Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Dacia Jogger
Last Updated: Sep 26 2023 20:47, Started by
pielea
, Aug 30 2021 10:41
·
26
#325
Posted 22 May 2022 - 19:17
Pesemne ca n-ai inteles cum e cu nr de stele. un google mic.
|
#326
Posted 22 May 2022 - 19:32
Io am înțeles, tu poate ca nu stii, dar de ce se apuca 99vehicles sa o ridice în slavi ca e masina ok???
Si te rog frumos nu mai trolla |
#327
Posted 22 May 2022 - 21:27
Pai e simplu. La banii aia poti lua o masina de clasa mica cu mai multe stele dar care la un accident in trafic ofera protectie mai slaba decat steaua Joggerului sau un sh care are mai mult de o stea dupa metodologia veche si mai putin de 1 stea dupa cea noua. Alte intrebari?
Legat de metodologia euroncap, a devenit o gluma. Un carucior de supermarket cu toate sistemele de preventie montate pe el ia mai multe stele decat o masina oarecare fara sisteme de preventie. Sisteme care oricum merg prost de multe multe ori, si pe care multi le dezactiveaza dupa ce mai mult ii pun in pericol decat ii salveaza de pericole imaginare. La ora actuala masa e totul. Si asta mai mult ca niciodata. Restul sunt detalii complet subiective. |
#328
Posted 23 May 2022 - 07:55
La cea cumparata de firma unde lucrez i-a zburat ventilatorul si a facut radiatorul varza. Asta la un drum Bucuresti Bacau. Nu curge dar nu mai poti merge cu ea.
|
#329
Posted 23 May 2022 - 08:09
MembruAnonim, on 22 mai 2022 - 19:32, said:
Io am înțeles, tu poate ca nu stii, dar de ce se apuca 99vehicles sa o ridice în slavi ca e masina ok??? Si te rog frumos nu mai trolla Cat despre EuroNCAP, masina mea are 4 stele primite la nivelul anului 2013. Ar trebui sa fiu complet sarit de pe fix pentru a considera ca mai sigure ar fi cele patru stele ale mele fata de cele doua ale modelelor actuale. Spun doua pentru ca doar Jogger-ul cu 7 locuri a primit o stea pentru ca nu bipaie centurile de pe ultimul rand de scaune. Nici macar nu a mai fost testata in realitate, au fost luate ca referinta rezultatele de la L3/S3. Trage tu concluzia: cel cu 7 locuri are o stea iar cel cu 5 locuri ar corespunde la doua stele. Cam asta este actualul EuroNCAP. Strict ca informare, iata care este tabelul de evaluare pe baza caruia EuroNCAP distribuie mult ravnitele stelute. 5 stele: adulti (80%); copii (80%); sisteme protectie utilizatori vulnerabili (60%). 4 stele: adulti (70%); copii (70%); sisteme protectie utilizatori vulnerabili (50%). 3 stele: adulti (60%); copii (60%); sisteme protectie utilizatori vulnerabili (40%). 2 stele: adulti (50%); copii (50%); sisteme protectie utilizatori vulnerabili (30%). 1 stea: adulti (40%); copii (40%); sisteme protectie utilizatori vulnerabili (20%). Procentajele de mai sus sunt minime si chiar si cele mai slabe sunt peste normele minime de siguranta folosite pentru omologarea modelelor noi la nivelul UE. Daca la un capitol se inregistreaza un rating mai slab atunci numarul final al stelelor este restrictionat. Cu alte cuvinte, daca la un capitol obtii un punctaj de o stea atunci numarul final de stele nu poate depasi acea stea. Edited by gabrieln2016, 23 May 2022 - 08:18. |
#330
Posted 23 May 2022 - 09:59
Ca si completare la cele de mai sus, exista si capitolul "Eficienta sistemelor de siguranta", capitol de unde vin practic cele doua stele ale lui L3/S3. Aici s-a obtinut 42% (in mare pentru lipsa recunoastere semne de circulatie, lipsa mentinere banda de rulare).
Concluzia este ca, din punct de vedere structural, noile modele Dacia au punctaj de 4 stele pentru protectia pasagerilor adulti si 4 stele pentru protectia pasagerilor copii. Pentru restul punctajul este de 3 stele pentru protectia utilizatorilor vulnerabili ai drumurilor (are doar radar si nu detecteaza pietonii si biciclistii) si 2 stele pentru eficienta sistemelor de siguranta. |
#331
Posted 23 May 2022 - 10:52
#332
Posted 23 May 2022 - 11:26
#333
Posted 25 May 2022 - 07:50
Era de asteptat, este dezavantajata de partea din spate. (Mai) ca la orice break, de fapt. Dar parca mai rau ca altele, totusi.
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/ED2vWHBO_aw?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Stupida a mai ajuns lumea asta (in general zic) , frate, daca nu poate sa discearna ca numarul ala de stele e facut ca o medie intre ceva ce intereseaza direct (protectie pasageri) si alte 2-3 chestii care nu conditioneaza cu nimic daca mai iesi viu sau nu dintre fiare dupa accident (recunoastere semne, protectie pietoni, biciclisti - who the fuck cares about those?) In afara de scorul de la "protectie pasageri", altceva n-ar trebui sa intereseze pe nimeni, la absolut nici o masina. Te ciocnesti cu un taran iesit pe contrasens, ca i s-a parut lui ca pe-acolo e drumul - la ce-ti mai foloseste ma ca aveai senzor centura spate, recunoastere semne de circulatie and shit? La ce-ti mai foloseste lane keeping assist daca alt nenorocit s-a repezit pe contrasens calare pe tine? Lane keeping assist e fix pentru aia care se uita la drum din an in paste, sa nu iasa in decor. Adica ii incurajeaza sa sa uite si mai rar la drum, ba chiar sa traga un pui de somn, ca doar LKA isi va face treaba, nu? Mai ales asta cu recunoasterea semnelor de circulatie pare mai mult o chestie facuta sa te scape de amenzi, nu prea vad legatura cu siguranta, decat cel mult (foarte) indirect. Sau cumva toate cacaturile astea sunt menite sa te ajute sa stai cu ochii in telefon cat mai mult, sa fii si mai nepasator la trafic? Edited by cattavencu, 25 May 2022 - 08:02. |
#334
Posted 25 May 2022 - 09:06
Nici macar medie nu este, se ia pur si simplu cel mai mic procentaj ca si cum celelalte nici nu ar exista. Ai o stea la unul din capitole, degeaba poti avea cinci stele la celelalte pentru ca scorul general ramane de o stea. Sigur ca nu o sa vedem asa ceva si in realitate, este doar o exemplificare dusa la extrem de cum se acorda stelutele la EuroNCAP in zilele noastre. Pana in 2009 stelele se acordau separat pe trei categorii distincte: la doua erau maxim 5 iar la una (cea cu pietonii) maxim 4.
Edited by gabrieln2016, 25 May 2022 - 09:11. |
|
#335
Posted 25 May 2022 - 10:09
Am vazut una ieri in trafic, mi-a placut, arata chiar bine!
@Tabek, s-o stapanesti si s-o conduci sanatos! |
#337
Posted 25 May 2022 - 19:23
cattavencu, on 25 mai 2022 - 07:50, said:
Stupida a mai ajuns lumea asta (in general zic) , frate, daca nu poate sa discearna ca numarul ala de stele e facut ca o medie intre ceva ce intereseaza direct (protectie pasageri) si alte 2-3 chestii care nu conditioneaza cu nimic daca mai iesi viu sau nu dintre fiare dupa accident (recunoastere semne, protectie pietoni, biciclisti - who the fuck cares about those?) In afara de scorul de la "protectie pasageri", altceva n-ar trebui sa intereseze pe nimeni, la absolut nici o masina. Te ciocnesti cu un taran iesit pe contrasens, ca i s-a parut lui ca pe-acolo e drumul - la ce-ti mai foloseste ma ca aveai senzor centura spate, recunoastere semne de circulatie and shit? La ce-ti mai foloseste lane keeping assist daca alt nenorocit s-a repezit pe contrasens calare pe tine? Lane keeping assist e fix pentru aia care se uita la drum din an in paste, sa nu iasa in decor. Adica ii incurajeaza sa sa uite si mai rar la drum, ba chiar sa traga un pui de somn, ca doar LKA isi va face treaba, nu? Mai ales asta cu recunoasterea semnelor de circulatie pare mai mult o chestie facuta sa te scape de amenzi, nu prea vad legatura cu siguranta, decat cel mult (foarte) indirect. Sau cumva toate cacaturile astea sunt menite sa te ajute sa stai cu ochii in telefon cat mai mult, sa fii si mai nepasator la trafic? Si asta am vazut-o la absolut toti cei care au masini chioare. |
#338
Posted 25 May 2022 - 19:31
kiario, on 25 mai 2022 - 19:23, said:
Asta este gandirea celor care nu au asa ceva si vor sa-si justifice sa-i zicem neputinta de a avea o masina cu dotarile respective. Si asta am vazut-o la absolut toti cei care au masini chioare. sau mai e o varianta. cei care chiar au facut o scoala. am mers cu VW care in loc sa ma ajute (remorcam o barca / velier) a incercat sa mi testeze nervii. Credeam ca s in Stratrek si pilotez nava amiral. Un c..t de masina care pesemne ca are target handicapati care nu s in stare sa tina macar banda. a vorbit cu mine in deucheasca de la Bucruesti pana la Constanta de ziceam ca e fosta nefasta in calculator. beculete si display uri de ziceai ca s in club si nu cu 2 tone dupa mine. cand am ajuns prima chestie a fost (Cu manualul in mana, 30 minute) s-o fac sa TACA masina aia imi sabota creierul si retina. ati inteles ideea.si nu glumesc. pana si Dusterul si tot e pentru "isteti", pesemne ca masinile nu au aflat ca la volan e unul care are permis si peste 4 clase primare. mcgregory, on 25 mai 2022 - 18:31, said:
Văzut ieri la Mureș 2 buc, una cărămizie și una albă! Cea albă mi-a plăcut mult de tot, zici că e Volvo privită din spate. Prețul însă e cam mare, părere strict personală! sa traiesti. stai ca incep m..le. |
#339
Posted 25 May 2022 - 23:56
kiario, on 25 mai 2022 - 19:23, said:
Asta este gandirea celor care nu au asa ceva si vor sa-si justifice sa-i zicem neputinta de a avea o masina cu dotarile respective. Si asta am vazut-o la absolut toti cei care au masini chioare. Sunt convins ca - in sinea voastra - pe toti va doare in cur de biciclisti, de pietoni, nu mai faceti "virtue signaling" pe seama "dotarilor" pe care va le laudati ca le aveti, ca nu va crede nimeni ca ala a fost motivul care a inclinat decizia de cumparare. Tu parca ti-ai luat un Spring, se pare ca ai renuntat la nspe mii de dotari de safety si ca te-ai multumit cu o stea (are 52% la adulti, pana si Loganul 3 are 72%...) nu vad de ce imi acuzi mie gandirea, din moment ce tu insuti ai renuntat la "dotarile" de siguranta pentru ca mersul pe gratis a primat (adica banul). Ca nu cred ca ti-a aprins fluturi in stomac cotetzul ala de Spring, e o masina la care doar inghiti in sec si astepti la statiile gratuite sau acasa la Hidroelectrica (cat o mai tine si pretul ala, daca se listeaza pe bursa si are succes nu-i vad pe abonati ramanand cu pretul ala mic, parerea mea e ca doar au adunat clienti si ca pretul se va mari dupa ce-si fac ei un target) sau la tzeapa luata cu panourile electrice. Pe 99% ii doare in cur de ce se intampla in jurul lor, lasati-ma cu pseudo-empatia asta pentru cei in jur, e doar la nivel declarativ, asa, de Facebook, de fapt tot ce vrea fiecare la accident e sa iasa teafar dintre fiare, ori asta e doar capitolul "protectie adulti", restul capitolelor ("stelelor") sunt doar niste falseturi sa parem ca ne pasa unii de altii. mcgregory, on 25 mai 2022 - 18:31, said:
Văzut ieri la Mureș 2 buc, una cărămizie și una albă! Cea albă mi-a plăcut mult de tot, zici că e Volvo privită din spate. Prețul însă e cam mare, părere strict personală! Nu-ti foloseste la nimic aspectul exterior. Designul reusit ii face pe multi sa inghita tzepe tehnice pe care le descopera DUPA cumparare. Edited by cattavencu, 26 May 2022 - 00:02. |
|
#340
Posted 26 May 2022 - 05:18
#341
Posted 26 May 2022 - 08:45
kiario, on 25 mai 2022 - 19:23, said: Asta este gandirea celor care nu au asa ceva si vor sa-si justifice sa-i zicem neputinta de a avea o masina cu dotarile respective. Si asta am vazut-o la absolut toti cei care au masini chioare. In caz ca nu te-ai prins inca, ideea e sa folosesti nu doar sa ai. Cand faci praf o mostenire ca vezi nu stiu ce tigaie pe strada si vrei neaparat sa o ai (chestie care s-a si dovedit doar un moft de moment demn de grupa mica), e normal sa gandesti asa. Nu stiu de aia cu masini chele dar stiu de multi care dau bani pe prostii inutile doar ca sa le aiba, ca asa face toata lumea si pt ca le e frica sa nu rada restul de ei daca nu le au. Dupa aia, prostiile nedovedindu-si valoarea prin utilitate, incep sa faca parada cu el, crezand ca impresioneaza pe cei care nu le-au vrut de la bun inceput. Ghici ce. Nu iese nimic nici din din asta. Asa ca, asumati-va paguba dragi simulanti. Ati dat bani pe niste nuci seci cu care nu faceti pofta nimanui. |
#342
Posted 26 May 2022 - 08:51
Ca sa nu mai zic de eterna replica de tip "strugurii sunt acri". Nu mai ai dreptul sa fii critic fata de un lucru; nu, de fapt esti invidios ca nu ajungi la lucrul ala.
Oricine comenteaza ceva contra sau pune in discutie critica un produs sau caracteristicile acelui produs, este imediat catalogat ca face asta pentru ca nu a reusit sa aiba acel obiect. Cum ar veni, oricine comenteaza contra, o face pe (unicul) motiv de invidie. E o argumentare de nivel de scoala primara. Si - din pacate - foarte raspandita. Edited by cattavencu, 26 May 2022 - 08:52. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users