Statii peco pentru masinile pe baterii

#307
Posted 11 January 2022 - 12:38

Am mers cu ea și pânã la Deva, dar nu pe autostradã. O pun pe pilot automat la 90 de km/h și merg liniștit, menajând și bateria. Pe când, pe autostradã, e demoralizant sã-i vezi pe toți cã trec pe lângã tine, iar tu mergi cu 100 de km/h”. Stii cum se spune ... daca nu folosesti scula potrivita ... ? Cu ID3 58 kWh consum 45% - 55% din baterie pana la Deva pe autostrada cu 120 Km/h.
Alta intrebare?!?!? |
#309
Posted 11 January 2022 - 14:25

Sa folosesti Leaf ca referinta pentru a caracteriza toata piata de masini electrice : asta inseamna sa fii mafiot.
Concluzia aia e valabila la Leaf si atat. |
#310
Posted 11 January 2022 - 15:03

Sa folosesti Leaf ca referinta pentru a caracteriza toata piata de masini electrice : asta inseamna sa fii mafiot. mai era un test facut de un parerolog care a prins o masina de test..si da-i si rupe-o.. un Fiat 500 electrica..se plangea ca abia ajunge pe autostrada BUC-Cta... si ce praf sunt astea... |
#311
Posted 11 January 2022 - 15:12

Viața cu Nissan Leaf: In cam ORICE CONDITII pot ajunge cu masina de la Timisoara la Sibiu, mergand pe autostrada, in conditii de confort si performante superioare fata de o fosila la aceiasi bani. La Sibiu sunt o gramada de statii de incarcare DC. Daca mai bag o incarcare 40 minute la Sibiu, pot ajunge pana la Bucuresti. Si daca as avea fosila, tot as face 30 - 40 minute pauza la un drum Timisoara - Bucuresti. ID3 58 kWh e suficient pentru a fi singura masina de familie. Edited by kolfleading, 11 January 2022 - 15:13. |
#312
Posted 11 January 2022 - 16:09

ID3 58 kWh e suficient pentru a fi singura masina de familie. Cu o singura conditie - totul este in functie de ce nevoi are familia respectiva.
In cam ORICE CONDITII pot ajunge cu masina de la Timisoara la Sibiu, mergand pe autostrada ![]() Totusi ... pina atunci ... te rog sa ne spui si noua de ce ai pus acolo si cuvintu' "cam". Edited by adrian_r5, 11 January 2022 - 16:16. |
#313
Posted 11 January 2022 - 16:18

Povesti, pe autostrada ce conditii de confort si ce performante ''superioare'' ai?. Orice masina merge cu ACC fara sa atingi vreo pedala, a ta ce poate in plus?
In plus, ar trebui sa mergi cu 100km/h sa fii sigur ca nu ramai fara baterie pe drum, pe cand orice compacta merge lejer cu 140km/h, dar tu nu ajungi niciodata cu 140km/h mers constant la Sibiu. Ca atare, performantele alea sunt doar teoretice, in realitate tu vei pierde deja aproape o ora pana la Sibiu, inca o ora cu incarcatul si frecatul prin oras si apoi inca 30-60 de minute pe drum spre Bucuresti, iar daca gasesti statiile ocupate sau mai ai un copil mic cu tine, care te intreaba din 5 in 5 minute cat mai dureaza, ai in fata o experienta minunata. Dar banuiesc ca nu ai copii si poti pierde vremea la drum lung. Cam asta e diferenta intre teorie si practica. |
#314
Posted 11 January 2022 - 16:41

#315
Posted 11 January 2022 - 17:12

mergi cu 100km/h sa fii sigur ca nu ramai fara baterie pe drum,
Ca atare, performantele alea sunt doar teoretice, Performantele astea sunt verificate practic de mai multe ori (am rude la Alba-Iulia).
Dar banuiesc ca nu ai copii si poti pierde vremea la drum lung.
Cam asta e diferenta intre teorie si practica. |
#316
Posted 11 January 2022 - 17:49

Po-vesti.
La 140km/h constant pe autostrada (mers legal) cu un ID3 iti poti lua gandul fie de la ''performante'', fie de la timp. Daca te grabesti si mai tare si mergi cu 160-170km/h deja comparatia e ridicola. De aceea performantele acelea sunt doar teoretice, pentru ca practic, nu iti permiti sa mergi tare cu ea prea mult. Desigur, in oras si pe distante relativ scurte (200km), e o masina decenta si exact pentru asa ceva e facuta. Not great, not terrible, vorba aia. La drum lung e alta poveste. Abia de la Tesla putem vorbi de autonomii decente si confortul pe care il presupune o masina, dar la sume mari de bani. Cu o Tesla as merge la drum lung, cu un ID3, niciodata. LE Am sters temperaturile negative, pentru ca si vara pe caldura mare e aceeasi situatie. Edited by Cumulus, 11 January 2022 - 17:50. |
#317
Posted 11 January 2022 - 18:19

Mai ca-mi vine sa te invit sa-mi faci o demonstratie ![]() Totusi ... pina atunci ... te rog sa ne spui si noua de ce ai pus acolo si cuvintu' "cam". |
|
#318
Posted 11 January 2022 - 18:39

#319
Posted 11 January 2022 - 18:45

La 140km/h constant pe autostrada (mers legal) Culmea, eu merg cu ID3 mai rapid decat cu fosila anterioara (sedan de clasa D) pentru ca ma ajuta mai mult la depasiri. Mai relaxat. Mai confortabil... Iti spun din experienta proprie ca la o viteza de croaziera LEGALA de 120 - 130 Km/h, vara, cu aerul conditionat pornit si toata familia in masina, mi-a consumat cam 17.5 kWh / 100 Km La intoarcere, pe 150 Km (Deva - Timisoara), am depasit tot ce mergea mai incet de 130 Km/h si mi-a consumat 18.7 kWh / 100 Km. https://forum.softpe...0#entry28123669 ID3 58 kWh este o masina cu care poti ajunge de la Timisoara la Bucuresti cu pauza la Sibiu. PS: Multi care au condus ambele masini au considerat confortul in ID3 egal sau mai bun decat in Tesla Model 3. |
#320
Posted 11 January 2022 - 22:24

Hop si eu cu o alta masina, garantez ca pot face drumul Timisoara - Sibiu fara incarcare intermediara cu acelasi stil de condus pe care il aveam si inainte cu fosila (Skoda Superb). Mea culpa, nu circul cu 160-170, dar nici nu mi-am schimbat vreun obicei din cauza ca am trecut la EV. La primele drumuri am fost mai precaut, nestiind ce poate masina. Acum nu mai este cazul, ma duc linistit, cu toata familia in masina, viteza de croaziera normala, incalzire in scaune si in volan, temperatura confortabila (isi alege fiecare cat vrea), masina preincalzita din aplicatie, si cu o maxima aroganta, unii isi mai si incarca telefoanele pe parcurs
![]() Hai sa nu mai tragem concluzii pripite, bazate pe un singur model. Tot cu aceasta masina vom merge si in concediile uzuale in Croatia, Austria, etc. Nicun stres ![]() |
#321
Posted 11 January 2022 - 23:09

Tot cu aceasta masina vom merge si in concediile uzuale in Croatia, Austria, etc. PS - si mai mare ar fi interesu' daca acel etc ar fi inlocuit cu numele unei localitati ... de exemplu' sa zicem Narva (acolo m-am oprit ... n-am indraznit sa trec la rusi ...) Edited by adrian_r5, 11 January 2022 - 23:22. |
#322
Posted 11 January 2022 - 23:45

Odata trecuta granita spre Vest incep sa fie chargere de 150-300kW ale Ionity / altor retele publice mari (Smatrics, EnBW, cel putin la astea m-am uitat pana acum pentru Ungaria - Austria - Germania). In plus, functioneaza e.on drive / MolPlugee de la noi (aceleasi aplicatii, preturi similare in unele cazuri).
|
#323
Posted 12 January 2022 - 09:21

nu v-ati saturat sa demonstrati pererologilor de pe margine adevarul?
voi sunteti putini, dar mai mereu va aparea unu care stie...desi n-a iesit in viata. 720 de pag pe ala de cumparare, 18 aici..alte sute prin alte topicuri...eu m-am saturat de citit atatia tasturisti..d-apai sa mai si raspund. mai apare un tastaturist atotcunoscator, mai arunca un fitil, voi sariti sa-l stingeti..cine e fraier? din pacate din ce in cei mai multi care chiar stiu cu ce se mananca se satura de citit atatea prostii si scade aportul lor... toti aia care au masini electrice de ani buni nu se mai preocupa sa demonstreze ca e bine unuia de pe margine. |
|
#324
Posted 12 January 2022 - 09:47

La intoarcere asteptam cu interes povesti de pe drum ... pe unde ai oprit ... pe unde ai incarcat. PS - si mai mare ar fi interesu' daca acel etc ar fi inlocuit cu numele unei localitati ... de exemplu' sa zicem Narva (acolo m-am oprit ... n-am indraznit sa trec la rusi ...) Intentia este sa incarc la statii ultra-fast (Ionity, de ex.), peste tot unde gasesc asa ceva. De la 10% la 80% dureaza un pic peste un sfert de ora incarcarea, mai mult decat rezonabil. Iar daca nimeresc doar un slow charger de 50kW langa un restaurant, acolo va fi pauza de pranz. ![]() Exemple extreme nu am, nu ma voi duce niciodata in concediu cu masina la distante mai mari de 1000km. Pentru asta s-a inventat avionul ![]() |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users