu Ioniq 5 sau EV 6. E ca si cum ai compara mere cu banane. Era vorba de clase nu de cum i se pare unuia sau altuia. Pentru asta te uiți la numere , nu e nevoie sa te plimbi cu ele Edited by Ford4, 11 June 2022 - 07:28. |
#131
Posted 11 June 2022 - 11:00
Ford4, on 11 iunie 2022 - 07:26, said:
Pentru asta te uiți la numere , nu e nevoie sa te plimbi cu ele raven75, on 11 iunie 2022 - 05:05, said:
Tesla Model 3 consum mediu 18,89kwh https://www.spritmon...tml?powerunit=2 Kona 64kwh consum mediu 16,08kwh https://www.spritmon...300&powerunit=2 Ioniq "Go Home" - consum mediu 14,28kwh https://www.spritmon...html?fueltype=5 Cat timp masinile nu sunt conduse de aceeasi persoana, in acelasi stil, in aceleasi conditii, nu poti compara. De aia eu consider testele lui Bjorn ca fiind relevante si nu spritzmotor ala. Una e sa te dai pe transfagarasan la deal si sa postezi consumul, alta e sa te dai la vale. Una e sa urci transfagarasanul cu masina blana, cu derapaje controlate in fiecare ac de par si alta e sa urci admirand peisajul. Cat timp datele nu se culeg in conditii cat de cat consistente si controlate nu pot fi relevante. |
#132
Posted 11 June 2022 - 21:44
ro_explorer, on 11 iunie 2022 - 11:00, said:
Spritz motor ala nu are date relevante dpdv statistic. Nu a avut niciodata. Ba eu cred ca media rezultata de acolo e destul de relevanta. E vorba pana la urma de curba lui Gauss din statistica....nu sunt relevante extremele max-minim. Pana una alta rezultatele pe care le-am vazut in viata reala se pupa cu media rezultata in urma datelor introduse de posesori. De pilda la Kona am o media de 15,5kwh/100km foarte apropiata de media rezultata 16,08. La Tesla am cunostinte care au media alltime de 18kwh/100 km iarasi foarte aproape de ce rezulta pe site. (pun pariu ca nici tu nu esti departe). La Ioniq nu e nimic spectaculos sa ai media de 14,2kwh...se stie ce economica e masina aia. La Ioniq plugin am introdus si eu consumul de beznina si am o medie de 1,70l/100km fata de media generala 2,72l/100 km...ma situez in curba lui Gauss mai la stanga dar asta pentru ca masina a mers peste 90% electric, Kona fiind folosita mai des la drumurile lungi. Ca si concluzie; datele rezultate in urma exploatarii de zi cu zi, in diverse scenarii de vreme, pe o perioada lunga de timp a mai multor utilizatori (de preferat cat mai multi) ofera o imagine mult mai concludenta decat o plimbare de vara de la 100% la 0%. Dar atentie vorbim de medie nu de extreme...acelea intradevar nu au nicio relevanta. |
#133
Posted 11 June 2022 - 22:17
#134
Posted 11 June 2022 - 22:44
raven75, on 11 iunie 2022 - 21:44, said: Ba eu cred ca media rezultata de acolo e destul de relevanta. E vorba pana la urma de curba lui Gauss din statistica....nu sunt relevante extremele max-minim. Pana una alta rezultatele pe care le-am vazut in viata reala se pupa cu media rezultata in urma datelor introduse de posesori. De pilda la Kona am o media de 15,5kwh/100km foarte apropiata de media rezultata 16,08. La Tesla am cunostinte care au media alltime de 18kwh/100 km iarasi foarte aproape de ce rezulta pe site. (pun pariu ca nici tu nu esti departe). La Ioniq nu e nimic spectaculos sa ai media de 14,2kwh...se stie ce economica e masina aia. La Ioniq plugin am introdus si eu consumul de beznina si am o medie de 1,70l/100km fata de media generala 2,72l/100 km...ma situez in curba lui Gauss mai la stanga dar asta pentru ca masina a mers peste 90% electric, Kona fiind folosita mai des la drumurile lungi. Ca si concluzie; datele rezultate in urma exploatarii de zi cu zi, in diverse scenarii de vreme, pe o perioada lunga de timp a mai multor utilizatori (de preferat cat mai multi) ofera o imagine mult mai concludenta decat o plimbare de vara de la 100% la 0%. Dar atentie vorbim de medie nu de extreme...acelea intradevar nu au nicio relevanta. |
#135
Posted 12 June 2022 - 00:14
ro_explorer, on 10 iunie 2022 - 23:45, said:
Repet, trecand peste teorie, va invit sa faceti testdrive cu cele 3 si apoi sa veniti sa comentati aici. E vorba de pozitia la volan, spatiul interior, pozitia relativa a soferului fata de botul masinii, fata de spatele masinii, fata de lateralele masinii, centrul de greutate, feedback-ul suspensiilor, tinuta de drum, etc, etc etc. TMY: https://www.evspecif...n/model/a8dc10d EV6: https://www.evspecif...n/model/6a1f148 In my book, 1300 este mult mai mic decat 1900... |
#136
Posted 12 June 2022 - 01:09
raven75, on 11 iunie 2022 - 21:44, said:
E vorba pana la urma de curba lui Gauss din statistica... De pilda la Kona am o media de 15,5kwh/100km foarte apropiata de media rezultata 16,08. La Tesla am cunostinte care au media alltime de 18kwh/100 km iarasi foarte aproape de ce rezulta pe site. (pun pariu ca nici tu nu esti departe). Consumul meu all time pe 30k km este de 170wh/km în conditiile în care peste 75% din distanta a fost pe autostrăzi, și sub 5% în localități. mars2k, on 12 iunie 2022 - 00:14, said:
.... Ford4, on 11 iunie 2022 - 22:17, said:
Tu poti sa ai orice opinie vrei, dar e pur personala. Edited by ro_explorer, 12 June 2022 - 01:08. |
|
#137
Posted 12 June 2022 - 06:18
ro_explorer, on 12 iunie 2022 - 01:09, said:
Curba lui Gauss nu se aplica la nivel mondial în conditiile în care tu în România mergi doar pe naționale cu max 100km/h și cu o viteza medie generala de cca 50-60km/h...numarul șoferilor care fac asta fiind statistic mic la nivel mondial. Pai tocmai de aceea am consum mediu sub media generala...ca am acces la mai putine autostrazi.... p1073, on 11 iunie 2022 - 22:44, said:
Compari model 3 cu kona ?ps1 460cp vs 208 cp ps2 18kw/100km vs 16kw /100km ps3 supercharger gratis la Tesla ps 4 viteza de incarcare tesla/hyundai kona Ce relevanta au toate de mai sus? Stiu si eu toate avantajele Tesla...eu vorbeam de consumul mediu alltime. |
#138
Posted 12 June 2022 - 08:03
ro_explorer, on 12 iunie 2022 - 01:09, said:
Absolut toate opiniile de pe forumul asta sunt pur personale. Chiar și ale tale. Corect. Problema este că numerele nu sunt pur personale și oricât ești de încăpățânat și nu vrei să recunoști că nu ai dreptate, ele tot sunt împotriva opiniilor tale. Degeaba trunchiezi frazele mele pentru a le da alt sens Edited by Ford4, 12 June 2022 - 08:04. |
#139
Posted 12 June 2022 - 11:43
Prefer numerele lui Björn in ceea ce privește comparații de eficiente și consum. Alea sunt date consistente culese in relativ aceleasi condinții, prin urmare relevante.
@ford... dacă numerele sunt nepersonale atunci ești de acord ca VW e OK, da? Majoritatea covârșitoare a lumii zice ca vw sunt mașini ok. Iar id3 și 4 (cu care m-am și plimbat de altfel) nu sunt nici ele rele deloc. Edited by ro_explorer, 12 June 2022 - 11:44. |
#140
Posted 12 June 2022 - 15:50
Nu inteleg de unde disperarea asta sa arati ca tu ai dreptate chiar si cand gresesti de faci contorsionarile astea logice.
|
#143
Posted 17 June 2022 - 00:55
A mea e fabricata in Freemont in 14 mai 2021 (livrata in iunie 2021) si nu are probleme alea la punctele de montat cricul (imi schimb singur rotile iarna/vara) si interactionez cu ona respectiva a masinii.
Oricum, mersi ptr articol. |
#144
Posted 17 June 2022 - 06:35
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users