Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
De ce nu mai sunt la modă motociclete cu ataș?
Last Updated: Jun 26 2023 16:22, Started by
djl
, Aug 06 2021 14:46
·
10
#1
Posted 06 August 2021 - 14:46
Deschiderea subiectului nu a fost declanașată de incidentul ăla tragic cu motociclistul și trotinetistul. Mă gândeam la el de acum câteva zile. Deci de ce nu mai sunt căutate motociclietele cu ataș. Știu că în spațiul ex-Sovietic se mai produc. Poate mai produc și Indienii.
|
#3
Posted 06 August 2021 - 14:53
#5
Posted 06 August 2021 - 14:53
fiindca majoritatea motociclistilor sunt prea smecheri pt ataș.
Cum mai turezi motoru noaptea pe bulevard daca ai ataș ? Rade lumea de tine Care merge frecvent in 2 ia masina, sunt la pret de nimic. Edited by sirgoofy, 06 August 2021 - 14:58. |
#6
Posted 06 August 2021 - 14:54
Alea erau bune la razboi ca puneai o mitraliera la atas...
Acum sunt inutile ca nu te mai poti strecura printre masini in aglomeratie. |
#7
Posted 06 August 2021 - 14:55
Problema e de randament. Pe motocicletă de dai acum mai mult de plăcere, mai ales că multe motociclete se aproprie de consumul unui autovehicul. Deci dacă vrei să cari ceva, îti iei direct mașină.
Pe vremuri în schimb mașinile erau scumpe și găseai în motocicletă o alternativă ieftină. |
#8
Posted 06 August 2021 - 15:04
azi mai de graba trotineta cu atas
Edited by ionfacatoru, 06 August 2021 - 15:04. |
#9
Posted 06 August 2021 - 15:06
Sau bicicletă electrica cu remorcă. Aia chiar este eficientă.
|
#10
Posted 06 August 2021 - 15:06
|
#11
Posted 06 August 2021 - 15:08
Inainte de orice, o motocicleta cu atas e mult mai greu de manevrat. Plus ca nu incapa atat de bine in trafic printre masini. Doua persoane incap si pe motocicleta, n-ai nevoie de atas. Daca ai de dus trei persoane, deja e preferabila masina.
|
#12
Posted 06 August 2021 - 15:10
pentru ca nu sunt deloc practice.
nici nu te strecori printre masini cu ele, sa zici ca bati traficul, te si ploua, nici nu gasesti loc de parcare (aka la ultimele 2 chestii mai bine te urci in masina). efectiv nu mai au niciun fel de scop. |
#13
Posted 06 August 2021 - 15:12
Uite ce misto se dau baietii astia (sunt finlandezi) pe motoare. Ar mai putea face asa ceva daca ar avea atas?
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/TWEapOcjFUU?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#14
Posted 06 August 2021 - 15:12
Pt ca ocupa cat o masina dar masina are de toate pe ea...deci mai bine ei masina.
Cand erau atasurile , autoturismele erau lux, acum nu mai sunt...sau schimbat vremurile.. |
#15
Posted 06 August 2021 - 15:12
Pentru ca e inutil.
Sa luam situatia clasica, el tanar, ea buna. El are motor, ea are curaj sa mearga cu el. Tu unde crezi ca o sa mearga ea, in atas, sau in spate cu pieptul lipit de spatele lui? Nu mai spun ce face cu ea mainile, ca imi sterg astia postul.. Deci, la ce e bun atasul? Edited by strongsss, 06 August 2021 - 15:13. |
|
#16
Posted 06 August 2021 - 15:16
#17
Posted 06 August 2021 - 15:27
Cu atasul , nu poti sa-l fugaresti in trafic pe unul cu trotineta care te-a injurat/scuipat !
|
#18
Posted 06 August 2021 - 15:28
strongsss, on 06 august 2021 - 15:12, said:
Deci, la ce e bun atasul? Acum motoarele-s pt distractie |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users