Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Statii peco pentru masinile pe baterii
#289
Posted 31 December 2021 - 01:16
Thor12, on 31 decembrie 2021 - 01:02, said:
Realistic vorbind nu vor rezista astia mici prea mult cu preturile din acest moment, nu prea ai cum daca nu esti si producator de energie Thor12, on 31 decembrie 2021 - 01:02, said:
Singura veste buna din acest moment,compensarea cantitativa care s-a aprobat! Sa speram ca nu este doar praf in ochi si o vor implementa. |
#290
Posted 31 December 2021 - 01:27
...sa curga comenzile la aia mici cu ochii oblici pt panouri si invertoare .😅 |
#291
Posted 31 December 2021 - 19:29
costini, on 30 decembrie 2021 - 23:51, said:
Eu chiar imi doresc, cu cat mai putine incarcari gratis cu atat mai bine. Daca pentru asta trebuie sa fie inghesuiala la Kaufland ... sa fie! Eu le-as da DUBLA subventia AFM pentru masini care vor fi folosite pentru servicii taxi / ride sharing in oras... Thor12, on 31 decembrie 2021 - 01:02, said:
nu prea ai cum daca nu esti si producator de energie Edited by kolfleading, 31 December 2021 - 19:30. |
#292
Posted 31 December 2021 - 19:37
Am auzit acest lucru,dar Enelul este mare, de aici am spus ca poate isi permit totusi niste preturi mai pamantesti.
|
#293
Posted 31 December 2021 - 19:58
#294
Posted 31 December 2021 - 21:50
#295
Posted 01 January 2022 - 16:06
La multi ani!
kolfleading, on 31 decembrie 2021 - 19:29, said:
Eu imi doresc cat mai multe masini Uber / Taxi / livratori sa fie ELECTRICE. Pentru ca astea fac zeci de mii de km in oras, chiar sub nasul meu. Daca pentru asta trebuie sa fie inghesuiala la Kaufland ... sa fie! |
#296
Posted 02 January 2022 - 00:13
adrian_r5, on 31 decembrie 2021 - 19:58, said:
Normal ... ca doar nu dai direct din buzunaru' tau No.. exact la asta te-ai gasit sa faci economie, din toti banii risipiti aiurea din gaura neagra numita bugetul de stat... costini, on 01 ianuarie 2022 - 16:06, said:
... Important este sa aiba acces la statii de realimentare subventionate si sa nu se bazeze pe artificii gen cupoane Kaufland sau alte porcarii. Dupa cum spuneam pe alt thread, asta e ceva ce ar trebui sa rezolve Primariile, instaland o retea de statii de incarcare destinate transportului public (uber, taxi, etc.), la care sa primeasca acces exclusiv in baza licentei de transport (pentru a nu fi aglomerate de tot romanul care vrea "curent gratis"). Foarte buna propunerea! Astfel incurajezi si trecerea pe vehicule nepoluante exact la cei care umbla toata ziua prin oras, si nici nu blochezi aiurea statiile disponibile pentru restul lumii. |
#297
Posted 02 January 2022 - 01:14
da cu timpu pierdut cat timp se incarca cum se rezolva? la un search banal pe google la 25kw stația de încărcare cam 3 ore +- durează, adică pe lângă commute de o ora +- pe zi trebuie sa mai stau odată pe sapt 3 ore lângă ea sa se încarce? ba sunteți cu capu?
obs: cu ac always on in caniculă bara la bara la 50°+ sigur nu mai tine bateria ca în broșura dealerului. |
#298
Posted 02 January 2022 - 01:18
Webbbob, on 02 ianuarie 2022 - 01:14, said:
da cu timpu pierdut cat timp se incarca cum se rezolva? la un search banal pe google la 25kw stația de încărcare cam 3 ore +- durează, adică pe lângă commute de o ora +- pe zi trebuie sa mai stau odată pe sapt 3 ore lângă ea sa se încarce? ba sunteți cu capu? obs: cu ac always on in caniculă bara la bara la 50°+ sigur nu mai tine bateria ca în broșura dealerului. In plus, nu trebuie sa stai, la propriu. Lasi masina la incarcat si te duci sa iti faci treaba ... cmparaturi, un film, o cina in oras, etc. |
|
#299
Posted 02 January 2022 - 01:32
ro_explorer, on 02 ianuarie 2022 - 01:18, said: Care timp pierdut? Incarci des si putin. Sau mult si scurt, la superchargere. Asa cum au aparut peste tot in vest statii de incarcare puternice asa o sa apara si in .ro. Rabdare. In plus, nu trebuie sa stai, la propriu. Lasi masina la incarcat si te duci sa iti faci treaba ... cmparaturi, un film, o cina in oras, etc. nu is expert in timpii de încărcare da ce e peste 10-15 min pentru un plin gen de la 10% la 100% timp pierdut adică bani pierduți sa fiu mai explicit adică bag bani în ea adică pierd bani. |
#300
Posted 02 January 2022 - 01:33
Webbbob, on 02 ianuarie 2022 - 01:29, said:
poate nu ai înțeles, fac commute ca majoritatea zi de zi apoi în weekend o ora fac cumpărături la un centru comercial, deci la 3 ore cât ii ia sa se încarce full la 25kw indiferent cum ai calcula tot 3 ore durează 1 + 1 +1 ora = tot trei ore pierdute. da le mai poți acoperi gen cât fac cumpărături o ora sa se incarce dar nu pot acoperi decât o treime din timp cu restu ce fac? ma duc la o parcare/peco și stau ca prostu pe lângă ea sa se încerce ca deh e cool sa ai electrica. |
#301
Posted 02 January 2022 - 02:09
Webbbob, on 02 ianuarie 2022 - 01:32, said:
poate nu ai înțeles, fac commute ca majoritatea zi de zi apoi în weekend o ora fac cumpărături la un centru comercial, deci la 3 ore cât ii ia sa se încarce full la 25kw In plus, 25kW e o putere foarte mica pentru masinile electrice. Cam toate masinile noi incarca la minim 50kW, frecvent 100kW sau mai mult (cu niste exceptii gen Spring). Teoretic, la un consum de 25kWh/100km, realimentezi energia necesara unui commute de 100km in 10-30min, presupunand ca nu ai absolut nici o alta oportunitate de reincarcare. Practic, oportunitati de reincarcare sunt la tot pasul si pentru multi posesori de EV timpul extra petrecut exclusiv pentru reincarcare tinde catre zero, operatiunea intamplandu-se cand masina sta parcata in diverse alte locuri. |
#302
Posted 02 January 2022 - 02:57
Webbbob, on 02 ianuarie 2022 - 01:14, said:
da cu timpu pierdut cat timp se incarca cum se rezolva? la un search banal pe google la 25kw stația de încărcare cam 3 ore +- durează, adică pe lângă commute de o ora +- pe zi trebuie sa mai stau odată pe sapt 3 ore lângă ea sa se încarce? ba sunteți cu capu? obs: cu ac always on in caniculă bara la bara la 50°+ sigur nu mai tine bateria ca în broșura dealerului. La ce te referi ca nu tine bateria? La 50 de grade nu am ajuns inca , dar la 40 de grade am rulat asta vara constant cateva sute de km si nu a comentat, ba chiar la fast charge a tinut bine mersi temperatura la 35 de grade celsius. |
#303
Posted 05 January 2022 - 09:10
Thor12, on 27 decembrie 2021 - 15:41, said:
Si tot or sa mai creasca preturile din pacate! Eu ma astept ca pe viitor, cei drept nu in viitorul foarte apropiat, costul per km al folosirii unui EV sa fie mai mare decat la o termica. ia fa un calcul cat faci cu pretul per kw pe care il aia acasa. aprox 1 leu/kw acasa (uneori prinzi contracte mai mici, sau tarif de noapte cu 0.87lei/kw) = 15 lei pe 100km daca mergi mai tare cu 15 kwh consum. uneori se poate si consum de 10, dar sa fim realisti. 6 lei litru de benzina...cati km faci cu 2.5l? 50 daca ai o masina mica cu 5% consum. pe langa asta, calculeaza si reducerile la impozit, la revizii...etc. si daca tu crezi ca asta e tot...NOPE. pretul la ICE va creste, exponential + se banuieste ca vor baga taxe suplimentare. deci si daca se dubleaza pretul la kw, tot iesi mai ieftin decat pretul benzinei acum. si pretul...a crescut bine la 1.01.2022 Webbbob, on 02 ianuarie 2022 - 01:14, said:
obs: cu ac always on in caniculă bara la bara la 50°+ sigur nu mai tine bateria ca în broșura dealerului. |
|
#304
Posted 05 January 2022 - 12:28
20kwh/100 km iarna daca fac km, saptamana trecuta in oras pe vreme f rece cu drumuri scurte de 2..3 km aveam 26kwh/100km, vara consum de la 15-16kwh/100.
Fa un calcul rapid cu incarcarea la statiile rapide si ajungi la pret de diesel. Crezi ca toata lumea incarca in conditii ideale, cand marea majoritate a populatiei sta la bloc? Daca nu as fi stat la casa, unde in continuare am 0.68 lei/kwh, si aveam in plan inainte de EV sa-mi instalez PV, nu m-as fi hazardat sa imi cumpar masina electrica acum in Romania. Impozite, taxe, servisare? Pai la GTi am impozit parca 64 de lei pe an, iar o revizie la reprezentanta ma costa sub pretul platit la Kona pt revizia de 30k km, sa nu vb ca altii au platit si peste 1000 de lei pt aceeasi revizie, in conditiile in care la XE la rep ma costa 1600 de lei, iar cand ajungi la revizia de 60.000 km Kona costa peste 300 euro. Ca alti producatori traditionali inca nu taxeaza reviziile este o chestie de timp, doar nu crezi ca vor trage obloanele serviceurilor si vor trai doar din vanzari? Per total in momentul in care piata va fi preponderent EV nu va fi nici-o diferenta fata de ICE, nu are cum, doar nu crezi ca viata ni se va ieftini? |
#305
Posted 10 January 2022 - 19:10
16 stații de încărcare pentru mașinile electrice, în Timișoara.
Proiectul primăriei cu bani de la Administrația Fondului pentru Mediu prin care vor fi amenajate 16 stații noi avansează. Au fost date autorizațiile de construire și în maxim o lună ar trebui să fie funcționale. Finanțarea este asigurată de Administrația Fondului de Mediu, printr-un program pentru reducerea emisiilor de gaze cu efect de seră în transporturi, iar primăria pune doar cofinanțarea de 10%. 2,64 milioane de lei cu tot cu TVA ... sa vedem ! |
#306
Posted 11 January 2022 - 10:26
Viața cu Nissan Leaf: interviu cu Silviu Clep, un timișorean care a trecut pe mașini electrice la firma sa
Din păcate, infrastructura nu îți permite în momentul de față să pleci de la Timișoara la Oradea sau la Cluj și să te întorci cu un singur plin.” „Am mers cu Leaf până la Oradea. Sunt 170 de kilometri. Era vară, aveam autonomie să mă și întorc, dar eram la limită. Ajungeam până la Arad sigur. Dar am preferat să nu risc. Așa că am încărcat acolo”. „E clar că ducem lipsa unor puncte de încărcare rapidă. Iar acolo unde sunt, ele sunt deja aglomerate. În Timișoara sunt, dar există o companie de închiriat mașini care le folosește din plin. Permanent sunt acolo 5-6 mașini care așteaptă să încarce.” Călătoriile pe distanțe mai lungi pot fi descurajante, după cum recunoaște și Silviu Clep. „Dacă pleci de aici până la Cluj, trebuie să te gândești unde te oprești. „Eu, când fac drumuri lungi, prefer să merg pe drumul național. Am mers cu ea și până la Deva, dar nu pe autostradă. O pun pe pilot automat la 90 de km/h și merg liniștit, menajând și bateria. Pe când, pe autostradă, e demoralizant să-i vezi pe toți că trec pe lângă tine, iar tu mergi cu 100 de km/h”. În prezent, când plec pe distanțe mai lungi sau când trebuie să ajung la București folosesc Infiniti. Pe distanțe scurte mă ajută Leaf”. „Diferențele între vară și iarnă sunt destul de mari. Iarna, după ce o scot de la încărcat, îmi indică aproape 300 de kilometri autonomie. Bineînțeles, e o valoare indicată de computerul de bord, pentru că în realitate e mai puțin. Dacă e să fac o comparație clară, cred că autonomia scade cu 40-45% pe timp de iarnă. Cred că ar fi fost mai bine cu un alt sistem de management al temperaturii bateriei”. E drept, nu-mi place partea de autonomie care nu are legătură cu realitate. Și poate nu ține neapărat de mașină, ci de autonomie. Simți că ești legat de casă și de sursa de încărcare. În concluzie, aș zice că încă sunt mașini de casă”. Edited by adrian_r5, 11 January 2022 - 10:39. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
1 members, 0 guests, 0 anonymous users
minitehnicus