Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Info Coronavirus/Vaccinare vs Fake News

La multi ani @liviu_np!

Opel Insignia sau Renault Talisman

Parintii si cariera copiilor - ca...
 Stand up sau autoironir,concetate...

Antene gsm Medgidia

Criza alimentara, criza apei, cri...

achizitie auto nou de la dealer
 Contor trifazic/pompa de caldura

Prima masina - 0 experienta la vo...

e-distributie Muntenia s-a "m...

Livrare Hyundai i30 2022 cu DCT
 Brother - Eroare scanare A9

Achizitie auto

Procedura Preschimbare nr verzi p...

Copiii si obezitatea
 

Polestar Precept

- - - - -
  • Please log in to reply
36 replies to this topic

#19
Fluk3

Fluk3

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,630
  • Înscris: 22.03.2019

View Postericmario, on 22 iulie 2021 - 20:27, said:

Dar au prins la RR, că nu avem noi bani de așa ceva e altă treabă.
Da... apropo de RR.. cate ai vazut la tine in oras, tara... :) Ca tot vorbim de incidente.

View PostLowrider, on 22 iulie 2021 - 20:37, said:

N-o sa-i stric colegului topicul, asa ca ma abtin sa-ti spun cum sunt aia care cand li se dau dovezile cerute, in loc sa zica "ok, e posibil sa ma fi inselat" incep cu "stai ca de fapt eu vorbeam de masini albastre, tu-mi arati masini rosii, nu se pune".
Cand dai dovezi vezi si ce se cere...
Polestarul asta are back suicide doors enorme... cat alea din fatza. Foarte multe concepturi au pornit cu suicide doors pt ca da bine... dar in practica nu prea sunt practice.

#20
Lowrider

Lowrider

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,115
  • Înscris: 22.05.2005
Scuze, n-am observat ca ai dat reply, am adaugat un LE la postarea precedenta. Dar ma opresc aici, discutia este despre Polestar, nu despre ce masini au suicide doors (mai mari sau mai mici, but still, doors)

#21
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,337
  • Înscris: 14.12.2007

View PostFluk3, on 22 iulie 2021 - 20:44, said:

Da... apropo de RR.. cate ai vazut la tine in oras, tara... Posted Image Ca tot vorbim de incidente.

Exact câte Polestar Precept am văzut, despre ale cărui suicide doors te legi.

Colegule, așa cum RR nu e pentru toată lumea, nici Polestar Precept nu va fi pentru toată lumea.
Presimt eu că nu va avea preț de Dacia Spring.

View PostFluk3, on 22 iulie 2021 - 20:44, said:

Polestarul asta are back suicide doors enorme... cat alea din fatza.
Wraith are numai uși față și alea sunt montate greșit!

Attached File  rolls-royce-wraith-titelbild-0659.jpg   675.1K   11 downloads  Attached File  die-tueren-oeffnen.jpg   182.2K   10 downloads

Edited by ericmario, 22 July 2021 - 21:36.


#22
Fluk3

Fluk3

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,630
  • Înscris: 22.03.2019

Quote

Colegule, așa cum RR nu e pentru toată lumea, nici Polestar Precept nu va fi pentru toată lumea.
Oh... ma bucur ca ai lamurit o treaba si anume cum ca nu prea o sa vedem suicide doors pe masini de serie.... alea pt tot omu :)

Quote

Exact câte Polestar Precept am văzut, despre ale cărui suicide doors te legi.
Nu ar fi Polestaru asta primul care ar avea mari probleme din cauza unor asemenea usi... adica dau bine in poze...clipuri...

Daca dupa tine e ok sa pui usi care se deschid invers la o masina de mare viteza...eh.. ce sa zic... oook :)

M-am legat de 3 aspecte care nu ma incanta, cel putin vizual la o asemenea masina.... scuzele mele... gata cu haitu.. pt ca nu merge... trebuie doar laudate :P

#23
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,337
  • Înscris: 14.12.2007

View PostFluk3, on 22 iulie 2021 - 21:55, said:


Daca dupa tine e ok sa pui usi care se deschid invers la o masina de mare viteza...eh.. ce sa zic... oook Posted Image
N-am auzit în viața mea despre așa ceva.

Sincer nici mie nu-mi place Polestar-ul ăsta.
Și asta doar din cauza agresivă în care l-a prezentat ro_explorer.

#24
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 25,232
  • Înscris: 15.12.2009

View Postericmario, on 22 iulie 2021 - 22:18, said:

[...] din cauza agresivă în care l-a prezentat ro_explorer.
WTF? Agresiva? Eu am zis doar ca imi place :)

Pe partea de suicide doors, alea reprezinta confortul suprem de a te urca intr-o masina. A zis si nenea ala in prezentare ca cel mai probabil usile nu o sa ajunga in productia de serie dar sincer pe mine nu m-ar deranja niste usi din alea care adauga confort. Dar la urma urmei nu cred ca treci testele de siguranta la impact lateral si de rasturnare fara sa ai un stalp B de o forma oarecare si o structura transversala adiacenta.

#25
SorinGT

SorinGT

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,825
  • Înscris: 23.07.2014
Cred ca multe concepte au chestia aia cu usile spate care se deschid invers, daca tin bine minte si EQS a avut asa ceva, dar modelul de productie are usile cu deschidere normala.

Aici cred ca e conceptul lui C6

https://www.below-th...oen-c6-lignage/

Edited by SorinGT, 23 July 2021 - 09:52.


#26
kolfleading

kolfleading

    Born to Raise Hell

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,582
  • Înscris: 01.03.2013

View PostFluk3, on 21 iulie 2021 - 22:48, said:

Pai si eu stiu doar rolls si Buick care fac asa ceva...
Si BMW i3.

Attached Files

  • Attached File  i3.jpg   196.92K   12 downloads


#27
sebulbus

sebulbus

    cereal killer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,893
  • Înscris: 03.12.2005
Treaba e cu usile astea ca sunt mult mai grele. Stalpul B e integrat in usa spate, de obicei, si include niste zavoare solide sus/jos, cum se vad la i3 mai sus. Apoi usa spate devine ea grea si pentru asta ai nevoie de o balama mai grea si intarituri in stalpul C care sa preia efortul, iar asta adauga multa greutate intr-o zona unde traditional e foarte aerisit.

#28
Lowrider

Lowrider

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,115
  • Înscris: 22.05.2005
Da, se practica treaba asta destul de mult. Tin minte ca si Kia Telluride fusese prezentata cu suicide doors si cand au scos-o pe piata, surpriza: usi normale.

View Postro_explorer, on 22 iulie 2021 - 22:24, said:

Dar la urma urmei nu cred ca treci testele de siguranta la impact lateral si de rasturnare fara sa ai un stalp B de o forma oarecare si o structura transversala adiacenta.
Solutii exista, dar presupun cresterea in greutate a masinii, intr-un mediu unde de la generatie la generatie se incearca scaderea greutatii prin toate mijloacele posibile.

LE: am scris in acelasi timp cu sebulbus

Edited by Lowrider, 23 July 2021 - 10:06.


#29
SorinGT

SorinGT

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,825
  • Înscris: 23.07.2014
Chiar, de asta am uitat. Si a trecut NCAP-ul.

#30
sebulbus

sebulbus

    cereal killer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,893
  • Înscris: 03.12.2005
Si mai e o treaba la care m-am gandit acum. Majoritatea solutiilor (toate?) nu permit folosirea independenta a usilor spate. Si atunci devine un coupe cu ceva loc de acces in plus, iar asta e si varianta in care sunt cele mai practice.

#31
Lowrider

Lowrider

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,115
  • Înscris: 22.05.2005
Doar daca ai stalp B ca in cazul Meriva. Daca ai stalpul B integrat in usi, nu stiu sa se poata folosi usa spate independent.

#32
sebulbus

sebulbus

    cereal killer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,893
  • Înscris: 03.12.2005
Acum vad si eu masinuta aia. Nici nu stiam ca e pe piata o astfel de solutie.

#33
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 25,232
  • Înscris: 15.12.2009
Da, dar i3 are stâlp b full, chiar dacă e detașabil. Precept are sticla, atât. Nu zic ca nu se poate face și asa, având doar arcul plafonului ca protecție la răsturnare și doar jumătate de stâlp b (cat intra în partea de jos a portierei) ca protecție la impact lateral dar în mod cert nu e ieftin deloc de implementat.

#34
sebulbus

sebulbus

    cereal killer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,893
  • Înscris: 03.12.2005
E clar ca n-o sa ajunga in productie asa aerisita ca in concept, dar mai sunt solutii fara stalp B vertical. Mercedes E si S coupe, de exemplu. Dar balamalele alea din concept intr-adevar nu cred ca lucreaza suficient de bine la alungire ca sa raspunda la impact lateral.

#35
Fluk3

Fluk3

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,630
  • Înscris: 22.03.2019

View Postro_explorer, on 23 iulie 2021 - 10:38, said:

Da, dar i3 are stâlp b full, chiar dacă e detașabil. Precept are sticla, atât. Nu zic ca nu se poate face și asa, având doar arcul plafonului ca protecție la răsturnare și doar jumătate de stâlp b (cat intra în partea de jos a portierei) ca protecție la impact lateral dar în mod cert nu e ieftin deloc de implementat.
mda.. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/LhYPnzUdO18?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#36
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,337
  • Înscris: 14.12.2007

View Postro_explorer, on 23 iulie 2021 - 10:38, said:

Da, dar i3 are stâlp b full, chiar dacă e detașabil. Precept are sticla, atât. Nu zic ca nu se poate face și asa, având doar arcul plafonului ca protecție la răsturnare și doar jumătate de stâlp b (cat intra în partea de jos a portierei) ca protecție la impact lateral dar în mod cert nu e ieftin deloc de implementat.
La decapotabile cu plafon textil mai contează cum se deschid ușile?

Attached File  $_57.jpg   206.22K   7 downloads

Edited by ericmario, 23 July 2021 - 17:02.


Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate