Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Dacia Jogger
#127
Posted 07 September 2021 - 13:47
gabrieln2016, on 07 septembrie 2021 - 12:40, said:
Daca exista si un tunel median calatoria devine si mai neplacuta, trebuie sa stai ori cracanat, ori cu genunchii la gura. De vazut la acest nou model cat de inalt este acest tunel median. La restul modelelelor Logan sau Sandero este cert ca locul din spate mijloc este locul oropsitului la drumuri lungi. Daca nu, un Q7 si esti boier. Dupa cum se spune "Nu se poate si-n caruta si-n teleguta". Mulțumesc, dar las Q7-le pentru alții. Eu as vrea mașină (cât mai) nouă pe la 16-17.000 euro. Mai vedem, nu-i nici o grabă... |
#128
Posted 07 September 2021 - 19:04
Iata si un Mercedes impins de la spate de un Jogger, din pacate saracia mea de camera nu imprima GPS-ul pe video, cu toate ca pe aplicatie la redare iti arata si viteza inregistrata, oricum trebuie dusa in service ca nu mai inregistreaza sunetul.
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/Mzt7QDgXJ1Y?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Este la editat varianta scurta de ~15 secunde. In clip se vede si un trailer cu Dacia noi, multe astfel vazute ieri. Edited by connectorxp, 07 September 2021 - 19:04. |
#129
Posted 07 September 2021 - 19:23
frumos se aude Honeywell APU… 🙃
Edited by freaka-da-disk, 07 September 2021 - 19:24. |
#130
Posted 07 September 2021 - 19:29
Mie mi se pare destul de mic locul la picioare pe randul 2. Șezutul banchetei e prea lat. Totusi te-ai astepta la mai mult loc la un ampatament de 2,9 metri. De vina e si scobitura scaunelor fata, putea fi mai ampla. Minutul 1:29:
https://youtu.be/mwV9zvXeKZw?t=90 Ma rog, trebuie sa te sui in ea sa vezi exact cum te simti. Avem si o usa uriasa - hai frate, las-o-ncolo, e o usa ca toate usile, nu mi se pare uriasa deloc. Edited by cattavencu, 07 September 2021 - 19:41. |
#131
Posted 07 September 2021 - 19:38
La Lodgy ai mai mult loc in spate pe randul 3, decat pe randul 2, asta cu scaunele din fata reglate pentru un confort minim pentru "mort" si sofer. Chiar glumeam cu un coleg ca cele mai bune locuri din masina sunt cele din portbagaj.
|
#132
Posted 07 September 2021 - 19:57
Uite ce inseamna loc adevarat in spate. Uitati-va ce loc are la cap si la picioare:
https://youtu.be/XEKVg0rg2Mk?t=182 Se presupune ca asta e ideea masinilor de genul asta, nu? Asta cumperi: Loc. Spatiu. Sa vedem cat o fi prima versiune cu aer conditionat, cu tichetele incluse. Ca daca e 15 mii...mai pui 2 mii si ai luat Doblo. connectorxp, on 07 septembrie 2021 - 19:38, said:
La Lodgy ai mai mult loc in spate pe randul 3, decat pe randul 2, asta cu scaunele din fata reglate pentru un confort minim pentru "mort" si sofer. Chiar glumeam cu un coleg ca cele mai bune locuri din masina sunt cele din portbagaj. Si aici (in clip) se vede ca locul la picioare e mai bun pe randul 3 decat pe randul 2. Din lateral aduce mult cu forma lui MCV 1. Chiar si la Duster Facelift pare sa fie mai mult loc la picioare: https://youtu.be/oAvVHhPLnG8?t=153 Edited by cattavencu, 07 September 2021 - 20:07. |
#133
Posted 07 September 2021 - 20:17
@conne
pai aia poate o avea "de probe" motorul ala dizal de 1.7 200cai si 300Nm Edited by arg, 07 September 2021 - 20:18. |
#134
Posted 07 September 2021 - 20:35
Ce mi se pare interesant e ca varianta hibrid va avea motorul de 1.6 aspirat:
"Pe lângă premiera marcată pentru brandul românesc, Jogger va marca și o premieră în segment: va fi cea mai accesibilă mașină de familie cu propulsie hibridă din Europa. Dar haideți să disecăm ce se va ascunde sub capotă. Rețeta are la bază un motor pe benzină, normal aspirat, cu o capacitate de 1.6 litri. El este secondat de două motoare electrice, dintre care unul cu rol de starter-generator, de o baterie cu o capacitate de 1.2 kWh și de o cutie multimodală cu ambreiaj, o invenție marca Renault." https://www.automark...pre-105421.html Edited by cattavencu, 07 September 2021 - 20:36. |
#135
Posted 07 September 2021 - 20:53
tabek, on 07 septembrie 2021 - 10:02, said:
Cum eu sunt in cautare de masina de familie, Jogger ar intra automat pe lista mea si ar fi in pole-position, dar: cerinta pt mine este sa intre 3 scaune de copil pe bancheta spate, ceea ce nu cred ca va fi posibil. Da, masina e mare, au lungit si inaltat Sandero cat s-a putut, dar pe latime este chiar mai mic decat Sandero. Este masina de familie, dar nu pentru familii cu 3 copii mici, degeaba are 7 locuri Altceva: pretul de pornire care se vehiculeaza de 15.000 euro este pt versiunea simpla Jogger, adica fara plasticele de la Stepway? Ma gandesc ca asa cum exista Sandero si Sandero Stepway, tot asa va exista Jogger si Jogger Stepway. Ori daca pretul de pornire de 15000 este pentru Jogger simplu, oare la cat o sa ajunga un Jogger Stepway in varianta Comfort? O.pel Z.afira, O.pel C.ombo Life - https://www.opel.ro/ P.eugeot R.ifter, P.eugeot Expert Combi, P.eugeot Traveller (dar ultimele doua ies bine din buget) - https://www.peugeot.com.ro/ F.iat D.oblo Maxi - https://www.fiatprof...onal.ro/modele/ C.itroen B.erlingo - https://www.citroen....troen-berlingo/ Astea le vad eu masini cu adevarat family. Edited by cattavencu, 07 September 2021 - 20:55. |
#136
Posted 07 September 2021 - 21:55
Oare nu au pus și niște cleme la motor să îl poți înlocui ușor? La cum se prezintă, va fi cu adevărat un consumabil!
|
|
#137
Posted 08 September 2021 - 02:07
E urat cu spume fiatul ăla și scaunele interioare în ton cu mașina. Nu știu unde vezi tu spațiu acolo. În skoda superb ai mult mai mult loc în spate.
În privința 4x4 diferențe se simt și în condiții bune de drum. Trebuie să le încerci pa amândouă în paralel să îți dai seama de ce merită un 4x4. |
#138
Posted 08 September 2021 - 08:06
In condiții bune de drum 4motion (de exemplu) transmite cuplul doar la rotile din fata. Puntea spate se cuplează doar in cazul mașina aluneca (de exemplu la plecarea de pe loc in zăpada).
Dacă sibian AWD mai scump (xDrive) atunci ai torque vectoring. |
#139
Posted 08 September 2021 - 10:06
cattavencu, on 07 septembrie 2021 - 20:35, said:
Ce mi se pare interesant e ca varianta hibrid va avea motorul de 1.6 aspirat: "Pe lângă premiera marcată pentru brandul românesc, Jogger va marca și o premieră în segment: va fi cea mai accesibilă mașină de familie cu propulsie hibridă din Europa. Dar haideți să disecăm ce se va ascunde sub capotă. Rețeta are la bază un motor pe benzină, normal aspirat, cu o capacitate de 1.6 litri. El este secondat de două motoare electrice, dintre care unul cu rol de starter-generator, de o baterie cu o capacitate de 1.2 kWh și de o cutie multimodală cu ambreiaj, o invenție marca Renault." https://www.automark...pre-105421.html E clar ma fiabila varianta decat un polizor 1.0 turbo hibrid |
#140
Posted 08 September 2021 - 12:11
Groot, on 07 septembrie 2021 - 07:59, said:
Sa ne anunti cum e sa depasesti cu o masina care ia suta in 13 secunde. La tine daca scrie turbo pe ea nu mai conteaza restul, este? |
#141
Posted 08 September 2021 - 12:20
Ai pe naiba. Mai ales la Diesel unde cu cat turezi mai tare cu atat e mai rau, nu mai ai putere deloc la 4500 de ture.
|
|
#142
Posted 08 September 2021 - 12:32
Octavian___, on 08 septembrie 2021 - 10:06, said:
Au ales bine, 1.6 aspirat fiabil, fara complicaturi, gata oricand de start. E clar ma fiabila varianta decat un polizor 1.0 turbo hibrid La asta m-am gandit si eu. Faptul ca au ales 1.6-le aspirat (atentie - ca si aici e de vazut care anume, MPI-ul ala bun sau sCe-ul ? sCe-ul a avut ceva probleme cu uleiul) ma face sa banuiesc ca au tras linie in vreun Excel doar de ei stiut si au concluzionat ca aspiratul are mai putine probleme decat turbo si, dpdv financiar, ar fi mai rentabil sa puna aspiratul, ca sa nu mai fie atatea veniri in service in perioada de garantie si atatea probleme cu uleiul, cum sunt la benzinarele turbo. Probleme cu uleiul care, ca in UK la 1.2 tCe, au generat chiar procese colective. Ceea ce stiam toti, de altfel. Motorul va fi ok. Bun, acum suspiciunea de nefiabilitate si de posibile probleme se va muta - cum e si normal - pe bateriile alea doua. Ca sa va dau un exemplu de belele la hibride: mergeti pe forumurile de S.koda => O.ctavia 4 => sa vedeti cate baterii cad la nici 3 luni si cateva mii de km de la achizitie. Si asta n-ar fi nimic, dar pur si simplu nu se stie ce dreneaza bateria, care e consumatorul ala tacut si vorace. Desigur, se lasa cu acuzatii catre utilizator, folosire necorespunzatoare etc. E chiar si la "Jurnal de bord" cineva cu aceeasi problema. Edited by cattavencu, 08 September 2021 - 12:42. |
#143
Posted 08 September 2021 - 13:11
au ales aspirat pt ca surplusul de cumplu il fac electric si nu din turbina.
|
#144
Posted 08 September 2021 - 13:29
Care surplus de cuplu?
Adica stii ce inseamna cuvantul surplus? |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users