Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Info Coronavirus/Vaccinare vs Fake News

Compatibilitate Switch - Telefon ...

Alimentatoarele originale au prot...

Windows 11 22H2 isi da reset sing...
 C.E.R.F. '96

Sfat convertire mini caseta camer...

Overwatch2

Anul asta vinerea neagra chiar va...
 Izolare balcon deasupra camerei

banda alergat acasa

Quartier Azuga - str. Azuga - zon...

Reprezentanța B.B.C. (Brown, Bove...
 Analizele Medicale, intre fericir...

Recomandare carcasa si sursa cu pwm

Cum s-ar putea face plafonarea pr...

Preparing automatic repair diagno...
 

Dacia Jogger

* * * * - 3 votes
  • Please log in to reply
381 replies to this topic

#163
cattavencu

cattavencu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,268
  • Înscris: 19.09.2006
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/xKtN440rjO8?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

E misto ca e fara vorba.

Ma zgarie pe ochi imbinarea bordului cu usile. O duma de design, efectiv... Pur si simplu n-au nici o treaba una cu alta.
La fel manerele de pe usile fata, care nu urca sus ca sa-ti faca loc la picior. La Duster cum de s-a putut?

Masina pare - in mare - ok. Cu mentiunea ca ampatamentul asta mare (2,9 metri) poate fi (totusi) problematic pe coclauri mai accentuati.

E intrucatva concurenta cu Duster 4x2, cred eu. Adica cine pleaca de acasa spre showroom avand Dusterul in minte si ajunge si vede (si) Jogger langa Duster, eu cred ca ramane nitel pe ganduri pe care s-o aleaga.

Edited by cattavencu, 18 September 2021 - 00:31.


#164
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015
"ampatamentul asta mare (2,9 metri) poate fi (totusi) problematic pe coclauri mai accentuati."

Plus faptul ca ii da niste proportii cam anapoda vazuta din lateral.
Functional, ampatamentul mare face curbele stranse la dreapta cam problematice in oras pt ca trebuie sa o iei larg ca sa nu atingi bordura. Vb de stradute printre blocuri.
Idem cand garezi. Trebuie sa o iei larg ca sa intri iar uneori nu ai loc.

Pe de alta parte, ampatamentul mare creste comfortul, scade senzatia de "trambulina" cand stai pe randul 3 de scaune unde de obicei miscarile caroseriei sunt amplificate si imbunatateste "trackingul" (adica se aseza mai bine masina la drum lung).

Avantaje si dezavantaje...

Dpmdv, inaltimea interioara mai mare cu vreo 5 cm in zona din spate putea permite un ampatament putin mai mic fara a compromite spatiul in randul 2 de scaune si chiar sa creasca putin volumul portbagajului. Plus ca alura de vagon Volvo era mai accentuata :P

Si eu zic ca va face concurenta Dusterului 4x2, mai ales ca e o masina mai buna decat Duster 4x2. Dar asta nu e o problema. Cei mai multi cumparatori vor veni din alta directie nu dintre cei care ar lua Duster 4x2.

Edited by underb, 18 September 2021 - 08:30.


#165
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007
Și Jogger are centuri fixe pe înălțime? Posted Image

#166
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 245,290
  • Înscris: 08.10.2015
nu este adevărat  
https://m.youtube.co...h?v=xer0xlP4qpw

#167
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007
Ești sigur sigur?

#168
cattavencu

cattavencu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,268
  • Înscris: 19.09.2006
Minutul 4:01 - sunt fixe. Cine e interesat, sa vada BINE daca nu il taie la gat. Ca n-ai ce sa faci dupa aia. Nu e ca si cum ai bricola in regie proprie sa-ti pui "inaltator de centura".

https://youtu.be/xer0xlP4qpw?t=241

La fel la minutul 6:54, se vede clar ca e fixa:

https://youtu.be/xer0xlP4qpw?t=415

Minutul 3:42 - la cum e gaura aia plasata, nu vi se pare ca paharul ala ipotetic o sa dea cu buza de scaun?

https://youtu.be/xer0xlP4qpw?t=222

Randurile 2 si 3 - da, e loc ok la cap. In schimb pe locurile din fata, aidoma cu celelalte modele FARA EXCEPTIE iti vin parasolarele alea in cap. Ridici ochii si-ti atingi genele de imbinarea plafonului cu parbrizului. Toata linia de sus a parbrizului e adusa spre habitaclu. Minutul 4:35, se vede clar-clar, uitati-va si voi unde ar veni capul si unde e parasolarul:

https://youtu.be/xer0xlP4qpw?t=275

Nu va uitati la cum arata pe dinafara, ca INAUNTRU o sa stati. Uitati-va bine la plusuri si mai ales la minusuri, ca alea o sa va stea pe creier ca posesori.
Mai dati-l dracului de aspect exterior (o zic pentru fanii privirilor de la terti), ca nu va e de folos cu nimic.

Edited by cattavencu, 21 September 2021 - 18:33.


#169
cattavencu

cattavencu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,268
  • Înscris: 19.09.2006
Are dreptate cineva la comentarii (in clip): la 5:16 se vede cum se rupe breteaua rosie de care se trage pentru plierea scaunelor:

https://youtu.be/xer0xlP4qpw?t=314

Asa ca nu trageti prea tare de ele.

#170
tabek

tabek

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 937
  • Înscris: 22.07.2007
Calitate Dacia.

#171
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,952
  • Înscris: 16.08.2016

 cattavencu, on 22 septembrie 2021 - 07:28, said:

Are dreptate cineva la comentarii (in clip): la 5:16 se vede cum se rupe breteaua rosie de care se trage pentru plierea scaunelor:

https://youtu.be/xer0xlP4qpw?t=314

Asa ca nu trageti prea tare de ele.
Unde ai văzut ca se rupe? Eu nu am observat nimic.

#172
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

 MicroEdge, on 22 septembrie 2021 - 12:30, said:

Unde ai văzut ca se rupe? Eu nu am observat nimic.
Dacă nu vrei, nu observi, asta e clar!
La min 5:15, când rabatează primul scaun din portbagaj.
Ba chiar se și aude pocnitura.

Edited by ericmario, 22 September 2021 - 14:06.


#173
cattavencu

cattavencu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,268
  • Înscris: 19.09.2006
Zice cineva tot la comentarii: din bot si pana la stalpul B: Sandero Stepway. De la stalpul B spre spate: MCV 1, dar cu hayon, nu cu usi.

Cam asa mi se pare si mie. Din profil apare cel mai clar.
Pacat, pacat de parbrizul prea turtit si prea adus inspre habitaclu. Si asta pentru o juma de litru - un litru in minus la consum...

De-asta e si deformarea aia de la imbinarea stalpului B cu plafonul. E "lipita".

Edited by cattavencu, 22 September 2021 - 14:46.


#174
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 36,198
  • Înscris: 19.09.2005
ma uitam la i30 wagon... la acelas pret e un ozn.

#175
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015
Depinde de nevoi, evident. Cine nu are nevoie de ce ofera Jogger in plus fata de o compacta break, nu va lua Jogger.

Sa nu uitam ca sunt masini care ofera mult mai putin in plus pt sume deloc neglijabile.
Vezi Focus vs Focus Active, Ceed vs Xceed, Mazda 3 vs CX30, Polo vs TCross si tot asa. Asta ca sa poti cuantifica mai usor cat costa cateva chestii pe care la Jogger le ai iar la i30 nu.
Chiar si Sandero vs Sandero stepway. Doar un simplu bodykit si cativa cm de garda pleaca de 1000 de euro. Uneori chiar (mult) mai mult.

Lumea pe aici da aproape 25k euro pe o Honda jazz cu bodykit de crossover.

Edited by underb, 24 September 2021 - 21:10.


#176
gabrieln2016

gabrieln2016

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,789
  • Înscris: 04.11.2016
Un Sandero Essential cu aer conditionat si proiectoare pleaca de la 11.910 euro.
Un Sandero Stepway cu aceeasi motorizare, cutie si echipamente standard pleaca de la 12.550 euro.
Diferenta de 640 euro este data de plastice, bare longitudinale, garda la sol,aspectul exterior (capota fata este complet diferita), partial de designul interior (tapiteria scaunelor), cauciucuri, probabil si de alte suspensii (cel putin la modelul precedent erau diferite).
In plus, contra cost desigur, clientul are mai multe optiuni de configurare. La Comfort nu stiu care este diferenta dar probabil ca se duce intr-adevar catre 1000 euro sau mai bine dar si cu echipamente mai multe.

Daca diferenta de bani este justificata sau nu, doar cel care cumpara unul sau celalalt dintre cele doua modele se poate pronunta. Eu am varianta anterioara Stepway si pe baza nevoilor mele 100% subiective consider ca merita cu varf si indesat.

Edited by gabrieln2016, 25 September 2021 - 11:07.


#177
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015
Am scris treaba aia pt a putea cuantifica cat de cat chestiile in plus avute de Jogger fata de un i30SW la acelasi pret. Asta pe langa diferenta de capacitate (spatiu si locuri).

#178
turbopowerr

turbopowerr

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 25.09.2021
Palofnul seamana cu MCV, dar ... Sa vedem cum arata cu luminile din fata. Ce zici tu are sens, intrucat prima generatie de MCV a avut o varianta de 7 locuri, iar Lodgy este singurul care mai ofera aceasta configurare.

#179
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,669
  • Înscris: 14.11.2004
Din pacate Dacia au facut un ghiveci cu dotarile Sandero si Stepway si omul cand le compara ca si nume si pret are senzatia ca este "furat la cantar" de catre producator, dar sunt diferente sesizabile intre masini mai ales pe partea de echipamente si asta fara sa adaug elementele decorative ale Stepway. La modelul anterior exista o diferenta minora intre masini, mai ales cand aveai metalizata pe ambele, era "no brainer" sa alegi Stepway.

Edited by connectorxp, 25 September 2021 - 13:49.


#180
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007
Din păcate Renault a făcut ghiveciul ăla.

Să presupunem că ți s-a pus pata pe un Lodgy Stepway, ce faci?
Păi trebuie să-l iei din Germania, că în România nu se mai vinde oficial.
De ce nu?
Asta știu doar ei.
De fapt nici nu-i de mirare că românii înțeleg automat prin Stepway, Sandero, pentru că Logan Stepway, Dokker Stepway și Lodgy Stepway au fost rarități pe șoselele patriei.

La fel ca decizia halucinantă de a nu vinde Sandero și Logan în America de sud pentru a maximiza profitul!!!
N-ai cum să nu te întrebi ”care profit”?
Probabil nu se vindeau modelele Renault și au sacrificat Dacia.

Acum au venit cu mașina asta 2 în 1.
Cool!
Doar că la fel ca primul model de Volvo XC90, care avea stopuri de 1,75m (exagerez, clar), când aprindeai pozițiile realizai că doar o mică părticică din tot plasticul ăla luminează.
Și asta era prin 2002...

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate