Polestar Precept
Last Updated: Jul 23 2021 17:03, Started by
ro_explorer
, Jul 21 2021 17:15
·
0
#19
Posted 22 July 2021 - 20:44
ericmario, on 22 iulie 2021 - 20:27, said:
Dar au prins la RR, că nu avem noi bani de așa ceva e altă treabă. Lowrider, on 22 iulie 2021 - 20:37, said:
N-o sa-i stric colegului topicul, asa ca ma abtin sa-ti spun cum sunt aia care cand li se dau dovezile cerute, in loc sa zica "ok, e posibil sa ma fi inselat" incep cu "stai ca de fapt eu vorbeam de masini albastre, tu-mi arati masini rosii, nu se pune". Polestarul asta are back suicide doors enorme... cat alea din fatza. Foarte multe concepturi au pornit cu suicide doors pt ca da bine... dar in practica nu prea sunt practice. |
#20
Posted 22 July 2021 - 20:50
Scuze, n-am observat ca ai dat reply, am adaugat un LE la postarea precedenta. Dar ma opresc aici, discutia este despre Polestar, nu despre ce masini au suicide doors (mai mari sau mai mici, but still, doors)
|
#21
Posted 22 July 2021 - 21:35
Fluk3, on 22 iulie 2021 - 20:44, said:
Da... apropo de RR.. cate ai vazut la tine in oras, tara... Ca tot vorbim de incidente. Colegule, așa cum RR nu e pentru toată lumea, nici Polestar Precept nu va fi pentru toată lumea. Presimt eu că nu va avea preț de Dacia Spring. Fluk3, on 22 iulie 2021 - 20:44, said:
Polestarul asta are back suicide doors enorme... cat alea din fatza. rolls-royce-wraith-titelbild-0659.jpg 675.1K 11 downloads die-tueren-oeffnen.jpg 182.2K 10 downloads Edited by ericmario, 22 July 2021 - 21:36. |
#22
Posted 22 July 2021 - 21:55
Quote Colegule, așa cum RR nu e pentru toată lumea, nici Polestar Precept nu va fi pentru toată lumea. Quote Exact câte Polestar Precept am văzut, despre ale cărui suicide doors te legi. Daca dupa tine e ok sa pui usi care se deschid invers la o masina de mare viteza...eh.. ce sa zic... oook M-am legat de 3 aspecte care nu ma incanta, cel putin vizual la o asemenea masina.... scuzele mele... gata cu haitu.. pt ca nu merge... trebuie doar laudate |
#23
Posted 22 July 2021 - 22:18
#24
Posted 22 July 2021 - 22:24
ericmario, on 22 iulie 2021 - 22:18, said:
[...] din cauza agresivă în care l-a prezentat ro_explorer. Pe partea de suicide doors, alea reprezinta confortul suprem de a te urca intr-o masina. A zis si nenea ala in prezentare ca cel mai probabil usile nu o sa ajunga in productia de serie dar sincer pe mine nu m-ar deranja niste usi din alea care adauga confort. Dar la urma urmei nu cred ca treci testele de siguranta la impact lateral si de rasturnare fara sa ai un stalp B de o forma oarecare si o structura transversala adiacenta. |
#25
Posted 23 July 2021 - 09:47
Cred ca multe concepte au chestia aia cu usile spate care se deschid invers, daca tin bine minte si EQS a avut asa ceva, dar modelul de productie are usile cu deschidere normala.
Aici cred ca e conceptul lui C6 https://www.below-th...oen-c6-lignage/ Edited by SorinGT, 23 July 2021 - 09:52. |
#27
Posted 23 July 2021 - 09:56
Treaba e cu usile astea ca sunt mult mai grele. Stalpul B e integrat in usa spate, de obicei, si include niste zavoare solide sus/jos, cum se vad la i3 mai sus. Apoi usa spate devine ea grea si pentru asta ai nevoie de o balama mai grea si intarituri in stalpul C care sa preia efortul, iar asta adauga multa greutate intr-o zona unde traditional e foarte aerisit.
|
#28
Posted 23 July 2021 - 09:56
Da, se practica treaba asta destul de mult. Tin minte ca si Kia Telluride fusese prezentata cu suicide doors si cand au scos-o pe piata, surpriza: usi normale.
ro_explorer, on 22 iulie 2021 - 22:24, said:
Dar la urma urmei nu cred ca treci testele de siguranta la impact lateral si de rasturnare fara sa ai un stalp B de o forma oarecare si o structura transversala adiacenta. LE: am scris in acelasi timp cu sebulbus Edited by Lowrider, 23 July 2021 - 10:06. |
|
#30
Posted 23 July 2021 - 10:11
Si mai e o treaba la care m-am gandit acum. Majoritatea solutiilor (toate?) nu permit folosirea independenta a usilor spate. Si atunci devine un coupe cu ceva loc de acces in plus, iar asta e si varianta in care sunt cele mai practice.
|
#31
Posted 23 July 2021 - 10:13
Doar daca ai stalp B ca in cazul Meriva. Daca ai stalpul B integrat in usi, nu stiu sa se poata folosi usa spate independent.
|
#32
Posted 23 July 2021 - 10:31
Acum vad si eu masinuta aia. Nici nu stiam ca e pe piata o astfel de solutie.
|
#33
Posted 23 July 2021 - 10:38
Da, dar i3 are stâlp b full, chiar dacă e detașabil. Precept are sticla, atât. Nu zic ca nu se poate face și asa, având doar arcul plafonului ca protecție la răsturnare și doar jumătate de stâlp b (cat intra în partea de jos a portierei) ca protecție la impact lateral dar în mod cert nu e ieftin deloc de implementat.
|
|
#34
Posted 23 July 2021 - 10:43
E clar ca n-o sa ajunga in productie asa aerisita ca in concept, dar mai sunt solutii fara stalp B vertical. Mercedes E si S coupe, de exemplu. Dar balamalele alea din concept intr-adevar nu cred ca lucreaza suficient de bine la alungire ca sa raspunda la impact lateral.
|
#35
Posted 23 July 2021 - 11:12
ro_explorer, on 23 iulie 2021 - 10:38, said:
Da, dar i3 are stâlp b full, chiar dacă e detașabil. Precept are sticla, atât. Nu zic ca nu se poate face și asa, având doar arcul plafonului ca protecție la răsturnare și doar jumătate de stâlp b (cat intra în partea de jos a portierei) ca protecție la impact lateral dar în mod cert nu e ieftin deloc de implementat. |
#36
Posted 23 July 2021 - 16:54
ro_explorer, on 23 iulie 2021 - 10:38, said:
Da, dar i3 are stâlp b full, chiar dacă e detașabil. Precept are sticla, atât. Nu zic ca nu se poate face și asa, având doar arcul plafonului ca protecție la răsturnare și doar jumătate de stâlp b (cat intra în partea de jos a portierei) ca protecție la impact lateral dar în mod cert nu e ieftin deloc de implementat. $_57.jpg 206.22K 7 downloads Edited by ericmario, 23 July 2021 - 17:02. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users