![]() |
Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Ce se intampla cand conduc fara cardul tahograf introdus?
Last Updated: Aug 19 2021 18:03, Started by
baiatulsimplu2019
, Aug 17 2021 11:57
·
0

#19
Posted 17 August 2021 - 14:14

Inițiator, la întrebarea ta există un singur răspuns logic, corect și sănătos: dacă nu se respectă legea în derularea CIM, un om sănătos la cap nu are ce căuta să lucreze pentru acel angajator. Pentru mine este un semnal mare de alarmă că mă anunță viitorul angajator încă dinainte de semnarea CIM că este posibil să încalc legea. Mare! Mare! Nici nu vreau să mă gândesc ce se întâmplă după ce semnez contractul. În altă ordine de idei, eu, ca angajat, nu muncesc pentru angajator sau pentru compania lui. Muncesc pentru mine și pentru familia mea. Să mă angajez la un angajator care îmi cere să nu respect normele legale și CIM înseamnă că nu am niciun pic de respect pentru mine și pentru cei care depind de mine! Have fun și fii sănătos la cap! |
#20
Posted 17 August 2021 - 14:17

E suficient să zică ăia la prima amendă: e vina ta, plătești.
Sau să faci vreun accident de oboseală să lași schilod pe cineva sau să-l omori. Edited by waterman, 17 August 2021 - 14:17. |
#21
Posted 17 August 2021 - 14:18

E undeva scris ca firma acopera amenda tahografului? ca pe vorbe nu prea mergi in ziua de azi. Daca faci accident si nu ai cardul in tahograf ce se intampla? |
#22
Posted 17 August 2021 - 14:29

Bravo! Ai judecat problema asa cum trebuie.
Edited by 2Unlimited, 17 August 2021 - 14:32. |
#23
Posted 17 August 2021 - 14:37

O săptămână lucrez 5 zile din 7, iar o saptamana 6 zile din 7, si tot asa. Dar tot sunt nelamurit cu cardul tahograf: in caz de amenzi repetate, se poate intampla si altceva, sau nu? Dar in caz de accident, care s-a petrecut când cardul era scos, se pot lua ceva masuri impotriva mea? Sau, daca, de exemplu, accidentul ar fi din vina celuilalt, nu ar mai conta faptul ca eu aveam cardul scos? Scuze ca sunt stresant cu atatea intrebari, dar as aprecia daca m-ai putea lamuri. Multumesc mult. Caută altă firmă. Tahograful ăla are rostul lui, nu mai face românisme că o să ajungi să plătești mai mult decât salariul, în cazul fericit în care scapii cu viață și nici n-ai omărât pe nimeni. |
#24
Posted 17 August 2021 - 14:56

Vrei liniște, fara stress și 7000 lei lunar?
Așa ceva nu exista. Viața de TIR-ist. Stress, program, ISCTR, tonaj, etc... Vor găsi sigur alti doritori. |
#25
Posted 17 August 2021 - 15:01

Cine conduce frate in tara asta 8 ore cu 50/h???
Hotel... Ciorbica de burtica Pauzica 8 ore la sauna 3000euro/hand Sunteti întregi la cap? Faci cum zice firma si tragi tare până cazi. Bunicii nostri au murit pentru pamantul vandut azi nemtilor, austriecilor, americanilor, tarilor arabe... Baga mare că legea e pentru hoți. Edited by costaan, 17 August 2021 - 15:06. |
#26
Posted 17 August 2021 - 15:02

Vrei liniște, fara stress și 7000 lei lunar? Așa ceva nu exista. Viața de TIR-ist. Stress, program, ISCTR, tonaj, etc... Vor găsi sigur alti doritori. |
#28
Posted 17 August 2021 - 15:07

Mai bine angajeaza 2 soferi care sa conduca camionul 24 din 24ore, 7zile din 7 precum se fac cursele cu autocarul, trenul sau avionul. In plus angajatoru tre sa bage mana mai adanc in buzunar indiferent daca e de doi soferi cursa sau nu. Daca...asa cum spuse initiatoru |
|
#29
Posted 17 August 2021 - 15:14

Ce mai aștepți? 10.000 lei. Parfum.
Însă trebuie să scoți cardul din tahograf zilnic cate 3 ore? Dar macar noaptea dormi acasă, nu in cabina prin toată țara. Te obișnuiești in 3 luni. |
#30
Posted 17 August 2021 - 16:31

10.000 pe tara inseamna ca ai timp liber 3 ore/zi
Amenda se pune pe numele soferului iar daca firma nu o plateste tu trebuie sa continui in acelasi stil ca sa o poti plati sau poti pleca in alta parte dar firmele de genul asta uita sa plateasca ultimul salariu...Nu ai nicio carte pe care o poti juca,te transformi in sluga iar ei profita de faptul ca esti incepator. Du-te pe comunitate,macar acolo nu prea se mai da in program. |
#31
Posted 17 August 2021 - 16:37

Mi-i s-a zis ca, uneori, poate va fi nevoie sa depasesc programul cu vreo ora, tinand cont de faptul ca, cea mai lunga cursa, ar fi de 300 km, pe care ar trebui sa ii fac in maxim 4 ore jumatate, pentru a nu depasi programul. Salari net este de 5000-6000-7000. Depinde de luna.
Ooo, stai asa, imi zicea domnul de la interviu ca, unii angajati, au luat si 8000, 9000, 10000 lei. Mi-i s-a parut cam ciudat. Pareau prea mari sumele. Undeva trebuia sa fie o buba... Buba consta in faptul ca exista riscul sa-ti PIERZI carnetul de conducere ! Nu mai tin minte regulile din RO dar fiecare companie de transport are o persoana desemnata care este atestata de ARR . Las mai jos responsabilitatile persoanei desemnate si boldez partile care te intereseaza pe tine. Pretty much, daca TU ca sofer scoti cardul de tahograf si continui sa conduci , persoana desemnata intra la apa. Intra la apa pentru ca la ora x esti in orasul cutare, scoti tahograful si peste 2-3 ore esti in alt oras. NU AI cum sa explici distanta parcursa in perioada in care ai oprit tahograful. Mare scofala nu e ca ramai tu fara permis dar compania este constienta de faptul ca poate ramana fara licenta ? Bine, cunosc cam cata treaba isi face ARR-ul si cum se fac ca nu vad anumite chestii cand vin in inspectii.Nu cred ca inchid ochii la tahografe insa Se pot face 8000, 9000 sau 10000 pe luna daca esti platit la km si esti platit bine. Daca persoana desemnata iti asigura incarcaturi fara prea mari pierderi de timp si ai curse lungi , de ce nu ? E posibil. Eu am doi soferi care fac 80 000 - 90 000 pe an pentru ca is de cursa lunga si stiu cum conduc si am soferi care fac acelasi tip de cursa dar ajung la 50-60 mii pe an pentru ca le place sa lungeasca o cursa. In exercitarea functiei sale, managerul de transport are responsabilitati privind: a) asigurarea respectarii reglementarilor in vigoare privind transporturile rutiere la efectuarea operatiunilor de transport rutier; b) asigurarea unei stari tehnice a vehiculelor corespunzatoare, conform reglementarilor in vigoare; c) instruirea personalului care este implicat in operatiuni de transport rutier; d) asigurarea documentelor prevazute de reglementarile in vigoare la efectuarea operatiunilor de transport rutier; e) asigurarea calificarii corespunzatoare a personalului implicat in operatiuni de transport rutier, conform reglementarilor in vigoare; f) redactarea raportului anual referitor la activitatea de transport rutier derulata, care se va pastra pentru o perioada de 5 ani si care va fi pus la dispozitie organismelor de control, la cererea acestora; g) evidenta documentelor de transport; h) evidenta diagramelor tahograf utilizate, conform reglementarilor in vigoare; i) intocmirea rapoartelor cu privire la accidentele, incidentele sau infractiunile constatate in timpul operatiunilor de transport rutier; j) punerea la dispozitie organismelor de control a tuturor documentelor care atesta dreptul si modalitatea de efectuare a operatiunilor de transport rutier, precum si a oricaror alte documente sau evidente solicitate in legatura cu activitatea de transport rutier. |
#32
Posted 17 August 2021 - 19:02

#34
Posted 17 August 2021 - 22:08

#35
Posted 18 August 2021 - 07:18

Pentru conducere fără card vei lua amendă (tu, ca șofer) DOAR ATUNCI CÂND TE PRINDE ÎN FAPT!!! Altfel, n-au cum să te amendeze. În taho apare că ai condus tu și mașina a fost condusă fără card la 1 minut după ce ai scos cardul. E cusută cu ață albă de la șapte poște, dar nu te pot amenda pe tine, pentru că legea zice stabilirea fără echivoc a abaterii. Dar te pot ține pe marginea drumului, cu sigiliu administrativ, câte 11h, de fiecare dată când te prind, pe motiv că arătai semne de oboseală!!! Deci...
Iar pentru conducerea fără card, înregistrată în taho, va plăti firma, în cadrul controalelor anuale de la sediu. Problema aici nu e neapărat că ești dispus să încalci legea, pentru bani mai mulți, la cererea firmei, toți moraliștii de aici ar face-o. Problema este că nu știi cum s-o faci. Iar pentru asta, trebuie să înveți legea! Dar nu ca la școală, ca să iei un examen. Nu! Învățată și înțeleasă la modul serios. Și o să-ți dai seama singur, că de fapt de multe ori nici măcar nu ești nevoit s-o încalci, sau eventual abateri minore (folosirea improprie a instrumentelor de bord, de exemplu) Reg. C.E. 561/2006, Reg. U.E. 165/2014, Directiva 15/2002, cele 8 Note de orientare + echivalentele de la noi, la care adaugi Codul Muncii. Sau, o altă variantă la fel de fezabilă, în loc de a aștepta să se întâmple ceva... FĂ se se întâmple ceva. De preferat ceva care să nu te ducă către forțatul legii... Odată ieșit pe poartă, ești tu, o dihanie de metal cu câteva mii de piese în mișcare și o hârtie cu ce ai de făcut... ia vezi ce combinații de n luate câte kappa se pot face din ingredientele astea )))) P.S. Bagă un ochi și în T.R.A.C.E., înveți niște chestii și de acolo... |
#36
Posted 18 August 2021 - 07:43

Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users