Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Compresorul auto nu imi arata ce presiune am in toate rotile. Am nevoie sa îmi explicați cum trebuie să folosesc acest compresor auto
Last Updated: Jul 31 2021 18:02, Started by
AdrianAid
, Jul 30 2021 17:14
·
0
#1
Posted 30 July 2021 - 17:14
Bună ziua!
Astăzi am mers in kaufland și am văzut un compresor auto (compact air compressor 12V 250 psi), l-am cumparat, iar cand am venit acasa am vazut ca roata din fata este mai desumflată si am zis sa ii fac o probă. Acest compresor daca il bagi in priza de la masina porneste automat, iar pentru a arata presiunea din roti trebuie sa pui mufa compresorului pe valva, fara a il conecta la priza auto. Roata din fata dreapta fiind mai dezumflată, am zis să o umflu, prima dată am pus mufa compresorului la valva sa vad ce presiune imi arata, dar nu imi indica nici o presiune. Am zis sa o umflu pentru a vedea pe urma daca imi indica, am umflat roata, apoi am zis sa verific iar presiunea, dar la fel , nu imi arata presiunea pe care o aveam in roata. Am zis sa verific si roata din spate dreapta, am pus mufa compresorului la valva, iar acesta imi arata presiunea pe care o aveam in roata. (compresorul fiind scos din priza). Am verificat si rotile de pe partea stanga, iar la roata din fata stanga , imi arata ce presiune am in roti, iar la roata din spate stanga nu imi arata presiunea rotii. De ce compresorul imi arata presiunea doar de la roata din spate de pe partea dreapta și de la roata din fata de pe partea stanga, iar la roata din spate stanga și la roata din fata dreapta nu imi arata ? Va multumesc Attached Files |
#2
Posted 30 July 2021 - 17:23
Ai înfiletate diferit ventilele și nu apasă pin-ul din mufa de la furtun pe unele din ele.
Edited by crisstonne, 30 July 2021 - 17:27. |
#3
Posted 30 July 2021 - 17:27
Cat ai dat pe el?
Trebuia sa iei cu 2 pistoane compresorul, debit de aer mai mare și nu stateai mult lângă el ca să umfle o roata. Găsești la Selgros, Metro sau pe olx de cumparat. |
#4
Posted 30 July 2021 - 17:30
Nu ca poti sa ai mare incredere in chestiile astea, dar, daca fenomenul e clar repetabil, fie e ce a zis @crisstone, fie ai 2 roti dezumflate, presiunea e prea mica ca sa indice (multe de-astrea ieftine nu indica sub ~ 1 bar).
Daca iese un pic de aer cand pui racodul, dar indica zero, probabil ca sunt rotile dezumflate. Compresoarele astea au debit f mic, dureaza o gramada pana umfla o roata, nu verifica din 10 in 10 sec ca nu o sa vezi nimic, |
#5
Posted 30 July 2021 - 17:31
220v, on 30 iulie 2021 - 17:27, said:
Cat ai dat pe el? Trebuia sa iei cu 2 pistoane compresorul, debit de aer mai mare și nu stateai mult lângă el ca să umfle o roata. Găsești la Selgros, Metro sau pe olx de cumparat. |
#6
Posted 30 July 2021 - 17:33
pai poti sa incepi sa nu iti para rau de pe acu...si sa te orientezi la altu )))
|
#7
Posted 30 July 2021 - 17:36
crisstonne, on 30 iulie 2021 - 17:23, said:
Ai înfiletate diferit ventilele și nu apasă pin-ul din mufa de la furtun pe unele din ele. |
#8
Posted 30 July 2021 - 17:38
Ce-i ala ? Si la bicla am compresor mai mare
Zi mersi ca "merge" la 2 roti Inseamna ca ai luat tzeapa doar 50% |
#9
Posted 30 July 2021 - 17:38
Hai măi, lăsați colegul în pace.
Prinde el șpilul și o să se bucure de el. Am avut de mult dinastea mici, cu piston teflonat, și-au scos banii. Da, stai mai mult lîngă ele, dar sînt bune la urgențe, în rest, bagi aer la benzinărie. |
#10
Posted 30 July 2021 - 17:46
_bcristian_, on 30 iulie 2021 - 17:30, said:
Nu ca poti sa ai mare incredere in chestiile astea, dar, daca fenomenul e clar repetabil, fie e ce a zis @crisstone, fie ai 2 roti dezumflate, presiunea e prea mica ca sa indice (multe de-astrea ieftine nu indica sub ~ 1 bar). Daca iese un pic de aer cand pui racodul, dar indica zero, probabil ca sunt rotile dezumflate. Compresoarele astea au debit f mic, dureaza o gramada pana umfla o roata, nu verifica din 10 in 10 sec ca nu o sa vezi nimic, cand am pus racordul pe valva rotii din fata dreapta si pe valva rotii din stanga spate a iesit aer, dar acul de la manometru compresorului imi indica tot 0 . Atunci cand puneam mufa de la compresor pe valva rotii din spate dreapta si pe valva rotii din fata stanga, manometrul compresorului imi arata presiunea rotilor. Naijax, on 30 iulie 2021 - 17:38, said:
Ce-i ala ? Si la bicla am compresor mai mare Zi mersi ca "merge" la 2 roti Inseamna ca ai luat tzeapa doar 50% |
|
#11
Posted 30 July 2021 - 17:52
AdrianAid, on 30 iulie 2021 - 17:36, said:
.... eu zic ca am pus mufa cum trebuie pe valva ( sau cum s-o numi aia ) Vrei să îți mai explic, este? 😉 Vezi în fiecare valvă, ai un mic țîști bîști, se numește ventil. Unde nu arată presiunea, mai desfaci puțin ventilul, dar nu mult că iese aerul. Ventilul se desface cu un capac cu cheie, există și o sculă specială, o au cei de la vulcanizare. AdrianAid, on 30 iulie 2021 - 17:46, said:
... sa nu functioneze... Nu este cazul, din moment ce la două roți indică, citește mai sus, despre ventil. Attached Files |
#12
Posted 30 July 2021 - 18:01
AdrianAid, on 30 iulie 2021 - 17:31, said:
nu am dat mult. Sunt incepator si pana acum nu am folosit un compresor și am zis ca daca imi iau unu macar sa iau unu ieftin in caz de il ard.... sa nu imi para rau:))) . |
#13
Posted 30 July 2021 - 18:02
Initiator ! Returneaza produsul cat poti de repede !
Nu e acceptabil sa nu ai buton de on-off pe un compresor , sa stai sa fugi sa scoti mufa de bricheta cand ti se pare ca ai atins presiunea corecta si cand ajungi sa scoti mufa sa scoti aer...ca a umflat prea mult . E ca in filmele cu Stan si Bran ! Ce ti-a spus @crisstonne e corect , cu specificatia ca pot exista si ventile vechi la care arculetul e lasat si nu mai impinge tija , pierzi si aer pe acolo . Ia un compresor incepand de la 100 de lei in sus si sfatul meu ar fi sa schimbi si toate ventilele , costul e infim iar avantajele mari . Edited by Alltrack, 30 July 2021 - 18:03. |
#14
Posted 30 July 2021 - 18:15
Cauta pe olx, găsești 2 cilindri compresor ok pana în 150 lei, debit de aer 85 litri pe minut. Nu te interesează psi, sunt minciuni de marketing.
|
#15
Posted 30 July 2021 - 18:18
Mda, musai compresor aurit, cu cristale swarowski, ca e mai bun aerul din roti...
Compresoras din astaam si eu peundeva,au folosit multi, umfla o roata la nevoie, e suficient pt un autoturism. Ideea e sa fie motorjl masinii pornit, umfla mai repede. Legat de ventile, vezi car e difefenta dintre cele la care indicapresiunea si cele la care nu. Posibil ca la unele ventile sa fie mai scurta partea cu filet, mufa compresorului nu intra suficient cat sa apese ventilul, n-o lasa cauciucul ventilului, sau ai ventile mai scurte, mufa sa nu ajunga sa apese tamburucul ventilului. |
|
#16
Posted 30 July 2021 - 18:25
[ https://cdn-media.carrefour.ro/media/catalog/product/cache/74c1057f7991b4edb2bc7bdaa94de933/19/3/5/35501740a.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Eu folosesc acest compresor tip ALCA 10144 O-FORM XL si nu am probleme la umflare. [ https://www.auchan.ro/public/images/hcf/hfc/h00/manometru-bottari-cu-carcasa-metalica-8878492516382.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Pentru verificarea/reglarea presiunii am acest manometru auto metalic Bottari. Edited by xmanyacs77, 30 July 2021 - 18:36. |
#17
Posted 30 July 2021 - 18:33
crisstonne, on 30 iulie 2021 - 17:23, said:
Ai înfiletate diferit ventilele și nu apasă pin-ul din mufa de la furtun pe unele din ele. crisstonne, on 30 iulie 2021 - 17:52, said:
Vrei să îți mai explic, este? Vezi în fiecare valvă, ai un mic țîști bîști, se numește ventil. Unde nu arată presiunea, mai desfaci puțin ventilul, dar nu mult că iese aerul. Ventilul se desface cu un capac cu cheie, există și o sculă specială, o au cei de la vulcanizare. Nu este cazul, din moment ce la două roți indică, citește mai sus, despre ventil. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users