Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11

securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...
 

Mașină decapotabilă - are cineva de pe forum?

* - - - - 3 votes
  • Please log in to reply
63 replies to this topic

#55
foreverbanned

foreverbanned

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,965
  • Înscris: 06.05.2020
Nu te întreb ca la interogatoriu, doar din curiozitate.
Ce culoare, ce an e, ce cutie are și ce carburant folosește?

#56
sebulbus

sebulbus

    cereal killer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 25,957
  • Înscris: 03.12.2005
A mea-i 2.0 turbo benzina si-i automata. Restul detaliilor as vrea sa le tin pentru mine. I like my privacy.

#57
Kenzor1

Kenzor1

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 69
  • Înscris: 13.02.2016
De un an de zile detin o Mazda MX-5 NB. Nu mi-am cumparat-o pentru ca e decapotabila, ci pentru sasiul ei, pentru fiabilitatea motorului si pentru ca voiam sa ma simt viu cand conduc Posted Image)) in ideea in care nu se compara cu o masina normala, de zi cu zi. Inainte sa am contact cu ea, ziceam ca nu mi-as lua decapotabila niciodata, nu consideram ca e genul meu, sa mai fiu si stresat ca imi taie cineva soft top-ul? Deci clar nu eram fan decapotabile. Ei bine, de cand am masina asta pot spune ca nu e o ideea rea sa ai o decapotabila, de ce? Pentru ca in momentul in care iesi cu ea cand nu sunt nici 50 de grade afara dar nici -20, o sa te simti rasplatit pentru munca pe care ai facut-o in ziua respectiva, cum adica? Pai simplu, e o senzatie incredibila cand faci o tura pe Poiana Brasov decapotat, la 22 de grade, cu o melodie de nota 10 in boxe, plus sunetul evacuarii, care nu e nici prea pronuntat, dar nici mut nu e, te deconectezi de la probleme de zi cu zi. Acum gata cu lucurile pozitive, sa iti spun si cateva lucruri nu chiar placute, daca ai soft top, trebuie avut grija cu el, o data sau de doua ori pe an trebuie curatat bine si dat pe el cu solutie de impermeabilitate, o treaba usoara, dar sa nu uiti sa o faci! Alt lucru, grija unde parchezi masini, e suficienta o cheie de la alta masina pentru taiat un soft top, cel putin la MX-5, iar stii si tu ce oameni pot exista in tara asta asa ca riscul e mare, eu nu am patit sa mi-l taie cineva, dar au avut grija sa imi lase niste amintiri pe bara sau pe usa, trebuie sa ai grija la chederele geamurilor si la sistemul de inchidere/deschidere a plafonului, daca nu sunt intr-o stare buna, la o ploaie o sa ai piscina in masina. O masina decapotabila poate parea o alegere proasta la inceput, dar cand o sa mergi decapotat, pe racoare, s-ar putea sa iti schimbi parerea, totul depinde de cum esti tu.
Da, la viteze mari te rupe de cap vantul, paravantul ajuta, dar nu face fata la viteze mari, da, in oras nu e chiar placut la orele aglomerate, baietii cu diesel si dpf off o sa iti parfumeze nasul, si nu e misto. Un roadster e altceva, e o masina care te si distreaza prin felul in care se conduce, un Opel Tigra, VW Eos nu sunt roadstere, nu ofera aceleasi senzatii la condus, daca te intereseaza si partea asta, daca vrei doar sa iti fluture pletele, atunci orice decapotabila e ok, daca vrei o masina care iti ofera si o manevrabilitate ca la carte si sa te distrezi pe curbe, atunci mx-5, z3, z4 etc. sunt raspunsul.

Edited by Kenzor1, 12 August 2021 - 11:29.


#58
AdiTwism

AdiTwism

    Poți trimite mesaj privat.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,131
  • Înscris: 01.04.2008

View PostKenzor1, on 12 august 2021 - 11:18, said:

.

Din 2016 Mazda MX-5 ND are hardtop, cred ca se numeste MX-5 RF, de la Retractable Fastback.
Dar se poate pune hardtop pe Mazda MX-5 NB, exista destule poze pe Internet cu masini modificate.
Dispare grija taierii plafonului. Desi, nu stiu pentru ce ti-ar taia un soft top, daca nu ai nimic in ea ce sa-ti fure.
Si nu mai e necesara solutia de impermeabilitate.
Si nu mai ai probleme cu vantul, caci un hardtop seamana cu o masina comuna.

Dar "sasiu, fiabilitate si sa te simti viu cand conduci", presupun ca se gasesc si la alte masini sport, care nu sunt decapotabile. Adica probabil sportivitatea conteaza, dinamica masinii, nu plafonul. Adica probabil si o alta Mazda sport sau alta marca sport, care nu e decapotabila, putea face un lucru similar. De asemenea un lucru cunoscut e ca o masina cu hardtop fixat sau plafon comun, are dinamica mai buna decat un soft top/decapotata, pentru ca e mai rigida si asta conteaza in curbe.

De asemenea pe langa hardtop din fabrica sau hardtop aftermarket, exista diverse masini cu tot felul de plafoane fixe, din sticla, trape etc. Care pot da o senzatie similara cu o decapotabila si cu mai putine dezavataje ca un soft top. Exista o solutie cam pentru orice.

Edited by AdiTwism, 12 August 2021 - 15:28.


#59
Kenzor1

Kenzor1

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 69
  • Înscris: 13.02.2016

View PostAdiTwism, on 12 august 2021 - 15:22, said:

Din 2016 Mazda MX-5 ND are hardtop, cred ca se numeste MX-5 RF, de la Retractable Fastback.
Dar se poate pune hardtop pe Mazda MX-5 NB, exista destule poze pe Internet cu masini modificate.
Dispare grija taierii plafonului. Desi, nu stiu pentru ce ti-ar taia un soft top, daca nu ai nimic in ea ce sa-ti fure.
Si nu mai e necesara solutia de impermeabilitate.
Si nu mai ai probleme cu vantul, caci un hardtop seamana cu o masina comuna.

Dar "sasiu, fiabilitate si sa te simti viu cand conduci", presupun ca se gasesc si la alte masini sport, care nu sunt decapotabile. Adica probabil sportivitatea conteaza, dinamica masinii, nu plafonul. Adica probabil si o alta Mazda sport sau alta marca sport, care nu e decapotabila, putea face un lucru similar. De asemenea un lucru cunoscut e ca o masina cu hardtop fixat sau plafon comun, are dinamica mai buna decat un soft top/decapotata, pentru ca e mai rigida si asta conteaza in curbe.

De asemenea pe langa hardtop din fabrica sau hardtop aftermarket, exista diverse masini cu tot felul de plafoane fixe, din sticla, trape etc. Care pot da o senzatie similara cu o decapotabila si cu mai putine dezavataje ca un soft top. Exista o solutie cam pentru orice.

Cum adica de ce ti-ar taia soft top-ul? Din rautate, frustrare. Multora nu le pasa ca nu ai nimic de furat din masina, tot o sa il taie ca sa iti faca tie probleme. Un hardtop te scapa de problema cu taiatul plafonului, cu vantul, iti rigidizeaza masina, dar trebuie sa ai grija si aici, ce tip de plafon alegi, plafon retractabil electric, solid, care se pliaza in portbagaj sau unde se pliaza el, il cobori, il ridici cand vrei, sau hardtop ca la mx-5 NA, NB, care trebuie montat (cand vrei sa ai un plafon solid) si demontat de pe masina cand vrei sa mergi doar cu soft top sau decapotat, dar in situatia lui este putin incomod pentru ca atunci cand nu il folosesti trebuie depozitat undeva, iar daca ai plecat la drum cu hardtop montat si te trezesti pe drum ca vrei sa decapotezi masina, e cam nasoala situatia pentru ca nu ai unde sa pui hardtop-ul.

Bineinteles ca sasiul bine reglat, directia precisa etc. le gasesti si la alte masini sport, la unele mai mult, la altele mai putin, in fuctie de cum au fost gandite cand se fabricau, dar omul a intrebat despre decapotabile, despre decapotabile am povestit. Un roadster este reglat altfel fata de un hot hach de exemplu, mergi cu un Golf 5 GTI si dupa cu un Z4 pe serpentine, Golf-ul nu o sa iti ofere aceleasi senzatii si nici nu o sa se descurce la fel de bine. Acum depinde de fiecare ce cauta la o masina, poate unii vor confort, unii sportivitate.

Una peste alta, multi nu sunt fani decapotabile, nici eu nu eram, nici acum nu sunt, dar o data ce ai mers cu una, s-ar putea sa zici ca nu e chiar asa rea. Eu mi-am luat mx-5 pentru cum se conduce, nu pentru ca e decapotabila, dar uneori mai imi vine cheful sa merg decapotat, imi prinde bine. Posted Image

Toate problemele pe care le-am enumerat: cu vantul, cu intretinerea soft top-ului, cu riscurile taierii, cu zgomotul mai pronuntat, sunt chestii pe care se poate trece daca iti place cu adevarat masina respectiva.

#60
beria81

beria81

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 431
  • Înscris: 23.12.2008
Plafonul hardtop este cel mai ok si dpmdv. Si ma refer la cel ce se pliaza electric in portbagaj.
soft top-ul are mai multe minusuri decat plusuri dar cu toate astea majoritatea producatorilor aleg aceasta varianta.

Si mie mi-ar fi frica cu un soft top prin Bucuresti, am vazut cateva cazuri unde unele persoane s au ales cu plafonul taiat, fara motiv.
am prieten care a schimbat de doua ori plafonul din acest motiv…pana la urma a vandut masina.

altfel, cred ca as fi ales un E Class cabrio ptr sotie…

Edited by beria81, 13 August 2021 - 11:37.


#61
AdiTwism

AdiTwism

    Poți trimite mesaj privat.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,131
  • Înscris: 01.04.2008
Cu soft top lumea ar trebui sa aiba grija, sa parcheze in locuri sigure (pot fi caini, poate fi cu camere de luat vederi, agent de paza, bariera, card, curte interioara, cu plata, pt angajati, lipsa oameni in jur, garaj, prelată, etc etc). Sau soft top ascuns.
Soft topul este mai ieftin, de aceea exista.

Stiu ca nu e loc pentru plafon demontabil. Pe acela l-am sugerat ca idee pentru cei care si-au cumparat decapotabila, ca e sport, nu ca e decapotabila. Adica o transformi in coupe permanent sau semi-permanent. Adica celor care le place masina pentru alte lucruri, deja mentionate, sasiu, motor etc. Adica poate vreau fiabilitatea specifica modelului, dar nu vreau dezavantajul taierii plafonului, vreau o solutie.

Exista diferente intre Golf 5 GTI si Z4. Centrul de greutate nu este la fel, motor longitudinal vs transversal. Exista alte masini sport mai apropiate de Z4 sau MX-5, sau mai bune, fara sa fie decapotabile, daca cineva se teme de dezavantajele decapotabilelor. Decapotabilele sunt in general sport, deci unii cu decapotabile le-au luat pentru sportivitate. Iar pentru ei, exista masini sport, fara problemele decapotabilelor. De asemenea am mentionat multe solutii pt decapotabile, care se potrivesc unor persoane.
Un compromis mic exista intotdeauna, de aceea nu e o masina care le bate pe toate. Iti iei pentru ce vrei, mai specific.

Edited by AdiTwism, 13 August 2021 - 11:56.


#62
Oigen

Oigen

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,177
  • Înscris: 21.09.2018
am avut mx5 nb ca a treia masina. e misto decapotat pana la 90 la ora, dupa aia nu mai e deloc fun, deci pe autostrada mergi cu panza pusa. masina e fun, senzatie de karting, stai foarte jos in ea. nasoala in bucuresti, ca iei toate gazele de esapament la stop sau in coloana. daca n-ai AC vara e un chin, daca o deschizi te coace soarele, daca o inchizi te coci tu. eu i-am pus un kit AC pe ea. sezonul ei e primavara toamna, in cele cateva saptamani in care vremea e just right. clima din RO nu e prietenoasa cu decapotabilele. altceva e sudul spaniei, sudul frantei, etc. dupa ce a venit primul copil am vandut-o ca nu-si mai avea rostul. daca vrei sa vezi cum e merita cumparata una un an, acolo, sa-ti faci pofta, si dupa aia sa o vinzi. in ultimul an nici macar nu i-am mai dat jos hardtopul (la modelul asta nu se rabateaza), o foloseam ca un coupe obisnuit. softtop-ul trebuie intretinut, chederele trebuie intretinute, scurgerile de ploaie trebuie curatate anual altfel se strange apa acolo si-ti rugineste.

#63
sebulbus

sebulbus

    cereal killer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 25,957
  • Înscris: 03.12.2005
Daca ai fileul in spatele tetierelor si nu lasi geamurile jos e foarte ok inauntru si ramane foarte bine aerul cald/rece inauntru si mirosurile afara. Cand si cat mergi cu ea decapotata variaza functie de luna. In miezul verii e neplacut la pranz, in octombrie e foarte ok.
O Miata am vazut ieri prin Otopeni, se straduia foarte tare sa nu moara acasa. Ceva negru cu numere de CV, decapotata, evident. Avea o tipa la impresionat in dreapta.

Ah, one more thing. Nu stiu de ce ai folosi in 2021 o masina fara aer conditionat. Mai ales una pentru vara.

#64
Hunor_66

Hunor_66

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,530
  • Înscris: 22.08.2016
Una de-asta ii simpatica.

Attached File  1200x795.jpg   190.4K   15 downloads

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate