![]() |
Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Statii peco pentru masinile pe baterii
Last Updated: Sep 22 2023 07:48, Started by
papagalul_ganditor_2027
, Aug 30 2021 11:57
·
15

#667
Posted 26 May 2023 - 07:28

#668
Posted 26 May 2023 - 09:19

din punt de vedere al comoditatii evident, nu stai cu taspe mii de aplicatii, dependent de telefon si internet, cu zeci de scheme de plata care mai de care mai alambicate.
Edited by pexic, 26 May 2023 - 09:19. |
#669
Posted 26 May 2023 - 10:25

Un sistem centralizat de gestionare a procesului de incarcare, nu Eldorado, cum este pentru restul producatorilor. Imi pare rau, imi iubesc masina, dar daca ar fi sa incep sa ma deplasez extraurban mult cu un EV, ar trebui sa renunt la ea...
|
#671
Posted 26 May 2023 - 22:48

Ce masina ai? La Ionity eu am avut acces prin contul Charge my Hyundai, cont care l-am facut pe o adresa din Italia a unui amic ca sa pot lua cardul (nu se trimite in Ro). Insa aplicatia merge si fara sa ridici cardul. 0,29 EUR/kWh...daca le dau 13 euro/luna... Dezavantajul Elli este ca nu poti anula dupa o luna, e musai sa-l tii tot anul. Merita daca faci multi kilometri afara, si daca esti lenes din fire. Apoi, tot pentru Ionity mai sunt ceva compatibilitati cu diverse abonamente, mai mult sau mai putin accesibile din .ro. Cel mai la indemana e EnelX (pentru cine mai are) care din cate stiu mananca din abonament inclusiv la Ionity. Eu unul nu vad unde e marea problema in a accesa Ionity sau alte retele mari de pe-afara si una e in general suficienta. Daca o iei spre sud, incarci cu Eldrive (care-i util si la noi), daca mergi spre vest, EnelX, Elli sau alt abonament (trebuie sapat un pic, insa sunt o gramada de provideri, o parte disponibili si pentru noi). |
#673
Posted 27 May 2023 - 09:13

Varianta no-fuss din Romania direct e cu Elli, tot 13EUR (64RON) pe luna pentru 1.73RON/kWh in reteaua Ionity, 1.83RON / 2.33 RON in Romania AC/DC. Preturile sunt de anul trecut, intre timp mi se pare ca au mai crescut la roaming pentru .ro. Dezavantajul Elli este ca nu poti anula dupa o luna, e musai sa-l tii tot anul. Merita daca faci multi kilometri afara, si daca esti lenes din fire. Elli va creste preturile la kWh din Iunie, la fel si Ionity dar vor acorda acces la mai multi parteneri (BP/Aral Pulse, etc..) De asemenea se va introduce anularea la o luna. De la anul Tesla va permite accesul nativ pt. Ford la reteaua SC. Dar da, pt. vest Elli (Wecharge/Powerpass, etc.) ramane si va ramane varianta cea mai buna pt. plecari din RO...poate si EnelX Mai era o varianta direct de la VW Financial Services (abo 17 EUR/luna pt. 0.26 EUR la Ionity, valabil 12 luni) dar se va inchide loophole-ul din Iunie. Deci daca aveti planuite drumuri in vest, luati RAPID optiunea asta care va ramane valabila pt. contractele existente. https://chargeandfuel.vwfs.com/de.html In sud Fines/Eldrive. Attached FilesEdited by zeroice, 27 May 2023 - 09:29. |
#674
Posted 28 May 2023 - 08:12

interesant...in Anglia a inceput sa se ieftineasca kW -ul , ieri am bagat un drum de 200 si ceva de mile si am gasit la Instavolt cu 0.55 GBP, statii care in trecut mi le aratau cu 0.7 sau 0.65
Si cica erau prosti engezii de au iesit din UE Edited by cuculea, 28 May 2023 - 08:12. |
#675
Posted 28 May 2023 - 08:34

interesant...in Anglia a inceput sa se ieftineasca kW -ul , ieri am bagat un drum de 200 si ceva de mile si am gasit la Instavolt cu 0.55 GBP, statii care in trecut mi le aratau cu 0.7 sau 0.65 Si cica erau prosti engezii de au iesit din UE M-am uitat pe aplicatia charge my Hyundai...nu vad preturi mai mari in UE vs UK...oare de prosti e mai ieftin kwh in UE? |
#677
Posted 29 May 2023 - 22:52

#678
Posted 30 May 2023 - 06:29

După ce am condus 5000 de km prin Romania, Ungaria, Austria, Germania și Franța în ultimele 16 zile pot să spun că noi nu avem stații peco pentru mașinile electrice, noi avem niște stații de încărcare mașini electrice aruncate pe undeva.
Avem noroc că încă nu avem destule mașini electrice, dar asta bănuiesc că o să se schimbe în următorul an. Instalarea de stațiile de încărcare nu ține pasul cu vânzările de autoturisme electrice. Să spun doar că am încărcat zilele trecute în Austria si erau minim 40 de stații de încărcare în locația respectivă, să mai spun că erau toate rapide sau că există o sala de așteptare 😳? Pai noi nu avem 40 în toată țara, chiar și cu Tesla. Inca un exemplu Romania versus vest. Statie în reprezentanta Skoda/VW, in Selimbar, era după bariera și nu am putut incarca și in Austria era înainte de bariera. Recomandarea pentru cei care vor sa plece cu electrica în vest este să plece fără griji. Singura problemă este că aia au autostrăzi și încarci mai des🤪 Edited by cata, 30 May 2023 - 06:34. |
#679
Posted 30 May 2023 - 07:23

Statie în reprezentanta Skoda/VW, in Selimbar, era după bariera și nu am putut incarca și in Austria era înainte de bariera. Am avut drum prin tara intr-un weekend intr-un oras cu reprezentanta VW / Skoda si statie de incarcare de 75 kW dupa bariera. Am oprit masina in fata barierei, am intrat pe jos pana la cabina paznicului, i-am explicat ca vreau sa incarc. A dat un telefon (nu stiu la cine, n-am putut auzi) si apoi mi-a deschis bariera si m-a lasat sa pun masina la incarcat. Statia am pornit-o cu cardul Volkswagen WeCharge. |
#680
Posted 30 May 2023 - 07:42

#681
Posted 01 June 2023 - 13:34

2 stații noi de 120kw de la Eldrive in Bucuresti
Vitantis Shopping Center: (2x 120kW-CCS & 2x 25kW CCS ) localizată în Șoseaua Vitan-Bârzești Nr. 7A, București. |
|
#682
Posted 02 June 2023 - 00:06

2 stații noi de 120kw de la Eldrive in Bucuresti Vitantis Shopping Center: (2x 120kW-CCS & 2x 25kW CCS ) localizată în Șoseaua Vitan-Bârzești Nr. 7A, București. fantastic dar inutil nu avem nevoie de 100+ kW in miezul oraselor, locul lor este pe Ten-T sau autostrazi, cel mult pe centuri. Edited by zeroice, 02 June 2023 - 00:11. |
#683
Posted 02 June 2023 - 08:38

fantastic dar inutil nu avem nevoie de 100+ kW in miezul oraselor, locul lor este pe Ten-T sau autostrazi, cel mult pe centuri. Să mai spun că la 5 ani după recepția unor autostrăzi încă nu există spații alocate pentru benzinării, parcări,etc? De ex. A3, București - Ploiesti Edited by cata, 02 June 2023 - 08:38. |
#684
Posted 02 June 2023 - 12:45

Din păcate da, aşa e. Cică după unii A3 e prea scurtă pentru ai avea nevoie de benzinării. Dar nici pe altele nu găseşti... Aşa, de curiozitate, dacă ieşi din Pantelimon spre D.N. 2 prin Brăneşti, următoarea benzinărie de după cea de la Şos. Gării Căţelu unde e?
Unele branşamente rapide se pot face dacă ai reţea de medie tensiune prin zonă, dar costă destul de mult investiţia. Că aprobări, instalat transformator, cabluri. Mă uitam mai devreme la TVR la emisiunea D.W. în Engleză. Am văzut o staţie automată de înlocuit acumulatorii (pe bază de abonament), cu durată de 3-5 minute. S-a menţionat însă că nu se pot face prea multe asemenea staţii în Germania. Poate în România se pot face pe unele drumuri, dar costă mult investiţia. Eventual dacă ai ceva motel, restaurant să se mai amortizeze investiţia - benzinăriile trăiesc şi de alte vânzări, nu numai din cele de carburant. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users