Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Stabilizare Panasonic G9
Last Updated: Jul 27 2021 11:02, Started by
qwertyeu00
, Jul 25 2021 08:04
·
0
#1
Posted 25 July 2021 - 08:04
Am o problema legata de stabilizarea pe un Panasonic G9. Indiferent ca am folosit obiectiv fix fara stabilizare - Sigma 19mm f2.8, cu stabilizare interna 12-60mm 3.5-5.6 panasonic, sau cu comutator pentru stabilizare Leica 12-60mm 2.8-4, nu reusesc sa obtin "imagini inghetate" decat de la 1/320s in jos si nici atunci nu sunt perfect inghetate.
Am facut tot felul de combinatii - activari/dezactivari cu stabilizarea din camera, dar nimic. Ce nu fac bine? Unde gresesc? |
#2
Posted 25 July 2021 - 12:44
Intr-un manual de fotografie de pe vremea aparatelor cu film, scria ca pentru a obtine o fotografie clara , timpul de expunere trebuie sa fie inversul dublului focalei. Deci la un obiectiv de 50mm , timpul maxim de expunere e de 1/100. Conditia este ca aparatul sa fie sprijinit in 3 puncte , frunte si coatele sprijinite pe piept.
Incarca o poza cu datele focalei si a timpului de expunere. Altfel nu avem ce discuta decat la nivel teoretic. Pune un banut pe obiectiv si declanseaza. Daca a cazut , nu ai mana sigura. Ca in armata cine cunoaste. Edited by Leo2006, 25 July 2021 - 12:46. |
#3
Posted 25 July 2021 - 12:53
E greu de spus aici, ca sunt prea multe variabile implicate.
Ca idee, poti pune o poza cu exif aici sa ne uitam si noi pe ea sa vedem daca e vreo setare aiurea. Si poti incerca sa elimini din variabile... Pune Sigma 19mm-ul pe aparat, dezactiveaza stabilizarea aparatului, pune aparatul pe focus manual, seteaza aparatul sa foloseasca obturatorul electronic. Ia un subiect static si bine luminat pe care se poate vedea usor orice miscare (e.g: textul de pe o sticla de detergent de vase) pune aparatul pe mod manual cu auto-ISO, 1/50s, f4, faci clarul manual pe subiect si trage cateva cadre (ideal si unul de pe trepied de control). Ar trebui ca din aceste cadre, o buna parte sa fie clare. Daca ies toate neclare, inclusiv cadrele de pe trepied, atunci problema e la sistemul de stabilizare si necesita service. Daca iese clar cadrul de pe trepied dar restul ies neclare, problema e la utilizator, felul cum tine camera (personal nu am intalnit pe cineva care sa aibe asa probleme). Daca ies majoritatea clare, incepi sa adaugi variabile inapoi, una cate una (intai shutter-ul mecanic, apoi autofocusul, apoi stabilizarea samd). |
#4
Posted 25 July 2021 - 13:28
Sigma 19mm, f4, 1/50, auto -iso, stabilizare dezactivata. prima fotografie este cu obturator electronic, a doua cu obturator mecanic.
Attached Files |
#5
Posted 26 July 2021 - 18:09
Ok, la prima vedere arata bine, nu par sa fie miscate... Daca activezi stabilizarea devin neclare?
|
#6
Posted 26 July 2021 - 18:38
#7
Posted 26 July 2021 - 21:41
Cu timpul de expunere nu mai are nici o legatura si nici cu profunzimea de camp. Lentila este mai soft la diafragme joase si mai sharp la valori mari dar nu exceleaza. E un obiectiv ieftin.
http://m43photo.blog...-f28-ex-dn.html Si o recenzie https://www.f64.ro/s...irds/p#recenzii |
#8
Posted 26 July 2021 - 23:35
Ideea nu era "ce echipament scump si cu probleme am" ci am incercat sa vad de ce functioneaza asa. Sunt la a doua trusa si stiu de la Nikon discutiile interminabile intre 50 f1.8 g si 50 mm f1.4g, de exemplu....
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users