Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...
 probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National
 Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...
 Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...
 

Dacia Jogger

* * * * - 3 votes
  • Please log in to reply
544 replies to this topic

#127
tabek

tabek

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 937
  • Înscris: 22.07.2007

View Postgabrieln2016, on 07 septembrie 2021 - 12:40, said:

Daca exista si un tunel median calatoria devine si mai neplacuta, trebuie sa stai ori cracanat, ori cu genunchii la gura.  De vazut la acest nou model cat de inalt este acest tunel median. La restul modelelelor Logan sau Sandero este cert ca locul din spate mijloc este locul oropsitului la drumuri lungi.
Daca nu, un Q7 si esti boier. Dupa cum se spune "Nu se poate si-n caruta si-n teleguta".

Mulțumesc, dar las Q7-le pentru alții. Eu as vrea mașină (cât mai) nouă pe la 16-17.000 euro. Mai vedem, nu-i nici o grabă...

#128
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,880
  • Înscris: 14.11.2004
Iata si un Mercedes impins de la spate de un Jogger, din pacate saracia mea de camera nu imprima GPS-ul pe video, cu toate ca pe aplicatie la redare iti arata si viteza inregistrata, oricum trebuie dusa in service ca nu mai inregistreaza sunetul.

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/Mzt7QDgXJ1Y?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Este la editat varianta scurta de ~15 secunde. In clip se vede si un trailer cu Dacia noi, multe astfel vazute ieri.

Edited by connectorxp, 07 September 2021 - 19:04.


#129
freaka-da-disk

freaka-da-disk

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,106
  • Înscris: 12.12.2018
frumos se aude Honeywell APU… 🙃

Edited by freaka-da-disk, 07 September 2021 - 19:24.


#130
cattavencu

cattavencu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,774
  • Înscris: 19.09.2006
Mie mi se pare destul de mic locul la picioare pe randul 2. Șezutul banchetei e prea lat. Totusi te-ai astepta la mai mult loc la un ampatament de 2,9 metri. De vina e si scobitura scaunelor fata, putea fi mai ampla. Minutul 1:29:

https://youtu.be/mwV9zvXeKZw?t=90

Ma rog, trebuie sa te sui in ea sa vezi exact cum te simti.

Avem si o usa uriasa - hai frate, las-o-ncolo, e o usa ca toate usile, nu mi se pare uriasa deloc.

Edited by cattavencu, 07 September 2021 - 19:41.


#131
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,880
  • Înscris: 14.11.2004
La Lodgy ai mai mult loc in spate pe randul 3, decat pe randul 2, asta cu scaunele din fata reglate pentru un confort minim pentru "mort" si sofer. Chiar glumeam cu un coleg ca cele mai bune locuri din masina sunt cele din portbagaj.

#132
cattavencu

cattavencu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,774
  • Înscris: 19.09.2006
Uite ce inseamna loc adevarat in spate. Uitati-va ce loc are la cap si la picioare:

https://youtu.be/XEKVg0rg2Mk?t=182

Se presupune ca asta e ideea masinilor de genul asta, nu? Asta cumperi: Loc. Spatiu.

Sa vedem cat o fi prima versiune cu aer conditionat, cu tichetele incluse. Ca daca e 15 mii...mai pui 2 mii si ai luat Doblo.

View Postconnectorxp, on 07 septembrie 2021 - 19:38, said:

La Lodgy ai mai mult loc in spate pe randul 3, decat pe randul 2, asta cu scaunele din fata reglate pentru un confort minim pentru "mort" si sofer. Chiar glumeam cu un coleg ca cele mai bune locuri din masina sunt cele din portbagaj.

Si aici (in clip) se vede ca locul la picioare e mai bun pe randul 3 decat pe randul 2.

Din lateral aduce mult cu forma lui MCV 1.

Chiar si la Duster Facelift pare sa fie mai mult loc la picioare:

https://youtu.be/oAvVHhPLnG8?t=153

Edited by cattavencu, 07 September 2021 - 20:07.


#133
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,128
  • Înscris: 19.09.2005
@conne
pai aia poate o avea "de probe" motorul ala dizal de 1.7 200cai si 300Nm

Edited by arg, 07 September 2021 - 20:18.


#134
cattavencu

cattavencu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,774
  • Înscris: 19.09.2006
Ce mi se pare interesant e ca varianta hibrid va avea motorul de 1.6 aspirat:

"Pe lângă premiera marcată pentru brandul românesc, Jogger va marca și o premieră în segment: va fi cea mai accesibilă mașină de familie cu propulsie hibridă din Europa. Dar haideți să disecăm ce se va ascunde sub capotă. Rețeta are la bază un motor pe benzină, normal aspirat, cu o capacitate de 1.6 litri. El este secondat de două motoare electrice, dintre care unul cu rol de starter-generator, de o baterie cu o capacitate de 1.2 kWh și de o cutie multimodală cu ambreiaj, o invenție marca Renault."

https://www.automark...pre-105421.html

Edited by cattavencu, 07 September 2021 - 20:36.


#135
cattavencu

cattavencu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,774
  • Înscris: 19.09.2006

View Posttabek, on 07 septembrie 2021 - 10:02, said:

Cum eu sunt in cautare de masina de familie, Jogger ar intra automat pe lista mea si ar fi in pole-position, dar: cerinta pt mine este sa intre 3 scaune de copil pe bancheta spate, ceea ce nu cred ca va fi posibil. Da, masina e mare, au lungit si inaltat Sandero cat s-a putut, dar pe latime este chiar mai mic decat Sandero. Este masina de familie, dar nu pentru familii cu 3 copii mici, degeaba are 7 locuri Posted Image
Altceva: pretul de pornire care se vehiculeaza de 15.000 euro este pt versiunea simpla Jogger, adica fara plasticele de la Stepway? Ma gandesc ca asa cum exista Sandero si Sandero Stepway, tot asa va exista Jogger si Jogger Stepway. Ori daca pretul de pornire de 15000 este pentru Jogger simplu, oare la cat o sa ajunga un Jogger Stepway in varianta Comfort?

O.pel Z.afira, O.pel C.ombo Life - https://www.opel.ro/
P.eugeot R.ifter, P.eugeot Expert Combi, P.eugeot Traveller (dar ultimele doua ies bine din buget) - https://www.peugeot.com.ro/
F.iat D.oblo Maxi - https://www.fiatprof...onal.ro/modele/
C.itroen B.erlingo - https://www.citroen....troen-berlingo/

Astea le vad eu masini cu adevarat family.

Edited by cattavencu, 07 September 2021 - 20:55.


#136
TLGTLC

TLGTLC

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,698
  • Înscris: 27.06.2007
Oare nu au pus și niște cleme la motor să îl poți înlocui ușor? La cum se prezintă, va fi cu adevărat un consumabil!

#137
BloodRa

BloodRa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,989
  • Înscris: 22.04.2019
E urat cu spume fiatul ăla și scaunele interioare în ton cu mașina. Nu știu unde vezi tu spațiu acolo. În skoda superb ai mult mai mult loc în spate.

În privința 4x4 diferențe se simt și în condiții bune de drum. Trebuie să le încerci pa amândouă în paralel să îți dai seama de ce merită un 4x4.

#138
HEX2FUN

HEX2FUN

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,719
  • Înscris: 15.07.2013
In condiții bune de drum 4motion (de exemplu) transmite cuplul doar la rotile din fata. Puntea spate se cuplează doar in cazul mașina aluneca (de exemplu la plecarea de pe loc in zăpada).
Dacă sibian AWD mai scump (xDrive) atunci ai torque vectoring.

#139
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,927
  • Înscris: 06.04.2007

View Postcattavencu, on 07 septembrie 2021 - 20:35, said:

Ce mi se pare interesant e ca varianta hibrid va avea motorul de 1.6 aspirat:

"Pe lângă premiera marcată pentru brandul românesc, Jogger va marca și o premieră în segment: va fi cea mai accesibilă mașină de familie cu propulsie hibridă din Europa. Dar haideți să disecăm ce se va ascunde sub capotă. Rețeta are la bază un motor pe benzină, normal aspirat, cu o capacitate de 1.6 litri. El este secondat de două motoare electrice, dintre care unul cu rol de starter-generator, de o baterie cu o capacitate de 1.2 kWh și de o cutie multimodală cu ambreiaj, o invenție marca Renault."

https://www.automark...pre-105421.html
Au ales bine, 1.6 aspirat fiabil, fara complicaturi, gata oricand de start.
E clar ma fiabila varianta decat un polizor 1.0 turbo hibrid

#140
danX

danX

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,566
  • Înscris: 26.06.2003

View PostGroot, on 07 septembrie 2021 - 07:59, said:

Sa ne anunti cum e sa depasesti cu o masina care ia suta in 13 secunde. La tine daca scrie turbo pe ea nu mai conteaza restul, este?
Am avut Astra J 1.3 CDTI care lua suta in 13.5. Folosesti mestecaul si ai reprize ok, oricum mai bune decat multi morti din trafic.

#141
Groot

Groot

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,021
  • Înscris: 16.11.2014
Ai pe naiba. Mai ales la Diesel unde cu cat turezi mai tare cu atat e mai rau, nu mai ai putere deloc la 4500 de ture.

#142
cattavencu

cattavencu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,774
  • Înscris: 19.09.2006

View PostOctavian___, on 08 septembrie 2021 - 10:06, said:

Au ales bine, 1.6 aspirat fiabil, fara complicaturi, gata oricand de start.
E clar ma fiabila varianta decat un polizor 1.0 turbo hibrid

La asta m-am gandit si eu.

Faptul ca au ales 1.6-le aspirat (atentie - ca si aici e de vazut care anume, MPI-ul ala bun sau sCe-ul ? sCe-ul a avut ceva probleme cu uleiul) ma face sa banuiesc ca au tras linie in vreun Excel doar de ei stiut si au concluzionat ca aspiratul are mai putine probleme decat turbo si, dpdv financiar, ar fi mai rentabil sa puna aspiratul, ca sa nu mai fie atatea veniri in service in perioada de garantie si atatea probleme cu uleiul, cum sunt la benzinarele turbo. Probleme cu uleiul care, ca in UK la 1.2 tCe, au generat chiar procese colective.

Ceea ce stiam toti, de altfel.

Motorul va fi ok. Bun, acum suspiciunea de nefiabilitate si de posibile probleme se va muta - cum e si normal - pe bateriile alea doua.

Ca sa va dau un exemplu de belele la hibride: mergeti pe forumurile de S.koda => O.ctavia 4 => sa vedeti cate baterii cad la nici 3 luni si cateva mii de km de la achizitie. Si asta n-ar fi nimic, dar pur si simplu nu se stie ce dreneaza bateria, care e consumatorul ala tacut si vorace. Desigur, se lasa cu acuzatii catre utilizator, folosire necorespunzatoare etc.
E chiar si la "Jurnal de bord" cineva cu aceeasi problema.

Edited by cattavencu, 08 September 2021 - 12:42.


#143
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,128
  • Înscris: 19.09.2005
au ales aspirat pt ca surplusul de cumplu il fac electric si nu din turbina.

#144
Groot

Groot

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,021
  • Înscris: 16.11.2014
Care surplus de cuplu?

Adica stii ce inseamna cuvantul surplus?

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate