Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Statii peco pentru masinile pe baterii
#73
Posted 31 August 2021 - 10:11
#74
Posted 31 August 2021 - 10:15
adrian_r5, on 31 august 2021 - 10:11, said:
Pe ce principii se bazeaza indicatoru' asta ? adrian_r5, on 31 august 2021 - 10:11, said: De citi ani ai masina si citi ani preconizezi s-o pastrezi ? Practic, o masina electrica moderna, cu 500Km reali de noua ar trebui sa aibe cel putin 300Km reali in aceleasi conditii dupa 20 de ani. Edited by ro_explorer, 31 August 2021 - 10:16. |
#75
Posted 31 August 2021 - 10:46
ro_explorer, on 31 august 2021 - 10:08, said:
Combustia directa a hidrogenului nu se foloseste in transportul terestru. Si ceva mai de actualitate, desi dintr-un domeniu mai particular: https://www.fwi.co.u...engine-examined ro_explorer, on 31 august 2021 - 10:15, said:
Pe principii fizice care coreleaza voltajul unei celule Li-Ion cu cantitatea de energie stocata (in functie de chimia folosita la fabricarea celulelor). Dar contorizarea sarcinii electrice este susceptibila la acumularea continua de erori (drift error). Erorile de drift in urma a 2 ... 3 cicluri de incarcare - descarcare pot ajunge la valori de ordinul a cateva procente din capacitatea baetriei. De aceea, doar cand sunt indeplinite anumite conditii (ex. curent zero prin baterie pentru vreo 12 ore, temperatura intre 5 si 25 gr. C), contorul de sarcina electrica se re-calibreaza, se re-evalueaza in functie de tensiunea pe baterie. Si se mai recalibreaza (tot in functie de tensiune) la incarcarea la 95% ... 100%. Recalibrarea asta este o mare problema la bateriile LiFePo4, pentru ca acestea au o curba de tensiune vs. grad de incarcare foarte plata. O celula are aproximativ 3.25 V la borne si la 30% si la 70%. Tocmai de aceea, la masinile cu baterii LiFePo4, cei de la Tesla au recomandat incarcare la 100% o data pe saptamana. Cand te apropii de 100%, tensiunea pe o celula LiFePo4 creste brusc si curentul acceptat scade brusc, iar contorul de sarcina electrica detecteaza cresterea tensiunii si se recalibreaza "100%". Edited by kolfleading, 31 August 2021 - 10:54. |
#76
Posted 31 August 2021 - 10:52
Pai eu am spus acelasi lucru dar mai generic, caci nu toti care citesc aici sunt "nerds".
Oricum, orice masina cu o implementare decenta r trebui sa isi faca recalibrare cand sta mai mult de cateva ore. La Model 3 2021 recalibrearea si echilibrarea elementilor necesita minim 4 ore de "somn". Dar cum "doarme" in fiecare noapte, am incredere 120% in indicatorul de energie ramasa, care, dealtfel, este pesimist din fabrica. |
#77
Posted 31 August 2021 - 11:54
Nio ajunge in Europa .. și vor avea inclusiv stații de schimbare a bateriilor (una goala cu una plina) ..
Acum înțeleg rostul topicului .. poate la alea se referea. Unde mai pui că pentru unele modele au baterie de 150 kW .. cu care cred că lejer poți face 1000 km .. |
#78
Posted 31 August 2021 - 11:58
ro_explorer, on 31 august 2021 - 10:15, said:
full electrica de 3 luni si nu ma vad revenind la masina cu motor termic vreodata. ro_explorer, on 31 august 2021 - 10:15, said:
Eu voi schimba masina la fiecare 3 ani daca voi pastra conditiile curente de detinere |
#79
Posted 31 August 2021 - 12:17
adrian_r5, on 31 august 2021 - 11:58, said:
Cum folosesti preponderent masina - urban sau interurban ? Bine, a fost perioada de vacante (ceea ce a adaugat lejer 5000Km la cat as fi facut normal in perioada asta).. dar in ultimul deceniu am avut utilizare regionala, 30% regim de oras, restul inter-city. adrian_r5, on 31 august 2021 - 11:58, said: Leasing ? Edited by ro_explorer, 31 August 2021 - 12:28. |
#80
Posted 31 August 2021 - 12:28
#81
Posted 31 August 2021 - 13:09
ro_explorer, on 31 august 2021 - 12:17, said:
Am 10000 Km in 3 luni Bine, a fost perioada de vacante (ceea ce a adaugat lejer 5000Km la cat as fi facut normal in perioada asta).. ro_explorer, on 31 august 2021 - 12:17, said:
Leasing se reinnoieste la fiecare 3 ani. |
#82
Posted 31 August 2021 - 13:20
BaXXXon, on 31 august 2021 - 10:59, said:
Trebuie sa fii batut in cap rau de tot sa platesti cand poti avea gratis - la voi acolo in tara minune aveti multi batuti in cap ? Cum zicea si ro_explorer, pentru unii din noi timpul e important. Edited by andreyvsjoker, 31 August 2021 - 13:21. |
|
#83
Posted 31 August 2021 - 13:44
adrian_r5, on 31 august 2021 - 13:09, said:
Cit ar fi costat masina respectiva la plata "cu banu' jos" ? Exact modelul si optiunile alese de mine (si cu ecobonusul de vreo 7K eur) e vreo 60-61K euro total. |
#84
Posted 31 August 2021 - 14:12
andreyvsjoker, on 31 august 2021 - 13:20, said:
Trebuie sa fii zgarcit rau de tot sa sta la coada la incarcat inloc sa platesti. Pai la cat ma costa energia de ce sa imi pierd vremea sa incarc gratis? |
#85
Posted 31 August 2021 - 14:23
#86
Posted 01 September 2021 - 09:19
#87
Posted 01 September 2021 - 09:26
Nu are absolut nici o relevanta. La drum lung fac pauze de 20-30 min la fiecare cca 300 Km oricum, asa ca acum incarc in acele pauze.
|
|
#88
Posted 01 September 2021 - 09:50
Eu fac pauze de indreptat spatele, o gustarica, o cafea, cam dupa fiecare 2 ore de condus.
|
#89
Posted 01 September 2021 - 11:01
Deutschlandnetz: Germania isi propune ca pana in 2023 sa construiasca 1000 de locatii de incarcare rapide cu 4 - 12 puncte de incarcare de minim 150 kW.
Ideea este ca in orice loc te afli sa poti ajunge la o locatie de incarcare in cel mult 10 minute. https://www.bmvi.de/...reismodell.html |
#90
Posted 01 September 2021 - 12:07
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users