Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
De ce nu radare fixe și amenda trimisă acasă?
#37
Posted 07 August 2021 - 22:17
dexterash, on 07 august 2021 - 22:05, said:
Iar treaba aia cu depasitul se rezolva simplu: ăla cu 45 la ora frânează, trage pe stânga, din astea. Din ce rețin inclusiv în legislație scrie ceva pe ideea asta. Dar, na, mai complicat cu obligațiile și respectatul legii. In schimb, ohooooo, drepturi și scuze cat cuprinde. auzi dexterash..las-o ba ca macane. codul rutier spune ca ala cu 45 la ora e obligat sa nu mareasca viteza. atat. nimic mai mult. pe de alta parte, nu suntem in angleea sa "tragem pe stanga"...noi, africanii din romanistan "tragem pe dreapta" ca de-aia circulam pe partea dreapta a drumului. si obligatia asta de a "trage pe dreapta" e prevazuta tot de codul rutier. si iti dau dreptate, e cam greu cu obligatiile si respectatul legii....mai ales cand habar n-ai care e legea aia sau ce spune Edited by VipeR85, 07 August 2021 - 22:18. |
#38
Posted 07 August 2021 - 22:18
ro_explorer, on 07 august 2021 - 21:48, said:
Tu vrei sa mergi pe ideea de "show me yours and I'll show you mine" ... dar eu iti recomand invers: incepe tu intai si poi cere-i celuilalt. Asadar, mergi tu legal intai, dar legal legal ... apoi cere-i administratorul drumului sa iti inlesneasca mersul spre destinatie. Ce zici, te bagi? Eu oricum merg legal. In orasul meu se merge cu maxim 30km/h, am parcare proprie si acasa si la munca, fac putini km pe an, nu ma grabesc... Dar intrebari tot imi pun. Care sunt cauzele? |
#39
Posted 07 August 2021 - 22:20
sebulbus, on 07 august 2021 - 13:25, said:
Pentru ca unul sau unii din aia de la Curtea Constitutionala au decis ca un astfel de demers nu e constitutional. horny_hornet, on 07 august 2021 - 13:29, said:
E bună ideea: cine conducea mașina? Verișorul din Canada. Ăsta-i alt bullshit care n-ar mai trebuit permis. Ai dat-o la verișoru' care a mers cu 200 la oră? Ghinion, plătești amenda că ești proprietarul mașinii și data viitoare fii mai atent la cine o împrumuți. |
#40
Posted 07 August 2021 - 22:25
#41
Posted 07 August 2021 - 22:25
VipeR85, on 07 august 2021 - 22:17, said:
auzi dexterash..las-o ba ca macane. codul rutier spune ca ala cu 45 la ora e obligat sa nu mareasca viteza. atat. nimic mai mult. Pe de alta parte, imi place ca te rezumi la lege si o intorci cumva cum sa iasa bine. Cum e cu respectul in trafic? Ah, nu e, pentru ca nu exista infrastructura, nu? |
#42
Posted 07 August 2021 - 22:30
Ger0nimo, on 07 august 2021 - 22:18, said:
Eu oricum merg legal. In orasul meu se merge cu maxim 30km/h, am parcare proprie si acasa si la munca, fac putini km pe an, nu ma grabesc... Dar intrebari tot imi pun. Care sunt cauzele? Logica Educatia civica Uite eu intr-o luna am rezolvat 2 probleme civice 1. O masina furata 2. Un semn de circulatie care crea confuzie. In 48 de ore de la atentionare shiva, on 07 august 2021 - 22:20, said:
Ăsta-i alt bullshit care n-ar mai trebuit permis. Ai dat-o la verișoru' care a mers cu 200 la oră? Ghinion, plătești amenda că ești proprietarul mașinii și data viitoare fii mai atent la cine o împrumuți. Nu tu, ci cel care a condus-o. Dar, daca cel care a condus-o minte, atunci tu suporti rigorile legii |
#43
Posted 07 August 2021 - 22:31
pai ce treaba are respectul in trafic cu respectarea legii?
dexterash, on 07 august 2021 - 22:25, said:
Din ce retin, expresia era "sa faciliteze". S-o fi schimbat intre timp, nu contest. Sau poate nu retin corect. Pe de alta parte, imi place ca te rezumi la lege si o intorci cumva cum sa iasa bine. Cum e cu respectul in trafic? Ah, nu e, pentru ca nu exista infrastructura, nu? |
#44
Posted 07 August 2021 - 22:33
VipeR85, on 07 august 2021 - 16:39, said: cea mai mare ineptie cu 0 timp de gandire. depasirile nu le iei in calcul? daca faci 2-3 depasiri pe un tronson de drum iti iei amenda ca ai facut traseul intre camere cu 3 secunde mai repede? motivarea e simpla si logica: radarele alea erau operate de niste civili care salvau imaginile cu incalcarile de viteza si le trimiteau la politie iar un politist(care era pe tura) impartea amenzile. legea spune clar ca radarul trebuie sa fie al politiei iar contraventia trebuie sa fie constatata de un politist. practic trebuia un politist la fiecare camera si exact acel politist sa scrie amenda nu sa o lase pentru colegu de pe tura de noapte sa aibe si el amenzi. iar cum politia nu avea oameni sa trimita la centrul ala de trafic totul s-a dus dracu. In alte tari functioneaza chiar bine. |
#45
Posted 07 August 2021 - 22:33
VipeR85, on 07 august 2021 - 22:31, said:
pai ce treaba are respectul in trafic cu respectarea legii? Unde e bun simt nu e nevoie de lege D-aia vestul Europei a fost efectiv aglomerat cu mizerii de cand au dat drumul la granita hoardelor din est. Pentru ca in est nu prea exista nici educatie, nici bun simt. E legea celui care o are mai mare. |
#46
Posted 07 August 2021 - 22:36
|
#47
Posted 07 August 2021 - 22:42
Vad ca tot spuneti de infrastructura. Mai da-o dracu, in fiecare zi vezi atatia morti pe sosele, vedeti si cum conduc dracii astia si pe autostrazi si cautati scuze.. Da n-am drum calumea dar merg la limita bunului simt cand e vorba de viteza. Ar trebui amenzi mult mai mari si sa-ti creasca si asigurarea in functie de amenzi ca dau astia faliment la cat au de reparat. Eu in 6 ani am avut o amenda pentru centura si am facut ceva km, cum dracu eu pot si altii nu? M-am saturat sa ma feresc de prosti in trafic sa nu ajung acasa bucati..
|
#48
Posted 07 August 2021 - 22:49
1. Radare de viteză medie.
Nu pot fi utilizate decât pe porțiuni de drum cu distanțe relativ mari între punctele de acces, deci autostradă sau drumuri de munte. Pe autostradă nu ai nevoie să mărești viteza pentru depășiri, că nu vine nimic din față, iar pe drumurile de munte nu poți face multe depășiri că nu ai vizibilitate și în plus trebuie să mai și reduci viteza în curbe, deci pentru a depăși 100-110km/h trebuie să te crezi vreun pui de șumahăr. În concluzie, viteza medie nu ai cum să o depășești din greșeală. 2. Radare fixe. Pot fi folosite în locuri cu risc ridicat de accidente și pot fi ascunse sau dimpotrivă, la vedere și bine semnalizate. Dacă dintre cele la vedere doar 10% sunt reale iar restul fake, atât timp cât nu se știe care sunt cele reale (se pot muta dintr-o cutie în alta), efectul e același: se calmează traficul în zona radar. În plus, camerele fixe pot fi utilizate cu scopuri multiple: radar, pentru rovinietă, RCA și ITP (că odată citite numerele de înmatriculare, nu e greu să le verifice în mai multe baze de date), precum și pentru depistarea altor abateri: vorbit la telefon, lipsa centurii, depășiri pe linia continuă, mers pe contrasens sau pe banda de urgență pe autostradă etc. 3. Radare mobile. Pot controla traficul în restul zonelor, fie staționar cu schimbarea frecventă a poziției (ceea ce folosește waze și stațiile pentru calmarea traficului în mai multe puncte), fie din mers. În plus, radarele mobile pot fi amplasate și pe mașini neinscripționate. Metode sunt, dar cred că la început ar prinde mai mult parlamentari, politicieni, polițiști decât oameni simpli, de aceea nu se vrea. |
#49
Posted 08 August 2021 - 07:32
subss, on 07 august 2021 - 21:51, said:
Din rațiuni logistice. Este mult mai simplu să rezolvi imediat problema identității contravenientului decât să intri în polemici cu proprietarul autovehiculului în legătură cu cine se afla atunci la volan. Ar dura prea mult, s-ar contesta prea des în instanță. Nu sunt resurse umane suficiente care să se ocupe de aceste aspecte. Așa, când știi că ai aproape zero șanse de câștig nu mai contești nimic... Serios? adip1962, on 07 august 2021 - 18:14, said:
In Germania, poti conduce numai masina inregistrata pe numele tau. VipeR85, on 07 august 2021 - 16:39, said:
motivarea e simpla si logica: radarele alea erau operate de niste civili care salvau imaginile cu incalcarile de viteza si le trimiteau la politie iar un politist(care era pe tura) impartea amenzile. legea spune clar ca radarul trebuie sa fie al politiei iar contraventia trebuie sa fie constatata de un politist. practic trebuia un politist la fiecare camera si exact acel politist sa scrie amenda nu sa o lase pentru colegu de pe tura de noapte sa aibe si el amenzi. iar cum politia nu avea oameni sa trimita la centrul ala de trafic totul s-a dus dracu. 704x396.jpg 109.4K 31 downloads dexterash, on 07 august 2021 - 22:05, said: Iar treaba aia cu depasitul se rezolva simplu: ăla cu 45 la ora frânează, trage pe stânga, din astea. Din ce rețin inclusiv în legislație scrie ceva pe ideea asta. Ești sigur-sigur? VipeR85, on 07 august 2021 - 22:36, said:
spune-i CCR-ului si alora de adopta constitutia si alora din parlament care fac legile. Ținând cont că suntem țară membră UE, ar trebui să ne aliniem la standarele lor, nu? Eu tot aștept ziua în care nu voi mai avea contact cu agentul Vasile care îmi va scrie un PV. |
#50
Posted 08 August 2021 - 10:18
Dar, ce mai e normal în România?
Legea e făcută pentru prosti! Hoția și corupția e pe primul plan. În Austria, sunt radare fixe avertizate, dar și neavertizate! Chiar ieri, pe autostrada la limita de 100, după radar fix, la circa 350-400 metri după, erau bulangii cu radarul mobil. Sau,in localitate, la limita de 30 au pus radar mobil, am avut 41 km/h, amenda 45 de euro. Trimisa acasă prin posta. Nu ii interesează cine a condus mașina. La fel cu radarul de viteza medie. O cunoștința a luat 2 amenzi în 2 zile. Limita de 80 pe porțiunea de drum în lucru. Dar el, batman - batman, nu sunt valabile radarele, iar după o săptămână ia venit prin posta. |
#51
Posted 08 August 2021 - 10:25
wb626ek, on 08 august 2021 - 10:18, said:
Sau,in localitate, la limita de 30 au pus radar mobil, am avut 41 km/h, amenda 45 de euro. Trimisa acasă prin posta. Nu ii interesează cine a condus mașina. |
|
#52
Posted 08 August 2021 - 10:39
Asta cu certurile doar în România sunt.
În Austria, și cam mai in toate țările unde poliția e "poliție", nu îți permiți sa faci gargară! Norocul meu la acea amenda, e ca am luat doar una! M-am dus sa alimentez, iar la întoarcere am văzut ca îl bliteaza pe cel din fața mea pe contrasens. Am dat în frână, pentru ca aveam sigur peste 30, și atunci am văzut radarul mobil, "un tomberon de gunoi" ca să zic asa. L-am văzut când am trecut prima dată, dar nu m-a dus bibilica ca e radar. Amplasat lângă tufele din spațiul verde. Semăna ca un butoi de bere 🤣. |
#53
Posted 08 August 2021 - 11:43
wb626ek, on 08 august 2021 - 10:39, said:
L-am văzut când am trecut prima dată, dar nu m-a dus bibilica ca e radar. Amplasat lângă tufele din spațiul verde. Semăna ca un butoi de bere . Îți dai seama ce isterie generalizată s-ar produce în România dacă cei de la Rutieră ar folosi astfel de echipamente? |
#54
Posted 08 August 2021 - 13:12
Dacă s-ar înjumătăți numărul de morți pe șosele ar putea să se isterizeze toți.
Edited by alin2pas, 08 August 2021 - 13:12. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users