![]() |
Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Tesla Model Y poate fi comandata si in Romania
Last Updated: Jul 19 2022 20:52, Started by
Courage
, Aug 21 2021 22:44
·
0

#19
Posted 24 August 2021 - 07:32

Chiar nu e de dorit ca statul roman sa suprareglementeze si mai mult.
Daca o face, Romania vinde masini cat un dealer mediu din Germania -> devine neinteresanta total si nu sa ai nici SC. Vor aparea si service-uri agreate Tesla. Deja a aparut pe tinighigerie doar. Cate masini Tesla ai in Romania? Neglijabil => nu poti sustine o afacere cu 2 masini in service pe saptamana. Da, e o mizerie ca nu exista totusi niciun mecanism de cost-control, adica da statul 9000 eur bous? Super, hai sa marim acolo pretul cu 10 000 eur! Dar cand ma uit la cat de incapabil e statul roman in materie, sper sa nu complice treaba si mai mult (vezi piata medicamentelor, cu pretul mediu european si disparitia multor medicamente) Eu ma mir ca inca se da acest eco-bonus, si asa romanii sunt fani ai unui dizal sub 200k km (real 400k), nu pt ca le lac masinile vintage, ci pt ca atat isi permit. La capitoul hybrid, e haos. Sa nu uitam ca Toyota are reclama ca masina se incarca singura, din mers. Ea e perpetuum mobile ieftin. |
#20
Posted 24 August 2021 - 07:50

1.Dupa cum ziceam. Unde e diferenta aia de 10K Euro. Sunt tare curios. Te rog pune Screen shot.
2. Asta e cea mai tare. Cica in Germania o parte din Bonus o plateste producatorul...era sa cad de pe scaun. Tu intelegi cum functioneaza econonia? Producatorul nu plateste nimic, el iti vinde o masina la un pret la care sa aiba profit. Tu, ca si cumparator suporti acea bucata dar da bine pe hartie. 3. Hybrid si Mild Hibrid au un consum combinat mai bun decat PHEV in conditiile in care nu mergi cu PHEV-ul la incarcat sau mergi distante mai lungi. SI foarte multi nu se duc sau nu pot sa mearga. Deci e chiar mai indicat sa folosesti un Full-Hybrid decta un PHEV in conditiile in care nu poti incarca acasa sau la munca. Tu de exemplu cari 275 Kg in plus, zilnic fata de un Superb 1.5TSI Ai impresia ca stii ceva dar esti total pe langa delonghi Edited by andreyvsjoker, 24 August 2021 - 08:05. |
#22
Posted 24 August 2021 - 08:32

Mie in Olanda îmi apare un preț inițial mai mare decât in RO: 64 k vs 63 k (modelul LR). Deci, toată postarea aceea critica pleacă de la un neadevăr …
|
#23
Posted 24 August 2021 - 09:09

Exact aceeasi postare a parut subit si in jurnalul meu de bord. Nu inteleg ce propaganda vrea colegul @deloghi sa faca dar este complet pe langa adevar.
Pretul masinilor in Romania este cel mai mic din toata Europa, dupa ce se iau in considerare toate reducerile aplicate. Exemplu de model 3 SR+ (cel mai ieftin model 3 oriunde in Europa): Exemplu din RO - SE - BE - NL ![]() ![]() ![]() ![]() Edited by ro_explorer, 24 August 2021 - 09:15. |
#24
Posted 24 August 2021 - 13:59

La 34k devine chiar interesant, tbh.
A, stai, era Model 3! Question: la ce se referă taxa aia de 980e? Ți-o aduc direct în Ro? Înainte parcă era stipulat expres că o iei din Tilburg. Edited by garett, 24 August 2021 - 14:04. |
#27
Posted 25 August 2021 - 22:33

#28
Posted 25 August 2021 - 23:16

Da, practic au luat absolut toate imbunatatirile de pe Model 3 si le-ai implementat si pe Y. M3-ul meu e Q2 2021 si are toate alea (mai putin HEPA filter). As fi vrut sa vad si bateria de 12V pe baza de Li-ion (momentan pe plumb, doar Model S plaid are Li-Ion).
|
|
#29
Posted 26 August 2021 - 07:08

Al tău are și acționare electrică la portbagaj? Și dacă da, provoacă o asimetrie a capacul, cum se plângeau unii pe net?
|
#30
Posted 26 August 2021 - 08:45

Da și da. Asimetria este doar la inchidere, pe ultimii 15cm, pana intra în ghidaj, apoi e aliniat perfect.
|
#31
Posted 26 August 2021 - 14:30

La model Y exista vad si deschidere electrica ptr Frunk
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/6tvUHJAOPZI?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Desigur, se gaseste pe Ali sau sub diverse branduri aplicate. ex: Hansshow |
#33
Posted 26 August 2021 - 15:44

Aia de la hansshow fac tot felul de automatizari aftermarket ptr tersla. Au soft-close si la portiere pentru Model 3/Y , frunk .. tot ce vrei. Au si kit de softclose pentru trunk la model 3 pre 2021 (alea erau manuale, doar de la seria 2021 au pus softclose la portbagaj). Eh .. evolutie incrementala cum s-ar zice.
Dar Y-ul arata intr-un mare fel ... dupa ce trece 3-ul cel mai probabil ca o sa ma uit la un Y (caci va fi deja matur, la generatia a 3-a). |
|
#34
Posted 26 August 2021 - 17:49

#35
Posted 27 August 2021 - 08:20

ro_explorer, on 25 august 2021 - 23:16, said:
As fi vrut sa vad si bateria de 12V pe baza de Li-ion (momentan pe plumb, doar Model S plaid are Li-Ion). Posibil sa fi optimizat consumul la Plaid si nu cred ca ar fi o problema sa o adopte ulterior si la Model Y/3. Prin comparatie Ohmu LiFePo are 2000wh (dar acolo e alta discutie la temperaturi scazute, neavand management termic). |
#36
Posted 27 August 2021 - 08:49

Nu vad problema sa fi pus o baterie lifepo4 de 1kwh pe 12V, model standard. Poți face asta și tu, ca proprietar, nu e mare lucru. Doar costa un pic extra. Tesla în schimb ar putea face asta din proiectare. Ma rog. O sa vedem și optimizări din astea în timp.
Sunt destui care și-au pus baterii li-ion de 12v (pe forumul monomarca). Problema lor e prețul.. cam de 4x cel al unei baterii cu plumb, ca un înlocuitor plug&play. Edited by ro_explorer, 27 August 2021 - 08:49. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users