Dacia Jogger
#146
Posted 08 September 2021 - 14:19
Totusi e ceva loc. Omul are 1,83
https://youtu.be/eadyNAhAaDA?t=390 Mai nasoale sunt masutele alea, dai cu genunchii de ele. Sper ca sunt optionale. Edited by cattavencu, 08 September 2021 - 14:20. |
#147
Posted 08 September 2021 - 14:32
Tare mi-e ca nu-s, la Lodgy ti le baga pe gat, cel putin la cele pe care le-am condus, toate echiparea cu radio si A/C, fara luxuri.
|
#148
Posted 08 September 2021 - 15:51
Incredibil ce incarligatura de matze, jenant, zero estetica chiar daca nu e la vedere.
Vechile generatii parfum pe langa prezent la capitolu asta. Radeam a jale de unu acum ceva ani ca a pus un motor de wv pe Dacie si erau o groaza de matzaraie, dar si Dacia aia modificata arata mai ingrijita sub capota. Attached Files |
#149
Posted 08 September 2021 - 17:09
Tavi, sa nu exageram totuși.
In 2007 cand am pus turbo pe Oltcit Club 12Trs, era o gramada de"mate" pe acolo, folosisem intercooler de Ford focus, turbo de Opel astra g 1,7 diesel motor de isuzu ca a lui arg, radiator apa mic pentru racire turbina, modina cu termostat + radiator Mocal pentru răcire ulei. Chiar ca inghesuisem sub capota la batranul Oltcit BloodRa, on 08 septembrie 2021 - 02:07, said: cattavencu, on 08 septembrie 2021 - 12:32, said: nu stiu unde ai auzit tu Tavi ca consuma 1,6sce ulei, confunzi cu 1,2tce de la Duster posibil Edited by Dany_Darke, 08 September 2021 - 21:47. |
#150
Posted 08 September 2021 - 18:08
#151
Posted 08 September 2021 - 18:36
cattavencu, on 08 septembrie 2021 - 12:32, said: La asta m-am gandit si eu. Faptul ca au ales 1.6-le aspirat (atentie - ca si aici e de vazut care anume, MPI-ul ala bun sau sCe-ul ? sCe-ul a avut ceva probleme cu uleiul) ma face sa banuiesc ca au tras linie in vreun Excel doar de ei stiut si au concluzionat ca aspiratul are mai putine probleme decat turbo si, dpdv financiar, ar fi mai rentabil sa puna aspiratul, ca sa nu mai fie atatea veniri in service in perioada de garantie si atatea probleme cu uleiul, cum sunt la benzinarele turbo. Probleme cu uleiul care, ca in UK la 1.2 tCe, au generat chiar procese colective. Sce este termenul folosit de Renault pt motoarele aspirate. Ai dreptate cu motorul 1.6mpi o sa meargă pe acesta și nu pe varianta cu injectie directa. Motorul este deja prezent pe Clio si Captur, sistemul hibrid va fi cel de la clio |
#152
Posted 08 September 2021 - 22:52
cattavencu, on 08 septembrie 2021 - 14:19, said:
Totusi e ceva loc. Omul are 1,83 https://youtu.be/eadyNAhAaDA?t=390 Mai nasoale sunt masutele alea, dai cu genunchii de ele. Sper ca sunt optionale. Da, pare că este ceva loc. Să zicem că incap și 3 scaune de copil...și vrei să pleci la drum lung cu ei și încă să zicem 3 adulți, unul din ei stă în ultimul rând. La fiecare oprire trebuie sa dai jos copilul cu scaun cu tot, dacă cel din spate vrea să-și facă nevoile sa zicem. Cam nasol...Putea să fie scaunul ăla glisant. Mașina asta n-a fost gândită ca și mașină adevărată de familie, mi-e din ce in ce mai clar, sau cine a gândit-o sigur n-are copii mici. ) |
#153
Posted 08 September 2021 - 23:24
HEX2FUN, on 08 septembrie 2021 - 08:06, said:
In condiții bune de drum 4motion (de exemplu) transmite cuplul doar la rotile din fata. Puntea spate se cuplează doar in cazul mașina aluneca (de exemplu la plecarea de pe loc in zăpada). Dacă sibian AWD mai scump (xDrive) atunci ai torque vectoring. |
#154
Posted 08 September 2021 - 23:34
BloodRa, on 08 septembrie 2021 - 23:24, said: Nu știu ce 4motion de pe vremea lui pazvante chioru ai tu de face asta, dar la crafter și skoda superb Scout am 4x4 permanent. Am xDrive, pe același principiu, numai ca este tracțiune spate și la nevoie cuplează fata. In plus are și toque vectoring. L Edited by HEX2FUN, 08 September 2021 - 23:37. |
|
#155
Posted 09 September 2021 - 07:16
tabek, on 08 septembrie 2021 - 22:52, said: Da, pare că este ceva loc. Să zicem că incap și 3 scaune de copil...și vrei să pleci la drum lung cu ei și încă să zicem 3 adulți, unul din ei stă în ultimul rând. La fiecare oprire trebuie sa dai jos copilul cu scaun cu tot, dacă cel din spate vrea să-și facă nevoile sa zicem. Cam nasol...Putea să fie scaunul ăla glisant. Mașina asta n-a fost gândită ca și mașină adevărată de familie, mi-e din ce in ce mai clar, sau cine a gândit-o sigur n-are copii mici. ) Acum dacă vrem găsim puncte negative la absolut orice masina. |
#156
Posted 09 September 2021 - 09:19
220v, on 08 septembrie 2021 - 17:09, said: 1.6 MPI - cod K7M - a fost gandit si produs de Renault. A fost reusit, fara probleme. In sute de pagini de forumuri (daciaclub si loganclub) n-am citit sa consume ulei de nou. 1.6 sCe - cod H4M 738 - l-au luat de la Nissan si nu a fost prea reusit. Consum de ulei 1.6 sCe: https://forumduster....s#comment-77921 (de pe la pagina 3 incep marturiile - destule - despre consum de ulei. Ba 1 litru intre schimburi, ba 1 litru la 7-8 mii de km etc.) https://www.reno.ro/...ei-t322265.html Supape arse la 140.000 de km la un motor la care s-a pus GPL: https://www.reno.ro/...ce-t326847.html Cand o aparea hibrida peste 2 ani, care-o vrea sa-si cumpere sa citeasca si despre problemele astea. Edited by cattavencu, 09 September 2021 - 09:24. |
#157
Posted 09 September 2021 - 10:00
Peste 2 ani cumpara naiba hibrida cu baterie de 1.2 kWh.
|
#159
Posted 09 September 2021 - 12:38
ca posesor de masina cu 7 locuri pot spune ca faptul ca se deschid putin geamurile de la ultimul rand( cat sa iasa umezeala si aerul) e fantastic.
Daca era Jogger disponibil cand mi-am luat eu masina acum vreo 6 ani era instabuy pt mine. |
|
#161
Posted 11 September 2021 - 06:58
DACIA JOGGER - PRIMA IMPRESIE // AUTOBLOG.MD
https://youtu.be/ITeZSTRO8xc?t=59 Dpdv al spatiului si formelor e un MCV 1 reeditat. Edited by cattavencu, 11 September 2021 - 07:09. |
#162
Posted 13 September 2021 - 22:29
Nu este un motor stralucit, la noi am avut cateva Dokker echipate cu el cu consum maricel de ulei, dar s-a pus pe seama pornirilor dese, rulatului la viteza mica si timpilor mari de mers la ralantiu, adica utilizare grea.
|
Anunturi
▶ 3 user(s) are reading this topic
0 members, 3 guests, 0 anonymous users