Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Info Coronavirus/Vaccinare vs Fake News

C.E.R.F. '96

Sfat convertire mini caseta camer...

Overwatch2
 Anul asta vinerea neagra chiar va...

Izolare balcon deasupra camerei

banda alergat acasa

Quartier Azuga - str. Azuga - zon...
 Reprezentanța B.B.C. (Brown, Bove...

Analizele Medicale, intre fericir...

Recomandare carcasa si sursa cu pwm

Cum s-ar putea face plafonarea pr...
 Preparing automatic repair diagno...

Planul Samsung pentru urmatorii 5...

videoproiector vs oricare display

Produse comandate din china (wish...
 

Dacia Jogger

* * * * - 3 votes
  • Please log in to reply
381 replies to this topic

#343
tabek

tabek

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 937
  • Înscris: 22.07.2007

View Postcattavencu, on 25 mai 2022 - 23:56, said:

Nu-ti foloseste la nimic aspectul exterior. Designul reusit ii face pe multi sa inghita tzepe tehnice pe care le descopera DUPA cumparare.

View Postunderb, on 26 mai 2022 - 08:45, said:

In caz ca nu te-ai prins inca, ideea e sa folosesti nu doar sa ai.
Cand faci praf o mostenire ca vezi nu stiu ce tigaie pe strada si vrei neaparat sa o ai (chestie care s-a si dovedit doar un moft de moment demn de grupa mica), e normal sa gandesti asa.

Nu stiu de aia cu masini chele dar stiu de multi care dau bani pe prostii inutile doar ca sa le aiba, ca asa face toata lumea si pt ca le e frica sa nu rada restul de ei daca nu le au.
Dupa aia, prostiile nedovedindu-si valoarea prin utilitate, incep sa faca parada cu el, crezand ca impresioneaza pe cei care nu le-au vrut de la bun inceput.  
Ghici ce. Nu iese nimic nici din din asta.

Asa ca, asumati-va paguba dragi simulanti.

Ati dat bani pe niste nuci seci cu care nu faceti pofta nimanui.

In urma acestor posturi mi-a venit mintea la cap si am renuntat la comanda pt Jogger. Mi-am luat un SH de 13 ani si doar 130.000 km. Nu Dacia, evident.
Sunt totusi curios de la ce "tzepe tehnice" am reusit astfel sa ma salvez.

Edited by tabek, 26 May 2022 - 12:54.


#344
cattavencu

cattavencu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,268
  • Înscris: 19.09.2006
Pai esti liber sa stai pe grupurile de facebook ale marcii.

Hai sa te ajut:

https://www.facebook...258498255992804

https://www.facebook.com/groups/logan3

Trebuie sa ai rabdare sa treci peste postari gen:

- mi-a venit masina, sunt bucuros (+ poze cu masina)
- am facut comanda in septembrie, nu mi-a venit, voua v-a venit?
- am luat huse de la nu stiu ce confectioner, cum vi se par?
- cumpar jante / vand jante
- am scos-o la iarba verde / munte / mare (si urmeaza o poza cu retardatul respectiv si cu masina in natura, bucuros ca natura a suportat amprenta lui de retardat)
- ce ziceti de consum? ( si e bordul cu nu stiu ce consum mediu facut, regele GPL-ului, stapanul benzinariilor)

Dupa ce esti in stare sa discerni intre zgomotul de fond al acestor postari si realele probleme, poti avea o imagine clara despre produs.

La fel e si la altii, si-mi vine in minte a treia (!) cutie de viteze la Octavia in 25 de mii de kilometri. Cauta grupul.

Te poti duce si la Kia Sportage pe grup, au facut actiune comuna in justitie la o gramada de mild hibriduri, o rola de la distributie se blocheaza, simptomele in habitaclu sunt "aud un scartzait, ce sa fie?", blocarea rolei aleia duce la blocarea distributiei care, te las sa ghicesti, fwte la propriu cam toate componentele importante din motor.
De ce sunt suparati? Pentru ca nu le schimba tot motoru, doar componentele. Desi el e cam muci si s-ar impune schimbarea lui cu totul. Garantia aia "din bara-n bara" e doar pentru aia de cred in ea... (ca si la alte marci, si-mi vine in minte Suzuki...)

Io sunt un om extrem de critic fata de pretul cerut pe lucruri (si pe servicii) in general. Asa ca m-am inscris in cel putin 40-50 de grupuri de la o multime de marci ca sa le vad problemele si ca sa-mi dau seama cat de muci a ajuns industria auto in Europa pe motiv de squeeze motor, squeeze noxe, iar urmarile sa fie lasate sa se descurce proprietarii cu ele.
Nu scot un cuvintel pe grupurile respective, vreau doar sa le vad dezamagirea ca au dat prea multi bani pe niste iluzii de fiare, dar pline de..."dotari". Imi bucura sufletul meu de om simplu, pentru care "less is more". Toti astia lacomi de dotari isi merita soarta.

Sunt rau, stiu. Accept pietrele, accept stalpul infamiei.

Ce n-as mai vrea sa vad in jurul meu, din spatele valului de pietre: oameni-falset, ascunsi indaratul "dotarilor" si al "statutului" masinii.

Edited by cattavencu, 26 May 2022 - 14:10.


#345
ergon

ergon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,519
  • Înscris: 27.07.2006

View Posttabek, on 26 mai 2022 - 12:52, said:

In urma acestor posturi mi-a venit mintea la cap si am renuntat la comanda pt Jogger.
Colegul @underb nu facea aluzie la tine 😀.

@cattavencu
Epoca masinilor "pe viata" a apus demult. Probleme apar la absolut toate marcile, indiferent de cat costa masina. Ideal sa apara in perioada de garantie.
De curand a fost o stire - nu spun numele marcii, sa nu se simta nimeni lezat - nu stiu cate intrari in service intr-un an, clienta solicitand intr-un final returnarea/schimbarea masinii. Sunt curios cum se va rezolva.

Edited by ergon, 26 May 2022 - 14:07.


#346
tabek

tabek

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 937
  • Înscris: 22.07.2007
Gata mi-am vândut și second-handul, mâine îs la metrou. Sper doar să nu mai fie fum.

#347
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015

View Posttabek, on 26 mai 2022 - 12:52, said:





In urma acestor posturi mi-a venit mintea la cap si am renuntat la comanda pt Jogger. Mi-am luat un SH de 13 ani si doar 130.000 km. Nu Dacia, evident.
Sunt totusi curios de la ce "tzepe tehnice" am reusit astfel sa ma salvez.

Cate ore a durat toata operatiunea cu anularea comenzii, cautarea noii masini si cumpararea ei? :)

View Posttabek, on 26 mai 2022 - 14:03, said:

Gata mi-am vândut și second-handul, mâine îs la metrou. Sper doar să nu mai fie fum.

Vorbim mai pe seara ca cine stie ce mai faci pana maine :D

#348
cattavencu

cattavencu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,268
  • Înscris: 19.09.2006

View Postergon, on 26 mai 2022 - 13:59, said:

Colegul @underb nu facea aluzie la tine ��.

@cattavencu
Epoca masinilor "pe viata" a apus demult. Probleme apar la absolut toate marcile, indiferent de cat costa masina. Ideal sa apara in perioada de garantie.
De curand a fost o stire - nu spun numele marcii, sa nu se simta nimeni lezat - nu stiu cate intrari in service intr-un an, clienta solicitand intr-un final returnarea/schimbarea masinii. Sunt curios cum se va rezolva.

E Kamiq, nu stiu de ce te ascunzi, e si pe Facebook, pe ProTv etc.

Cine sa (nu) se simta lezat?

Edited by cattavencu, 26 May 2022 - 14:13.


#349
tabek

tabek

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 937
  • Înscris: 22.07.2007

View Postcattavencu, on 26 mai 2022 - 13:56, said:

Pai esti liber sa stai pe grupurile de facebook ale marcii.

Hai sa te ajut:

https://www.facebook...258498255992804

https://www.facebook.com/groups/logan3

Trebuie sa ai rabdare sa treci peste postari gen:

- mi-a venit masina, sunt bucuros (+ poze cu masina)
- am facut comanda in septembrie, nu mi-a venit, voua v-a venit?
- am luat huse de la nu stiu ce confectioner, cum vi se par?
- cumpar jante / vand jante
- am scos-o la iarba verde / munte / mare (si urmeaza o poza cu retardatul respectiv si cu masina in natura, bucuros ca natura a suportat amprenta lui de retardat)
- ce ziceti de consum? ( si e bordul cu nu stiu ce consum mediu facut, regele GPL-ului, stapanul benzinariilor)

Dupa ce esti in stare sa discerni intre zgomotul de fond al acestor postari si realele probleme, poti avea o imagine clara despre produs.

La fel e si la altii, si-mi vine in minte a treia (!) cutie de viteze la Octavia in 25 de mii de kilometri. Cauta grupul.

Te poti duce si la Kia Sportage pe grup, au facut actiune comuna in justitie la o gramada de mild hibriduri, o rola de la distributie se blocheaza, simptomele in habitaclu sunt "aud un scartzait, ce sa fie?", blocarea rolei aleia duce la blocarea distributiei care, te las sa ghicesti, fwte la propriu cam toate componentele importante din motor.
De ce sunt suparati? Pentru ca nu le schimba tot motoru, doar componentele. Desi el e cam muci si s-ar impune schimbarea lui cu totul. Garantia aia "din bara-n bara" e doar pentru aia de cred in ea... (ca si la alte marci, si-mi vine in minte Suzuki...)

Io sunt un om extrem de critic fata de pretul cerut pe lucruri (si pe servicii) in general. Asa ca m-am inscris in cel putin 40-50 de grupuri de la o multime de marci ca sa le vad problemele si ca sa-mi dau seama cat de muci a ajuns industria auto in Europa pe motiv de squeeze motor, squeeze noxe, iar urmarile sa fie lasate sa se descurce proprietarii cu ele.
Nu scot un cuvintel pe grupurile respective, vreau doar sa le vad dezamagirea ca au dat prea multi bani pe niste iluzii de fiare, dar pline de..."dotari". Imi bucura sufletul meu de om simplu, pentru care "less is more". Toti astia lacomi de dotari isi merita soarta.

Sunt rau, stiu. Accept pietrele, accept stalpul infamiei.

Ce n-as mai vrea sa vad in jurul meu, din spatele valului de pietre: oameni-falset, ascunsi indaratul "dotarilor" si al "statutului" masinii.

Sincer, decat sa ma inscriu in 50! Posted Imagede grupuri de facebook si sa-i mai si urmaresc, prefer masina noua cu tot cu eventuale probleme si garantie.

Edited by tabek, 26 May 2022 - 14:15.


#350
ergon

ergon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,519
  • Înscris: 27.07.2006

View Postcattavencu, on 26 mai 2022 - 14:12, said:

E Kamiq, nu stiu de ce te ascunzi, e si pe Facebook, pe ProTv etc.

Cine sa (nu) se simta lezat?
Nu ma ascund, ca eu am Dacia 😀.

Oho...tu n-ai vazut cati extremisti sunt pe aria auto? Sa nu cumva sa pronunti numele unor marci intr-o propozitie cu sens negativ sau critic...😂

#351
gabrieln2016

gabrieln2016

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,789
  • Înscris: 04.11.2016

View Posttabek, on 26 mai 2022 - 14:03, said:

Gata mi-am vândut și second-handul, mâine îs la metrou. Sper doar să nu mai fie fum.
Sau mai bine asa:

https://www.buzoieni...e-cu-trotineta/

#352
cattavencu

cattavencu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,268
  • Înscris: 19.09.2006

View Posttabek, on 26 mai 2022 - 14:14, said:

Sincer, decat sa ma inscriu in 50! Posted Imagede grupuri de facebook si sa-i mai si urmaresc, prefer masina noua cu tot cu eventuale probleme si garantie.

Pai foarte bine. Altfel la cine m-as mai uita? Posted Image

Sunt 40-50 pentru ca fiecare rahat de model si-a creat grupul propriu (adica adulatorii proprii), nu e vina mea.

Oricum, ma bucur ca nu sunt grupuri create pe criteriul motorizarilor, ca innebuneam. Cred ca ajungeam la combinari... (X luate cate Y)

Iti doresc sa nu cunosti ce-i aia garantie, nu ma interpreta gresit; insa producatorii si-au dat seama ca acum 20 de ani ne vindeau niste masini fiabile, peste timp si-au dat seama ca nu le renta lor la profit, si s-au gandit sa schimbe raportul asta de forte, lasand omul sa-si bata capul cu ele mai ales post garantie.

Nu-mi doresc o astfel de lume, caci ar fi o lume unde ne batem joc unii de altii (ne pacalim, mai pe sleau spus) in afara perioadei de garantie, ceea ce ar duce la neincrederi majore (si sistemice) in produse.

Dar se intampla... It's a fact.

Edited by cattavencu, 26 May 2022 - 14:32.


#353
neagu_laurentiu

neagu_laurentiu

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,729
  • Înscris: 30.07.2003

View Postcattavencu, on 26 mai 2022 - 14:21, said:

lasand omul sa-si bata capul cu ele mai ales post garantie
Cum la Dacia ai 5 ani garantie / 200 000 km, nu-ti ajung? Oricum stim ca granita asta nu-i milimetrica, mai tine niste ani buni si km. Pai mai mult eu nu o vreau, imi doresc alta chit ca o mai haraie.

#354
gabrieln2016

gabrieln2016

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,789
  • Înscris: 04.11.2016
Daca tot stam nitelus la taclale fara atacuri la parerea unuia sau a altuia (adica asa cum ar fi normal sa fie in lumea asta complet intoarsa pe dos, cel putin pentru unul ca mine aflat la a doua tinerete), uite ce intreba un coleg pe un alt topic:
"Mai adaug o intrebare, care pe mine m-ar fi interesat mai mult decat cea din titlu. Cat e decent sa tina o masina noua fara sa se strice nimic la ea ?
Adica in afara de revizii efectiv cat e decent sa tina o masina noua pana sa fie necesar s-o duci la service pentru ceva, altceva decat revizia anuala ?
Pentru orice problema ma refer ... de la nu se mai deschide un geam si pana la nu mai porneste motorul.
Ai luat masina noua ... sa zicem ca s-a terminat garantia ... dupa cati ani / km considerati ca este ok sa mearga fara niciun fel de problema ?
In mintea mea este o valoare gen 50.000 km sau 4 ani ...
Daca dupa 50.000 km n-am probleme / troncaneli / etc eu unul m-as considera norocos in ziua de azi."


Si iata raspunsul meu:
Eu am motor turbo in trei cilindri si cutia de viteze asa-zis robotizata (adica o cutie manuala dar care schimba treptele automatizat).
Motorul propriu-zis ar trebui sa reziste minim 500.000 km. La turbina as fi multumit cu 250.000 km. Lantul si  celelalte subansamble ale motorului 200.000 km dar nu m-as plange nici de 150.000 km.
Cutia de viteze propriu-zisa n-ar avea motive sa nu duca 1.000.000 km. Ambreiajul, mecanismele de schimbare a treptelor si de actionare a ambreiajul plus calculatorul cutiei minim 150.000 km (sunt cam optimist, nu-i asa?).
Bucsi, pivoti, bascule, bielete intre 100.000-120.000 km, Suspensiile (arcuri si amortizoare), caseta de directie si planetarele undeva la 150.000 km.
Placutele de frana 50.000-60.000 km, discurile si tamburii spre 70.000 - 80.000 km.
Climatizarea as prefera sa tina si ea macar 150.000 km luand in calcul o singura reumplere cu freon.
Bateria daca m-ar scoate cam din 7-8 ierni ar fi super.
Rulmentii de la roti 100.000 km.
Masina face in curand 5 ani, aproape 40.000 km si peste doua saptamani urmeaza ultima revizie din ciclul celor "5 ani fara griji". A fost schimbat absolut tot ce scria in "Fisa de intretinere" doar lamelele de la stergatoarele le-am cumparat. In rest nu a fost schimbat nici macar un bec.

Edited by gabrieln2016, 26 May 2022 - 14:47.


#355
neagu_laurentiu

neagu_laurentiu

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,729
  • Înscris: 30.07.2003
Inseamna ca o mai duci 5 ani. Mai departe nu vrei alta noua?

#356
gabrieln2016

gabrieln2016

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,789
  • Înscris: 04.11.2016
Sa fim sanatosi si la punga grosi si mai vedem noi ce se intampla dupa 5 ani. O masina noua este ultima mea preocupare in momentul de fata.

Edited by gabrieln2016, 26 May 2022 - 15:11.


#357
tabek

tabek

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 937
  • Înscris: 22.07.2007

View Postcattavencu, on 26 mai 2022 - 14:21, said:



Pai foarte bine. Altfel la cine m-as mai uita? Posted Image

Sunt 40-50 pentru ca fiecare rahat de model si-a creat grupul propriu (adica adulatorii proprii), nu e vina mea.

Oricum, ma bucur ca nu sunt grupuri create pe criteriul motorizarilor, ca innebuneam. Cred ca ajungeam la combinari... (X luate cate Y)

Iti doresc sa nu cunosti ce-i aia garantie, nu ma interpreta gresit; insa producatorii si-au dat seama ca acum 20 de ani ne vindeau niste masini fiabile, peste timp si-au dat seama ca nu le renta lor la profit, si s-au gandit sa schimbe raportul asta de forte, lasand omul sa-si bata capul cu ele mai ales post garantie.

Nu-mi doresc o astfel de lume, caci ar fi o lume unde ne batem joc unii de altii (ne pacalim, mai pe sleau spus) in afara perioadei de garantie, ceea ce ar duce la neincrederi majore (si sistemice) in produse.

Dar se intampla... It's a fact.
Pai foarte bine că te uiți. Eu in timpul în care tu citești 50 de grupuri din astea, eu muncesc și mai pun deoparte de încă o mașină.

Edited by tabek, 26 May 2022 - 22:15.


#358
cattavencu

cattavencu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,268
  • Înscris: 19.09.2006

View Posttabek, on 26 mai 2022 - 22:15, said:

eu muncesc și mai pun deoparte de încă o mașină.

E trist sa muncesti pentru (inca) o masina.

Edited by cattavencu, 26 May 2022 - 22:26.


#359
tabek

tabek

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 937
  • Înscris: 22.07.2007
Nu ai inteles, reformulez: decat sa stau pe grupuri de Facebook ore in sir, mai bine pun deoparte niste bani. Nu neaparat pentru masina.
Zici ca-i trist sa muncesti pentru masina? Si mai trist e daca nu muncesti si-ti cumpara altii.

#360
stolniceanulucian

stolniceanulucian

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 19.07.2010
Salutare colegi,

Cu ocazia evenimentului special organizat in show roomurile Dacia am avut ocazia sa conduc Dacia Jogger 1.0 110cp Extreme.
Mi-a placut organizarea evenimentului si mai ales ca showroomurile au fost deschise pana la ora 22.
Am condus cativa kilometri prin oras si in regim de autostrada.

Impresiile mele la cald au fost urmatoarele:

Exterior 8/10
Masina arata fain din exterior. Mai ales culoarea de lansare.
Are o alura de Volvo XC70 sau alte breakuri adaptate pentru offroad usor.
Proportiile masinii sunt ok.
Nu mi-au placut protectiile din partea de jos a portierelor care sunt din autocalant in loc de plastic.
Jantele vopsite negru este posibil sa fie afectate in timp de lovituri in bordura.
Probabil se poate retusa usor cu un spray negru daca e cazul.

Motor si condus 7.5/10
Aici as separa in doua.
Condus in oras 9/10
Condus pe autostrada 6/10

Masina este foarte usor de condus.
Ambreiajul si directia sunt foarte usoare. in 2 minute esti familiar cu masina.
Cursa schimbatorului este scurta.
In treptele 1-2-3-4 motorul trage bine chiar distractiv daca il tii in jurul la 3000 rpm.
Masina se simte usoara si este placut de condus pana la viteze de drumuri nationale.
Desi este un motor mic, suna destul de gros. E chiar placut sa il turezi la viteze mici.
In treptele 5 si 6 motorul nu mai are suflu (eram 5 oameni in masina la drive test, aprox 400 kg, 3 adulti si 2 copii)
La condus pe autostrada am dat nota mica pentru ca o portiune de drum am calatorit si in spate si antifonarea lasa mult de dorit. In fata antifonarea este ok la limita, dar in spate masina este zgomotoasa aproape insuportabil daca ai de mers mai multe ore pe autostrada.
In fata senzatia este ca intr-un Opel Astra H iar in spate este aproape de Logan 1 (ca zgomot).
Stabilitatea masinii mi s-a parut buna, chiar foarte buna comparat cu primele generatii de Logan.
Mai dau un mare plus pentru farurile cu led. Mi s-au parut foarte bune ca intensitate si lumina distribuita bine.

Interior 8/10
Este prima Dacie la care am simtit ca sunt intr-o masina contemporana.
Forma bordului, a scaunelor, butoanele de climatizare si schimbatorul arata surprinzator de bine raportat la alte masini de buget.
Nu mi-au placut masutele prinse de scaunele din fata. Sunt plastae mult prea jos, stai cu ele in poala.
Daca esti mai inalt si stai in spate, dai cu genunchii in ele cand sunt stranse. Eu am 1.86 si pe bancheta incap la limita atunci cand scaunul soferului este reglat pentru mine. Masutele deranjeaza la genunchi daca esti mai inalt.
Iar alt lucru destul de enervant chiar critic pentru mine daca as fi utilizator este pozitia centurii pentru pasagerul din mijloc de pe bancheta.
Centura este prinsa in tavan si are 2 catarame. Ca sa o montezi trebuie sa o tragi printr-un inel de plastic de pe spatarul banchetei, apoi bagi o catarama in stanga si una in dreapta.
Pe acel loc in familia mea sta fiica mea de 3 ani. Cred ca as blestema de fiecare data cand trebuie sa ii pun centura (are scaun de copil peste care se trage centura masinii)

Confort si spatiu 8/10
Spatiu in masina este, dar nu va ganditi la ceva stil MPV sau SUV pe platforma mare (Ford S max, VW Sharan).
In fata te simti ca intr-un hatchback (gen Golf). Este spatiu suficient dar masina nu este foarte lata.
Daca vrei sa iti ridici scaunul sus sa ai pozitia de SUV ti se va parea ca parasolarul iti vine in cap.
Asta se intampla deoarece parbrizul este foarte inclinat. Nu poti gasi o pozitie in care sa vezi de sus botul masinii. Daca iti dai insa scaunul mai jos vei sta bine.
Scaunele sunt moi, poate un pic inguste dar asta poate fi subiectiv.
Pe bancheta stai destul de bine. Este pozitionata mai sus si geamul este mai mare.
Geamurile din fata sunt inguste din cauza unghiului parbrizului.
Pe locurile 6 si 7 pot sta doi adulti. Am probat, e chiar ok pentru utilizare ocazionala.
Portbagajul e bun. Masina de test avea ruloul care acopera portbagajul scos.
Sistemul de pliere al scaunelor necesita actionarea unui snur care intra in partea de sus a spatarului.
Apoi trebuie actionat un clicket de fier din partea de jos a scaunului. Probabil e chestie de obisnuinta, dar pare destul de rudimentar sistemul fata de alte masini la care rabatarea se face dintr-o singura actionare sau la care locurile 6 si 7 se pliaza in podea.
Una peste alta spatiul este ok. Probabil si confortul (asta poti zice mai precis doar dupa un drum de 8-10 ore).

Am stat cateva ore bune in showroom si am verificat toate modelele expuse.
M-am urcat si in Sandero Stepway si in Duster.
Dusterul are lucruri interesante dar incepe sa isi arate varsta. In unele locuri se simte ca este o platforma mai veche.
Sandero Stepway mi s-a parul cel mai echilibrat. Pozitia de condus era cea mai naturala si poate motorul mai bine dimensionat.

La Jogger scaunele par mai inaltate, iar tavanul este bombat pentru a crea mai mult spatiu la cap.
Impresia mea este ca Dacia Jogger este un break interesant pe care il poti folosi 90% din timp pentru calatorii scurte (masina este usoara, se conduce usor, consumul era bun 8.5% in conditii de drive test).
Ocazional il poti folosi la drumuri lungi cu mai multe persoane (are spatiul pentru asta) dar poate fi obositor daca vrei sa il folosesti zilnic in regim de autostrada (puterea e mica si antifonarea e slaba).
Este un fel de masina de oras ca putere, manevrabilitate si costuri de exploatare, dar ocazional poate face si pe MPVul sau SUVul (dar nu permanent).
Daca ai nevoie de un MPV sau SUV exista variante mai solide Second Hand (mai puternice, mai spatioase, mai sigure, mai ergonomice)
Daca vrei o masina noua pentru o familie moderna (cine mai are mai mult de 2 copii in ziua de azi ?) parerea mea este ca esti mai castigat cu Sandero Stepway (este cu 3000 de euro mai ieftin si este o masina mai echilibrata, mai naturala ca dimensiuni, ergonomie, motorizare)

Cred ca va avea si Jogger piata lui:
- oameni cu mai mult sau egal 3 copii care nu vor sa auda de SH
- firme de taximetrie
- firme care au de transportat 7 persoane ocazional
- oameni care vor o masina mare dar cu costuri de achizitie si exploatare mici

Varianta de echipare Confort pare valoare mai buna decat cea de top.

Daca ar fi sa iau pentru mine as alege
- echipare Confort (are majoritatea chestiilor decente - cruise control, ac etc)
- 5 locuri (am folosit de 2 ori in viata cele 7 locuri si atunci mai mult din curiozitate)
- motorul pe GPL (daca tot nu trage, macar sa consume putin)
- climatizare automata la 200 eur (face toti banii si butoanele la clima auto arata super fata de butoanele sinistre de la AC manual)

Edited by stolniceanulucian, 31 May 2022 - 08:16.


Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate