Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Info Coronavirus/Vaccinare vs Fake News

La volan baut si fara permis? Ped...

Reconditionare gard fier forjat/p...

7artisans 4mm F/2.8 fisheye circu...
 DVD-uri INTENSO

Perlele internetului in Germania

Invision Community, Editați ...

Despre cei ce ti se adreseaza agr...
 Dispar mesaje din Messenger Faceb...

Acer Veriton N4640G barebone - ra...

Flacara mica cand bransez in prel...

Problema plita electrica
 Problema pornire

Inlocuire "pornire cu cheie&#...

Peleti amestecati cu boabe porumb...

Reparatie acoperis din sindrila b...
 

Dacia Jogger

* * * * - 3 votes
  • Please log in to reply
381 replies to this topic

#181
HEX2FUN

HEX2FUN

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,544
  • Înscris: 15.07.2013
Logan, Dokker si Lodgy au fost înlocuite de noul Logan și Jogger.

In America de Sud modelele se vând sub Renault pentru ca este prezent de multă vreme pe piața si este cunoscut.

Rămâne de văzut cu performează Dacia cu noile modele, vânzările o sa ne arate dacă au nevoie si de o utilitara in gama.

#182
cattavencu

cattavencu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,268
  • Înscris: 19.09.2006

 arg, on 24 septembrie 2021 - 20:46, said:

ma uitam la i30 wagon... la acelas pret e un ozn.

Se putea lucra la bord si la interior sa aiba zone mai rotunjite, sa nu fie atat de colturos. Tranzitia intre zone sa fie mai placuta (exemplu bord - usa). Nu costa nimic.
Nu s-a dorit, probabil.
De Dacia zic, desigur.

#183
alin2pas

alin2pas

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,522
  • Înscris: 29.01.2008
Când a apărut Duster, a apărut și bancul: "de ce sunt în stare românii ăștia, numai să nu-și repare drumurile!"
Acum a apărut Jogger, SUV care înlocuiește un break, un monovolum și o autoutilitară, toate cu garda mai joasă.

#184
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007
Aline, tu chiar crezi că Jogger e un SUV???

#185
YOUR_GOD

YOUR_GOD

    Not assigned

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,208
  • Înscris: 01.01.2010
Eu acum inteleg de ce se baga astia cu Haudi sau Bemveu in depasiri aiurea: pentru ca au masini tari care ii salveaza in caz de accident. Ca, de exemplu, daca iti sare un camion in fata si tu-i dai blana ca trage, nu bate si nu da fum, nici nu simti in alea de mai sus, spre diferenta de Dacia care clar te omoara preventiv.
Acum, daca ne uitam nu la statistici, ci pe drumuri, cate Dacii vedeti ca merg ca porcul si cate de-astea de bogati? Si cate masini germane vedeti botite si cate romanesti?
Dar imi place logica asta: iau SH, preferabil majore, diesel, asta se stie, ca Dacia e proasta.
Este OK. Vin impozite cat noi, dupa vechimea masinii. Deci, or sa dea faliment astia cu polish-atul, ca asa face romanul: o ia cu 180 000 Km, fara rugina, facuta din doua, cu ulei din fabrica si-i da blana cu aroganta.
Uite ca strainii sunt mai prosti. E

i aleg sa mai si manance si vor consum mic si masina noua, de prosti, dupa cum spuneau. Sa-i invete cineva economie, mai repede. Un roman sa-i invete, ca aici oricum, suntem pe economie, pe alea.

Acum, eu, ca posesor de SH, va spun ca sunt roman si am inclinatie catre SH, pentru ca am tinut-o de noua in parcarea blocului si apar pe ea zgarieturi, saptamanal. Si am luat SH pentru ca avea mai multe dotari decat una nationala. De aici pana la a lua la misto un cumparator de masina noua e cale infinit de lunga. O masina veche are probleme structurale cauzate de imbatranirea metalului care apare dupa nr de Km. Deci, chiar daca e E5, conteaza foarte mult cum a fost intretinuta si cati Km are. Am vazut scanarea unui aseiu al unei masini de 12 ani si avea fisuri. Nu stiam ca se poate, dar uite. De aceea va spun ca dpdv al sigurantei, o masina noua este mai buna decat una veche, chiar daca cea veche a avut de noua, o nota buna.

#186
alin2pas

alin2pas

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,522
  • Înscris: 29.01.2008

View Postericmario, on 03 octombrie 2021 - 09:56, said:

Aline, tu chiar crezi că Jogger e un SUV???
Nu e SUV, e doar o struțocămilă cu gardă mai mare la sol. Teoretic, ar trebui să suporte mai ușor gropile, bordurile și alte "beneficii" ale drumurilor din România. Multe drumuri au borduri unde un Megane nou își face praf bara, dar Jogger, Duster și Sandero Stepway le urcă ușor.

#187
BloodRa

BloodRa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,244
  • Înscris: 22.04.2019

View PostHEX2FUN, on 08 septembrie 2021 - 23:34, said:


Nu, ai Haldex generația a 3-a. Nu este 4x4 permanent, in mod normal merge tracțiune fata și la nevoie cuplează spatele. Este un sistem decent și eficient care modulează cuplul fata/spate insesizabil, mai avansat comparat cu un Torsen clasic. La o mașina de strada 4x4 permanent nu este un avantaj, din contra.

Am xDrive, pe același principiu, numai ca este tracțiune spate și la nevoie cuplează fata. In plus are și toque vectoring.
L
E 4x4 permanent, devine deja obositor.


#188
HEX2FUN

HEX2FUN

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,544
  • Înscris: 15.07.2013

View PostBloodRa, on 03 octombrie 2021 - 23:51, said:


E 4x4 permanent, devine deja obositor.
Tu parca ai Skoda Superb B8 / Scout 2020? Ai AWD nu 4x4, este Haldex și este făcut aici lângă mine la Köping.

Pentru o mașina ca a ta soluția Haldex este superioară, nu văd de ce te încapătanezi cu 4x4 permanent.

#189
BloodRa

BloodRa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,244
  • Înscris: 22.04.2019
Pentru că e 4*4 permanent, mașina trage ca atare la orice viteza. La ce consum au amândouă nici nu au cum să fie tracțiune față și să cupleze spatele când e nevoie.
Minim 7 litri la Skoda, și 8 la crafter

#190
BloodRa

BloodRa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,244
  • Înscris: 22.04.2019
Scout-ul îl folosesc preponderent când merg cu fetița, altfel uzual merg cu un Passat b7 cu tracțiune față. La același stil de condus media e cu 2l mai puțin.

#191
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015
Daca haldexul e permanent, torsenul cum e?
Sau poate consideri permanent raportul fata/spate de 90/10 sau pe acolo.

View Postalin2pas, on 03 octombrie 2021 - 21:13, said:


Nu e SUV, e doar o struțocămilă cu gardă mai mare la sol. Teoretic, ar trebui să suporte mai ușor gropile, bordurile și alte "beneficii" ale drumurilor din România. Multe drumuri au borduri unde un Megane nou își face praf bara, dar Jogger, Duster și Sandero Stepway le urcă ușor.

Pai si SUVul tot o strutocamila cu garda mai inalta e.

Gropile nu are de ce sa le suporte mai usor pt ca trenul de rulare e standard, la fel si rotile care sunt roti normale de turism.

#192
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 26,173
  • Înscris: 15.12.2009

View PostBloodRa, on 04 octombrie 2021 - 09:01, said:

Pentru că e 4*4 permanent,

Attached File  Capture.JPG   23.91K   34 downloads

Quote

The Superb uses an on demand 4x4 system rather than a permanent set-up. The advantages are that in good conditions it's powered mainly by the front wheels, which is good news for fuel economy. But thanks to a clever Haldex clutch it can divert up to 90% of the torque to the rear axle while an electronic differential lock prevents individual wheels slipping on either axle, so there's always traction somewhere.


#193
HEX2FUN

HEX2FUN

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,544
  • Înscris: 15.07.2013

View PostBloodRa, on 04 octombrie 2021 - 09:01, said:

Pentru că e 4*4 permanent, mașina trage ca atare la orice viteza. La ce consum au amândouă nici nu au cum să fie tracțiune față și să cupleze spatele când e nevoie.
Minim 7 litri la Skoda, și 8 la crafter
Nu este și nici nu contează. Este AWD atunci când ai nevoie și asta este important.

#194
BloodRa

BloodRa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,244
  • Înscris: 22.04.2019
Cum ziceți voi, nu aveți modelul, nu îl conduceți, dar știți mai bine ca mine, care conduc unul din iunie 2020.

View Postro_explorer, on 04 octombrie 2021 - 11:48, said:

Cum am scris, dar probabil nu ai citit, numai econoamă nu e mașina asta.

#195
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 26,173
  • Înscris: 15.12.2009

View PostBloodRa, on 04 octombrie 2021 - 16:51, said:

Cum ziceți voi, nu aveți modelul, nu îl conduceți, dar știți mai bine ca mine, care conduc unul din iunie 2020.
Cum am scris, dar probabil nu ai citit, numai econoamă nu e mașina asta.
Aparent nu stii detaliile tehnice a ceea ce conduci. E OK .. nu ai fi primul.
Acum asuma-ti si mergi mai departe. Nu ai masina 4x4 permanent .. ai un AWD, lucruri diferite, definitii diferite.
Masina ta e la fel de 4x4 cum e si a mea ... din punctul asta de vedere .. doar ca a mea nu are ambreiaje.

Edited by ro_explorer, 04 October 2021 - 17:15.


#196
HEX2FUN

HEX2FUN

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,544
  • Înscris: 15.07.2013

View PostBloodRa, on 04 octombrie 2021 - 16:51, said:

Cum ziceți voi, nu aveți modelul, nu îl conduceți, dar știți mai bine ca mine, care conduc unul din iunie 2020.
Cum am scris, dar probabil nu ai citit, numai econoamă nu e mașina asta.
Exact, nu conduc Skoda, dar asta nu schimba detaliile tehnice ale mașinii. Tot grupul VAG migrează spre Haldex.
Mașina ta consuma mai puțin comparat cu un Torsen (ala este 4x4 permanent), nu comparat cu o mașina 2x4. Skoda ta consuma mai mult ca un Passat pentru ca: este mai grea, sistemul AWD are greutate in plus, are inerție mai mare și in plus mașina folosește AWD proactiv, de exemplu la plecarea de pe loc. AWD are o dinamica mult îmbunătățită comparat cu un 2X4 tocmai pentru ca distribuie dinamic cuplul de pe o punte pe alta. Ți-am mai zis, pentru mașina ta, AWD este ceea ce trebuie, nu 4x4 permanent, ca nu este tractor.



#197
BloodRa

BloodRa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,244
  • Înscris: 22.04.2019

View Postro_explorer, on 04 octombrie 2021 - 17:14, said:


Aparent nu stii detaliile tehnice a ceea ce conduci. E OK .. nu ai fi primul.
Acum asuma-ti si mergi mai departe. Nu ai masina 4x4 permanent .. ai un AWD, lucruri diferite, definitii diferite.
Masina ta e la fel de 4x4 cum e si a mea ... din punctul asta de vedere .. doar ca a mea nu are ambreiaje.
Nu am ce să îmi asum, conduc 4 mașini, nu una.
Skoda și Passat îs asemănătoare, greutate mai mică cu 100 kg pentru Skoda. Oricât de economic conduc, sub 7l/100km nu scade consumul, pe când la Passat limita inferioară e 5. Passat se simte ca și o mașină cu tracțiune față, la Skoda nu ai niciodată acest sentiment.
Celelalte 2 mașini îs un Amarok, de obicei tracțiune spate, integrală rareori o cuplez, respectiv Crafter 4x4, care nici pe departe nu se conduce ca o mașină cu tracțiune față (am avut o dubă cu tracțiune față și nu mai vreau vreodată!).

Edited by BloodRa, 04 October 2021 - 18:32.


#198
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Posts: 21,401
  • Înscris: 22.05.2003
De maine poate fi comandat

Quote

Prezentat în premieră mondială la începutul lunii septembrie la Salonul Internațional al Mobilității de la Munchen, Jogger este disponibil pe piaţa din România în două configurații - cu 5 şi cu 7 locuri - şi în două versiuni de echipare: Essential şi Comfort. Acestora li se adaugă, încă de la lansare, o serie limitată, intitulată „Extreme”, care cuprinde elemente de design specifice.
Jogger dispune de două motorizări: propulsorul cu alimentare mixtă benzină/GPL ECO-G 100 şi noul motor TCe 110 cuplat cu o cutie de viteze manuală cu șase trepte. Ambele motoare sunt echipate cu sistemul Start & Stop și sunt conforme normei Euro 6D Full.
Prețurile variază între 13.990 Euro (TVA inclus) pentru versiunea Essential în configurație cu 5 locuri, echipată cu motorul ECO-G 100 şi 16.950 Euro (TVA inclus) pentru versiunea Comfort în configurație cu 7 locuri, echipată cu motorul TCe 110.
În ceea ce priveşte Seria Limitată „Extreme”, aceasta afișează prețuri cuprinse între 16.800 Euro (TVA inclus) în cazul variantei cu 5 locuri şi motorizare ECO-G 100 şi 18.000 Euro (TVA inclus) pentru configurația cu 7 locuri şi motorizare TCe110.
Garanția oferită este de 3 ani sau 100.000 km. Primele livrări sunt programate în luna martie 2022, conform companiei.


Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate