![]() |
Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Dacia Jogger
Last Updated: Sep 26 2023 20:47, Started by
pielea
, Aug 30 2021 10:41
·
25

#181
Posted 26 September 2021 - 09:16

#182
Posted 27 September 2021 - 12:18

ma uitam la i30 wagon... la acelas pret e un ozn. Se putea lucra la bord si la interior sa aiba zone mai rotunjite, sa nu fie atat de colturos. Tranzitia intre zone sa fie mai placuta (exemplu bord - usa). Nu costa nimic. Nu s-a dorit, probabil. De Dacia zic, desigur. |
#185
Posted 03 October 2021 - 11:08

Eu acum inteleg de ce se baga astia cu Haudi sau Bemveu in depasiri aiurea: pentru ca au masini tari care ii salveaza in caz de accident. Ca, de exemplu, daca iti sare un camion in fata si tu-i dai blana ca trage, nu bate si nu da fum, nici nu simti in alea de mai sus, spre diferenta de Dacia care clar te omoara preventiv.
Acum, daca ne uitam nu la statistici, ci pe drumuri, cate Dacii vedeti ca merg ca porcul si cate de-astea de bogati? Si cate masini germane vedeti botite si cate romanesti? Dar imi place logica asta: iau SH, preferabil majore, diesel, asta se stie, ca Dacia e proasta. Este OK. Vin impozite cat noi, dupa vechimea masinii. Deci, or sa dea faliment astia cu polish-atul, ca asa face romanul: o ia cu 180 000 Km, fara rugina, facuta din doua, cu ulei din fabrica si-i da blana cu aroganta. Uite ca strainii sunt mai prosti. E i aleg sa mai si manance si vor consum mic si masina noua, de prosti, dupa cum spuneau. Sa-i invete cineva economie, mai repede. Un roman sa-i invete, ca aici oricum, suntem pe economie, pe alea. Acum, eu, ca posesor de SH, va spun ca sunt roman si am inclinatie catre SH, pentru ca am tinut-o de noua in parcarea blocului si apar pe ea zgarieturi, saptamanal. Si am luat SH pentru ca avea mai multe dotari decat una nationala. De aici pana la a lua la misto un cumparator de masina noua e cale infinit de lunga. O masina veche are probleme structurale cauzate de imbatranirea metalului care apare dupa nr de Km. Deci, chiar daca e E5, conteaza foarte mult cum a fost intretinuta si cati Km are. Am vazut scanarea unui aseiu al unei masini de 12 ani si avea fisuri. Nu stiam ca se poate, dar uite. De aceea va spun ca dpdv al sigurantei, o masina noua este mai buna decat una veche, chiar daca cea veche a avut de noua, o nota buna. |
#186
Posted 03 October 2021 - 21:13

ericmario, on 03 octombrie 2021 - 09:56, said:
Aline, tu chiar crezi că Jogger e un SUV??? |
#187
Posted 03 October 2021 - 23:51

HEX2FUN, on 08 septembrie 2021 - 23:34, said: Nu, ai Haldex generația a 3-a. Nu este 4x4 permanent, in mod normal merge tracțiune fata și la nevoie cuplează spatele. Este un sistem decent și eficient care modulează cuplul fata/spate insesizabil, mai avansat comparat cu un Torsen clasic. La o mașina de strada 4x4 permanent nu este un avantaj, din contra. Am xDrive, pe același principiu, numai ca este tracțiune spate și la nevoie cuplează fata. In plus are și toque vectoring. L |
#188
Posted 04 October 2021 - 06:28

#189
Posted 04 October 2021 - 09:01

Pentru că e 4*4 permanent, mașina trage ca atare la orice viteza. La ce consum au amândouă nici nu au cum să fie tracțiune față și să cupleze spatele când e nevoie.
Minim 7 litri la Skoda, și 8 la crafter |
#191
Posted 04 October 2021 - 11:42

Daca haldexul e permanent, torsenul cum e?
Sau poate consideri permanent raportul fata/spate de 90/10 sau pe acolo. alin2pas, on 03 octombrie 2021 - 21:13, said: Pai si SUVul tot o strutocamila cu garda mai inalta e. Gropile nu are de ce sa le suporte mai usor pt ca trenul de rulare e standard, la fel si rotile care sunt roti normale de turism. |
#192
Posted 04 October 2021 - 11:48

BloodRa, on 04 octombrie 2021 - 09:01, said:
Pentru că e 4*4 permanent, ![]() Quote The Superb uses an on demand 4x4 system rather than a permanent set-up. The advantages are that in good conditions it's powered mainly by the front wheels, which is good news for fuel economy. But thanks to a clever Haldex clutch it can divert up to 90% of the torque to the rear axle while an electronic differential lock prevents individual wheels slipping on either axle, so there's always traction somewhere. |
#193
Posted 04 October 2021 - 16:41

BloodRa, on 04 octombrie 2021 - 09:01, said:
Pentru că e 4*4 permanent, mașina trage ca atare la orice viteza. La ce consum au amândouă nici nu au cum să fie tracțiune față și să cupleze spatele când e nevoie. Minim 7 litri la Skoda, și 8 la crafter |
#194
Posted 04 October 2021 - 16:51

#195
Posted 04 October 2021 - 17:14

BloodRa, on 04 octombrie 2021 - 16:51, said:
Cum ziceți voi, nu aveți modelul, nu îl conduceți, dar știți mai bine ca mine, care conduc unul din iunie 2020. Cum am scris, dar probabil nu ai citit, numai econoamă nu e mașina asta. Acum asuma-ti si mergi mai departe. Nu ai masina 4x4 permanent .. ai un AWD, lucruri diferite, definitii diferite. Masina ta e la fel de 4x4 cum e si a mea ... din punctul asta de vedere .. doar ca a mea nu are ambreiaje. Edited by ro_explorer, 04 October 2021 - 17:15. |
|
#196
Posted 04 October 2021 - 18:23

BloodRa, on 04 octombrie 2021 - 16:51, said:
Cum ziceți voi, nu aveți modelul, nu îl conduceți, dar știți mai bine ca mine, care conduc unul din iunie 2020. Cum am scris, dar probabil nu ai citit, numai econoamă nu e mașina asta. Mașina ta consuma mai puțin comparat cu un Torsen (ala este 4x4 permanent), nu comparat cu o mașina 2x4. Skoda ta consuma mai mult ca un Passat pentru ca: este mai grea, sistemul AWD are greutate in plus, are inerție mai mare și in plus mașina folosește AWD proactiv, de exemplu la plecarea de pe loc. AWD are o dinamica mult îmbunătățită comparat cu un 2X4 tocmai pentru ca distribuie dinamic cuplul de pe o punte pe alta. Ți-am mai zis, pentru mașina ta, AWD este ceea ce trebuie, nu 4x4 permanent, ca nu este tractor. |
#197
Posted 04 October 2021 - 18:31

ro_explorer, on 04 octombrie 2021 - 17:14, said: Aparent nu stii detaliile tehnice a ceea ce conduci. E OK .. nu ai fi primul. Acum asuma-ti si mergi mai departe. Nu ai masina 4x4 permanent .. ai un AWD, lucruri diferite, definitii diferite. Masina ta e la fel de 4x4 cum e si a mea ... din punctul asta de vedere .. doar ca a mea nu are ambreiaje. Skoda și Passat îs asemănătoare, greutate mai mică cu 100 kg pentru Skoda. Oricât de economic conduc, sub 7l/100km nu scade consumul, pe când la Passat limita inferioară e 5. Passat se simte ca și o mașină cu tracțiune față, la Skoda nu ai niciodată acest sentiment. Celelalte 2 mașini îs un Amarok, de obicei tracțiune spate, integrală rareori o cuplez, respectiv Crafter 4x4, care nici pe departe nu se conduce ca o mașină cu tracțiune față (am avut o dubă cu tracțiune față și nu mai vreau vreodată!). Edited by BloodRa, 04 October 2021 - 18:32. |
#198
Posted 30 November 2021 - 19:17

De maine poate fi comandat
Quote Prezentat în premieră mondială la începutul lunii septembrie la Salonul Internațional al Mobilității de la Munchen, Jogger este disponibil pe piaţa din România în două configurații - cu 5 şi cu 7 locuri - şi în două versiuni de echipare: Essential şi Comfort. Acestora li se adaugă, încă de la lansare, o serie limitată, intitulată „Extreme”, care cuprinde elemente de design specifice. Jogger dispune de două motorizări: propulsorul cu alimentare mixtă benzină/GPL ECO-G 100 şi noul motor TCe 110 cuplat cu o cutie de viteze manuală cu șase trepte. Ambele motoare sunt echipate cu sistemul Start & Stop și sunt conforme normei Euro 6D Full. Prețurile variază între 13.990 Euro (TVA inclus) pentru versiunea Essential în configurație cu 5 locuri, echipată cu motorul ECO-G 100 şi 16.950 Euro (TVA inclus) pentru versiunea Comfort în configurație cu 7 locuri, echipată cu motorul TCe 110. În ceea ce priveşte Seria Limitată „Extreme”, aceasta afișează prețuri cuprinse între 16.800 Euro (TVA inclus) în cazul variantei cu 5 locuri şi motorizare ECO-G 100 şi 18.000 Euro (TVA inclus) pentru configurația cu 7 locuri şi motorizare TCe110. Garanția oferită este de 3 ani sau 100.000 km. Primele livrări sunt programate în luna martie 2022, conform companiei. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users