Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Conectare casă de marcat la ANAF
Last Updated: Dec 08 2021 00:42, Started by
Silent_Runner
, Aug 10 2021 22:47
·
0
#1
Posted 10 August 2021 - 22:47
Se poate realiza și prin WiFi?
Tot aud că va deveni obligatorie conexiunea prin GPRS/SIM. Eu nu aș vrea să am încă o cartelă de încărcat lunar, sau, și mai rău, încă un abonament. Pot face conectarea prin WiFi la sfârșitul zilei? Sau trebuie conectată permanent? (vreau să iau o casă de marcat portabilă, pentru că voi avea nevoie să mă deplasez la sediul clientului; sunt pe ultima sută de metri a înființării unui SRL și nu vreau să iau vreo țeapă cu vreun SIM cu abonament scump, dacă o pot conecta prin WiFi la sfârșitul zilei. |
#2
Posted 10 August 2021 - 22:51
Din ce știu eu trebuie conectata permanent.
Dar poți întreba la ANAF Nu ai ce teapa sa iei, sunt abonament cu internet nelimitat la prețuri decente la Digi Edited by waterman, 10 August 2021 - 22:51. |
#3
Posted 10 August 2021 - 23:06
Am înțeles că firmele care oferă mentenanță te cam obligă să iei un SIM de la ei, că plătesc ei tot, dar măresc suma din contractul lunar (azi am auzit că o firmă plătea 30 lei lunar firmei de mentenanță a casei de marcat, dar din noiembrie când devine obligatorie conectarea, va plăti 90 lei).
|
#4
Posted 10 August 2021 - 23:11
Detalii
https://static.anaf....EF_31032021.pdf Antreprenorii pot cere informații și telefonic, la Call Center-ul de asistență al ANAF, la nr. 0314039160 sau la structurile de asistență pentru contribuabili din cadrul unităților fiscale teritoriale. Cat despre costuri, discuta cu mai multe firme, citești atent contractul. Aici nu știu ce sa zic. |
#5
Posted 11 August 2021 - 00:19
Razvan_N, on 10 august 2021 - 22:47, said:
Se poate realiza și prin WiFi? Tot aud că va deveni obligatorie conexiunea prin GPRS/SIM. Eu nu aș vrea să am încă o cartelă de încărcat lunar, sau, și mai rău, încă un abonament. Pot face conectarea prin WiFi la sfârșitul zilei? Sau trebuie conectată permanent? (vreau să iau o casă de marcat portabilă, pentru că voi avea nevoie să mă deplasez la sediul clientului; sunt pe ultima sută de metri a înființării unui SRL și nu vreau să iau vreo țeapă cu vreun SIM cu abonament scump, dacă o pot conecta prin WiFi la sfârșitul zilei. E nevoie de firma de mentenanta, casa de marcat are un dosar unde se noteaza tot, in caz de probleme ce faci? Firma de mentenanta se ocupa si de legatura cu ANAF iar tariful e in baza a ce face. Doar casa de marcat probabil 30lei lunar, casa + soft de contabilitate primara 100 lei. Casa de marcat merge si cu un SIM GPRS, ca POS-ul, nu-i trebuie volum de date. |
#6
Posted 11 August 2021 - 07:44
#7
Posted 11 August 2021 - 08:07
Treaba asta cu obligativitatea trecerii pe wi-fi este de mult. Este posibil sa se mai amane.
Insa mare atentie, degeaba ai doar casa de marcat. Trebuie sa ai contract de service cu o firma care sa asigure suport. La un control, ANAF verifica si cele doua carticele pe care le completeaza cei care iti verifica casa de marcat anual. Chiar daca nu fac nimic, tu esti obligat prin lege sa ai contract de service. |
#8
Posted 11 August 2021 - 10:45
Știu că trebuie contract cu firma de mentenanță, ideea e că prin oraș tot aud că prețurile vor crește de 3 ori odată cu conectarea prin SIM, și voiam să verific dacă e valabil și prin alte părți, și mai ales de ce contează așa mult CUM se face conexiunea.
Ghidul ăla de la ANAF e un monument al confuziei. Care e definiția unei „rețele de comunicație”? Înseamnă telefonie mobilă, sau și rețea cablată la care poți conecta casa de marcat prin ethernet sau WiFi? Ce înseamnă „2011” de pe ultima pagină? Și așa mai departe... |
#9
Posted 11 August 2021 - 10:59
Conteaza ce suporta casa, daca va suporta sa trimita prin wifi, nu cred ca intereseaza pe ANAF cum ajung datele la ei.
Mingea este in curtea soc de case marcat. |
#10
Posted 11 August 2021 - 11:45
a fost acea nebunie cand nu erau case de marcat,producatorii nu faceau fata la cerere
in acea perioada s-au vandut toate panaramele,acu incepem sa ne cautam casele,are conectare wifi sunt curios ce se intampla in acele locatii in care nu exista posibilitate de internet |
|
#11
Posted 11 August 2021 - 13:05
kopilu_198, on 11 august 2021 - 07:44, said: depinde daca se conecteaza prin 2g sau 3g la net Ia explica te rog de ce depinde de asta. Sunt case de marcat ce au doar mufa de Lan Acum se pare ca sunt unele ce suporta sim Și probabil or fi și cu wifi. Bun, ce treaba are asta cu 2g sau 3G ? Am pus mai sus numărul de la ANAF, se poate suna și întreba. Trebuie permanent sau doar la scoaterea zetului? Toate întrebările astea lansate de inițiator își afla răspunsurile doar la firma de case de marcat. Ce preț are abonamentul lunar la ei, ce modele de case de marcat au, dacă suporta sim, etc Deci, mergi la o firma de profil si afli. |
#12
Posted 06 December 2021 - 19:29
Buna ziua .
Am cumpărat de la o firma casa de marcat iar acolo aceștia au înregistrato la ANAF . Când am ajuns acasă si am făcut conexiunea LAN am constatat ca aceasta nu se poate conecta la ANAF . Am luat legătura cu firma de la care am cumpărat casa de marcat si care asigura mentenanță , am relatat problemele însă aceștia mi-au spus ca abonamentul de internet este obligatoriu sa fie pe firma si ca nu se poate folosii router-ul existent care este pe persoana fizica. Este obligatoriu ca , contractul pentru serviciile de internet sa fie pe firma ca sa poată funcționa casa de marcat sau se poate folosii orice conexiune la net? Va mulțumesc |
#13
Posted 08 December 2021 - 00:42
Pune-i sa-ti dea in scris aceasta gogomanie dar inainte verifica sa nu fie la tine problema adica daca chiar e internet pe acel cablu, conecteaza un laptop sau pc la el iar daca merge e de la ei mai mult ca sigur. Verifica mufa utp, cateodata e defect de sertizare, merge cand vrea ea. In router sa fie activate dhcp si upnp (daca nu vrei sa dai ip fixe si sa deschizi porturile manual, eventual dai un restart dupa conectare sa-si reimprospateze lan) si mai mult ca sigur ti-au bagat pe gat contract de service: foloseste-l fara rezerve, trebuie sa vina sa rezolve problema dar in acelasi timp esti acoperit ca ai semnalat avaria. Dupa ce au facut procedura la ei de obicei se face o proba, trimit un Z mic de 1 leu, daca a mers la ei ar trebui sa mearga si la tine.
Edited by cristian_sen, 08 December 2021 - 00:45. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users