Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Incarcare masina electrica cu statie Type 2 din productie fotovoltaica
Last Updated: Oct 13 2022 18:30, Started by
Courage
, Jul 23 2021 16:10
·
0
#37
Posted 15 February 2022 - 09:12
Balansarea energiei (productie vs. consum) se face local.
Din cloud vine doar SOC % baterie masina, range-ul actual si timpul pana la terminarea incarcarii (astea vin de la Volkswagen Cloud). |
#38
Posted 15 February 2022 - 21:36
Azi a fost prima zi de funcționare (limitată) pentru sistemul fotovoltaic și pentru stația wattpilot.
Funcționare limitată pentru ca urmează sa depun dosarul pentru a deveni prosumator, și pentru ca azi mai mult am testat. |
#39
Posted 16 February 2022 - 22:44
Ce tip de Wattpilot, cat a costat si de unde ai luat-o?
|
#40
Posted 16 February 2022 - 23:23
Fronius Wattpilot Home 11J, sub 1.000 euro, la pachet cu un sistem de 7kwp (Fronius Symo, 22x Canadian Solar 365 W).
Furnizor: Ecowindsolar Edited by oxbridge, 16 February 2022 - 23:24. |
#41
Posted 17 February 2022 - 23:00
Mi se pare f mare pretul de 1000 EUR, dar e o solutie la cheie si probabil ca 11kW e destul, pe moment.
Implementarea opensource necesita informare si dibacie => putini sunt dispusi sa incerce. |
#42
Posted 11 March 2022 - 13:20
Cred ca o sa iau si eu un Wattpilot, doar pt simplul motiv ca are 1-3 prase switch.
|
#43
Posted 11 March 2022 - 14:12
Si eu mi-am modificat statia OpenEVSE fix pentru scenariul acesta.
OpenEVSE are doua relee: unul de 12V DC si unul de 230V AC. Pe codul original, releele erau controlate sincron, dar eu le-am decuplat si acum se cupleaza cel de 230V AC pentru monofazat si ambele pentru trifazat. Priveste amperii ca total net: 6A trifazat sunt priviti de statie ca 18A total. Trece dinamic intre monofazat si trifazat, cu o anumita rezistenta la schimbarea dintr-una in alta: daca este la 16A monozatat, nu trece pe trifazat pana nu ajunge la 18A total, iar inapoi pe monofazic trece cand scade sub 14A. Asta pentru ca trebuie oprita si repornita incarcarea la fiecare tranzitie. openevse-solar-divert.jpg 67.5K 17 downloads Edited by sparkyson, 11 March 2022 - 14:14. |
#44
Posted 12 March 2022 - 23:59
Am instalat ieri wattpilot, am last cablul in masina dimineata a pornit singura incarcarea. Dupa un drum in oras la pranz, am bagat masina din nou la incarcat. Merge perfect si face si switch 1-3 phase.
Attached Files |
#45
Posted 13 March 2022 - 16:32
@jeblond
11 sau 22 kW? De unde ai luat-o si cat a costat? Cat ai asteptat? Edited by Courage, 13 March 2022 - 16:32. |
#46
Posted 14 March 2022 - 07:33
11 kw, comandata prin decembrie, venita saptamana trecuta. Poti sa iei de la orice distribuitor de Fronius.
|
|
#47
Posted 16 March 2022 - 21:20
Mda, am intrebat, aparent nu se stie cand ar veni, daca dai comanda, deci voi merge pe DYI, chiar si fara phase switch.
|
#48
Posted 26 March 2022 - 10:24
Acum, ca sistemul PV e montat, am toate componentele necesare montate si functionale.
M-am jucat toata noaptea cu implementarea EVCC.io si pare sa fie OK, exceptand faptul ca masina mea (Mercedes EQC) are un sistem tampit de citire SoC, care are bug-uri. 1. Statie de incarcare EV Simple EVSE + EVSE WIFI 1.x Se leaga pe WIFI de reteaua casei. 2. Contor Eastron 630v2 Modbus, montat pe bransamentul statiei de incarcare. 3. Protoss (convertor Modbus - TCP), care trimite in retea informatiile despre consumul statiei de incarcare. Exista versiune WIFI sau cu cablu ethernet. Problema la modbus e ca trebuie sa existe conexiuni pe cablu intre ele, iar asta creaza probleme intre componente din diverse parti ale cladirii -> convertor Modbus - TCP. 4. Invertor Fronius Symo 20-3-M si Smartmeter Fronius A durat ceva pana am dat de cap setarilor pentru echipamentele de mai sus. ===== 1. La statia de incarcare trebuie activat API din setari 2 si 3, am reusit prin trial & error https://github.com/e...iscussions/1535 4. Nu existau informatii specifice pt Fronius Symo, dar am reusit cu putin noroc si evcc detect Intai trebuie sa activezi din setarile invertorului Modbus - TCP - Float https://user-images....ff876f4580c.jpg https://github.com/e...iscussions/3003 Edited by Courage, 26 March 2022 - 10:25. |
#49
Posted 26 March 2022 - 10:50
Ce planuiesti sa faci cu integrarea aceasta?
Nu inteleg din documentatia (in germana) ce poate sa faca. |
#50
Posted 26 March 2022 - 11:12
E un wattpilot, adica:
- moduleaza puterea de incarcare a evse in fct de surplusul PV - opreste incarcarea in fct de SoC al masinii, citit de pe net. |
#51
Posted 26 March 2022 - 11:28
Am Fronius Symo de 10 KW si priza Wattpilot: sfatul este sa nu incarcati masina electrica cu putere variabila (sfat pe care l-am primit si eu de la cineva mai mare). Masina insasi are un ciclu de incarcare al bateriei (BMS) si il dati peste cap cu puterea variabila. Mai bine ii dati o incarcare fixa si restul (daca sunteti prosumator) luati din retea sau dati spre ea in functie de putere.
|
|
#52
Posted 26 March 2022 - 11:35
Si totusi, foarte multi incarca asa, nu vad care ar fi problema masinii.
Statia semnalizeaza schimbarea puterii de incarcare si masina se conformeaza, adica trage mai putin. Aparent oamenii nu inteleg ca masina e cea care trage cat vrea ea. Aici e in engleza: https://github.com/evcc-io/evcc |
#53
Posted 26 March 2022 - 15:23
Am gasit pagina de GitHub, dar documentatia e in germana.
|
#54
Posted 26 March 2022 - 20:19
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users