Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Dacia Jogger
#73
Posted 03 September 2021 - 16:53
arg, on 03 septembrie 2021 - 16:42, said:
8% colegu, iar daca o umpli si dai in ea cat crezi ca o sa consume? |
#74
Posted 03 September 2021 - 16:56
arg, on 03 septembrie 2021 - 16:37, said: 200nm pare ok cand e goala. dar pune 7 adulti + ceva bagaje + ceva desupra si da-i pe autostrada sau drum de munte. am frecat bran campulung destul... + niste drumuri unde nici pe jos nu poti urca. 110cp la cca 8%, serios? in 2021? Adica vreo 150kg in plus fata de o masina cu 5 locuri. N-am auzit pe nimeni sa faca o tragedie din faptul ca o masina cu 5 locuri si portbagaj ar avea 90cp si 170Nm. |
#75
Posted 03 September 2021 - 17:00
O fi -iar- problema emblemei? Ceva ma face sa cred ca orice alta marca cu asemenea caracteristici n-ar starni racerii din noi...😀
|
#76
Posted 03 September 2021 - 17:04
si cu toate astea o vand ca masina de mers pe munte.
underb, on 03 septembrie 2021 - 16:56, said: Adica vreo 150kg in plus fata de o masina cu 5 locuri. N-am auzit pe nimeni sa faca o tragedie din faptul ca o masina cu 5 locuri si portbagaj ar avea 90cp si 170Nm. |
#77
Posted 03 September 2021 - 17:18
La munte + ceva forestiere mici-medii ca dificultate. La 20cm garda e loc. Reclama...e reclama 😀.
Ne place sau nu, ascutitorile au ajuns sa domine piata de larg consum. Edited by ergon, 03 September 2021 - 17:20. |
#78
Posted 03 September 2021 - 18:03
https://www.4tuning....orie-47277.html
poze cu noul model Sunt 2 motorizari Tce 110 si Eco G 100. A fost eliminat dieselu |
#79
Posted 03 September 2021 - 20:00
arg, on 03 septembrie 2021 - 17:04, said:
si cu toate astea o vand ca masina de mers pe munte. eu ma refer la faptul ca ii prindea bine si o varianta cu un motor de masina nu doar de ascutitori. Doamne fereste. Daca avea motor mai mare, aparea corul cu placa - "cum e posibil dom'ne sa coste o dacie atat? Inadmisibil!" Cred ca stiu ei mai bine ce bifeaza aia care sar cu gura si ce bifeaza aia care sar cu banul. Oare cati au luat Duster 2WD de 1.3? Legat de partea cu masina de mers pe munte (sau poate ai vrut sa zici la munte!?), chiar e de mers pe munte? Daca nu e, nu-i din cauza motorizarii? |
#81
Posted 03 September 2021 - 20:25
sunt drumuri asfaltate care ajung pe munte.
Edited by arg, 03 September 2021 - 20:25. |
#82
Posted 03 September 2021 - 22:37
Bai, dar nu s-ar chinui Dacia neam sa le faca diferite la interior, macar nitel. E identica cu Logan, cu Sandero...
Acelasi maner de usa mult dus in fata, sa te jeneze la genunchi... Or pune centuri reglabile la asta? Sau centurile fixe sunt..."smart choice"? ))) Cine vrea garda la sol apreciabila + spatiu imens inauntru cred ca mai bine se uita la un Fiat Doblo si gata, vine pe la 17 sau 18 mii cu tichete incluse, motor diesel. E si masina family, e si de carat, ai 3 scaune adevarate in loc de bancheta, e si de de camping, e si de carat cainii, e si de mers la pescuit, de dormit in ea etc. Edited by cattavencu, 03 September 2021 - 22:45. |
|
#83
Posted 03 September 2021 - 22:39
pe mine nu ma derajeaza interiorul ci motorul de ascutitoare.
|
#84
Posted 03 September 2021 - 22:40
#85
Posted 03 September 2021 - 23:11
vanitty, on 03 septembrie 2021 - 22:40, said:
sper ca stii ca joggerul asta, e doar varianta break, suvizata, a loganului nu? Asa e. De fapt e un S.andero S.tepway...break (daca se poate spune asa). Din ce se vede pe site-ul D.acia, daca ne uitam la stalpul B, aduce cu R.oomster. https://www.dacia.ro...cia/jogger.html Edited by cattavencu, 03 September 2021 - 23:15. |
#86
Posted 04 September 2021 - 06:01
oare de ce nu au pus 4x4?
Foloseau cutia de pe Duster |
#87
Posted 04 September 2021 - 06:18
Wow, wheelbase de 2.9 m si garda la sol de 200 mm.
Care mai stiti cum era MCV-ul la dimensiuni? |
|
#88
Posted 04 September 2021 - 07:52
Dacia Logan 3
Sandero 3, + 1000€ apx, fata de generatia 2(2012). Dacia JOGGER+ 5000€ apx,fata de generatia Lodgy 2012. Ce parere aveti? 5000€ nu e cam mult fata de modelul precedent(Lodgy)?Ambele modele cu 7 locuri. Ce vroiam sa spun de fapt este ca nu au pastrat acelasi trend de scumpire (+1000€)ca si la Logan/Sandero 3. Edited by valitv, 04 September 2021 - 07:57. |
#89
Posted 04 September 2021 - 08:15
jakota, on 04 septembrie 2021 - 06:18, said:
Wow, wheelbase de 2.9 m si garda la sol de 200 mm. Care mai stiti cum era MCV-ul la dimensiuni? Ampatament: 2,635 Garda la sol: 174 https://www.euromoto..._Dimensiuni.pdf valitv, on 04 septembrie 2021 - 07:52, said:
Dacia Logan 3 Sandero 3, + 1000€ apx, fata de generatia 2(2012). Dacia JOGGER+ 5000€ apx,fata de generatia Lodgy 2012. Ce parere aveti? 5000€ nu e cam mult fata de modelul precedent(Lodgy)?Ambele modele cu 7 locuri. Ce vroiam sa spun de fapt este ca nu au pastrat acelasi trend de scumpire (+1000€)ca si la Logan/Sandero 3. Pai cat a fost Lodgy in primii ani? Eu imi aduc aminte ca pleca de la 9500 de euro, la fel ca Dokker. Edited by cattavencu, 04 September 2021 - 08:15. |
#90
Posted 04 September 2021 - 08:19
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users