Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cursuri inot apa netratata

Telefoane vechi, fixe si mobile c...

Sa desparțim cuvintele in cuvinte

Apartament complex rezidential no...
 [UNDE] reciclare cd / dvd

Foliere geamuri

Microsoft Defender

cartela Internet Europa
 Sondaj EV

Testerul pe VAG arata devieri la ...

Aparat ieftin pentru sigilat pung...

Hyundai elantra 2024 Highway, 6MT.
 Interpretare XML

PPCEnergy - Emiterea facturii in ...

Telefon Nou de la Digi

La multi ani @creativestar!
 

Se poate rezilia un contract fara ca titularul sa fie prezent ?

- - - - -
  • Please log in to reply
27 replies to this topic

#19
Tsunamii

Tsunamii

    Bucuresti

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 50,112
  • Înscris: 20.10.2015

 Noua_pe_site, on 22 iulie 2021 - 23:53, said:

Nu stiu ce-i ala UPC si care-i legatura cu subiectul de fata.

UPC era AT&T de Romania

Edited by Tsunnnami, 23 July 2021 - 08:01.


#20
GlCA_Contras

GlCA_Contras

    Master Mind

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,953
  • Înscris: 21.03.2020

 mannyx92, on 22 iulie 2021 - 20:42, said:

Nu lua niciun echipament ca nu ti le primeste nimeni. Se predau in per 1-7 a lunii urmatoare, dupa reziliere.
Se poate rezilia pe motivul asta si pe viitor sa iti fie invatatura de minte iar la apartamentele inchiriate sa ai TU contract, nu chiriasul.
Nu poti sa-i impui chiriasului contractele tale. In mod normal se fac niste contracte de inchiriere pe termen definit si RCS stie asta. Contractul a expirat si poti notifica asta simplu pe mail.
Nu exagerati cu "drepturile" comerciantilor cam mult?

#21
daniel_vodafone

daniel_vodafone

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,282
  • Înscris: 25.02.2019
pai de aia suntem unde suntem si nu avem drepturi deloc, ca i-am tinut pe comercianti in brate pe pe motivul (sunt platitori de taxe la buget)
iar clientul nu e platitor (sanchi) si trebuie sa accepte toate mizeriile...

#22
Tsunamii

Tsunamii

    Bucuresti

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 50,112
  • Înscris: 20.10.2015

 Noua_pe_site, on 22 iulie 2021 - 23:53, said:

In State stiu cum e Posted Image
Daca nu intrerup serviciile ( lumina, internet si caldura ) cand ma mut dintr-o locuinta in alta , continuu sa fiu facturata. Nu e problema companiei ca nu am anunat eu ca ma mut. Daca ma mut pe data de 1 ale lunii si imi amintesc ca nu am intrerupt caldura peste 2 saptamani , platesc pentru alea doua saptamani de nelocuit acolo.

Nu stiu cat de legala e treaba din punct de vedere juridic dar eu asa vad lucrurile.
Presupunand ca  noul proprietar cheama o alta firma de internet ,fara sa se intrerupa serviciile actuale, vin aia , instaleaza tot ce au de instalat si ura la si la gara nu ? Acum are acces la acelasi serviciu cu doi provideri diferiti.

Io stiu daca stii cum e-n State?
Eu spun cum era la mine.

Contractul nu se face cu proprietarul pe adresa, se face cu cel care locuieste acolo pe creditul lui.
Tu zisesi:

 Noua_pe_site, on 22 iulie 2021 - 19:44, said:

noul propietar va trebui sa plateasca facturile
Sunt chestii separate, intre contractori, beneficiari si provideri

Daca n-ai platit si nu platesti, furnizorul, ti se opreste serviciul si esti incarcat cu aparatul pe care-l inchiriezi.
Ala participa la istoria ta de credit. Detinatorul cladirii, noul chirias etc, nu au nimic de a face cu ce e intre tine si furnizor.
La fel e si in Romania, numai ca aici furnizorii nu-si fac treaba ca asa e la Romanika.

La UPC, ca dadui exemplul asta, in momentul in care am terminat de stat in Romania si plecam in State, am fost la ei sa inchei contractul si sa le predau cutiile si modemul.
Si a fost "la revedere".
Peste 2 ani in State aflu ca mi s-a dat o factura de platit unei firme de recuperare, ca nu e platita.
Factura care apare restanta DUPA ce am fost la ei si am predat aparatul.

Ma rog, am zis ca o platesc la ei, cat e?
"Nu putem sa va dezvaluim la telefon informatii cu caracter personal!"
:lol:
Adica Made in Romania.
VIn sa recupereze, sa pune popriri pe cotul din Romania, cu toate ca nu mai aveam nimic, dar nu-ti ofera sansa sa platesti greseala furnizorului.
Am sunat la UPC si... i-am "pacalit" sa aflu cat am de plata.
Am trimis-o pe mama sa plateasca firma de recuperare si am luat chitanta.

Sa revin la subiect, NU, nu poti rezilia un contract care nu te priveste.
E treaba furnizorului cu beneficiarul.

#23
DIGI_Helper

DIGI_Helper

    Senior Member

  • Grup: Helper
  • Posts: 8,362
  • Înscris: 16.04.2014

 Vicious00, on 22 iulie 2021 - 17:55, said:

Salutare, as avea nevoie de un sfat daca este posibila rezilierea unui contract Digi RCS RDS fara ca titularul sa fie prezent ? Situatia este in felul urmator :

Am avut un apartament care era dat spre inchiriere. Acum 10 ani primul chirias si-a facut contract de internet pe numele sau. A plecat dupa 1 an si intre timp au locuit mai multe persoane in acel apartament, toti platind factura de internet in baza contractului facut de prima persoana care a stat acolo.

Intre timp am decis sa vand apartamentul iar noul proprietar a spus ca doreste sa isi faca alt contract la internet cu alt furnizor si ca ar trebui sa reziliez contractul existent la Digi.

Eu intre timp am pierdut legatura cu primul chirias care facuse contractul initial, el fiind de fapt titularul abonamentului. N-am nici cea mai mica idee pe unde se afla (poate e plecat din tara) si n-am nici o sansa de a lua legatura cu el, mai ales sa-i spun sa vina in tara sa-si incheie abonamentul de internet de acu 10 ani.

Asa ca intrebarea mea este, pot face ceva sa reziliez eu acest contract ? Sa dovedesc cu actul de vanzare-cumparare ca nu mai detin proprietatea unde era facut contractul sau nu stiu, orice alta solutie ?

Salut, Vicious00,
Trimite-mi te rog un mesaj privat cu datele de identificare ale contractului si clarificam care este cea mai buna varianta pentru situatia ta.

#24
Tsunamii

Tsunamii

    Bucuresti

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 50,112
  • Înscris: 20.10.2015

 DIGI_Helper, on 23 iulie 2021 - 11:44, said:

Salut, Vicious00,
Trimite-mi te rog un mesaj privat cu datele de identificare ale contractului si clarificam care este cea mai buna varianta pentru situatia ta.
Simt ca o sa am o colaboeare lunga cu DIGI
De cand am venit in tara nu m-au dezamagit

#25
Iaro

Iaro

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,016
  • Înscris: 27.02.2006
stai jos. nota 2. citeste topicul de la inceput ca sa intelegi despre ce este vorba. solutia consta in deplasare la magazin digi, explicata situatia si suspendarea contractului pentru servicii digi instalate la adresa respectiva.

 kopilu_198, on 23 iulie 2021 - 07:01, said:

pe principiul asta, hai sa modific contractul, ca eu vreau mai mult decat am acum, daca se poate si un telefon mobil.

rezilierea o poate face doar titularul contractului.

si daca vin eu, proprietarul sa cer rezilierea contractului chiriasului, ca nu ma inteleg eu cu el sau ca ai gasit un chirias care e dispus sa plateasca mai mult, dar nu il pot da afara ca nu a facut nimic gresit?

atunci cand se face rezilierea, actul ce se semneaza este unul generat automat, pe numele titularului. nu va modifica nimeni, cu pixul, ceva pe actul de reziliere, ca vrei tu. actul devine nul.

daca afla titularul contractului ca a fost reziliat si se duce si cere reactivarea lui? e dreptul lui, teoretic el a platit in toata perioada asta


solutia, pe viitor, nu este sa semnezi contract pe numele proprietarului, daca semnezi pe 2 ani de zile si dupa 2 luni de zile iti pleaca chiriasul si gasesti abia dupa 3-4-5 luni?
se face contract pe numele chiriasului, la plecare, ori ii zici sa ceara reziliere ori mutare abonament, ori noul chirias preia abonamentul pe numele lui


#26
kopilu_198

kopilu_198

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,396
  • Înscris: 25.10.2008
Eu am lucrat cu romtelecom, cosmote, telekom fix, telekom mobil, upc, vodafone si rds, suport tehnic, comercial si recuperare. Stii cumva mai multe ca mine?

#27
Tsunamii

Tsunamii

    Bucuresti

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 50,112
  • Înscris: 20.10.2015

 Iaro, on 24 iulie 2021 - 20:53, said:

stai jos. nota 2. citeste topicul de la inceput ca sa intelegi despre ce este vorba. solutia consta in deplasare la magazin digi, explicata situatia si suspendarea contractului pentru servicii digi instalate la adresa respectiva.

Vorbesti prost, esti obraznic si mai si jignesti.

LEGAL contractul este intre furnizor si UN INDIVID.
Daca nu esti tu individul din contract, contractul NU TE PRIVESTE. Punct.

#28
hades

hades

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 944
  • Înscris: 16.12.2003
Salutare! La modul particular, pentru ca esti decbuna credinta urmeaza sfatul lui Digi Helper.
La modul general, Romania are un cod civil cu referire la contracte.

Noua, iti explici singura problema si nu iti dai seama ca e la fel ca in State. Daca pleci pe intai si nu ai reziliat contractul, vei plati pana reziliezi. La fel si la noi. Transpus la cazul particular de aici , chiriasul titular de contract a platit pana in ziua de azi. :) Ca n-a facut-o el și au facut-o urmatorii chiriasi, digi nu are cum sa stie. Digi stie ca are un contract pe care primeste bani si livreaza un serviciu. Daca maine nu se mai plateste, Digi va suspenda abonamentul pentru neplata, apoi il va rezilia.(daca esti curioasa de procedura exacta, pe site la digi gasesti contractul si anexele). Factura ramasa neplatita cade strict in sarcina titularului de contract. Absolut nimeni altcineva nu e implicat.... pentru ca asa e legea. Si-s convins ca in tara contractelor si a clauzelor beton, e cam la fel.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate