Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Vand Proiect AI cu ChatGPT 4(Gene...

E-Mail in serie prin Excel si Out...

Modul alimentare rulou/jaluzea ex...

Recuperare fișiere dupa form...
 Aplicatii stress test RAM

Asigurare auto hibrid

Asus B550M - PC-ul nu porneste di...

Tzanca Uraganu - Inconjurat de Fe...
 explicatie montaj breadboard

3 Doors Down - Kryptonite

Semnalizati cand virati pe un dru...

Succesiune - mostenire apartament...
 Donez Siofor de 1000mg ( diabet t...

Izolatie intre parter si etaj

Hranirea pasarilor din orase -pro...

[unde] goarna tramvai
 

Digi Mobil - Probleme de conectare la apelare

- - - - -
  • Please log in to reply
10 replies to this topic

#1
salvatore-leone

salvatore-leone

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 28.08.2021
Sunt abonat la Digi Mobil si detin un telefon OnePlus 6 (2018).

Nu imi amintesc exact cand au inceput problemele, dar cu siguranta tot anul acesta am avut probleme la conectarea apelurilor.

De foarte multe ori (as estima cam in 50% din cazuri), incerc sa apelez un numar si, indiferent de retea, astept mult si bine, fara sa aud un ton de apel sau vreun semnal auditiv cum ca apelul meu ar fi in efectuare. Am verificat ulterior, nu doar tonul de apelare lipseste, ci apelul chiar nu se efectueaza deloc. Doar ecranul de apelare este afisat, care dispare automat dupa cateva zeci de secunde, probabil are un timeout.

De asemena, au fost multe cazuri cand oameni apropiati au incercat sa ma apeleze si nu reuseau, fiind informat ulterior pe whatsapp de catre acestia de incercarile esuate de apelare.

Initial, credeam ca telefonul meu este vinovat, deoarece nu am gasit informatii pe internet cum ca ar fi probleme cu reteaua, asa ca am umblat in setari si pe principul trial and error, am descoperit ca daca fortez telefonul sa stea in reteaua 2G, problemele dispar in totalitate, am putut apela si am putut fi apelat in 100% din incercari. De indata ce am trecut telefonul inapoi pe modul automat, care pune telefonul pe 4G de cele mai multe ori, problemele au reaparut. Din pacate, nu pot tine telefonul pe 2G pentru ca asa raman fara acces la internet mobil.

Am vorbit ulterior cu o persoana care este tot la Digi Mobil si are exact aceleasi probleme de conectare, telefonul persoanei fiind Xiaomi 8 (2019).

Dupa ce am aflat asta, pe la mijlocul lunii iulie am apelat *777 pentru suport si am raportat problema, informand oamenii si despre faptul ca pe 2G nu sunt probleme. A doua zi, am fost informat ca intr-adevar au fost probleme dar s-a rezolvat. M-am bucurat si timp de cateva saptamani, chiar nu au mai fost probleme, insa ulterior au reaparut, si nu doar la mine, ci si la persoana cu Xiaomi 8.

Acum nu stiu ce sa mai fac, sa apelez iar la suport? Spre exemplu, tatal meu care e in reteaua Orange a incercat sa ma sune miercuri pe 25 august si mi-a spus ca a asteptat cateva zeci de secunde fara ton de apel, dupa care robotul i-a spus ca numarul apelat nu este alocat, ceea ce e clar fals pentru ca a sunat din lista de contacte.

Ma deranjeaza faptul ca nu am siguranta ca pot fi apelat oricand. Daca aplic pentru un job, si recrutorul incearca sa dea de mine si nu reuseste, sunt sanse mari sa imi pierd sansa, spre exemplu.

As vrea si sa mentionez ca semnaul afisat pe telefon este aproape intotdeauna full, deci nu ar fi o problema de acoperire. Chiar si cand am efectuat teste si nu am reusit apelarea, sub ochii mei, afisa full signal.

Locuiesc in nordul orasului Constanta.

Daca ma poate ajuta cineva cu niste idei cum se poate rezolva problema, v-as fi recunoscator. Multumesc anticipat!

#2
gymy

gymy

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,997
  • Înscris: 29.11.2005
Schimba operatorul.Cu digi oricum ai acoperirea varza.O sa plătești mai mult dar o sa ai un serviciu decent.Nimic nu e (aproape) gratis în lumea asta.

#3
DUALHD

DUALHD

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,354
  • Înscris: 01.10.2015
În primul rând folosește acest tutorial pentru activarea apelurilor 4G la Digi.
https://forum.xda-de...rriers.3817542/
Cel mai probabil rețeaua e încărcată și nu ai semnal =>apelezi pe 2G.
Dacă problema persistă sună la ei să îți verifice profilul. Dacă problema persistă - > alt operator.

#4
salvatore-leone

salvatore-leone

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 28.08.2021

View Postgymy, on 29 august 2021 - 09:03, said:

Schimba operatorul.Cu digi oricum ai acoperirea varza.O sa plătești mai mult dar o sa ai un serviciu decent.Nimic nu e (aproape) gratis în lumea asta.

Am cautat in ultimele zile si ofertele de abonament de la Orange si Vodafone. Intr-adevar, pretul este mai ridicat acolo, dar daca nu rezolv cumva cu Digi, imi voi porta numarul in alta retea.

Trebuie sa recunosc, abonamentul asta Digi Mobil (Optim 2 - cel mai ieftin de la ei) m-a ajutat foarte mult cat timp am locuit in Anglia, aproape un an. Foloseam in roaming fara restrictii internet 4G, urmaream YouTube pe tren, cred ca se adunau cam 10GB pe luna, si la finalul lunii plateam cel mult 30-40 de lei. Si apelul vocal mergea, fara problemele pe care le am aici. In schimb, daca ar fi fost sa imi fac un abonament la Vodafone UK, cu cel mai ieftin ajungeam sa platesc undeva pe la £24 / luna (138 lei) la un contract pe un an.

Astept totusi saptamana urmatoare, poate exista cineva de la Digi care are idee ce se intampla si cum se poate rezolva.

View PostDUALHD, on 29 august 2021 - 10:55, said:


Multumesc pentru link, voi verifica.

Edited by Dany_Darke, 30 August 2021 - 02:03.


#5
cyrusct82

cyrusct82

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 220
  • Înscris: 18.08.2011
Aceleași probleme le-am avut și eu vineri.
Incercam sa sun și nimic (stătea și stătea agățat în apel). După câteva încercări a luat-o. Eram in centrul Constanței zona Capitol.

#6
daniel28

daniel28

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,171
  • Înscris: 07.08.2003
Dacă pe 2G nu ai probleme nu ai decât 2 variante: VoWIFI (dar asta înseamnă sa stai doar pe acasă sau pe unde mai ai WiFi și sa ai telefon compatibil cu VoWifi Digi) sau sa portezi.

#7
gushpi

gushpi

    cârcotaș

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,944
  • Înscris: 17.01.2012
hehe...
„...dupa care robotul i-a spus ca numarul apelat nu este alocat...”

-mi se-ntâmplă des
-apoi tot des mi se-ntâmplă(? :o ) să-mi sosească SMS din rețea să-mi zică că fusei apelat de domnul X :(
-ăăă...tot în nordul unui mare oraș stau, la circa 300 de metri de un stâlp plin ochi de antene de telefonie

frumos fu că sosiră doi tehnicieni de la internet să-mi schimbe modemul (cel vechi crăpase) și CULMEA: nu puteau lua legătura telefonică cu colegu' din server să facă setările noului modem
au zis că știu de problemele de telefonie, dar că „nu se vrea”...

#8
DIGI_Helper

DIGI_Helper

    Senior Member

  • Grup: Helper
  • Posts: 8,345
  • Înscris: 16.04.2014

 salvatore-leone, on 28 august 2021 - 11:41, said:

Sunt abonat la Digi Mobil si detin un telefon OnePlus 6 (2018).

Nu imi amintesc exact cand au inceput problemele, dar cu siguranta tot anul acesta am avut probleme la conectarea apelurilor.

De foarte multe ori (as estima cam in 50% din cazuri), incerc sa apelez un numar si, indiferent de retea, astept mult si bine, fara sa aud un ton de apel sau vreun semnal auditiv cum ca apelul meu ar fi in efectuare. Am verificat ulterior, nu doar tonul de apelare lipseste, ci apelul chiar nu se efectueaza deloc. Doar ecranul de apelare este afisat, care dispare automat dupa cateva zeci de secunde, probabil are un timeout.

De asemena, au fost multe cazuri cand oameni apropiati au incercat sa ma apeleze si nu reuseau, fiind informat ulterior pe whatsapp de catre acestia de incercarile esuate de apelare.

Initial, credeam ca telefonul meu este vinovat, deoarece nu am gasit informatii pe internet cum ca ar fi probleme cu reteaua, asa ca am umblat in setari si pe principul trial and error, am descoperit ca daca fortez telefonul sa stea in reteaua 2G, problemele dispar in totalitate, am putut apela si am putut fi apelat in 100% din incercari. De indata ce am trecut telefonul inapoi pe modul automat, care pune telefonul pe 4G de cele mai multe ori, problemele au reaparut. Din pacate, nu pot tine telefonul pe 2G pentru ca asa raman fara acces la internet mobil.

Am vorbit ulterior cu o persoana care este tot la Digi Mobil si are exact aceleasi probleme de conectare, telefonul persoanei fiind Xiaomi 8 (2019).

Dupa ce am aflat asta, pe la mijlocul lunii iulie am apelat *777 pentru suport si am raportat problema, informand oamenii si despre faptul ca pe 2G nu sunt probleme. A doua zi, am fost informat ca intr-adevar au fost probleme dar s-a rezolvat. M-am bucurat si timp de cateva saptamani, chiar nu au mai fost probleme, insa ulterior au reaparut, si nu doar la mine, ci si la persoana cu Xiaomi 8.

Acum nu stiu ce sa mai fac, sa apelez iar la suport? Spre exemplu, tatal meu care e in reteaua Orange a incercat sa ma sune miercuri pe 25 august si mi-a spus ca a asteptat cateva zeci de secunde fara ton de apel, dupa care robotul i-a spus ca numarul apelat nu este alocat, ceea ce e clar fals pentru ca a sunat din lista de contacte.

Ma deranjeaza faptul ca nu am siguranta ca pot fi apelat oricand. Daca aplic pentru un job, si recrutorul incearca sa dea de mine si nu reuseste, sunt sanse mari sa imi pierd sansa, spre exemplu.

As vrea si sa mentionez ca semnaul afisat pe telefon este aproape intotdeauna full, deci nu ar fi o problema de acoperire. Chiar si cand am efectuat teste si nu am reusit apelarea, sub ochii mei, afisa full signal.

Locuiesc in nordul orasului Constanta.

Daca ma poate ajuta cineva cu niste idei cum se poate rezolva problema, v-as fi recunoscator. Multumesc anticipat!

Salut, salvatore-leone,
Te rog sa imi trimiti mai multe informatii intr-un PM pentru a putea verifica.

#9
Masterboy

Masterboy

    Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 5,908
  • Înscris: 24.06.2002

 salvatore-leone, on 28 august 2021 - 11:41, said:


Nu imi amintesc exact cand au inceput problemele, dar cu siguranta tot anul acesta am avut probleme la conectarea apelurilor.


Locuiesc in nordul orasului Constanta.


Eu cred ca e o problema ce tine de zona in care locuiesti. In august pe litoral spectrul radio este mega-incarcat la toti operatorii din cauza puhoiului de turisti. -> viteze reduse la net, apeluri ratate, dropped calls, etc. Probabil se va rezolva de la sine problema in septembrie...

#10
emacom

emacom

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 162
  • Înscris: 07.01.2016
Este posibil (din varii motive) ca telefonul să nu (mai) fie corect înregistrat în rețea sau să rămână "agățat" prin protocoalele serverelor VoLTE/CSFB și nu mai ajunge să fie contactat de rețea la intrarea unui apel pe 4G (și nici să coboare în 3G/2G, în caz că apelul 4G eșuează - oricum, între timp trec secunde bune iar apelantului rețeaua apucă să-i transmită un cod de eroare - fie că nu poți fi contactat, fie că numărul nu este alocat). Soluția ar fi (în afara sesizării problemei către Digi) trecerea din când în când a telefonului în mod avion și înapoi în modul normal (sau un restart), de câteva ori pe zi, pentru a crește șansele de (re)înregistrare corectă în rețea.
O altă variantă este să dezactivezi apelul 4G, iar telefonul va coborî automat în 3G/2G doar pe durata unui apel și va reveni la date pe 4G apoi.

#11
salvatore-leone

salvatore-leone

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 28.08.2021
Multumesc tuturor pentru raspunsuri!
Astazi am primit confirmare de la Digi, au investigat si au vazut ca in zona mea, antena este supra solicitata.
Momentan o sa tin telefonul in 2G cat stau in zona asta problematica, iar cand ies afara si am nevoie de net mobil, il trec pe modul 4G. Nu este o solutie perfecta dar functioneaza.
Mi s-a comunicat si ca urmeaza sa extinda infrastructura in urmatoarele luni, pentru a suporta un numar mai mare de abonati.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate