Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Dacia Jogger
Last Updated: Sep 26 2023 20:47, Started by
pielea
, Aug 30 2021 10:41
·
26
#109
Posted 07 September 2021 - 08:22
Sa va intre bine in cap. Dacia nu este masina romaneasca, Valoarea adaugata a acestui produs se duce direct in Franta. In Romania ramane maruntisul. Adica plata cu ora a muncitorilor si taxele platite la stat, de care Renault oricum e scutit la greu ca sa nu se tireze (si ca sa tina in viata ceva economie orizontala). Valoarea adaugata care este grosul in orice industrie nici macar nu trece pe la nasul romanilor.
|
#110
Posted 07 September 2021 - 08:34
Iar in Franta li se spune fix pe dos, ca joburile lor se duc in Romania si in Maroc si ca de aia se inchid uzinele la ei.
Banii nu se duc nici in Romania si probabil nici in Franta, ci prin cine stie ce paradis fiscal . Sau chiar daca ajung in Franta, raman intr-un numar foarte redus de buzunare private. Edited by KiloW, 07 September 2021 - 08:35. |
#111
Posted 07 September 2021 - 08:38
Cand nu mai sunt argumente se reia aceeasi placa obosita cu hainul capitalist care ne jecmaneste pentru a trai el bine.
Oare investitiile facute de-a lungul timpului in fabrica sau in centrul de tehnologie Renault in Romania de la Bucuresti si Titu unde lucreaza cam 2500 de angajati si unde se poate proiecta o masina cap-coada fiind cel mai mare centru de acest gen al Renault dupa cel din Franta nu conteaza? Oare industria orizontala care produce piese nu doar pentru Dacia si Ford nu conteaza? Pe acelasi principiu si fabricile Daimler de la Cugir si Sebes lasa in Romania doar maruntisul, nu? Au inceput la Cugir si acum s-au extins si la Sebes. E rau sau bine? Nu-i normal ca mare parte din profit sa se duca la firma mama? Important este ca o parte din acest profit sa fie reinvestit in retehnologizare si sa creasca numarul de locuri de munca in aceasta industrie care este motorul economiei romanesti. Edited by gabrieln2016, 07 September 2021 - 08:44. |
#112
Posted 07 September 2021 - 08:50
Fii atent aici argumente:
- o stea ncap - radarul anticoliziune nu vede pietoni si biciclisti (de unde si steaua aia vai de mortii ei) - motor de carat copiii vecinilor la gradinita. Adica cam asta faci cu 13 secunde suta, mergi bara la bara in trafic corporatist sau cuminte in coloana pe DN, ca altfel ajungi la stiri. - caroserie facuta din table galvanizate care rugineste la suduri (unde se pwhoote galvanul). Restul industriei galvanizeaza caroseriile complet prin scufundare in baie si da 12 ani garantie spre deosebire de Dacia care abia se risca sa ofere 6 ani. |
#113
Posted 07 September 2021 - 09:11
Ai impresia ca publicul tinta pentru astea chiar are bani de o masina de 5 stele NCAP dupa ultima modalitate de calcul? 5 stele cu sisteme de siguranta noi costa...
Pentru mers bara in bara sau pe DN-uri sunt de ajuns motoarele. Pentru plecat primul la semafor si ajuns primul la urmatorul dupa 100m, sau depasiri in forta pe DN-uri trebuie motoare mai mari si alte masini. Renault isi calculeaza bine profilul de clienti, deocamdata afacerea e buna, ies banii. Valoarea adaugata o merge in Franta, dar exista o intreaga industrie orizontala ce depinde de ei aici. Daca de maine si-ar lua casa in spate si s-ar muta din RO, ar fi o gaura imensa. Nu e chiar maruntis. |
#115
Posted 07 September 2021 - 09:19
Cate masini cu 7 locuri poti lua sub 15k sa zicem?
Eu am avut un lodgy de 85CP inchiriat in Maroc. Probabil ca e sensibil mai lent decat Jogger asta. Plin, cu toate cele 7 locuri ocupate si bagaje cat au incaput. Surpriza, am supravietuit, desi ma plictiseam sa numar in cate secunde face suta. Mie de exemplu mi se pare stupizenie absoluta sa cumperi un Volvo XC90 cu 7 locuri ca sa duci copii la gradinita cu el. PHEV, ca sa faci economie la benzina, ca sa mai amortizezi din aia 70k€.... Si totusi, se vand si alea. Fiecare cu criteriile lui. Cu orice masina poti depasi un camion care merge cu 80-90 pe un DN, trebuie doar sa inveti sa conduci. Aka sa anticipezi. Edited by KiloW, 07 September 2021 - 09:24. |
#116
Posted 07 September 2021 - 09:32
Groot, on 07 septembrie 2021 - 08:50, said:
Fii atent aici argumente: - o stea ncap - radarul anticoliziune nu vede pietoni si biciclisti (de unde si steaua aia vai de mortii ei) - motor de carat copiii vecinilor la gradinita. Adica cam asta faci cu 13 secunde suta, mergi bara la bara in trafic corporatist sau cuminte in coloana pe DN, ca altfel ajungi la stiri. - caroserie facuta din table galvanizate care rugineste la suduri (unde se pwhoote galvanul). Restul industriei galvanizeaza caroseriile complet prin scufundare in baie si da 12 ani garantie spre deosebire de Dacia care abia se risca sa ofere 6 ani. 1. L3/S3 are doua stele EuroNCAP. Sigur ca este putin dar cine citeste raportul si mai si intelege un text scris poate vedea cu usurinta ca punctajul obtinut la protectia soferului si pasagerilor este practic unul care corespunde pentru 4 stele; 2. AEB are doar aceasta functie, aici este corect si exista doar pentru ca este obligatorie pe modelele noi; 3 tu stii cel mai bine cu ce motor le cari vecinilor copiii. Cum conduci in rest la fel este strict problema ta; 4. tabla pentru panourile caroseriei este tabla speciala pentru asa ceva si de multa vreme se aduce din Slovacia iar vopseaua este de la BASF; 5. Etapele vopsirii la Colibasi sunt urmatoarele: - tratament de suprafata in 5 etape si opt stadii (degresare, spalare, afanare, fosfatare, spalare finala). - cataforeza in 3 etape (depunere prin imersie, coacere, slefuire). Cataforeza si coacerea sunt 100 % automatizate. - aplicare mastic. - aplicare vopsea finala si lac in 5 etape. Ca si concluzie generala cine te opreste sa-ti cumperi o masina noua cu maximum de stele, cu motorizare cat mai puternica si cu tabla pe gustul tau? Cine te opreste sa dai 16.000 euro pe un autovehicul "de doua ori mai masina decat Dacia"? Ori si tu esti ca si colegul de pe forum pe care parintii l-au torturat fizic si psihic fortandu-l sa stea pana la adolescenta intr-o 1300 astfel incat bietul om a fosst traumatizat pe viata si nu scapa nicio ocazie de a se "razbuna" pe aceasta marca? Pe cei care raman cu sechele fizice si/sau psihice dupa experienta cu o Dacie ii inteleg pe deplin si ii compatimesc. Edited by gabrieln2016, 07 September 2021 - 09:46. |
#117
Posted 07 September 2021 - 09:40
Pai deocamdata nu e cu capital majoritar romanesc, asta e. Mai bine cu ei decat fara ei.
Nici Skodele alea nu sunt de doua ori masini decat Daciile noi, desi ca sa fiu sincer la ultima generatie Renault a cam urcat preturile. Nu sunt in target-ul Dacia, am cautat la inceputul anului un SUV si Duster-ul era intre candidati, dar dupa ce m-am urcat in el am preferat sa nu. Insa parintii mei sunt la al doilea Logan cu care n-au avut absolut nicio problema (doar consumabile si revizii) iar socrii mei au un Sandero de la sfarsitul lui 2017, pe care au dat cam 8000 de euro, n-au bagat in el decat revizii si benzina. Pentru ei sunt masinile perfecte, dadeau bani in plus aiurea pentru Skoda. |
#118
Posted 07 September 2021 - 09:57
jos cu capitalistii, jos cu toate firmele din centrul si vestul Romaniei pentru ca toate lasa doar niste maruntis prin Romania.
|
|
#119
Posted 07 September 2021 - 10:02
Cum eu sunt in cautare de masina de familie, Jogger ar intra automat pe lista mea si ar fi in pole-position, dar: cerinta pt mine este sa intre 3 scaune de copil pe bancheta spate, ceea ce nu cred ca va fi posibil. Da, masina e mare, au lungit si inaltat Sandero cat s-a putut, dar pe latime este chiar mai mic decat Sandero. Este masina de familie, dar nu pentru familii cu 3 copii mici, degeaba are 7 locuri
Altceva: pretul de pornire care se vehiculeaza de 15.000 euro este pt versiunea simpla Jogger, adica fara plasticele de la Stepway? Ma gandesc ca asa cum exista Sandero si Sandero Stepway, tot asa va exista Jogger si Jogger Stepway. Ori daca pretul de pornire de 15000 este pentru Jogger simplu, oare la cat o sa ajunga un Jogger Stepway in varianta Comfort? Edited by tabek, 07 September 2021 - 10:05. |
#120
Posted 07 September 2021 - 10:02
Lasa ca si Skoda a crescut preturile. Si VW, si toata lumea. Era normal sa creasca si la Dacia.
Exemplu la Golf: Un Golf 8 Life cu 1.0 TSI 110 cai, manuala echipare de baza, cu reduceri si chestii si fara pretentii de comanda poate il poti lua la 17000. Golf 7 1.2 TSI 110 cai, manuala, echipare Trendline, cu reduceri si chestii in 2017 se putea luat cu 12500. Un Golf 7,5 1.5 TSI 130 cai, manuala, echipare ComfortLine, cu reduceri si chestii in 2020 se putea lua cu 15000 de euro. |
#121
Posted 07 September 2021 - 10:06
Sincer eu ma uit la mine in masina si cand vad cat loc ocupa doua scaune de copil (Cybex Pallas 2) imi imaginez ca o masina unde sa intre 3 scaune pe acelasi rand ar trebui sa fie cu vreo 40cm mai lata, ceea ce nu cred ca o sa vad prea curand.
Asa ca ma tem ca la 3 copii unul din ei va merge in spate. Mai in detaliu nu stiu ) |
#122
Posted 07 September 2021 - 10:14
Pentru nevoile tale, o masina noua care sa le indeplineasca costa mult. Asa ca ai doua optiuni:
-noua dar cu compromisuri(ori la spatiu ori la pret) -SH, dar cu compromisul ca e SH. Succes la gasirea masinii potrivite. |
#123
Posted 07 September 2021 - 10:32
tabek, on 07 septembrie 2021 - 10:02, said:
Altceva: pretul de pornire care se vehiculeaza de 15.000 euro este pt versiunea simpla Jogger, adica fara plasticele de la Stepway? Ma gandesc ca asa cum exista Sandero si Sandero Stepway, tot asa va exista Jogger si Jogger Stepway. Ori daca pretul de pornire de 15000 este pentru Jogger simplu, oare la cat o sa ajunga un Jogger Stepway in varianta Comfort? La 15.000 euro o sa fie motorul de intrare in gama, nu o sa aiba al treilea rand de scaune, o sa aiba vopsea nemetalizata, aer manual, Media Control, proiectoare, CC, oglinzi manuale, barele sa nu fie modulabile, geamuri manuale spate. Practic cred ca o sa fie cam cum este Sandero Stepway Essential. Plasticele ar trebui sa existe pe toate variantele. Edited by gabrieln2016, 07 September 2021 - 10:35. |
|
#124
Posted 07 September 2021 - 11:18
Masini cu trei scaune prindere Isofix: Q7, Citroen Berlingo, Opel Combo, Opel Zafira, 5008, Sharan, Espace, Alhambra, Peugeot Traveller, Citoen Spacetourer.
Trebuie insa sa cititi cu atentie ce recomanda producatorul pentru ca unii nu permit sau permit cu restrictii folosirea scaunului din spate mijloc pentru copii. Pana la urma daca aveti trei copii, doi stau in spate cu un parinte la mijloc si al treilea in fata intr-un scaun intors. Recomandarea celor de la ADAC este sa mergeti cu scaunele atunci cand probati masina noua pentru a va asigura ca faceti cea mai buna alegere. Edited by gabrieln2016, 07 September 2021 - 11:20. |
#126
Posted 07 September 2021 - 12:40
Daca exista si un tunel median calatoria devine si mai neplacuta, trebuie sa stai ori cracanat, ori cu genunchii la gura. De vazut la acest nou model cat de inalt este acest tunel median. La restul modelelelor Logan sau Sandero este cert ca locul din spate mijloc este locul oropsitului la drumuri lungi.
Daca nu, un Q7 si esti boier. Dupa cum se spune "Nu se poate si-n caruta si-n teleguta". Edited by gabrieln2016, 07 September 2021 - 12:43. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users